Läheiset ystäväni valehtelivat minulle ja selittivät asian sillä, etteivät halunneet loukata minua. Minä hyväksyin asian ja olin valmis antamaan kaiken anteeksi pienen läksytyksen jälkeen. Petokset kuitenkin jatkuivat lupauksista huolimatta. Ystäväni juonivat selkäni takana siten, että minä jäin kaikesta aina ulkopuolelle. He eivät kuitenkaan voineet ymmärtää, miksi minulla oli siitä paha mieli, mutta kun itse tein pienen virheen (en halunnut heitä seuraani kun olin pahoilla mielin) niin he alkoivat vältellä minua entistä enemmän.
Nyt minulla on vaikeuksia luottaa enää viimeisinkään itselleni läheisiin ja tärkeisiin ihmisiin, kun valheiden kierre johti ystävyyssuhteen päättymiseen. Minä en välejämme päättänyt, vaan siedin kaiken loppuun asti. En voi ymmärtää mikä meni vikaan. Syytä haen itsestäni, sillä miksi he muuten olisivat välimme katkaisseet. Nyt minä en tiedä miten jatkaa elämää tai miten luottaa jälleen muihin ihmisiin tai ylipäänsä itseeni. Vai voiko täällä edes luottaa keneenkään? Ovatko kaikki ihmiset pohjimmiltaan pettureita?
Luottamuspulaa
Läheisiinsä pettynyt
1
67
Vastaukset
- akshjf
ovat,olen nyt 26 ja olen tullut siihen tulokseen,liian kiltit ei pärjää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261