By n23v.
Naiset luulevat voivansa kohdella lähestyviä miehiä ennakkoluuloisesti, koska he yleistävät tuon stereotyypin kaikkiin miehiin, eivätkä usko sitä, että aidosti seksuaalinen intressi ei ole samaan aikaan seksimaaninen intressi. Seksi on sinussa nainen, se on minussa miehenä. Rohkeimmat 30 tekevät sitä siinä toivossa, että ihmissuhde johtaisi emotionaalisesti tasapainoiseen ja vastavuoroiseen rakkaussuhteeseen. Sekä naiset että miehet tekevät yhden yön suhteita, koska mikä tahansa suhde on suhde, eikä sen laatua ole varaa eikä pidä lajitella kaiken tulevan suhteen kustannuksella. Seksin pyytäminen ei ole automaattisesti merkki miehen eikä naisen narsistisesta persoonallisuudesta. Tämän koin itse naisen pyytäessä sitä. Seksi on luonnollista miehen ja naisen välistä kanssakäymistä, jota ei voi kieltää siksi, ettei se sisällä tunneasioita. Hyvä suhde kuitenkin edellyttää, etä tunneasiat hoidetaan joko ennen tai jälkeen seksin.
Kun 20 jotain naiset väittävät, että miehet ovat tunnevammaisia, seksimaanisia, heikkoja, aikuisia ikipoikia, he eivät käsitä seksin keskeistä osaa kahden aikuisen ihmisen ihmissuhteessa. He eivät ole varmoja siitä, että ovatko vielä tyttöjä, jotka tekevät niin kun isä sanoo, vai aikuisia, jotka tekevät päätöksiä omasta elämästään. Eläköön seksi! Eläköön rakkaus! Eläköön elämä!
tunnevammaisia, seksimaanisia, heikkoja, aikuisia ikipoikia
17
4097
Vastaukset
- 20 jotain N
Naiset, niin kuin minä, voivat helposti väittää miesten olevan jotain edellä mainittua sinun kaltaistesi takia. Ja seksin tarpeen määrä ja sinun ajattelu tapasi eivät ole mitään valtakunnallisia standardeja, jotka ovat kaikilla samat.
- Teemu Milto
Anteeksi mitä? Minun kaltaisteni? Heh heh. Olethan 20 ja hyvästä syystä. Seksi tarve on "valtakunnallinen" (tai sen yli). Minä väitän, että kun kasvat aikuiseksi, se seksuaalinen käyttäytyminen ole enää niin vaikea aloittaa. Eikä se todista mitään tunnevammaisuutta. Kun teet aina niin kuin isäsi sanoo, olet vielä lapsi. Bless your heart.
- retzuiop
Teemu Milto. Ultimate loser.
- jakautunutmieli
Niin totta.. välillä huo..rittelua ja välillä rakkaus kaiken kestää.
- mies 86
Mielestäni ihan hyvä aloitus Teemulta. Tottahan se on, että parikymppisten naisten on helppo lähteä yleistämään samanikäisiä miehiä itsekkäiksi ja tunnevammaisiksi jos eivät janoa muuta kuin seksiä. En itsekään halunnut siinä iässä. Tekeekö se minusta narsistin? Haloo. Ajatelkaa ihmistä vaihteeksi kokonaisuutena. Valtaosa miehistä tuskin haluaa sitoutua parikymppisenä mutta jos joku tällä palstalla haluaa toisin todistaa niin siitä vaan.
- mies32
Mahdoton puhua näin mutuna valtaosan puolesta, mutta itse olen kyllä käsittänyt, että lähes kaikki miehet ja naiset ovat aina sinkkuina ollessaan valmiita aloittamaan seurustelun jos oikea vastinkappale tulee vastaan.
Näin olen itsekin ollut jostain sieltä 14-vuotiaasta lähtien, päivääkään en ole sen jälkeen tainnut ajatella, että en olisi valmis sitoutumaan jos vaan tarpeeksi ihastuttava nainen tulee tarjolle.
Omasta miehisestä näkökulmastani ihminen, joka on päättänyt, että ei halua sitoutua ja sen takia ohittaa jopa sykähdyttävimmät rakkaustarinanpoikaset, on luonnevikainen.
Joten tässä mielessä ymmärrän niitä tässä ketjussa väitettyjä 20-vuotiaiden naisten näkemyksiä. Tosin nuo väitteetkin ovat fantasiaa. En usko 20v naisten laajemmin ajattelevan, että miehet ovat tunnevammaisia ja sitoutumishaluttomia.
