Miten eroon miehestä?

Innokas ihailija

Miten pääseen eroon liian innokkaasta ihailijasta.
Olen kurkkuani myöten täynnä miehen yhteydenottoja, lahjoja ja kukka puskia.
Ylimääräistä rahaa tuntuu olevan. Ensin oli hauskaa, kun mies kysyi mitä tarvitsen ja osti sen.
Nyt yritän olla avaamatta ovea, kun hän aamulla kurvaa pihaan ja kutsuu itsenä aamukahville.
Inhottaa hänen vihjailevat puheensa, että meistä tulee vielä pari, ei kyllä tule.

175

7457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfasdfasdfasdfsadf

      Kerrot hänelle ettet ole kiinnostunut. Jos hän ei usko, älä anna huomiota. Jos otat hänen huomionsa vastaan tavallaan kannustat häntä toimimaan samoin. Jos hän on sietämätön, lakkaat huomioimasta kokonaan. Temppu tepsii myös koiriin.

      Kaveruutenne tai ystävyytenne tosin voi loppua. Ja vaikka koirilta opittu temppu voi tuntua ilkeältä, jos hänen ihastuksensa on pakkomielteistä, ette voi olla ystäviä, jos hän ei pysty käsittelemään tunteitaan sivistyneesti. Sivistynyt ihminen uskoo kyllä puhettakin.

      • sdfdsafsdafsdafsadfs

        Voit myös palauttaa häneltä saamasi lahjat.


      • ihana nykynainen
        sdfdsafsdafsdafsadfs kirjoitti:

        Voit myös palauttaa häneltä saamasi lahjat.

        Ei nyt sentään.


      • 19v
        sdfdsafsdafsdafsadfs kirjoitti:

        Voit myös palauttaa häneltä saamasi lahjat.

        Aloittajalta puuttuu ehkä puhekyky; miehelle voi sanoa , ettei halua seurustella.
        Tai aloittaja on ahne nuori nainen; ottaa lahjuksia vastaan.
        Ehkä jopa aloitteleva ammattilainen?


      • 18+10

        hommaa toinen mies ja kun hän avaa parina aamuna asuntosi oven niin siinä tyhmenpikin ukko tajuaapi, ettei hän ole sinun haluamasi mies. Parasta tietysti on jos tämä uusi mies avaa oven aamutakissa ja sinulla on vastaava asuste niin tämä toimii aika tehokkaana vihjeenä ettei hän ole ihastuksesi kohde.


      • lovers8
        ihana nykynainen kirjoitti:

        Ei nyt sentään.

        Pakotettu rakkaus ei ole Rakkautta.


      • courting master
        18+10 kirjoitti:

        hommaa toinen mies ja kun hän avaa parina aamuna asuntosi oven niin siinä tyhmenpikin ukko tajuaapi, ettei hän ole sinun haluamasi mies. Parasta tietysti on jos tämä uusi mies avaa oven aamutakissa ja sinulla on vastaava asuste niin tämä toimii aika tehokkaana vihjeenä ettei hän ole ihastuksesi kohde.

        Ai jaa, opitko tämän jostain elokuvasta? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Jos se lahjojen antaja on oikea mies, se vetää ensinnä tuota toista miestä turpaan niin että tukka lähtee ja jatkaa siitä mihin aiemmin jäi, eli naisensa kosiskelua.


      • yks kaks kolibakteer
        18+10 kirjoitti:

        hommaa toinen mies ja kun hän avaa parina aamuna asuntosi oven niin siinä tyhmenpikin ukko tajuaapi, ettei hän ole sinun haluamasi mies. Parasta tietysti on jos tämä uusi mies avaa oven aamutakissa ja sinulla on vastaava asuste niin tämä toimii aika tehokkaana vihjeenä ettei hän ole ihastuksesi kohde.

        " Ensin oli hauskaa, kun mies kysyi mitä tarvitsen ja osti sen."
        Antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa. Ensin ollaan valmiita ottamaan kaikki minkä irti saa ja sitten kitistään lopputuloksesta.

        "Nyt yritän olla avaamatta ovea, kun hän aamulla kurvaa pihaan"
        Millainen ovi sinulla on? Pyydä miestä ostamaan sinulle uusi ovi jos se kerta on vaikea pitää kiinni.

        Olisiko (ainakin murto-osan verran) tässä aiheessa kyse siitä että ap haluaa pitää miehen rinnalla mutta toisinaan kyllästyy?! Aluksi hän oli valmis vastaanottamaan kaiken ja nyt ei mitään ja SILTI availee hänelle oveaan.


      • Ratto-Raili

        Voih happarit ja pizzat.Hmm.Mikä olikaan taas Gheissan suhde herraansa?Hmm.Kumpa sen taas muistas.


      • jhgfdertyuio
        courting master kirjoitti:

        Ai jaa, opitko tämän jostain elokuvasta? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Jos se lahjojen antaja on oikea mies, se vetää ensinnä tuota toista miestä turpaan niin että tukka lähtee ja jatkaa siitä mihin aiemmin jäi, eli naisensa kosiskelua.

        Niin tai saa itse turpaansa ja katoaa maisemista lopullisesti. Joskus näille yli-innokkaille äijille kannattaa hankkia hakkaaja, se tehoaa.

        Yli-innokkaat omistushaluiset ihailijat ovat sitten niitä, jotka suhteen edettyä pidemmälle, tappavat koko perheen, kun muija haluaa erota.


      • Realismia
        jhgfdertyuio kirjoitti:

        Niin tai saa itse turpaansa ja katoaa maisemista lopullisesti. Joskus näille yli-innokkaille äijille kannattaa hankkia hakkaaja, se tehoaa.

        Yli-innokkaat omistushaluiset ihailijat ovat sitten niitä, jotka suhteen edettyä pidemmälle, tappavat koko perheen, kun muija haluaa erota.

        Joo, ei kukaan normaali mies liehakoi naista noin innokkaasti. Jos olisit itse yhtä innokas, juttu olisi "liian hyvää ollakseen totta", ja sellaisethan eivät yleensä ole totta. Viittaa vahvasti narsismiin. Jos hän pääsisi toivomaansa lopputulokseen ja saisi sinut pyydykseen, liehakointi ja lahjat loppuisivat siihen paikkaan ja hän siirtyisi sohvalle röhnöttämään uuno turhapurona, kun enää ei tarvitse nähdä vaivaa.


      • Totta

        Rakkaus on kuin pieru, jos sihhen pakottaa, se on luultavasti paska.


      • Piinistäjä
        lovers8 kirjoitti:

        Pakotettu rakkaus ei ole Rakkautta.

        Rakkaus on kuin pieru jos se pitää pakottaa se on paskaa.


      • suomalaineen
        Realismia kirjoitti:

        Joo, ei kukaan normaali mies liehakoi naista noin innokkaasti. Jos olisit itse yhtä innokas, juttu olisi "liian hyvää ollakseen totta", ja sellaisethan eivät yleensä ole totta. Viittaa vahvasti narsismiin. Jos hän pääsisi toivomaansa lopputulokseen ja saisi sinut pyydykseen, liehakointi ja lahjat loppuisivat siihen paikkaan ja hän siirtyisi sohvalle röhnöttämään uuno turhapurona, kun enää ei tarvitse nähdä vaivaa.

        päivän paras juttu,sai kerrankin nauraa:=)nimimerkille realismia!


      • Feministinneuvot?
        jhgfdertyuio kirjoitti:

        Niin tai saa itse turpaansa ja katoaa maisemista lopullisesti. Joskus näille yli-innokkaille äijille kannattaa hankkia hakkaaja, se tehoaa.

        Yli-innokkaat omistushaluiset ihailijat ovat sitten niitä, jotka suhteen edettyä pidemmälle, tappavat koko perheen, kun muija haluaa erota.

        "Niin tai saa itse turpaansa ja katoaa maisemista lopullisesti. Joskus näille yli-innokkaille äijille kannattaa hankkia hakkaaja, se tehoaa."

        On se mukavaa kun asiat voi tuollain perusteetta yksinkertaistaa. Sama kuitenkin on tosiasia, että toisen miehen näkeminen vain provosoi sitä toistakin. Hakkaamisen "teho" yleensä on yhtä tyhjän kanssa. Saa itse syytteen hakkauttamisesta, hakkaaja pahoinpitelystä tai törkeästä sellaisesta. Sakkoa tai vankilaa. Lopuksi voi saada sen alkuperäisen häiskän kostonhimoiseksi jos ei sattunut saamaan sitä hakattua hengiltä.

        Näitten feministien pitäisi vähän ajatella mitä neuvovat älyttömyyksiä ennen kuin kehottavat rikoksiin julkisuudessa.


    • Nurmen päällä vielä

      Tuo on kyllä ihan sinun oma ongelmasi kun olet selkeästi hänelle antanut noin paljon aikaa ja tilaa temmeltää.

      Myönnät sen itsekin kun toteat miten hauskaa se oli. Nyt on sitten aika niittää sitä mitä kylvi.

      • kokemusta on!

        Ihan tottapa se, ei ole tyhjästä syntynyt sanonta: "Sitä saa mitä tilaa". Jos on yhtään ihmistuntemusta, niin kyllä fanaatikon piirteet tulevat esille viimeistään jo 2-3 tapaamiskerran jälkeen, jollei jo ensimmäisen.

        Itse pääsin vastaavasta tapauksesta eroon sillä, että sanoin tavanneeni toisen miehen. Pyysin miespuolista tuttuani tuomaan kaikenlaista miehistä tavaraa kotiini (mm. takin naulakkoon, vaihtokengät eteisen lattialle, prätkän pihalle..jne jne) Pieniä juttuja joista ahdisteleva yli-itsetunnolla varustettu fanaatikko sai kahvilla käydessään nopeasti viitteitä siitä, että en oleskele kotosalla aina ihan itsekseni. Hän tosin kävi oveni takana kolkuttelemassa vielä pari kertaa tämän jälkeen vielä (tod. näk. jotain kumoavaa todistetta etsimässä, pystyäkseen vakuuttamaan itsensä sillä, että minulla ei olisi miestä -ja hänellä olisi edelleen saumoja minuun).

