Onkos Make lopettanut vai miksi liikkeen ikkunassa on ihan eri nimi nykyään? Nettisivutkin on ties kuinka vanhat ja e-mail ei vastaa.
Pitäisi tulla taas täältä pohjoisesta kuvia ottamaan mutta missä se Make luuraa?
Tattoo Make HML
9
4444
Vastaukset
- Sniap
Make ei tee tatuointeja enää. Lopukkas kätensä espanjassa ja tatskojen teko loppu siihen.
- leima
Moro, kyllä Make nakuttaa vielä vanhassa paikassa, puh.no sama kuin ennenkin , oli välillä muutaman kuukauden Fugissa Espanjassa.
- Kipis1980
kannattaako sinne mennä? Sulla mukana kuva jonka Make tatskaa iholle, täts it. Ei puhettakaan oikeasta ammattitaidosta.
- art4
Kipis puhuu pelkkää paskaa.. ite ollut 10v maken asiakkaan ja kaikki kuvat piirtäny mun ihoon... todella hyvää jälkeä tehnyt mun leimat saanu todella paljon huomiota ja kehuja muilta tatuoitsijoilta..
- tyytyväinen
Kyllä make osaa tatuointeja tehdä,itsekkin olen maken asiakas ja olen todella tyytyväinen tatuointiin. Voisin mennä ottaa uudestaan samaan paikkaan jos olisi jonkinlainen idea.
- Vanha asiakas
Vieläkö Make tekee nykyään tatskoja?
- Henna
Olis kans kiva tietää :)
- loy2
Make hakkaa kuvaa hämeenlinnassa hampton tattoo:n tiloissa..
- Juujepkdkdk
Tekeekö tattoo make alaikäsille tatuointia vanhemman luvalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004847182- 2272558
- 262551
- 1571844
- 1141738
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31339Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01244Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41125