Melkein ennemmin uskoisin, että niitä välttämättä sinkkuna pysymistä haluavia miehiä alkaa löytyä 30 ikäisistä, jotka ovat jo oppineet, että yksin on ihan hyvä tai ovat katkeroituneet naisille syystä tai toisesta. - mies 86
mies32 kirjoitti:
Mahdoton puhua näin mutuna valtaosan puolesta, mutta itse olen kyllä käsittänyt, että lähes kaikki miehet ja naiset ovat aina sinkkuina ollessaan valmiita aloittamaan seurustelun jos oikea vastinkappale tulee vastaan.
Näin olen itsekin ollut jostain sieltä 14-vuotiaasta lähtien, päivääkään en ole sen jälkeen tainnut ajatella, että en olisi valmis sitoutumaan jos vaan tarpeeksi ihastuttava nainen tulee tarjolle.
Omasta miehisestä näkökulmastani ihminen, joka on päättänyt, että ei halua sitoutua ja sen takia ohittaa jopa sykähdyttävimmät rakkaustarinanpoikaset, on luonnevikainen.
Joten tässä mielessä ymmärrän niitä tässä ketjussa väitettyjä 20-vuotiaiden naisten näkemyksiä. Tosin nuo väitteetkin ovat fantasiaa. En usko 20v naisten laajemmin ajattelevan, että miehet ovat tunnevammaisia ja sitoutumishaluttomia.
Melkein ennemmin uskoisin, että niitä välttämättä sinkkuna pysymistä haluavia miehiä alkaa löytyä 30 ikäisistä, jotka ovat jo oppineet, että yksin on ihan hyvä tai ovat katkeroituneet naisille syystä tai toisesta.Kuulostaa ihan loogiselta... tosin saattaa kestää aika pitkään ennenkuin tarpeeksi ihastuttava nainen tulee ilmestyy lähipiiriin. Henkilökohtaisesti uskon myös, että aito halu muodostaa parisuhde ja jakaa oma elämänsä toisen kanssa edellyttää myös tietynlaista varttuneisuutta ja kypsyyttä ihmiseltä. En tosin väitä, että ns. henkisesti keskenkasvuiset eivät tuntisi toisinaan samanlaista halua läheisyyteen,
mutta ehkä aikuisten kenkiin astuminen kuitenkin omalta osaltaan edesauttaa kykyä sitoutua ja tuomaan aitoa tunnetta peliin. Mutta jep. Oikeassa olet ja mitä alussa mainitsemaasi teoriaan tulee niin ainakin haluan uskoa sen olevan totta. - mies32
mies 86 kirjoitti:
Kuulostaa ihan loogiselta... tosin saattaa kestää aika pitkään ennenkuin tarpeeksi ihastuttava nainen tulee ilmestyy lähipiiriin. Henkilökohtaisesti uskon myös, että aito halu muodostaa parisuhde ja jakaa oma elämänsä toisen kanssa edellyttää myös tietynlaista varttuneisuutta ja kypsyyttä ihmiseltä. En tosin väitä, että ns. henkisesti keskenkasvuiset eivät tuntisi toisinaan samanlaista halua läheisyyteen,
mutta ehkä aikuisten kenkiin astuminen kuitenkin omalta osaltaan edesauttaa kykyä sitoutua ja tuomaan aitoa tunnetta peliin. Mutta jep. Oikeassa olet ja mitä alussa mainitsemaasi teoriaan tulee niin ainakin haluan uskoa sen olevan totta.Yksi "kypsyyden" osoitus ehkä on se, että lopettaa sen aivan täydellisen puolison ja suhteen etsimisen ja oppii, että suhteeseen voi kasvaa hitaamminkin ja lopputulos voi kuitenkin olla yhtä hyvä kuin sen haaveiden prinssin / prinsessan kanssa olisi ollut. Tai monesti parempikin. Melkein aina kuitenkin yksinäisyyttä parempi, ellei sitten ole sellainen harvinainen poikkeustapaus, joka voi paremmin yksin kuin hyvässäkään suhteessa.
Tavallaan tälläinen "kypsyminen" on siis juuri sitä kirottua tyytymistä. Mutta näinhän se ihmisen elämä menee. Harva toteuttaa kaikkia teini-iän haaveitaan millään elämän osa-alueella. Ja lopulta, ehkä vähän tyytymisen pakottamanakin,
alkaa ajattelemaan, että ne haaveet olivat alunperinkin lapsellisia, eikä niitä edes enää haluaisi toteuttaa.
Tämä "tyytyminen" parisuhteessa tietysti lisää sitoutumismahdollisuuksia, kun tälläinen ihminen voi yrittää suhdetta paljon useamman kanssa, kuin sitä valkoisella hevosella ratsastavaa prinssiä odottava teinityttö. - mies 86
mies32 kirjoitti:
Yksi "kypsyyden" osoitus ehkä on se, että lopettaa sen aivan täydellisen puolison ja suhteen etsimisen ja oppii, että suhteeseen voi kasvaa hitaamminkin ja lopputulos voi kuitenkin olla yhtä hyvä kuin sen haaveiden prinssin / prinsessan kanssa olisi ollut. Tai monesti parempikin. Melkein aina kuitenkin yksinäisyyttä parempi, ellei sitten ole sellainen harvinainen poikkeustapaus, joka voi paremmin yksin kuin hyvässäkään suhteessa.
Tavallaan tälläinen "kypsyminen" on siis juuri sitä kirottua tyytymistä. Mutta näinhän se ihmisen elämä menee. Harva toteuttaa kaikkia teini-iän haaveitaan millään elämän osa-alueella. Ja lopulta, ehkä vähän tyytymisen pakottamanakin,
alkaa ajattelemaan, että ne haaveet olivat alunperinkin lapsellisia, eikä niitä edes enää haluaisi toteuttaa.
Tämä "tyytyminen" parisuhteessa tietysti lisää sitoutumismahdollisuuksia, kun tälläinen ihminen voi yrittää suhdetta paljon useamman kanssa, kuin sitä valkoisella hevosella ratsastavaa prinssiä odottava teinityttö.Totta. Onneksi Taylor Swiftkin on alkanut hiljaa palautumaan maan pinnalle eikä enää viljele samalla tavalla epärealistista kuvaa miehistä ympärilleen julkisuuteen. Lienee sekin naikkonen jo tässä vaiheessa useamman mieh...
Enpä taidakaan päättä tuota lausetta vaan menen nukkumaan. - Anonyymi
mies32 kirjoitti:
Yksi "kypsyyden" osoitus ehkä on se, että lopettaa sen aivan täydellisen puolison ja suhteen etsimisen ja oppii, että suhteeseen voi kasvaa hitaamminkin ja lopputulos voi kuitenkin olla yhtä hyvä kuin sen haaveiden prinssin / prinsessan kanssa olisi ollut. Tai monesti parempikin. Melkein aina kuitenkin yksinäisyyttä parempi, ellei sitten ole sellainen harvinainen poikkeustapaus, joka voi paremmin yksin kuin hyvässäkään suhteessa.
Tämä "tyytyminen" parisuhteessa tietysti lisää sitoutumismahdollisuuksia, kun tälläinen ihminen voi yrittää suhdetta paljon useamman kanssa, kuin sitä valkoisella hevosella ratsastavaa prinssiä odottava teinityttö.Yksi typeryyden ja säälittävyyden merkki jonka näkyy on tämä paskaan vaihtoehtoon tyytyminen yli 30 kun muuta ei saanut ...
Nuoret osaa pyytää koska tehtävät että heille on kysyntää sukupolvien lukumäärän pienentyessä .
Silloin todellakin saa vaatia ...
Yli 30 on ihan eri asia ...
Ja kesikäisillä yli 50 vielä pahempi
Silloin saa tosiaan joustaa jos on joku rakas vielä kyljessä...
Tässä vähä tosiasioita siit ns kypsyydestä .
Mut on rehellistä hyväksyä oma taso ja elää tason mukaan ... Siitä pisteet sulle .
Se rehellisyys onkin ainoa aikuismaisuus sun kommentissa....
- ketjuketjuttaja
hyvä ketju....
- 7344
Mikä on pointtisi?
- REEFROG
Kylä se on niin nota kylä.......
- Anonyymi
bump
- 3309
Vastenmielisyyden tunteen voi ilmaista vaikka millaisilla sanoilla. Näitä sanoja todennäköisesti riittää naisilla miehille, jotka lähestyvät heitä seksuaalisesti. Seksi voi olla hauskaa, upeaa, herkkää ja mitä milloinkin, eikä naisten kannattaisi tuomita miestä seksimaanikoksi vain siksi, että tämä kykenee seksiin ilman tunnesidettä. Vonkaamiseen väsyminen on silti ihan ymmärrettävää ja silloin voi vastenmielisyyskin nostaa päätään.
Moni nainen kokee, että seksi kuuluu tunnesiteen luoneiden ihmisten välille, eivätkä halua tehdä sitä puolituttujen tai tuntemattomien kanssa. Tämä ajattelumalli ei tee heistä pikkutyttöjä, vain erilaisia kuin aloittaja. - Kilpapyöräilijä25
Hyvä kirjoitus Teemulta.
- Anonyymi
Oi mikä pervoilun ylistyslaulu🥶
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001680Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561286Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?651226Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31998Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808