        Sinuna palauttaisin lahjat hänelle -se on myös yksi osoitus siitä, mitä mieltä olet. Mikään maallinen mammona ei ole yhtä tärkeää kuin oma itsenäisyytesi ja riippumattomuutesi. Osoita se hänelle!

        Kavereiksi ei kannata jäädä. Se on ihan turhaa, koska ihminen, jolla on enemmän tunteita (aitoja, tai liioiteltuja syystä toisesta vrt. henkiset ongelmat) sinua kohtaan kuin sinulla häntä, ei tule pääsemään eteenpäin jos näkee sinua jatkossa. Sitä paitsi kaikki tämä ahdistava käytös jää itsellesi kummittelemaan ja ärsyttämään jatkossakin. Ihan varmasti!


      • Omitusii
        kokemusta on! kirjoitti:

        Ihan tottapa se, ei ole tyhjästä syntynyt sanonta: "Sitä saa mitä tilaa". Jos on yhtään ihmistuntemusta, niin kyllä fanaatikon piirteet tulevat esille viimeistään jo 2-3 tapaamiskerran jälkeen, jollei jo ensimmäisen.

        Itse pääsin vastaavasta tapauksesta eroon sillä, että sanoin tavanneeni toisen miehen. Pyysin miespuolista tuttuani tuomaan kaikenlaista miehistä tavaraa kotiini (mm. takin naulakkoon, vaihtokengät eteisen lattialle, prätkän pihalle..jne jne) Pieniä juttuja joista ahdisteleva yli-itsetunnolla varustettu fanaatikko sai kahvilla käydessään nopeasti viitteitä siitä, että en oleskele kotosalla aina ihan itsekseni. Hän tosin kävi oveni takana kolkuttelemassa vielä pari kertaa tämän jälkeen vielä (tod. näk. jotain kumoavaa todistetta etsimässä, pystyäkseen vakuuttamaan itsensä sillä, että minulla ei olisi miestä -ja hänellä olisi edelleen saumoja minuun).

        Sinuna palauttaisin lahjat hänelle -se on myös yksi osoitus siitä, mitä mieltä olet. Mikään maallinen mammona ei ole yhtä tärkeää kuin oma itsenäisyytesi ja riippumattomuutesi. Osoita se hänelle!

        Kavereiksi ei kannata jäädä. Se on ihan turhaa, koska ihminen, jolla on enemmän tunteita (aitoja, tai liioiteltuja syystä toisesta vrt. henkiset ongelmat) sinua kohtaan kuin sinulla häntä, ei tule pääsemään eteenpäin jos näkee sinua jatkossa. Sitä paitsi kaikki tämä ahdistava käytös jää itsellesi kummittelemaan ja ärsyttämään jatkossakin. Ihan varmasti!

        Tuo kuvaamasi miestyyppi on niin sanottu "paksupäinen rakastaja". Ei läheskään pahimpia markkinoilla. Pahemmanlaatuisia "toinen mies"-taktiikat yleensä provosoivat.

        "Sinuna palauttaisin lahjat hänelle -se on myös yksi osoitus siitä, mitä mieltä olet. Mikään maallinen mammona ei ole yhtä tärkeää kuin oma itsenäisyytesi ja riippumattomuutesi. Osoita se hänelle!"

        Kaikkea sitä... Tietenkään miehen kanssa ei pidä olla tekemisissä. Edes palauttelun merkeissä. Vie kaatopaikalle jos ahdistaa.


    • ~css~

      Miehelle sanotaan, että lopeta kaikki yhteydenpito äläkä tule lähelle.

      Jos ei tottele, asia siirretään poliisille.

      • -

        julmaa


      • Melko tyhmä

        neuvo, kun toinen on itse toiminut typerästi ottaessaan alunperin lahjoja vastaan ! Ja kuullostaa kyllä ihan siltä, että ap on itse sortunut hyväksikäyttöön...


      • Kokenut saman

        Hei täysin tyypillistä naiselle joka itse tekee samaa niin antaa neuvoja toiselle.
        Mieleeni tulee monta tapausta ensin on vaikeasti tavoitettava ja sitten kun saa muutaman kerran haluaa uutta miestä niin tälleen siinä joskus käy kun rakastuu.
        Olen oppinut ettei naisiin kannata luottaa joten olen saman systeemin ominut esitän rakastanutta ja voin unohtaa kun ei enää miellytä tai haluan uuden hoidon


      • Jake1971
        - kirjoitti:

        julmaa

        Ap hoitakoon oman osuuden ja mies omasta - jos tähän ei kyetä ni jotainhan on pakko keksiä.


      • Kaikkeepaskaa

        "Jos ei tottele, asia siirretään poliisille."

        Joo että mies oikein provosoituu ja siitä saa elinkautisen riesan. Usein poliisin sekoittaminen asiaan pahentaa miehen käytöstä. Ilmoitus pitää antaa vain kerran, itse. Sen jälkeen välttää kontaktia.


    • innokas ihalija

      Joo oli se aikansa hauskaa ja välillä jopa ajattelin, että oppisin pitämään hänestä.
      Mutta hän on jotenkin niin tyrkky ja spanielimaisen kiltti ja aina vaan kyselee mitä mä haluan.
      Jos sanoisin hänelle, että juokse nakuna kaupungin halki, niin sit oon sun kans, niin varmaan se teks sen.
      Ei mitään särmää tai omaa tahtoa, mitä mieheltä odottaisin :(:(:(

      • .................

        "Mutta hän on jotenkin niin tyrkky ja spanielimaisen kiltti ja aina vaan kyselee mitä mä haluan."

        No nythän hän tekee jotain, mitä et halua, joten eikös sinulla pitäisi olla paikat märkänä?


      • irsku

        Sun tarvitse väkivaltainen mies joku painaa sinut niskaan ja eikoskaan tekee sulle mitä sä haluat ...


      • Tutki ittees

        Se tykkää susta todella..Anna kaikkea tuollaiselle miehelle,jos vaan hänenen takatasku on iso.Hänen kanssaan saat hyvän parisuhteen,kun tutkit mikä itte olet? Sama tilanne ittel 24v sitte,nyt olemme tosi onnellinen pari,kun mä tulin järkiini.!


      • maailmojen mies

        "Joo oli se aikansa hauskaa ja välillä jopa ajattelin, että oppisin pitämään hänestä.
        Mutta hän on jotenkin niin tyrkky ja spanielimaisen kiltti ja aina vaan kyselee mitä mä haluan.
        Jos sanoisin hänelle, että juokse nakuna kaupungin halki, niin sit oon sun kans, niin varmaan se teks sen.
        Ei mitään särmää tai omaa tahtoa, mitä mieheltä odottaisin :(:(:("

        Aivan, nythän voitkin sitten ostaa lentolipun jonnekin etelään (ei uskalla rasismisyytösten takia kirjoittaa maanosaa..), mistä löytyy se "miesten mies" joka panee, lyö, potkii ja alistaa" jotta tuntisit itsesi aidoksi naiseksi.Ehkäpä saat itsetuntosi kohdillleen kun sinut "multirakastetaan" hellan viereen tms.

        Sitten kun rääkättynä palaat vuosien jälkeen suomeen, lapset tottakai ulkomailla kun et saanut niitä tänne vaikka "kasi" lehti ja muut koittivat, niin voitkin sitten koittaa jallittaa sitä samaa kilttiä suomimiestä jonka olis pitänyt heti alussa ottaa mutta oli liian kiltti?

        :D

        Oman onnenne ohi ajatte, suomitytöt.Ja ihan sama meille..

        Kunnon mies ei nykypäivänä enää odota että suomikinkku suvaitsee saapua, vaan yksinkertaisesti pyyhii teidän puhelinnumerot roskiin, ja hakee parempaa seuraa muualta.

        On näes ottajia.

        Monen maan naiset suorastaan vaativat päästä suomalaismiehen hellään huolenpitoon ja sekös on suomimiehen onni.


      • Lady Sonja
        maailmojen mies kirjoitti:

        "Joo oli se aikansa hauskaa ja välillä jopa ajattelin, että oppisin pitämään hänestä.
        Mutta hän on jotenkin niin tyrkky ja spanielimaisen kiltti ja aina vaan kyselee mitä mä haluan.
        Jos sanoisin hänelle, että juokse nakuna kaupungin halki, niin sit oon sun kans, niin varmaan se teks sen.
        Ei mitään särmää tai omaa tahtoa, mitä mieheltä odottaisin :(:(:("

        Aivan, nythän voitkin sitten ostaa lentolipun jonnekin etelään (ei uskalla rasismisyytösten takia kirjoittaa maanosaa..), mistä löytyy se "miesten mies" joka panee, lyö, potkii ja alistaa" jotta tuntisit itsesi aidoksi naiseksi.Ehkäpä saat itsetuntosi kohdillleen kun sinut "multirakastetaan" hellan viereen tms.

        Sitten kun rääkättynä palaat vuosien jälkeen suomeen, lapset tottakai ulkomailla kun et saanut niitä tänne vaikka "kasi" lehti ja muut koittivat, niin voitkin sitten koittaa jallittaa sitä samaa kilttiä suomimiestä jonka olis pitänyt heti alussa ottaa mutta oli liian kiltti?

        :D

        Oman onnenne ohi ajatte, suomitytöt.Ja ihan sama meille..

        Kunnon mies ei nykypäivänä enää odota että suomikinkku suvaitsee saapua, vaan yksinkertaisesti pyyhii teidän puhelinnumerot roskiin, ja hakee parempaa seuraa muualta.

        On näes ottajia.

        Monen maan naiset suorastaan vaativat päästä suomalaismiehen hellään huolenpitoon ja sekös on suomimiehen onni.

        Jaa, että kaksi vaihtoehtoa, toinen spanielimainen mielistelijä ja toinen raaka raiskaaja. Miten olis jos alkais vaan olemaan mies? Jos se ei onnistu niin voi voi sentään. Kuka hitto haluaa jotain munattomia vätyksiä? Ja teidän munattomien vätysten mielestä vikahan on aina naisessa kun sille ei kelpaa.

        Kerrot tuossa kuinka ulkomaalaisille naisille kelpaa suomimies, no, sitäkin olen seurannut vierestä kun veli on samanlainen munaton vätys kuin te, jotka ei suominaista saa. Jostain syystä niillä on ihan eri käsitys asiasta ja se on "easy money". Hellää spanielimaista huolenpitoa ja nainen nauraa matkalla pankkiin.


