Kappale on vanhahkoa musiikkia joskus 1960- 1980-luvulta.
Tarvitsisin tietää kappaleen nimen ja esittäjän.
Kappale on luultavasti levytetty vuosina 1975-1985.
Minusta kappale muistuttaa tangoa. Kappaleessa on
käytetty viulua. Se saattoi olla samalla kasetilla kuin "Näsijärvi", joka
on toisen esittäjän kappale.
Laulun sanoja suurin piirtein
"Maailmalla kuljen ja etsin vaikken tiedä mitä, kierrän ja kuljen täälläpäin/täällä näin. Katson linnuun lentoa jos voisin olla lintunen lentää saa jos mieli haluaa"
" ... Illan hämärään. Näin sykkii rytmi suuren kaupungin sen kiihkovaltaa kiirein askelin"
" ... en tiedä tulevaa, jos tähdet kertoa sen mulle vois, voisin sen kautta onnen suuren rakentaa".
"Taika, pieni onnen taika"
"Ilta tummuu, yö taas yllättää"
"Huudan yksin vain: oon ihmislapsi, lapsi ajaton, tää kaikki unta lienee ehkä vain"
Tunnista kappale "Oon ihmislapsi, lapsi ajaton, tää kaikki unta
tangot1234
0
110
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195573
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2782240- 931816
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401230Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411207Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1551134Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051130- 501129
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901127- 1141108