Onkos Make lopettanut vai miksi liikkeen ikkunassa on ihan eri nimi nykyään? Nettisivutkin on ties kuinka vanhat ja e-mail ei vastaa.
Pitäisi tulla taas täältä pohjoisesta kuvia ottamaan mutta missä se Make luuraa?
Tattoo Make HML
9
4543
Vastaukset
- Sniap
Make ei tee tatuointeja enää. Lopukkas kätensä espanjassa ja tatskojen teko loppu siihen.
- leima
Moro, kyllä Make nakuttaa vielä vanhassa paikassa, puh.no sama kuin ennenkin , oli välillä muutaman kuukauden Fugissa Espanjassa.
- Kipis1980
kannattaako sinne mennä? Sulla mukana kuva jonka Make tatskaa iholle, täts it. Ei puhettakaan oikeasta ammattitaidosta.
- art4
Kipis puhuu pelkkää paskaa.. ite ollut 10v maken asiakkaan ja kaikki kuvat piirtäny mun ihoon... todella hyvää jälkeä tehnyt mun leimat saanu todella paljon huomiota ja kehuja muilta tatuoitsijoilta..
- tyytyväinen
Kyllä make osaa tatuointeja tehdä,itsekkin olen maken asiakas ja olen todella tyytyväinen tatuointiin. Voisin mennä ottaa uudestaan samaan paikkaan jos olisi jonkinlainen idea.
- Vanha asiakas
Vieläkö Make tekee nykyään tatskoja?
- Henna
Olis kans kiva tietää :)
- loy2
Make hakkaa kuvaa hämeenlinnassa hampton tattoo:n tiloissa..
- Juujepkdkdk
Tekeekö tattoo make alaikäsille tatuointia vanhemman luvalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254799- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483165- 542677
- 2072655
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091565