      • kaukana maailmalla
        maailmojen mies kirjoitti:

        "Joo oli se aikansa hauskaa ja välillä jopa ajattelin, että oppisin pitämään hänestä.
        Mutta hän on jotenkin niin tyrkky ja spanielimaisen kiltti ja aina vaan kyselee mitä mä haluan.
        Jos sanoisin hänelle, että juokse nakuna kaupungin halki, niin sit oon sun kans, niin varmaan se teks sen.
        Ei mitään särmää tai omaa tahtoa, mitä mieheltä odottaisin :(:(:("

        Aivan, nythän voitkin sitten ostaa lentolipun jonnekin etelään (ei uskalla rasismisyytösten takia kirjoittaa maanosaa..), mistä löytyy se "miesten mies" joka panee, lyö, potkii ja alistaa" jotta tuntisit itsesi aidoksi naiseksi.Ehkäpä saat itsetuntosi kohdillleen kun sinut "multirakastetaan" hellan viereen tms.

        Sitten kun rääkättynä palaat vuosien jälkeen suomeen, lapset tottakai ulkomailla kun et saanut niitä tänne vaikka "kasi" lehti ja muut koittivat, niin voitkin sitten koittaa jallittaa sitä samaa kilttiä suomimiestä jonka olis pitänyt heti alussa ottaa mutta oli liian kiltti?

        :D

        Oman onnenne ohi ajatte, suomitytöt.Ja ihan sama meille..

        Kunnon mies ei nykypäivänä enää odota että suomikinkku suvaitsee saapua, vaan yksinkertaisesti pyyhii teidän puhelinnumerot roskiin, ja hakee parempaa seuraa muualta.

        On näes ottajia.

        Monen maan naiset suorastaan vaativat päästä suomalaismiehen hellään huolenpitoon ja sekös on suomimiehen onni.

        Totta puhut mailmojen mies!
        1,3 miljoonaa suomalaismiestä on jo oppinut, ettei suomalaisnaisesta ole mihinkään muuhun kuin rääpimään leukojaan nettipalstoilla, ja asuvat siksi ulkomailla vierasmaalaisen naisen kanssa.

        Itse olen ollut nyt 10 vuotta maailmalla, eikä mikään saa minua takaisin sinne feministihölmölään.
        Veroja maksan puolet siitä, mitä Suomessa ja autot ovat verottomia. Yrittäjiä kohdellaan paremmin kuin muslimilusmuja Suomessa.

        Naisia ei voi edes verrata suomalaisiin, sillä he ovat oikeita NAISIA, eivät mitään nujerrettuja kotihiiriä tai läsähtäneitä lenkkipukulöllöjä, vaikka feministimme niin väittävät!


      • jauzaa m
        kaukana maailmalla kirjoitti:

        Totta puhut mailmojen mies!
        1,3 miljoonaa suomalaismiestä on jo oppinut, ettei suomalaisnaisesta ole mihinkään muuhun kuin rääpimään leukojaan nettipalstoilla, ja asuvat siksi ulkomailla vierasmaalaisen naisen kanssa.

        Itse olen ollut nyt 10 vuotta maailmalla, eikä mikään saa minua takaisin sinne feministihölmölään.
        Veroja maksan puolet siitä, mitä Suomessa ja autot ovat verottomia. Yrittäjiä kohdellaan paremmin kuin muslimilusmuja Suomessa.

        Naisia ei voi edes verrata suomalaisiin, sillä he ovat oikeita NAISIA, eivät mitään nujerrettuja kotihiiriä tai läsähtäneitä lenkkipukulöllöjä, vaikka feministimme niin väittävät!

        Niinpä, muualla naiset on vielä hellan ja nyrkin välissä kun eivät nykyaikaan ole päässeet. Ja tekevät asioita miehen mieliksi, kuten pukeutuvat kauniisti ja tuoksuvat hyvältä (Huomaa ero suominaisen liialliseen tuoksuveden käyttöön). Suomi on tuksujen ja marttiinoiden luvattu maa, joille kelpaa vain artot ja eskot eli elämäntapaluuserit. (tämä osa on sarkasmia)

        Toisaalta on niitä ihania suominaisiakin, omassa lähipiirissä niitä on useita eli vaimon ystävättäristä valtaosa. Jokainen on terveessä ihmissuhteessa tervepäisten miesten kanssa. Eli samankaltaiset hakeutuu toistensa seuraan. Jostain kumman syystä vaimoni on minun kanssani, lieneekö ollut auringonpistos tai joku kun ihan naimisiin saakka päästiin. Ihana, omapäinen ja rehellinen, iloinen suominainen, siis.


      • ................
        Lady Sonja kirjoitti:

        Jaa, että kaksi vaihtoehtoa, toinen spanielimainen mielistelijä ja toinen raaka raiskaaja. Miten olis jos alkais vaan olemaan mies? Jos se ei onnistu niin voi voi sentään. Kuka hitto haluaa jotain munattomia vätyksiä? Ja teidän munattomien vätysten mielestä vikahan on aina naisessa kun sille ei kelpaa.

        Kerrot tuossa kuinka ulkomaalaisille naisille kelpaa suomimies, no, sitäkin olen seurannut vierestä kun veli on samanlainen munaton vätys kuin te, jotka ei suominaista saa. Jostain syystä niillä on ihan eri käsitys asiasta ja se on "easy money". Hellää spanielimaista huolenpitoa ja nainen nauraa matkalla pankkiin.

        Sekö on munattomuutta, että on kiltti ja huomaavainen? Ei sen puoleen, olenkin ollut pitkään sitä mieltä, että akkojen pitää saada nyrkistä ja kunnolla, sen ne ovat ansainneet.


    • ei muu auta

      Parasta on sanoa ihan suoraan ettei kiinnosta. Jos sekään ei tepsi niin sano, että otat poliisin yhteyttä kotihäirinnän takia.

    • niinkö?

      sitten heräsit?

    • Kuumaakuumaa

      Sä oot varmaan tosi täpäkkä pakkaus, kun miehet roikkuu perässä.
      Heitä meseos. niin tutustutaan. Täällon tosimies eikä rääpäle.

    • Hmm, tää on ap:n kertoma juttu on kyllä semmonen että jälleen yksi hyvä syy olla mies. Voi nimittäin ihan rauhassa kävellä ja käydä missä vaan ilman pelkoa siittä että tulee vastaavaa juttua. Eli että saa stalkkeria sun muuta helposti niskaan, ainakaan niin että nainen on se ns. ihailija josta ei pääsis eroon...

      No ei sillä että osaisin neuvoa miten tommosesta pääsee eroon, vaan pakko oli kommentoida asiaa näin miehen näkökulmasta.

      • playing hobby

        Et ole vissiin elänyt muualla kuin omassa peräpitäjässäsi???

        Kyllä niitä löytyy naisissakin. Tietysti riski on pienempi, kun et omista kahta
        autoa, taloa, venettä, paria sijoitusasuntoa ja golf-osaketta sekä käy kaksi-kolme
        kertaa vuodessa golfin pelimatkoilla (huom. vain harrastuksena) kotimaisen
        kauden lisäksi.

        Niin, silloin riski on pienempi. Tyrkkyjä kyllä löytyy, usko pois, vaikka
        oletkin mies. vai oletko......... ? :)


      • Mies isolla M:llä

        Kovinpa on kapea sunkin tietotaitosi naispuolisista. Seurasin sivusta taannoin kun työkaverin stalkkeria jäljitettiin poliisin toimesta pari vuotta ja saatiin lopulta sitten kiinni. Itsellä oli yks stalkkeri jota kerran hässin, se alkoi seuraamaan ja soittelemaan. No siitä pääsin eroon kun karjaisin ikkunasta kun tuli siihen koputtelemaan, että nyt riittää.

        Kummasti yleistät asioita, mutta jos ei ole kokemusta naissukupuolesta niin varmaan ihan ymmärrettävää että mennään mututuntumalla.


      • Mies isolla M:llä kirjoitti:

        Kovinpa on kapea sunkin tietotaitosi naispuolisista. Seurasin sivusta taannoin kun työkaverin stalkkeria jäljitettiin poliisin toimesta pari vuotta ja saatiin lopulta sitten kiinni. Itsellä oli yks stalkkeri jota kerran hässin, se alkoi seuraamaan ja soittelemaan. No siitä pääsin eroon kun karjaisin ikkunasta kun tuli siihen koputtelemaan, että nyt riittää.

        Kummasti yleistät asioita, mutta jos ei ole kokemusta naissukupuolesta niin varmaan ihan ymmärrettävää että mennään mututuntumalla.

        Joo, mutta kuitenkin myönnät että itse olit ollut ensin aloitteellinen sinne petiin asti... joten en tuommoista stalkkaamista pidä minään ihmeenä. Mitä mä tuolla kirjoituksellani tarkoitin että hyvin epätodennäköistä on joutua moisen stalkkauksen kohteeksi jos et itse ensin ole tehnyt yhtään mitään tutustumisen eteen tai tuonut itseäsi esille (esim. varallisuutta tai olemalla julkkis).

        En kiellä etteikö sellainen olis mahdollista että joku stalkkais pelkän ulkonäön perusteella miestäkin, mutta varmaan tosi harvinaista sellainen on mielestäni verrattuna siihen kun naista stalkkais joku mies pelkän ulkonäön perusteella (mikä on kuulemani mukaan aika yleistä).


      • Pieleenmeni
        Mies isolla M:llä kirjoitti:

        Kovinpa on kapea sunkin tietotaitosi naispuolisista. Seurasin sivusta taannoin kun työkaverin stalkkeria jäljitettiin poliisin toimesta pari vuotta ja saatiin lopulta sitten kiinni. Itsellä oli yks stalkkeri jota kerran hässin, se alkoi seuraamaan ja soittelemaan. No siitä pääsin eroon kun karjaisin ikkunasta kun tuli siihen koputtelemaan, että nyt riittää.

        Kummasti yleistät asioita, mutta jos ei ole kokemusta naissukupuolesta niin varmaan ihan ymmärrettävää että mennään mututuntumalla.

        "No siitä pääsin eroon kun karjaisin ikkunasta kun tuli siihen koputtelemaan, että nyt riittää."

        Se ei siis ollutkaan mikään "stalkkeri".


    • Näköistäkulmaa

      Alfaurokselle voikin olla karmea järkytys ja aivan ylimenemätön paikka, ettei hän niin vain poimikaan kaikkia, joita haluaa.
      Hyvä kun pidät puolesi. Ota rahat ja lahjat ja sano sitten kiitti vaan hei.

      • Ei oo alfa

        Se mitään alfaurosta ole nähnytkään. Onpahan vaan nössö ja romanttinen ATM, joka luulee, että naisen voi ostaa lahjoilla.


      • ....................
        Ei oo alfa kirjoitti:

        Se mitään alfaurosta ole nähnytkään. Onpahan vaan nössö ja romanttinen ATM, joka luulee, että naisen voi ostaa lahjoilla.

        Nössö ja nössö. Sitten, kun muijat hakemalla hakevat niitä retkuja ja pahoja poikia ja saavat turpaansa näiltä, niin sitten myös itketään ja haukutaan kaikki miehet.

        Ja naisen voi ostaa lahjoilla, naisethan ovat materialisteja. Niin kauan, kun sinulla on fyrkkaa taskussa ja nainen saa sinulta, mitä haluaa, nainen myös tekee, mitä sinä haluat, koska he eivät halua luopua lahjalähteestään.


      • -
        .................... kirjoitti:

        Nössö ja nössö. Sitten, kun muijat hakemalla hakevat niitä retkuja ja pahoja poikia ja saavat turpaansa näiltä, niin sitten myös itketään ja haukutaan kaikki miehet.

        Ja naisen voi ostaa lahjoilla, naisethan ovat materialisteja. Niin kauan, kun sinulla on fyrkkaa taskussa ja nainen saa sinulta, mitä haluaa, nainen myös tekee, mitä sinä haluat, koska he eivät halua luopua lahjalähteestään.

        onpahan korviian myöten rakastunut


    • Teemu Milto

      En ole koskaan yrittänyt naista useammin kuin kerran. Tämä perustuu siihen hömppään ainoasta oikeasta rakastajasta. Vain tietynlainen suhde on oikea, ja kaikki ihmiset ovat kandidaatteja siihen.

    • Lopeta heti tuo

      Siis mitä hittoa! Olet ottanut jatkuvia lahjoja vastaan ja jopa hänen kysyessään mitä haluaisit kertoillut ja vastaanottanut hänen ostamansa asiat ja nyt sitten valitat saamastasi huomiosta etkä omaa edes sen vertaa selkärankaa, että kertoisit suoraan ettet ole hänestä kiinnostunut tai tahdo hänen seuraansa niin tiiviisti? Tämän on pakko olla miehen kirjoittama provo, inhottaa ajatellakin, että tuollaisia naisia olisi olemassa. Tuo on miehen hyväksikäyttöä ja hänen tunteillaan leikkimistä. Miten kukaan joka toimii noin kehtaa katsoa itseään peilistä.

      • Iloinen tyttö

        Rahat pois vaan urpoilta.
        Hyvä tyttö!


      • PoikanimeltäPäivi
        Iloinen tyttö kirjoitti:

        Rahat pois vaan urpoilta.
        Hyvä tyttö!

        Tunnevammaisen rikollisen ajatusmalli.


      • usko vaan
        PoikanimeltäPäivi kirjoitti:

        Tunnevammaisen rikollisen ajatusmalli.

        joita naisista on 90 prosenttia


      • ....................
        Iloinen tyttö kirjoitti:

        Rahat pois vaan urpoilta.
        Hyvä tyttö!

        Nimimerkistäsi päätellen ei ole epäselvyys, millä tavalla sinä nyhdät rahat miehiltä.


    • j5e76j6r7k

      sitten kun mies lopettaa niin tulet katumapäälle ja otat häneen taas yhteyttä ruokkiaksesi narsismiasi

    • Anna palaa vaan

      No jos se mies haluaa tuhlata rahojaan sinuun, niin anna palaa.
      Jokainen tekee omat päätöksensä ja tämä miekkonen on päättänyt käyttää rahansa näin.
      Miten se voisi olla jonkun naisen vika, jos joku mies siitä pitää?

    • Hyvä ihminen

      Harmin paikka. Onko mies todella niin turn off, että haluat katkaista näkymättömän "napanuoran" tähän välittömästi?

    • jnbfq

      Mikä sinua vaivaa? Etkö sinä nyt itse tajua sanoa miehelle sitä mitä ajattelet?
      Jos kerran teillä oli mukavaa ja ajattelit että siitä voisi jopa jotain suhteen tapaista syntyäkin, niin mitä ihmeen järkeä on lopettaa juttu siihen että hän on liian kiltti?
      Mikset sano hänelle suoraan että hän on liian kiltti.
      Sano että pitäisit hänestä enemmän jos hänessä olisi vähän särmää ja vastusta tai mitä sitten toivoisitkin että hänessä olisi.
      Ehkä hän siitä sitten oppisi ja saisit hänestä unelmiesi miehen.
      Miksi teet asioista vaikeampaa kuin ne ovat.

      Jos haluat oikeasti päästä hänestä eroon, niin sano suoraan ettei suhteella tule KOSKAAN olemaan tulevaisuutta. Perustele myös miksi ajattelet niin, sillä muuten mies jää ihmettelemään käytöstäsi eikä välttämättä jätä sinua rauhaan.Tee siis täysin selväksi hänelle mitä ajattelet ja miksi ajattelet niin. Ei kai se voi olla vaikeaa. Pystythän tekemään itsellesikin selväksi mitä ajattelet vai?

      Jos tuo ei auta niin aina voi turvautua poliisiin.

    • Ugala Bugala

      Onko hän ulkomaalainen?

      • ottaa pannuun

        Tyypillinen nainen, joka haluaa huomiota aluksi, mutta mikään ei kelpaa.

        Luulisi, että olisi mukavaa, että huomioidaan, kun tässä kylmässä maailmassa ei muutkaan saa huomiota, niin siitäkin pitää valittaa.

        Häpeä aloituksentekijä ja toivottavasti sua ei kukaan enää halua huomioida!


      • Rokua
        ottaa pannuun kirjoitti:

        Tyypillinen nainen, joka haluaa huomiota aluksi, mutta mikään ei kelpaa.

        Luulisi, että olisi mukavaa, että huomioidaan, kun tässä kylmässä maailmassa ei muutkaan saa huomiota, niin siitäkin pitää valittaa.

        Häpeä aloituksentekijä ja toivottavasti sua ei kukaan enää halua huomioida!

        Ja se "heili" joka helyt meillä maksattaa...niinhän laulussakin sanotaan. Mikä ihmeen rahanahneus naisia vaivaa yleensä?

        Ukkelilla pitää olla asunnot autot ,mökit yms............!!!!..Soitto tulee ja nainen haluaa " YHTEISELLE" mökille uimaan ja saunomaan. Se pitää hakea ja ostaa ruuat,bensat ja miehen pitää olla viihdykeenä mökillä. Naisen on lupa olla kärttyinen ja piikittelevä mökinhaltia, onhan hän sentään lyhentänyt mökin verhot 3 vuotta sitten.

        Rahaa nainen ei käytä muuhin kuin omiin menoihinsa ja muut pitäis mun maksaa. EI TOIMI!


    • saman kokenut

      mulla vähän samanlaista yhen naisen suhteen. täältä tulee miehiltä puoltavia kommentteja..tyttö ja hänen kaverinsa eivät koskaan saanneet aikakseks mua poliisikuulusteluun vaikka "lupasivat" jo että kuulusteluun mennään

    • erkki

      sitte vanhana kiikkustuolisa naureskeletta tuttavaperheelle, että ei oltas pari, jos ei tuo erkki ois ollu nuin sitkiä. eikö se moni rakkaustarina perustu miehen sinnikkyyteen?

    • Kunnollinen mies

      Mikä teitä naisia vaivaa, kun teille ei kelpaa kunnollinen kiltti mies, joka ei lyö ei petä eikä ryyppää ja sit vielä kehtaatte hyväksikäyttää tällaisia miehiä

      Kyllä sinun kannattaisi antaa tuolle miehelle mahdollisuus ja mennä naimisiin hänen kanssa.

    • Kiitti riitti!

      Kuullostaa erityisen tutulta tapaukselta... :(

      • harmillista

        Miten ihmeessä iskitkään silmäsi moiseen naiseen. :( Seuraavalla kerralla parempi tuuri, jooko.


    • herra X

      Rotanmyrkky tepsii kyllä! :-)

    • Oletko koittanut sanoa suoraan päin naamaa että ei kiinnosta?
      Olen syyllistynyt itsekkin kiinni roikkumiseen naisessa kun olen elätellyt toiveita että on mahdollisuuksia.
      Kaikkein inhimillisintä ja tehokkainta on vain sanoa suoraan että ei kiinnosta.

      • 69

        Taidat vähän tykätä kuitenkin..


      • 69 kirjoitti:

        Taidat vähän tykätä kuitenkin..

        Tykkäsin tosi paljonkin mutta se oli yksipuolista ja jälkeenpäin ajatellen tosi typerää roikkumista.


    • joillakin voi olla

      ongelma: miten saada mies, joten ole kohtuullisen rakentava.

    • Lähellä aika:

      ´Sinä päivänä seitsemän naista tarttuu yhteen mieheen sanoen: "Me syömme omaa leipäämme ja vaatetamme itsemme omilla vaatteilla, kunhan vain meidät otetaan sinun nimiisi; poista meidän häpeämme". ´ (Jesaja 4:1)

    • Voi ylpeitä naisia

      ymmärtäkää ottaa oppia Yljän vaimosta koko hänen vaelluksensa aikana!

    • Kuunnelkaa

      Hatikvah!

      • Tässä linkki!

      • Toinen äidistä!

    • Pökertynytmies

      Otappa mies joskus kylään ja pukeudu hieman epätavallisemmin tai sitten ihan vaan verkkarit ja t-paita. Jos mies kysyy miksi noin ei-niin-tavanomaiset vaatteet niin vastaat: ''nää on mun haisevat piereskely verkkarit''. Lähtee kuule ukko äkkiä.

      Tehoa lisää jos kodissasi on tunkkainen ilma ja haisee joku pahahaju esim. pilaantuneen kaalin haju. Tuota saa jo ihan naisten hajuvesiosastolta. Tarpeeksi kun laittaa sitä niin kyllä taju lähtee nimimerkillä kokemusta on.

    • Juuh okei

      Ota kun vielä voit, kymmenen vuoden päästä rupsahtaneena mietit katkerana että miksi en ottanut sitä huomaavaista miestä kun et saa kuin jotain kaljuuntuvia lökäpöksyjä.

    • nyt heti..

      Kerro miehelle, että voi tulla tänne kurvailemaan ja ostamaan minulle kaikkea mitä tarvitsen !

    • VIISMIEHISTÄ

      Osaa ne miehetkin käyttää hyväksi. Treffisivulla jautkuva haku päällä, vaikka ns seurustelee. Aina etsimässä parempaa, kauniinpaa... kunnes ensi-ihastus hiipuu. Yksikin epätoivoinen etsii aina tummaa pitkähiuksista naista... kokeilee kaikkee ja pyörii kuin hyrrä naisten maailmassa.... aika epätoivoinen tapaus..... käy sääliksi.... ei tyydy mihinkään.... aina ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Näin ne taudit leviää .......

      • olet itse

        tuo mies, kun noin esität!


    • ei uppoa.

      Tämä sama aloituksen keksiä taas......Viimeksi taisi olla se että mitä teen kun naiset ehdoittelevat miehelleni julkisesti.....Koita keksiä parempaa ja muuta vähän kirjoitus tyyliä......Siis täysin keksitty aloitus,

    • tyypillistä...

      Siis väitätkö ihan tosissasi, että nainen ei osaa sanoa ei? Tuota nyt ei usko erkkikään.

    • sin cora

      esitä että sinulla on joku toinen.

    • Arja-Liisa

      Semmoisella spanielimaisella superkiltillä voi olla joku ongelma. Itselläni oli aikoinaan samanlainen spanieli. Aina kiltti, aina kyseli mitä voi tuoda tullessaan, teki kaikki juuri kuten halusin. Jossain vaiheessa huomasin, että tässä mättää jotain ihan pahasti, koska miekkosella ei ole minkäänlaista omaa tahtoa!!!! Kun kysyin mitä mieltä hän oli tästä tai tuosta, vastaus oli aina: En tiedä! Kysyin kerran: Oletko onnellinen? Vastaus: En. Minä: Miksi et? Vastaus: En tiedä!
      Kaikkiin kysymyksiin missä piti esittää omaa tahtoa ja oma mielipide selkeästi on vastaus aina: En tiedä. Ehkä. Miehenä täysi nolla. Ei saa edes naulaa seinään. Kuitenkin ihan hyvin koulutettu ihminen.

      • Totuus on

        ihmeellistä ja valheet uppoaa ihmisiin kuin mammona konsanaan.


    • Monien on parasta

      nykyään yksin elää ja pysyä, sillä itsekkyys on syntiä!

    • Psykopaatit näkee

      vian aina toisessa ja sellaisten on paras pysyä yksin eikä toisia vahingoittaa!

    • Rahalle vastinetta

      Anna sille nyt lopulta pildee niin se kyllästyy ja siirtyy seuraavaan rahahuoraan.

    • trolli polli

      Tämä sama aloituksen keksiä taas......Viimeksi taisi olla se että mitä teen kun naiset ehdoittelevat miehelleni julkisesti.....Koita keksiä parempaa ja muuta vähän kirjoitus tyyliä......Siis täysin keksitty aloitus,

      Näin muuten onkin.Eiks näitä kukaan valvo ?

    • -.,.-

      Höpsis. Tuollaisia ei ole olemassakaan.

    • Olet itse pelkkä

      hyväksikäyttäjä ! HÄPEÄ !
      Tämä käy ilmi omasta tekstistäsi:
      "Ensin oli hauskaa, kun mies kysyi mitä tarvitsen ja osti sen."
      Siis - hän on ostanut sinulle ihan tarvetavaraa ???? Olet kertonut hänelle mitä TARVITSET !? Ja ottanut vastaan ?
      Ja nyt ihmettelet, kun mies olettaa teistä tulevan pari ???
      MITÄ MUUTA HÄNEN PITÄISI / HÄN VOISI OLETTAA KÄYTTÄYTYMISESTI PERUSTEELLA ????

    • -huh huh-

      ...mistähän löytäis tollasen uroksen joka olis valmis tekemään mitä vain pyydän...en kyl pois päästäis vaan sitoisin viel yöks patteriin kiinni ettei vaan karkaa ;P

    • lillihadf

      Mielenkiintoista taas huomata kuinka jollakulla ei ole minkäänlaista elämää, ainakaan oikeaa, kun nauttii saada huomiota paskanjauhannalla ja sepittämällä tarinoita :D
      Kyllä joillekkin näitäkin asioita voi ja on varmasti käynyhkii, vuan eikö trollaajilla tosiaan oo elämää?
      siellä istutaan koneel melkein 24/7 ja märsytään jtkn mäkin ateriaa tms ja sitten ähkyen puuskutetaan kirjoittaa shaisee :D Dude, get a life ! :DDD

      • Pellet parisuhteet

        Rakkaudesta nämä ylläolevat jutut ei kerro,vaan kysymys on hyväksikäytostä,rahasta,kumma kun ei remonttitaidosta, todellinen rakkaus on muuta,välillä puhutaan poliisista,ym. naurettavaa. Maailma tuntuu olevan kova.Tätäkö on nykyajan seurustelu ja sen yrittely.


    • NN=0

      On teillä akoilla ongelmia. Ensi haukutaan miehet lyttyyn kun ne ei osallistu kotitöihin ja ole kilttejä ja spanielimaisia. Sitten kun sellainen löytyy, se ei kelpaa kun se on kiltti ja spanielimainen.

      Minä en ole kiltti enkä spanielimainen ja kaikkein viimeksi olen nössö nykymies, joka Ikeassa työntää spanielimaisesti ostoskärryä kun tanttanykynainen päsmää päälle. Minulla on vikani kuten kaikilla meistä, mutta sen olen oppinut, että nainen kyllä puhuu haluavansa sellaisen kiltin miehen, mutta tällaisen paskiaisen ne sitten kuitenkin ottaa. Ja ottajia olisi muitakin, mutta moraalini ei anna myöten hypätä siellä ja täällä. Nykynainen ei ole onnellinen nössön nykymiehen kanssa, vaan haluaa jotain muuta. Ongelma vaan on se, että nykymies on mennyt uskomaan sen paskan jota joka tuutista työnnetään; millainen miehen pitää olla= kiltti ja spanielimainen.

    • nainen vaan

      MIKSI OLET ITSE NOIN TYHMÄ??? Sano suoraan vai haluatko tuoda jollain tapaa itseäsi esiin??? HALOOO ÄLY HOI!!!

    • SANOOT VAIN,EI KIITOS !

    • eräs*

      No, onhan se vähän vaikeeta nyt saada homma poikki kun olet antanut kaverin ostella itsellesi lahjoja ja kukkia. Sun olis pitänyt heti alkuunsa puhaltaa peli poikki eikä ottaa vastaan mitään lahjoja häneltä eikä kukkiakaan. Jatkossa jätä nyt ihmeessä ottamatta lahjat vastaan...jos hän lähettää niitä niin palauta hänelle takaisin.

      Yleensä jos ei ole kiinostunut jostain ihmisesetä niin ei häneltä oteta silloin vastaan mitään lahjuksia tms. Vähän oot niinku itekkin syyllinen tuohon tilanteeseen.

    • etäänny

      Älä nai sen kanssa enää aamuisin.

    • no jaa . . .

      en tahdo totuutta kirjoittaa.

      Rakastetaan kaikkia lähimmäisiä,. ihan niitä vastanmielisimpiä joko omasta tai toisten syystä, ihan miten vain itse tahtoo asiat nähdä, joten näin se vois mennä.

    • Jos Jumala ottas

      kaikki miehet pois tästä maailmasta, niin millainen oliskaan maailma sen jälkeen, sitä voi itsekukin miettiä omalla kohdallaan. Toki spermaa on tallessa pankeissa.

      • varmasti olisi

        naiset tukkanuottasilla toistensa kanssa noin vertauskuvallisesti.


      • tietysti voitais
        varmasti olisi kirjoitti:

        naiset tukkanuottasilla toistensa kanssa noin vertauskuvallisesti.

        myös toisin päin ajatella ja miten miehet toimis keskenään, voidaan ajatella.


    • Katso peiliin...

      Olet itsekin kyllä tehnyt väärin, jos olet käyttänyt häntä hyväkseen ottamalla häneltä lahjoja tietäen, että teistä ei ikinä tule paria. Omista puheistasi päätellen olet antanut hänen joskus ymmärtää, että teidän jutusta voisi tulla jotain, kun kerta olet ylipäänsä ottanut häneltä lahjoja vastaan. Se on mielestäni tunteilla leikkimistä sellainen! Sun ois pitäny alusta alkaen tehdä selväksi, että teidän jutusta ei tule mitään, mutta päätit sitten käyttää häntä hyväkseen ja ottaa vastaan hänen lahjojaan???

      Sori, mutta en tunne sympatiaa sua kohtaan, jos kerta olet hänen tunteillaan leikkinyt...

      Mulla oli aikoinaan tyttöystävä, joka lupasi rakastaa minua, vaikka mitä tapahtuisi. Hän lupasi mennä kanssani naimisiin ja perustaa perheen. Hän järjesti myös minulle usein mitä ihanimpia yllätyksiä ja osoitti rakkauttaan joka päivä! Todellisuudessa hän vain tavoitteli rahojani, sillä hän itse oli köyhä kuin kirkonrotta. Rakastuin häneen totaalisesti ja vaikka hän sitten minulle kertoikin, että ei ikinä oikesti minua rakastanut, vaan yritti vain käyttää hyväkseen, silloin oli jo liian myöhäistä! Nyt mietin itsemurhaa joka päivä, koska maailman tärkein ihminen elämässäni petti minut!

      TUNTEILLA LEIKKIMINEN ON PAHEMPI ASIA KUIN TÖRKEÄ PAHOINPITELY, SEN HAAVAT EI UMPEUDU KOSKAAN!!!

      • Jeesus sinua tahtoo

        ihan oikeasti auttaa, se on varmaa ja tahtoo hyvää jokaiselle.


    • Tottakai heikompi

      astia tahtoo vahvempaa käyttää hyväksi eikä siinä mitään, sillä Jeesus antoi esimerkin miehen rakkaudesta naista kohtaan, totisesti.

    • Miehet! Rakastakaa

      vaimojanne niinkuin Jeesus esimerkin antoi!

    • Naiset!

      Kunnioittakaa miestänne niinkuin luotujen tulee Luojaa kunnioittaa!

    • mulla kans menee kov

      Mulla kanssa sama juttu. Viistoista miestä oven takana joka päivä, kukkia on viis huonetta täynnä ja kortteja ym lahjaa... oli kivaa kun jonossa seisoivat, nyt sanoin että tunnin välien saa tulla tuomaan kukkia ja hajuvesiä.

      Tosi rankkaa olla suosittu ja miesten mieleen, mutta kauneudelle i voi mitään. Meidän talossa on 8 kerrosta ja kikki miehet on lääpällään muhun. Mitä mä teen????

      Kertokaas mitä mä teen??? Kun kävelenkin pihalla, heti sata misestä ikkoissa vislaamassa. Oi oi.... tosi kivaa oli vihellyskonserrti ensin, mutta nyt soi jo korvat ja tukka lhtee pästä, ja yks kerta meinasin ajaa mun rolliksen puuhun.. voi voi... onneks yks mies onk orjaja ja toinen autokauppias... ei hätää... tollseja tulee ja menee.

      Eilen sain viikyt kiloo suklaata ja huomeen on tiedossa popcorneja... maanantaina saan silliä ja kaviaaria.

      Taas kuuskyt miestä vislaa tuolla... kuuletkos??? Korvat soi ja lanttu halkee...

      • Jatka samaan

        malliin - mä en v enää poistua myöskään kotoa mihinkkäään kun samanlainen pulma ps asun rivitalossa...


    • Miehet ja naiset!

      Rakastetaan ja kunnioitetaan toisiamme, totisesti! Yksin Jeesus on Herra!

    • Jos ei usko niin sano että teet ilmoituksen kotirauhanrikkomisesta ja häirinnästä poliisille.

    • Kuinka kehtaat?

      Oot ilmiselvä sosiopaatti, oikea naispuolinen Auervaara!

      Juuri sosiopaatit ja psykopaatit on tollaisia, ettei ne tajua, että ovat itse aiheuttaneet ongelmat!!!

      Aluksi käytit viatonta miestä hyväksesi ja otit häneltä lahjoja vastaan ja vielä nautit siitä, kun toinen on ihastunut suhun!

      Oisit sanonu heti ekalla kerralla, kun hän sulle oli lahjoja tuomassa, että et ole kiinnostunut hänestä. Mutta ei, sä päätit mieluummin käyttää häntä hyväksesi!

      ...ja vielä kehtaat avautua omasta pahuudestasi julkisesti! Saisit hävetä!!!

    • HÄIRIKKÖ KIMPUSSA

      jOS MIES YLLÄTTÄÄ IHMISPALJOUDESSA, PÄÄSTÄ PITKÄ PIERU JA KATSO HÄNTÄ SYYTTÄVÄSTI JÄ LÄHDE JUOKSEMAAN POISPÄIN? FIUUUPRUPPI.VALMISTAUDUT SYÖMÄLLÄ HERNEKEITTOA JA RUISLEIPÄÄ PÄIVITTÄIN JA 2-3 MUNAKASTA AAMUIN ILLOIN?ELLEI HÄNELLÄ OLE MITÄÄN HÄPYÄ, SIIS JUNTTI NIIN TEET ILMOITUKSEN.

    • Tässä ratkaisu

      On vain yksi keino ja se on tässä tapauksessa yliampuva väkivalta. Seuraavalla kerralla kun näet häntä käyt kimppuun kuin mielipuoli niin että hän vakavoituu teostasi ja niin sanotusti "oikeasti" uskoo ettet jaksa nähdä häntä enään.

      Juuri nyt hän luulee että esität vaikeaa mutta tämän neuvon avulla olet ratkaissut ongelmasi.

    • varmaa on se että

      miehinä ja naisina tarvitemma Jumalaa jos tahdomme hyvää hengellistä!

    • Pillua pöytään

      Anna nyt sille. Maksun olet näköjään jo ottanut etukäteen.

    • e¨å0gi

      Soita Poliisi, vittuuks täällä kitiset.

    • just just

      "Ensin oli hauskaa, kun mies kysyi mitä tarvitsen ja osti sen." Eli nyt kun ei enää ostele lahjoja ei tarvitse tulla kahvillekkaan ?

    • ???

      annat ymmärtää, muttet ymmärrä antaa!!!

    • Tsupadu

      Olen kokenut saman,mies kuvitteli rakastavansa mua,sanoin sit mitä tahansa.Kantoi kukkia ja halpaa suklaata ja lässytti,oksetti!
      Kun ei puhetta uskonut, vaihdoin puhelinnumeroa,asuu eri kaupungissa,ei sentään oven taakse tullut.
      Käytä reilusti hyväkses tyhmää niin kauan kuin jaksat ja sit potkit perseelle,pyydät vaikka jonkun kaverin kylään,kun tunkee luokses.

      • älä väheksy

        "mies kuvitteli rakastavansa mua"

        Ei välttämättä vain kuvittelua. Yleensä rakkaus on sitä että molemmat on siinä mukana mutta yksipuolinen rakkaus voi toimia yhdessä.

        Aloittajan tapausta esimerkkinä käyttäen jos nainen on tarpeeksi reilu ja mies tarpeeksi rikas niin tuo toimii täysin hyvin ilman mitään molemminpuolista rakkautta. Ja kyllähän monella muullakin tavoilla yksipuolisen voi saada toimimaan.

        Molemminpuolinen on se paras, yksipuolinen on ihan hyvä, mutta jos kumpikaan ei tykkää niin silloin vasta alkaa olemaan vaikeaa (mutta senkin voi saada toimimaan)


    • annapoisjosormuxein

      Ensin oli hauskaa ja sitten ei ole hauskaa. Tyypillinen nykypissis, kaiken pitää olla vaan hauskaa huolimatta siitä mitä vastapalveluksia kaikesta hauskasta joutuu ehkä tekemään.

      suosittelen henkisen kasvun kurssia ja palauta ainakin se sormus :)

    • doktor Laiho...

      kerro joku näistä:
      -minulla on hiv
      -minulla on hepatiitti
      -minulla on herpes
      uskoisin että auttaa...jättää rauhaan...

      • Munat vaan varalta

        Juu ja kerro,et naitattaa pirusti,vaan en vittusillaanka anna.Tätä se nykypäivän ihmisrakkaus on.???


    • mitäpä jos sanoisit suorat sanat; painuhan äijä hel*ettiin. väkivalta lopettaa vittuilun, eiköhän se tässäkin toimisi, niin.

    • luulaja

      Te naiset. mikä teitä vaivaa. Ensin ottaa ja sitten haluaa jättää. Raha ja lahjat kelpaa jonkinaikaa muttei rakkaus. Siis määrätietoista huijausta. toinen kosii jonkinajanpäästä, niin päätät unohtaa silloin kaiken..Varmasti olet itse kannustanut tähän touhuun omilla kylmillä tunteillasi. Ota sit myös vastuu tekemisistäsi, älä syytä siitä harhautettua miestä. et sellasta luulajalta

    • ...

      Taas täältä nostettiin naisen kirjoittama aivopieru etusivulle.... ei **ttu mitä ***skaa

    • Pettynyt mies

      Minua kummastuttaa nuo väkivaltaneuvot. Siis oikeasti. Ettekö te naiset enää keksi muuta kuin väkivallankäytön miehiä kohtaan jos ei asiat mene kuten itse toivotte? Sitten ihmetellään miksei mies halua tulla kotiin ja miksei se sano vastaan missään vaan on muuttunut lössykäksi tai ehdottaa eroa (mikä yleensä taas johtaa naisten ihme pillastumisiin ja siihen, että alkaa valheelliset juorut leviämään kaupungissa). Varmaan siksi kun yleensä miehillä on se päätös tehty jo ala-asteella, että naista ei lyödä. Ja vaikka pitäisi vaan kiinni niin te naiset olette jo levittämässä seuraavana päivänä paskaa miehestänne, että ''mieheni löi minua vatsaan ja kuristi. Kaatoi minut lattialle ja potki'' tai jotain tuon tapaista.

      Naista pitäisi kunnioittaa ja rakastaa, mutta miten helvetissä se oikein onnistuu kun näkyy naiset muuttuneen ahneiksi huoriksi jotka käyttää miehiä hyväksi ja käyttäytyy vielä väkivaltaisesti mahdollisesti käyttää vielä alkoholia ja haisee tupakalle. Ja vielä ihmetellään miksi suomalainen hakee ulkomailta vaimon.....

      • sarcasm, my dear friend, sarcasm :)


      • Naiset narsisteja =(

        Se on kyllä totta, että naiset ovat parisuhteessa useammin väkivaltaisia, sekä useammin niitä, jotka sanovat kaikkea paskaa miehestään. Itelläni on ainakin tullu mitta täyteen suomalaisia naisia! Olen aina ollut hyvä ja hellä mies, mutta silti omat entiset narsisti-tyttöystäväni ovat puhuneet minusta kaikenlaista pahaa selän takana, jossa ei ole ollut mitään perää!

        Minä ainakin olen nyt tullut siihen tulokseen, että hankin ulkomailta vaimon! Mieluummin vaikka ukrainalaisen postimyyntivaimon kuin suomalaisen narsistin, joka osaa vain käyttää hyväkseen!


      • Dwonger
        heidione kirjoitti:

        sarcasm, my dear friend, sarcasm :)

        The game is life and I play the game,
        so never talk down, the Players name.

        The End remains the same!


      • Mr. T
        Naiset narsisteja =( kirjoitti:

        Se on kyllä totta, että naiset ovat parisuhteessa useammin väkivaltaisia, sekä useammin niitä, jotka sanovat kaikkea paskaa miehestään. Itelläni on ainakin tullu mitta täyteen suomalaisia naisia! Olen aina ollut hyvä ja hellä mies, mutta silti omat entiset narsisti-tyttöystäväni ovat puhuneet minusta kaikenlaista pahaa selän takana, jossa ei ole ollut mitään perää!

