Värjäsin tässä viikko sitten itse hiukset vaaleammaksi. Ennen ne oli vaalean ruskeat ehkä vähän punertavatkin, olin värjännyt ne viimeksi n. 6kk sitten punaruskeaksi. Värinpoistoa en tehnyt (tiedän että olisi pitänyt..) vaan laitoin suoraan värin päähän, paketissa luki että se on vaalennusaine väri, en sitten tiedä mitä tarkoittaa. Vaaleni kuitenkin, mutta ei tarpeeksi, mitä osasinkin odottaa.
Mutta siis itse kysymys, haluan vielä vaaleammat hiukset, laitanko uuden vielä vaaleamman hiusvärin päähän vai pitääkö tehdä värinpoisto vaikka hiukseni ovat aika vaaleat jo? Jotenkin olen aina ajattelut, että värinpoisto tehdään vain tummiin hiuksiin ja se ei auta blondattuihin, tekee vain keltaiseksi ja taas joutuu laittaan väriä. Tekisi mieli mennä kampaajalle mutta hinnat kauhistuttaa..
Tyhmä kysymys blondauksesta
dumb blonde
4
153
Vastaukset
- aasinpaskaoot
syö vittus
- Blondaaja
Hei!
Laita vain värinpoisto mutta pidä värjäyksissä tarpeeksi väliä jottei hius rasitu liikaa. Kellertävähän siitä tulee mutta osta hopeashampoota ja hopeahoitoainetta niin keltaisuus häviää!:) hopes shampoo hoitoaine oli hairstorella yhteishintaan 14e, sieltä itse tilasin ja toimii! Suosittelen tekemään Blondaajan neuvojen mukaan, muuta en osaa sanoa :3
- morooooö
osta joku platinum blond väri esim blonden löytyy iha peruskaupoist ja sit hopeeshampoo ja hoitoaine :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43693SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933599Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283340Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713312Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311506
- 321461
- 891376
- 151323