MITEN VOI OLLA MAHDOLLISTA

JÄRJELLÄ VARUSTETTU

Treffipalstoilla olevat miehet sekä jotkut naiset roskis kamaa.Eikö tosiaa löydy miestä jolla järkipäässä joka osaa käydä suihkussa pestä hampaat vaihtaa vaatteet tehdä edes vähän ruokaa.KYLMIÄ kuin jääkaappi nämä miehet.MIKSI NÄIN VOI OLLA.NIIN sellaisenko pitäisi ottaa vielä?MISTÄ MIES JOKA TOIMII VAI PITÄÄKÖ SE HAKEA ULKOMAILTA????KERTOKAA KUN EN VIITSI RAFLASSA NUOKKUA.

20

983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täysin nolla

Olen mies. Käyn suihkussa 2 kertaa päivässä ja pesen hampaat kans. Vaihdan kalsarit aina kun olen suihkussa käynyt ja sukat samaten paidan. Osaan kokata erilaisia ruokia, en omista mikroa joten en syö paljonkaan valmis aterioita.
      Osaan myös pestä omat pyykkini, osaan imuroida ja mopata lattiat. Asun yksin ja tykkään siististö kämpästä. En usko et näytän kodittomalta enkä alkoholistilta. Mua et raflasta löydä kun en käy niissä kun harvoin.

• solmupalli

Entä sitten varatut seksin vonkaajat. Niitähän netti on pullollaan. Mitä niille voisi tehdä? Itse ehdottaisin munien solmuun laittamista.

• ----

Saa kai sitä seksiä hakee. Ei sun oo pakko mennä varatun kanssa, mutta anna hakea jos haluuvat hakea. ei toista voi omistaa.

• oikeus

Pitäisi saada rikoslakiin jokin rangaistus siitä, kun valehtelee siviilisäätynsä. Sehän on tavallaan varkaus, varastaa toisen aikaa.

• ex-puoliso

Useat varatut miehet vaan väittävät olevansa eronneita tai sinkkuja. Näin teki myös minun ex-mieheni ja naiset ympäri suomen menivät halpaan. Tämä mies osaa puhua naiset pyörryksiin ja näin pääsyn pöksyihin. Varokaa vaan naiset ympäri suomen tätä 40 Helsinkiläistä vaaleaa pitkää poikamaisen hoikaa miestä. Enään ei uskalla laittaa kuvaansa tänne treffeille kun saisi monta äkäistä naista peräänsä.

• ikuisesti vapaa?

Suomi24:n samat miehet roikkuus siellä hautaan asti. Miksi tehdä profiili, jos ei oikeasti ole minkäänlaista mielenkiintoa tutustua?

• oolalaa.

niinkuin SINÄKIN.

• hih haa.
        oolalaa. kirjoitti:

niinkuin SINÄKIN.

Säälittävä tapaus tosiaan. Nyt kun itse tietää täällä olleista vihjeistä, että on tunnistettu, niin pienen hiljaisemman jakson jälkeen tekee paluuta,
        mutta ei entisellä nimimerkillään.

• reterye

Ne miehet, ketkä tuntuu olevan ikuisesti siellä ovat:
      A) niitä kelle kukaan ei vastaa.
      B) pelimiehiä, jotka saa jatkuvasti ja helpommalla kuin baareista.

Ne ketkä hakee pitempää seuraa ja on sellaisia, että naiset vastaa viesteihin häviävät aika nopeasti.

• täysin nolla

Et ole kai löytänyt hyvää miestä vielä kun sellaset on harvassa. Kuten tossa joskus kirjoittelin niin olen vapaana?

• nih.

ja pysytkin ellei kytät vie.

• "onnen kerjälainen"

Vapaan sitä ollaan täälläkin. Oltu jo 7 v. Muutaman viestin olen saanut miehiltä. Noin 4 sanan lause on jaksettu raapustaa. Olen kyllä kaikille vastannut ja tehnyt myös selväksi etten etsi seksiseuraa. No eipä sen jälkeen enää kuulukkaan mitään. Olen myös maininnut,että elän teinin kanssa kahden. Olen itse työssäkäyvä ja velaton. En vaan kelpaa kai kun panokaveriksi. Pysyvää ja yhteistä elämää miehen kanssa täältä on näköjään turha hakea. Semmosen kuvan olen saanut,että eivät ole edes ymmärtänyt,että on lapsikin olemassa. No eipä toi montaa vuotta enää ole,joten jatkanen edelleen yksin. Kapakastakaan en ala seuraa hakemaan. Kai ne kaikki "hyvä" ja normi järjellä varustetut tosiaan on varattuja.

• only one

"onnen kerjäläinen" sinulla on ollut tilaisuutesi , ja jos toista ei tule , ei voi kuin valitella.

• salaitserakas

Kävin lähes 30 treffeillä ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Suomi24:ssä on paljon vain pelkästään petiseuraa hakevia miehiä: he vaihtavat keskenään juuri eronneiden herkässä tilassa olevien naisten nimimerkkejä tänne, jotta toisetkin saavat osansa onnettomien naisten läheisyyden tarpeesta. Se on niin kylmää toisen hyväksikäyttämistä kuin vain voi olla. Nainen kuvittelee, että mies todella on kiinnostunut kun kehuu ja haluaa ehdottomasti tavata, tarjoaa jotain pientä tapaamisella ja ujuttautuu naisen elämään...heti kun on onnistunut saamaan naiselta seksiä hän jättää ja siirtyy toiseen. Se on kuin kilpailua. Varokaa hyvät kanssasisaret. Yrittäkää kestää suru ja tuska eronne jälkeen etenkin jos olette jo keski-ikäisiä ja olleet kauan edellisessä suhteessa. Täällä on myös paljon alle kolmekymppisiä, jotka hakee juuri teitä. Itse olen ollut jo vuosi naimisissa täältä löytämäni ihanan miehen kanssa, mutta uskokaa: kyllä piti olla sinnikäs. Vastaan tuli hampaattomia, haisevia, ylilihavia, huono käytöksisiä, sovinisteja, omaisuudellaan pullistelevia, valehtelijoita todella paljon. Jokainen sanoi olevansa suurin piirtein naiselle lottopotista seuraava - totuus oli kaukana tästä. Täällä voi jokainen vapaa ihminen leikkiä miten haluaa. Myös nainen: itselläni oli aikoinaan useita eri profiileja, jotta pystyin testaamaan mitä tarinaa mies kullekin suolsi. Yleensä lähes jokainen oli yhteydessä useampaan profiiliin yhtä aikaa.

• yx NaiNeN

hei,salaitserakas!Hyvin kuvailit noita kiertolaismiehiä!Taisin törmätä semmoseen itsekin,vaan en jäänyt sydän repeytyneenä itkemään,koska tajusin heti nopeasti
        millaiseen törmäsin.Kahdestikin...

• rumamies

Ei naisille kelpaa fiksu ja järkevästi käyttäytyvä mies. Naiset ottaa aina sen juopon väkivaltaisen miehen vaikka parempikin olis tarjolla.

• ui,ryyoiyuy

Ei löydy.
      Näillä palstoilla sekä miehet, että naiset ovat roskaluokkaa.
      Parhaat ovat suhteessa jo ja eivät roiku täällä.
      Ilmainen palsta jo kertoo missä mennään.
      Hae oikeasta elämästä kumppani,,,,tason voit määritellä itse.
      Hae renttuja renttujen paikoista.
      Tasokkaammat löytyvät hintavista paikoista,,Haikosta noin esimeskiksi.
      Näillä sivuilla ei roiku yhtään tasokasta ihmistä,,,,,,he löytävät tasokkaat puolisonsa ihan oikeasta elämästä.

• yx NaiNeN

Roskaluokanihmisistä kirjotit...
        niin vaikeaa on kohdata sellaista jota rakastaa ja joka itseään rakastaisi.Kysymyshän ei ole vain siitä miten kelvollinen ja haluttava on vaan siitä,
        kohtaavatko ne kemiat,huumori ja maailmankatsomus! Emme nuorina löytäneet
        sitä suurta RAKKAUTTA ja vielä vaikeampaa vanhempina useasta eri syystä.
        Itseään tai muitakaan ei pidä väheksyä vaikkei sitä rakasta löydykkään.

• onnellinen nainen

Oletko sinäkin sitä roskiskamaa, jos kerrat törmäät vain näihin "roskis ihmisiin"?

Minä olen netin kautta tavannut paljon ihmisiä. Kaikki ovat olleet ihan kunnon ihmisiä, vaikka harvoin kemiat synkkaa. Nykyisen mieheni kohtasin myös netissä. Hän on tumma, pitkä, komea, hyvätapainen, rehellinen, aito, syvällinen, päihteetön, varakas yrittäjä, älykäs, huomaavainen, kohtelias, antelias ja jne..

ehkä sinun kannattaisi todella miettiä miksi törmäät kuvaileman kaltaisiisi ihmisiin? Mikä on sinun oppiläksysi tilanteissa? Mikään kun täällä maailmassa ei tapahdu vahingossa, vaan kaikella on tarkoitus, vaikka monet eivät sitä tajuakaan..

• ui,ryyoiyuy

Nähtävästi olen roskisluokassa.
        Kaksi vuotta sitten poistin profiilini treffeiltä.
        Aivan kamalia tapaamisia,.
        Kävin vuoden aikana useilla kymmenillä treffeillä ja ei yksikään ollut rehellisesti kertonut mitä teki ja millainen elämäntilanne oli sillä hetkellä päällä.
        Jos tutustumisen aikana valehtelee puolet jutuistaan ja jää siitä kiinni viimeistään tapaamisen yhteydessä ei minulla riitä ymmärrystä sen pidempään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      140
      4422
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      350
      2230
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      2114
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1891
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      107
      1820
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      456
      1787
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      483
      1621
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      57
      1479
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      488
      1363
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1338
    Aihe