        Minä ainakin olen nyt tullut siihen tulokseen, että hankin ulkomailta vaimon! Mieluummin vaikka ukrainalaisen postimyyntivaimon kuin suomalaisen narsistin, joka osaa vain käyttää hyväkseen!

        Kuten itse Gandhi sanoi väkivallan käytöstä (elokuvassa The A-Team 2010)

        Jotenkin niin että ei ole hyvyyttä olla käyttämättä väkivaltaa jos syy siihen on että sitä ei uskalla käyttää.

        Vain silloin tuollaisella väkivallattomuudella on jotain merkitystä jos se tulee täysin epäitsekkäästä syystä.

        Ei ole viisautta antaa asioiden olla koska ei uskalla puuttua niihin, se on vain pelkuruutta vaikka tekeekin siinä pelkuruudessaan sen oikean ratkaisun.


    • kaikkea nähnyt

      Hei ei kai sinulla ole tässä huomion hakemista ja nautit siitä, kyllä jos sanot ihmiselle suoraan ettet ole kiinostunut, varmaan menee perille, jos ei niin haen "lähentymis kieltoa"
      Aika naurettavaa tulla näille sivuille tälläistä puimaan ??

    • nyt sinkku !

      Älä ota yhtään lahjaa enään tältä mieheltä eläkä avaa ovea. ite pääsin eroon tälläinen osu munkin kohdalle .sanoin päin näköä hälle että painuu suollle. tajus puheen ja jätti rauhaan .parisen kk kurvaili pihaan aamulla jätti oven luukkuun ruusuja ym kortteja .

    • Oot narsisti!!!

      "Ensin oli hauskaa, kun mies kysyi mitä tarvitsen ja osti sen."

      Oot totaalinen äärinarsisti! Kuinka edes kehtaat käyttää miestä tuolla tavalla hyväksesi! Täysin oma vikasi, että hän on nyt niin kusessa suhun!

      Sun ois pitäny sanoa suoraan, että et ole kiinnostunut hänestä, eikä tuolla lailla leikkiä hänen tunteillaan!

      S.a.a.t.a.n.a.n häpeilemätöntä touhua! Tuollaiset tunteilla leikkijä ihmiset eivät ansaitse mitään hyvää elämälleen!!!

      • oot narsissi

        ja lakastunu jo.
        Jokainen vastaa itse elämästään ja rahankäytöstään, jos haluaa ostella lahjoja jollekin, niin se on sit sen asia.
        Miksi jonkun pitäisi syyllistyä toisen ongelmista?


      • herätys 2012
        oot narsissi kirjoitti:

        ja lakastunu jo.
        Jokainen vastaa itse elämästään ja rahankäytöstään, jos haluaa ostella lahjoja jollekin, niin se on sit sen asia.
        Miksi jonkun pitäisi syyllistyä toisen ongelmista?

        Lahjojen ja palvelusten vastaanottaminen tyypiltä joka ei kiinnosta on oma ongelma. Pitää osata sanoa ei kiitos. Sillä siitä pääsee parhaiten toimimatta kuin hyväksikäyttävä huora.


    • Sano sille tämä: "Ollaan vaan kavereita" Menee viesti tasan tarkkaan perille ja äijä häipyy, ellei sitten ole täysi idiootti.

    • Saman kokenut

      Olet miesten hyväksikäyttäjä.kyllä raha ja lahjat kelpasivat.palauta miehen ostamat tavarat sekä rahat.Olet surkea hyväksi käyttäjä.

    • j k

      jotnkin

    • Rartto-Raili

      -Niin hän onkin niin lahjalukuinen etten uskalla yksin öitäni.Hmm. Nukkua

    • opeljacia

      Tää nyt on ihan normaali nainen.Mä luulen että kiinnostus on loppunut sen takia että äijältä on rahat loppunu kun se on ne kaikki käyttäny sun haluamiin tavaroihin.Mä olen joskus erehtyny osteleen naiselle kaikkee mahdollista ja sit kun multa vaan loppu rahat niin ei menny montaa päivää kun muija lähti käveleen.Ensin naimisiin ja kattellaan sen jälkeen annetaanko akalle muutakin kun meisseliä.

    • 4325435435

      Tämän takia miesten pitäisikin tietää miten laittaa nainen kuriin.

      Naiset usein vannovat ns. "naisten palvomisen ja hyvän käytöksen nimeen", mutta mitä tilanne on todellisuudessa?

      Lähes päin vastaisesti. Toki palvomistakin jossakin määrin tarvitaan mutta paljon enemmän kuria jolla nainen laitetaan ojennukseen.

      Liiallinen lelliminen johtaa pelkästään naisen ärsytysreaktioon ja yksipuoliseen tunteeseen ihastumisesta. Näin ollen nainen ei koe itseään tarpeelliseksi ja sellaiseksi että ihastuminen olisi molemminpuolinen tunne.

      • Sinun elämäsi...

        ...on pilalla

        mutta kyllä me se vielä korjatuksi saadaan noilla neuvoillasi.


    • Kane-

      Toisaalta sitä saa lukea näillä palstoilla usein siitä, kuinka mies on ensin liehitellyt ja ns. metsästänyt naista. Heti kun nainen on lämmennyt ja alkanut näyttämään kiinnostusta vuorostaan miestä kohtaan, niin se miehen kiinnostus loppuukin sitten siihen ja sen jälkeen lähdetään metsästämään ihan toista naista.

    • akka vaan

      sao suoraan, että naapurin kuollut kissakin kiinnostaa enemmän kuin kyseinen sälli ja käske höipyä hiivattiin. Kirjoita iso, selkeäkirjaimien lappu pääsy kielletty, painu kotiisi, ja miehen koko nimi alkuun tai loppuun ja ripusta lappun ofelle aamua odottamaan

    • nainen23v_

      Ei se aina niin mene että on edes mahdollisuus maksaa nuo omat "lahjansa" tai olla ottamatta niitä vastaan.

      Tapailin joskus miestä joka toi joka kerta jotakin. Sanoin aina että kiitos, mutta ei olisi tarvinnut ja tarjouduin maksamaan hänelle lahjan, koska "Se on niin kallis ja en periaatteessa tarvitse" niin mies kieltäytyi aina jyrkästi.

      Noh.. Sitten meni varaamaan ja ostamaan jotain todellakin isompaa. Kuulemma oli käsittänyt että halusin sitä. Kun terotin etten todellakaan halua, oli niin pettynyttä ja vihaista. Sai kuitenkin onneksi rahansa takaisin ja pidin siitä huolen että saa ne takaisin.

      Ruokakaupassa, vaateliikkeessä yms. sanoin ostavani jotain, jolloinka se revittiin käsistä ja sanottiin että "maksan sen sinulle". Joskus otin jotain miehen käsistä ja sanoin että "minä maksan nämä!" niin kuinka kävi? Ne revittiin isoon ääneen minulta takaisin ja "Ei, ei, ei! Sinun ei kuulu maksaa!!"

      Lopulta ilmoitin että ei tästä tule mitään (syitä oli paljon muitakin) niin sitten sanoi lähettävänsä laskun ostamistaan lahjoista. Vastasin siihen, että itse asiassa olen samaa mieltä ja että olin monesti yrittänyt hänelle sanoa ettei ostelisi niin paljon. Pyysin laskemaan loppusumman kuiteista ja laittamaan laskua tulemaan vaikka sähköpostiin, olin varautunut maksamaan satoja euroja. No, sitten tietysti ilmoittaa ettei hän halua maksattaa minulla lahjoja takaisin...

      Vielä myöhemmin ilmoitti haluavansa tulla asunnolleni ja sanoi ostaneensa ruokaa, jota voisimme laittaa yhdessä. Enpä ollut kotona ja sanoin ettei enää tavattaisi, mutta tekstareita vaan sateli kunnes vaihdoin numeroa.

    • te natkuttavat n

      Hyvä neuvo..Elä katrso miehiinpäinkään, tuotat heille vain tuskaa. Jos tarkoitusperäsi ovat jotkut muut kuin miehen läheisyys ja vaki suhde..Tiedätkös et aina suhteen alussa on hauskaa ja jännittävää, yleensä se hauskuus hyytyy pitemmänpäälle..Sen jälkeen palataan sellaiseen normi suhteeseen johon ilmeisesti et halua..Huom joka suhteessa.Kasva aikuiseksi ja mieti todella mitä haet..Kas kun maksullisiakin ja luottamuksenarvoisia naisia saa paljon halvemmala kuin sinä olet. Miksi miehet enää viitsivät kiinnittää huomiotaan sinunlaisiin kun ulkolaisista. Aasia taivan ym. naiset arvostavat perhettä enemmän kuin nyky suomalaiset naiset konsanaan. Ovat erittäin hyviä ruuanlaittajia ja perhe heille on ereittäin tärkeä kuin suomalaisille jonninjoutaville tasa-arvoa hakeville naisille..Ymmärtävät paljon enemmän perhe-elämästä kuin suomalaiset naiset, eivätkä natkuta joka-asiasta ja nauttivat elämän jokapäiväisistä pikkuasioista enemmän kuin suomalaiset tyhmät plondit . Ovat myös erittäin luiotettavia naisia ja perheestä kiinni pitävämpiä...se kulttuurieroista....

    • Kuulostaa siltä, että hän on tottunut saamaan mitä haluaa - ja saatuaan haluamansa innostus lopahtanee sitten siihen. Pahoin pelkään, että edes suoraan sanominen ei hevillä auta tilanteeseen, joten karttamalla miestä kaikin keinoin (esim. avaamatta ovea, vastaamatta puhelimeen...) saat mahdollisesti paremman tuloksen.

    • 17

      Miksi alunperin avasit hänelle ovesi?
      Mieti.

    • oppinut jo

      joo, nää on niitä miehiä, jotka hylkää heti kun on päässy tavoitteeseensa eli narsisteja..

      • oppinut jo

        en kaipaa, haisi pahalle lopulta...


    • Kolautappa

      Ehkä paras on kertoa että menet illalla toisen kanssa treffeille johon olet tosi ihastunut . Karotaan tuleeko sen jälkeen enään aamukahfeelle .

