Kaverini nainen oli jo jonkin aikaa pettänyt kaveriani useamman miehen kanssa. Siihen lopulta vittuuntuneena käräytin naisen. Kauhea tappeluhan siitä tuli heidän välille, mutta sopivat asiansa ja päättivät olla edelleen yhdessä.
Ajattelin ettei kaverini ansaitse tuollaista kohtelua, mutta kun hän sellaisen kerran hyväksyi, niin panasin sitten itsekin kaverini naista muutaman kerran. Omaa tuntoa hieman vaivasi, mutta muuten ei tehnyt huonoa, sillä nainen on kyllä eri pantava tapaus. Tiesin tekeväni oikein, sillä aikomukseni mukaisesti sanoin sen suoraan kaverilleni ja sanoin myös panasevani naista niin kauan kuin nainen antaa (ja hänhän antaa..), ihan vain osoittaakseni ettei nainen ole kaverini sitoutumisen arvoinen. Kaverini tajusi lopulta asian ja nainen joutui kadulle hahaha. Nyt kaverilla on kunnollinen nainen ja ovat menossa naimisiin! Minä ja kaveri ollaan parhaita kavereita!
Itse en naisiin vaivaudu sitoutumaan, harvassa on kunnon naiset.
Käräytin kaverini naisen
2
226
Vastaukset
- mikä itse olet
En minäkään kyllä sinunlaista miestä itselleni huolisi. Itse olet vähintään tuon horatsun arvoinen. Tuo kaverisi taitaa olla todella mies. Hän jopa oli valmis antamaan anteeksi, mutta ei se asiaa auttannut.
Tuon kaverisi olisn voinut ottaa, mutta sinua en.- Kaverin puolella
Missasit pointin. En minä sitä naista raiskannut, ihan itse oli valmis toisen mahdollisuuden saatuaankin pettämään kaveriani! Olisihan siinä testissä voinut käydä toisinkin, jos nainen olisi valinnut olla pettämättä.. Naisen tuntien en olisi kyllä sille mahdollisuudelle rahojani veikannut. Sen naisen kanssa kaverini olisi tullut vain jatkuvasti hyväksikäytetyksi ja lopulta hajotetuksi.
Tärkeintä on, että kaverilla on nyt terve parisuhde kunnollisen naisen kanssa. Sitä suhdetta minulla ei ole syytä kyseenalaistaa ja testata, päinvastoin odotan pääseväni kummiksi!
Toinen pointti on, että tosiystävä ei jää sivusta seuraajaksi, kun kaveria käytetään hyväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193124Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622812Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672623Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322522Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582078Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181589Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121582- 491569
- 791569
- 571469