Terve,
Leirintäalueella joimme ja menimme nukkumaan, huomasin kuitenkin yöllä että meidän leiristämme joku provinssin työntekijä VARASTI meidän pulloja meiltä ilman mitään lupaa(tyhjiä mutta pantillisia). Nyt olen ajatellut kysyä provinssin kantaa asiaa tästä varastamisesta. Oletteko te kokeneet sellaista?
Provinssi pullojen varastus!
3
268
Vastaukset
- TDV
Voi helvetti, joku siivosi sotkunne.Viekää sieltä leirintäalueelta ne sinne rehaamanne vanhat sohvatkin pois, niiden hävittäminen on pahuksen kallista
- Kesäpanot ok!
Saiko aloittaja kullia ja sexiä tarpeeksi pantin eestäkin???
- Tanjaterttu90
No opin kyllä ainakin sen, että ensi kerralla pullot lukkojen taakse! Minulta ei enää varasteta mitään.
Ja kyllä minä ainakin voisin niiden sohvien raahaus maksut maksaa, jos saisin kaikki ne pullot mietä siellä on VARASTAA!!! Voitolle jäisi 100% varmasti ja tuntuvasti.
Pitääkin pohtia miten tätä asiaa lähtee eteenpäin viemään vai annanko olla..
Kesäpanot ok!: En :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201791Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3391495Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118- 1421106
- 285985
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928