    • 11+15

      Suora puhe on ihmisille monesti vaikeata, hän ei osaa sanoa "ei" sellaisenaan, vaan siihen täytyy löytyä sopivia selityksiä tai perusteluja sille ei:lle. Tämä on seuraus siitä että meitä on lapsuudesta lähtien painostettu ajattelemaan kuten muut pelottelemalla ym. Nämä ajatukset ovat niitä jotka ohjaavat meidän tekemisiämme ja rajoittavat liikettämme niin kommunikaatiossa kun elämässä muutenkin. Se mikä rajoittuu pois on oma tahto, ja siten epävarmuus kasvaa entisestään. Tämä johtaa helposti siihen, että ajautuu valheiden kierteeseen, josta on vaikea löytää ulospääsyä. Lisäksi tuo ajatusoppi alkoi jo niin varhain, että useimmat opituista ajatuksista vaikuttavat tiedottomuudesta, ja siksi niitä ei siinä hetkessä voi päästä vapaaksi.

      Olen lukenut erästä kirjaa, jonka avulla näistä ajatuksista pääsee vapaaksi. Kirjasta löytyvän tiedon varassa oppii tarkastelemaan ajatuksia mielessään, ja kun ajatus paljastuu, siitä tulee tietoiseksi jolloin sen voi valita pois. Sitä ennen se vaikuttaa tiedottomuudesta, eikä sitä välttämättä edes huomaa. Tätä työtä tehdessä tietoisuus omasta itsestä ja tahdosta kasvaa koko ajan, ja jossakin valinnat alkavat tapahtumaan omasta tahdosta, sen sijaan että ne tapahtuisivat opittujen ajatusten pohjalta.

      Kannattaa tutustua tähän kirjaan, se todella toimii. Lisää sivulla: www.alkuajatus.org

    • uskomattomat tarinat

      Mistä te keksitte tämmösiä hassuja tarinoita? Nää on niin ihmeellistä soopaa ja kaikki vaan vastailee ihan intona. Ylipäätään kaikki 24:n etusivun jutut on niin keksittyjä että huh huh. Mitähän seuraavaksi?

    • Makaa kuin lahna

      Anna sille sinuun ihastuneelle pesää, tää ihastunut kun huomaa miten naidessa makaat kuin lahna liikkumattan niin kyllä hän jättää sut rauhaan..

    • Oliskohan syytä

      panostaa artikulointiin?
      Mittee nää tänne palstalle jupajat kun se "ongelma" on omassa ulosannissas? Niin pöljöö ukkoo olekkaan etteikö oikein asetettua sanallista ilmaisua tajuais.

    • Sadeppäivän juttuja

      "uskomattomat tarinat"

      Samaa mieltä kanssasi, pelkkää viihdettähän tää on, eikait kukaan tosissaan näitä usko, ehkä jotkut.?

      Hupijuttuja sadepäivän ratoksi..

    • Tositarina

      Eräs tuttavani ihastui ikäiseensä naiseen joka levitteli reisiään (silloin sinkkuna) miehille varsin aulliisti kelle vaan joka vaan huoli. Ei rahasta vaan antamisen ilosta, halus kait tulla hyväksytyksi.?
      (Oli insestin uhri, 'sen kuulin jälkeenpäin')

      Tää nainen (n.25v) , oli ihan nätti suht kaunisvartaloinen, silloin nuorena.

      Tää tuttavani myös hurmas tän naisen ostamalla lahjoja etelänmatkoja ymm..jne.. Päätyivät lopulta vihille, näin perustaen perheen, jne..

      Muutaman onnenvuoden jälkeen tämä nainen alkoi jälleen jakamaan 'pesää', varsin surutta, yksinäisyyteensä kun tämä tuttavani oli reissuhommissa viikonkin poissa kotoa.

      Ihmettelin miten tämä tuttavani ei tajunnut mitä viikolla tapahtuu, siellä kävi useita miehiä 'hoidossa' talon yläkerrassa, en voinut olla huomaamatta naapurina..

      Aikaamyöten se viimein paljastui myös hänellekkin ja näin 'lahjoilla' ostettu 'rakkaus' kuihti, päätyen lopulta eroon myöhemmin..

    • Saman kokenut

      Olethan sanonut suoraan, ettei kiinnosta? Jos mies ei usko mitä sanotaan, niin ei asialle oikein voi enempää tehdä. Älä turhaan ota stressiä tilanteesta.

    • Eikö heppi heilaha?

      Ai miksikö sillä ei ota onkeensa? Jospa oot ruma kuin rullatuoli eikä miehellä sen vuoksi tahdo ottaa onkeensa eli eteen.

    • Ennustajaeukko

      Miehen odotetaan olevan aktiivisempi osapuoli, ja tämä mies ainakin on.

      Jossain vaiheessa, luultavasti melko pian, hän kyllä huomaa, etteivät temput tepsi, ja hän siirtynee myöhemmin liehakoimaan jotain toista naista.

      Siinä vaiheessa sinä luultavasti olet ihmeissäsi ja loukkaantunut. Huomaat päästäneesi kenties elämäsi miehen käsistäsi.

    • lahjat kiinnostaa ju

      Ei-potentiaalisilta ihailijoilta ei oteta vastaan lahjoja, eikä drinksuja jne. Tavallaan ruokit tilannetta itse.

    • Kolikolla on aina kaksi kääntöpuolta. Pitäisi olla vähän tarkempi ja rehellisempi sanomisissaan, eli siinä mitä hyväksyy ja mitä ei. Miesten kusettaminen ei ole kauhean järkevää pidemmän päälle. Tyhmäkin osaa joskus laskea yhteen.

      Itse olen jo saanut moneen kerttaan todeta, että nainen ei ole vapaa, vaikka niin väittää, mutta kusettaa minulle olevansa vapaa. Pettäjiä ja kusettajia taitaa olla suurin osa naisista, jotka hakee miestä aktiivisesti. Yöksi ei saisi jäädä jaa miksi. No siellä on se toinen mies tulossa, mutta nainen ei kehtaa sanoa sitä. Itse en ole ainakaan niin tyhmä, että hyppäisin heti panohommiin jo valmiiksi varatun naisen kanssa. Itsellä tulee ainakin joka kerta se jyrkkä ei, kun huomaan, ettei kaikki ole ihan kunnossa. Yöksi kehtaan jäädä, mutta en halua panohommiin ruveta, jos en tiedä onko minua taas kusetettu vai onko nainen ihan tosissaan. Ehkä mielummin elän yksin vanhaksi, kuin alan jonkun vedättäjän kanssa elämään. Ei tule mitään ikäviä tai hankalia yllätyksiä naisten takia.

      Sen on ainakin nähnyt miten raha vaikuttaa naisiin ja sen aiheuttama halut eivät ole aitoa välittämistä.

      Tuossa suhteen aloittamisessa pitäisi olla aina rehellinen sen suhteen mitä oikeasti tahtoo.

      • -

        Pyh. Todellisuudessa vain sinua tympii, kun et saa.

        Hyppäisit taatusti kenen hyvänsä naisen pehkuihin, jos se tilaisuus joskus tulisi.


    • antaa ymmärtää mutta

      Tyypillinen suomilutka. Kun mikään ei riitä...

      • ällistyttää

        oho, vähän peukutit omaa viestiäsi, kova jatkä sanoisin.


    • Eräs muisto

      Jo vuosia sitten sattui tilanne kun olin tantsuissa, istuin baaritiskillä mietteissäni, viereeisellä jakkaralla istui nainen ja hänen toisellapuolella aivan fiksunoloinen 'herrasmies', joka halus välttämättä tarjoilla tälle naiselle trinksuja, näin saadakseen huomiota.?
      Nainen vastusteli ja sanoi pystyvänsä itsekkin ostamaan juotavansa..

      Pyysin tätä naista tanssimaan kanssani, johon hän oli hyvin halukas että näin pääsi kiusallisesta tilanteesta.
      Tanssin pyörteissä hän purki kiukkuaan, kertoen inhoavansa miehiä jotka yrittää ostaa tarjoamillaan trinkeillä naisen itselleen.. Totesin että mielenkiintoinen näkökulma, toisaalta arvostukseni kohosi tätä naista kohtaan.

      Hänen korkea moraali kiehtoi minua siinä määri että tarjosin 'saattoseuraa' ja hän vastasi myöntyvästi. Ekatreffeillä en myöskään päässyt 'ykköspesälle', vaikka parivuoteessa yö maattiinkin.
      Siinä yönmittaan hän 'kuulusteli' tarkkaan elämäni vaiheita ja myös omaa elettyä elämäänsä kertoillen.
      Siitä syntyi seurustelusuhde joka jatkuu edelleen..

      Minusta on kunnioitettavaa naisessa tietynlainen päättäväisyys, siinä tulee esiin korkea moraali. Nainen ei ole 'ostettavissa', jos ottaa vastaan 'halpoja' lahjoja, silloin lankeaa 'vastalahja' velvollisuus.?
      Näin yksioikoiset reppanat olettaa, joten tietyissä tilanteissa pitää osata kieltäytyä, typeriltä 'lahjoilta'

      • Pitäisikö kuitenkin

        Mutta eihän Jukka Härmälä, Mikael Lilius ja Olli-Pekka Kallasvuo kieltäytynyt myöskään niiltä "typeriltä lahjuksila"


    • J J

      JÄTTÄMÄLLÄ

    • Sulkuportti

      Pyydät joku aamu kyytiä lääkärin juttusille, kun pitäisi uudistaa HIV -lääkitys. Ei taida äijää sen jälkeen näkyä.

    • Jasmin22

      Sano että olet rasisti, ja pieraise.

    • R.H

      Sullahan on hieno mies joka on tosissaan ja ostaa vielä lahjoja.Pitäisit kynsin ja hampain kiinni.Mitä haluat hakkaavaan,haukkuvan,ryyppäävän sohvaperunan.Harva mies ostaa lahjoja ja kukkia alvariinsa.Toiset ei muista edes merkkipäivää
      Älä käytä hyväksi sano suoraan että ei kiinnosta. Joskus hyvän tajuaa vasta sitten kun sen menettää?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      83
      1990
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1236
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      18
      1189
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1104
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      272
      953
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      946
    7. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      49
      894
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      879
    9. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      839
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      213
      829
    Aihe