Elikkä, haluaisin itelleni rastat, nii kysysin niiltä joila on tietoa niistä, että mitenkä niitä kannattee hoitaa? Eli just tyyliin: millä ne pesee, kuin usein pesee, ja yleensäkin miten hoitaa. Ja sitte, kuin pitkät hiukset suunilleen pitäis itellä olla, että ne saa laitettua? Ja vielä se, et jos laittaa kampaamossa, nii mikä ois suunilleen hintaluokkaa?
Kiitos etukäteen :)
Rastat
7
157
Vastaukset
- Takkuakkeli
Googlaa. Tai käy takkufoorumista kattomassa.
tuo takkutukkafoorumi on hyvä, sieltä löytyy ohjeet kaikkeen mahdolliseen,
googleen vaan hakusanaksi takkutukka, niin pitäs löytyä..
(olettaen et kys. foorumi on vielä olemassa, ei oo tullu käytyä pitkään aikaan)
itse aloin nykyisten takkujeni tekemisen tuos kevättalvella kun pisimmät hiukseni olivat n. 15-20cm pitkiä, niskahiukset on vielä osittain takuttomia ku ne on liian lyhyitä. kannattaa muistaa et takut lyhenee aina tiivistyessään,
kampaamohinnoista en osaa sanoa, kun ei ole omaa kokemusta, mut varmaan aika kallista..- psychedelic_
Ite otin rastat täs kolme viikkoo neljä viikko sit about . Ravintola-alaa kun opiskelen niin pesen 1-2 kertaa viikossa hiukset knotty boyn shamppoolla , sen jälkeen knotty boyn hoitosuihketta ja lopuksi knotty boyn tiivistys geeliä ja kuivaamaan . Merkki on siis ihan rastoille tarkoitettua ja sitä saa ainakin suomessa tilattua headbanger nimisestä kampaamosta . Sitten just rastojen pyörittely on pää jutska . Ja sit ite välillä ohuella virkkuukpoukulla tai huovutusneulalla oon niit fixsaillu. Se on miun mielest se pituus et miten ite tyksii . Itelläni suunnilleen olkapäille asti vähän ylitse,. Kampaamoissa riippuu omasta hiuksen pituudesta ja näin mutta itse tehtynä tulee huomattavasti halvemmaksi ! :D Ja tulee sillaset vähän " epäsiisitiimät " Joten ne näyttää miusta ainaki parmmilta ;:D
Mulla näemmä jäi tosta ilmottamatta, et tosiaan otan tekokuiturastat, että en oo omista hiuksista tekemässä rastoja. Meneekö niissä sit hoito samanlailla?
- psychedelic_
niivainii kirjoitti:
Mulla näemmä jäi tosta ilmottamatta, et tosiaan otan tekokuiturastat, että en oo omista hiuksista tekemässä rastoja. Meneekö niissä sit hoito samanlailla?
siiis oon kuullu et niit voi pestä ihan vaan laimennetulla shamppoolla ja sit ei siin saa olla silikoonia . Sit pitää antaa kuivaa ne rauhassa luonnollisesti / föönillä . koska jos ne jää märiks nii saattaa homehtua . Mutta ihtellä ei paljoon kuiturastoista tietoa. Kampaajalta kannattaa kysyä tarkemmin (:
psychedelic_ kirjoitti:
siiis oon kuullu et niit voi pestä ihan vaan laimennetulla shamppoolla ja sit ei siin saa olla silikoonia . Sit pitää antaa kuivaa ne rauhassa luonnollisesti / föönillä . koska jos ne jää märiks nii saattaa homehtua . Mutta ihtellä ei paljoon kuiturastoista tietoa. Kampaajalta kannattaa kysyä tarkemmin (:
Okkei, tämä selvä. Kiitos :)
- psychedelic_
Niin ja viel sillasta et kuiturastoist kampaamos en tiedä hintoi mut aitorastalisäkkeet on ainaski 15 e /kpl tuol helsingin shaggy headis. Mut no problemos (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1097197
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h965225Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333392Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961491Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346- 481114