Minulla on sellainen ongelma,kun laitan punaista huulipunaa se leviää hampaisiin se on ikävä,kun hampaissa näkyy punaisia huulipunan tahroja myös suupieliiin tahtoo levitä.
Miten saada punainen huulipuna pysymään kauniina huulilla,että se ei leviäisi?
miten saada pysymään punainen huulipuna kauniina?
3
207
Vastaukset
- rdy6ryrf
Väritä ensin huulet kauttaaltaan punaisella huultenrajauskynällä, sitten huulipunaa päälle ja paina huulet paperiin. Toista.
- notw
Huulirasvaa nyt ainaki automaattisesti alle, rajaa huulet ja väritä samalla rajauskynällä ja siihen huulipuna päälle. Ota talous paperi, laita huulten väliin ja paina huulet talouspaperiin jollon ylimääränen väri lähtee paperiin.
- Jean 88 + 2
Itse väritän kanssa ensin rajauskynällä, sitten kahteen kertaan punalla. Joskus laitan vielä talouspaperiin pyyhkimisen jälkeen yhden kerroksen, jos haluan kiiltävämmän tyylin esim. kesäjuhliin.
Ehkä vähän kumma kysymys tähän, mut mitä teidän miehet tykkää punahuulista ? ; ). Mulla tuo käy kuumana, eikä meinaa antaa meikata rauhassa ; ).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823165
- 751281
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1631181Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43839
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78825Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124815- 92794