Tattoo Make HML

Onkos Make lopettanut vai miksi liikkeen ikkunassa on ihan eri nimi nykyään? Nettisivutkin on ties kuinka vanhat ja e-mail ei vastaa.

Pitäisi tulla taas täältä pohjoisesta kuvia ottamaan mutta missä se Make luuraa?
Ilmianna
Jaa

9 Vastausta

Make ei tee tatuointeja enää. Lopukkas kätensä espanjassa ja tatskojen teko loppu siihen.
Ilmianna
Jaa
Moro, kyllä Make nakuttaa vielä vanhassa paikassa, puh.no sama kuin ennenkin , oli välillä muutaman kuukauden Fugissa Espanjassa.
Ilmianna
Jaa
kannattaako sinne mennä? Sulla mukana kuva jonka Make tatskaa iholle, täts it. Ei puhettakaan oikeasta ammattitaidosta.
Ilmianna
Jaa
Kipis puhuu pelkkää paskaa.. ite ollut 10v maken asiakkaan ja kaikki kuvat piirtäny mun ihoon... todella hyvää jälkeä tehnyt mun leimat saanu todella paljon huomiota ja kehuja muilta tatuoitsijoilta..
Ilmianna
Jaa
Kyllä make osaa tatuointeja tehdä,itsekkin olen maken asiakas ja olen todella tyytyväinen tatuointiin. Voisin mennä ottaa uudestaan samaan paikkaan jos olisi jonkinlainen idea.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Vieläkö Make tekee nykyään tatskoja?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olis kans kiva tietää :)
Ilmianna
Jaa
Make hakkaa kuvaa hämeenlinnassa hampton tattoo:n tiloissa..
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Tekeekö tattoo make alaikäsille tatuointia vanhemman luvalla
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Tattoo Make HML

Onkos Make lopettanut vai miksi liikkeen ikkunassa on ihan eri nimi nykyään? Nettisivutkin on ties kuinka vanhat ja e-mail ei vastaa.

Pitäisi tulla taas täältä pohjoisesta kuvia ottamaan mutta missä se Make luuraa?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta