MIten yleistä mahtaa olla, että hampaiden valkaisun jälkeen hampaat ovat ensin ihan ok ja sitten myöhemmin - minulla muutaman tunnin jälkeen - hampaisiin ilmaantuu ruskeita raitoja? Minulle niitä tuli etuhampaisiin. Valkaisu tehtiin eilen ja tiedän, että väri "hakee paikkaansa" pari päivää...mutta silti harmittaa.
Sama tapahtui pari vuotta sitten ja vielä voimakkaampana. Otin silloin yhteyttä siihen paikkaan, jossa valkaisu tehtiin, mutta ei asia oikein selvinnyt. Raidat kyllä haalistuivat ajan myötä, mutta eivät koskaan kadonneet ihan täysin. Ainakin peilillä läheltä katsottuna näin ne. Asia unohtui ja kävin nyt siis laservalkaisussa jälleen. Nyt pelottaa, lähtevätkö enää pois. Ja mistä ne ylipäänsä johtuvat?
Ruskeita raitoja
Laservalkaisulla
3
96
Vastaukset
- elina25
voit käydä näyttämässä missä valkaisu on tehty
- 1+16
Hampaiden valkaisun jälkeen hampaat saattavat näyttää epätasaisilta kiilteen paksuuseroista johtuen, mutta väri tasoittuu kahden viikon kuluessa. Ei siis syytä huoleen :)
Valkaisun jälkeen ei saa syödä kahteen tuntiin ja kaikkea värjäävää ja happamia on vältettävä kahden vuorokauden ajan. Olethan toiminut niin? - rrrrrrrrrr2
taitaa olla skeidaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3431949Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788