Väriongelma

Tyylitajuton

Toimiiko oranssien housujen kanssa mintunvihreä paita? Minkä värisiä paitoja ylipäänsä kannattaa yhdistää oransseihin housuihin? Valkoinen nyt tietysti sopii, mutta entä muita? Mustaa en käytä ollenkaan.

4

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm.

Aika räikeä yhdistelmähän tuo on, mutta jos haluat näkyvyyttä, niin miksi ei. Itse yhdistäisin oranssiin farkunsinistä, harmaata tai ruskeaa, ehkä kuitenkin ennemmin niin päin, että paita olisi oranssi ja housut tummemmat. Hellepäivänä tai rannalla oranssi-keltainen yhdistelmäkin voisi olla aika kiva.

• ......

oranssi ja keltainen, miksei myös oranssi ja puhdas punainen,
      ja tietysti musta ja valkoinen, ruskea, harmaa tai sininen

• Tyylitajuton

Kiitos vastauksista!

Oranssit housut oli mulle tän kevään must hankinta, kun sattuu olemaan yks kesän muotivärejä ja tykkään siitä muutenkin. Mintunvihreä paita löytyi ennestään jostain syystä, eikä ole kovin montaa vuotta vanha, ja yllättäen se on kans yks kesän trendiväri. Ja siis se paita on sellainen tosi hennon pastellinsävyinen, ei mikään räikeä, sellainen kevyt puuvillainen pitsineule. Mutta niiden yhdistäminen tosiaan mietitytti.

Googlailin vähän tuossa, ja löytämäni perusteella voisin uskaltaa kokeilla niitä yhdessä. Kevään ja kesän trendeistä löysin paljon tämän suuntaisia juttuja, mitä kerrottiin mm. tässä linkissä: http://www.mtv3.fi/helmi/muoti/artikkeli.shtml/2012/01/1474957/asiantuntijat-nain-pukeutuu-trendikas-suomalainen-nainen-tulevana-kevaana

"Tänä keväänä on lupa leikkiä väreillä. ...katukuvassa tullaan näkemään enenevissä määrin kokeilevaa pukeutumista, joka yhdistää hyvinkin rohkeasti riskialttiitakin värejä toimivaksi kokonaisuudeksi."

Ja sitten tällaisessa Iltasanomien blogissa mintunvihreästä sanotaan näin (http://blogit.iltasanomat.fi/voilaviola/2012/05/16/mintunvihrea-pastilli-eiku-pastelli/):

"Sitä voi yhdistää niin mustaan kuin valkoiseen, ruskeaan, muihin pastelliväreihin tai vaikka kirkkaaseen oranssiin."

Eli jospa olen jonain päivänä rohkea ja ennakkoluuloton, ja laitan oranssien housujeni kanssa sen mintunvihreän paidan.

Sitten olen kiinnittänyt huomiota, että monilla on sellaisia valkoisia/luonnonvalkoisia paitoja, joissa on tummansinisiä/mustia kapeita raitoja. Olen nähnyt niitä paljon vaatekaupoissakin. Sen hankinnan tulen varmaan tekemään oranssien housujeni seuraksi. Ja muutenkin se oranssi varmaan kaipaa seurakseen jotain edes vähän kirjavampaa kuosia kuin yksiväristä, ellei ole kyse valkoisesta tai mustasta. Ja tuossa googlatessa tuli sellainen kuva vastaan, jossa mallilla oli oranssi hame, valkoinen paita ja musta jakku tai vastaava, niin näytti kyllä hyvältä.

Eli enköhän jotain keksi oranssien housujeni kanssa, että voin niitä käyttää. Tai olen kyllä jo käyttänyt valkoisten paitojen kanssa, mutta se tuntuu jo vähän tylsältä yhdistelmältä.

• ....

Joskus näin eräällä naisella asun joka oli kauttaaltaan punainen, se oli äärettömän hyvän näköinen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      138
      2368
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      71
      2289
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      66
      1959
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      75
      1658
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      105
      1533
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      102
      1498
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      119
      1391
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      32
      1254
    9. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1191
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe