Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko uskollisia miehiä olemassa?

köh.....

Just wondering.

82

2592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä.

      on mutta ei me olla naisista kovin kiinnostavia. ongelmahan on siinä että tämä yhteiskunta tarjoaa etuaseman eettisesti korruptoituneille ihmsille. kaikki pohjimmiltaan vastuuton käytös osoittaa tässä yhteiskunnassa vahvuutta ja siihen naiset sitten hurahtavat.

    • tosi miehet

      On paljon uskollisia miehiä. Omassa lähipiirissäni kaikki miehet ovat uskollisia.

      • pettäjämies

        Mies pettää jos tilaisuus tulee. Uskollisuus on sitä ettei noita tilaisuuksia tule. Jokainen mies voi tehdä acid-testin. Pettäisitkö, jos saisit valita kenet tahansa naisen maailmassa ja kiinnijäämisen riski olisi 0.


      • tosi miehet
        pettäjämies kirjoitti:

        Mies pettää jos tilaisuus tulee. Uskollisuus on sitä ettei noita tilaisuuksia tule. Jokainen mies voi tehdä acid-testin. Pettäisitkö, jos saisit valita kenet tahansa naisen maailmassa ja kiinnijäämisen riski olisi 0.

        Höpö höpö, tuo on moraaliltaan alhaisella tasolla olevan miehen jorinaa. Olen nainen ja tottakai miehille lähipiirissäni tulee mahdollisuuksia pettämiseen, mutta koska he ovat moraaliltaan korkeatasoisia perhettä ja vaimoa arvostavia miehiä, he eivät petä. So simple.

        Naisena voin sanoa, että olen 100 % uskollinen pitkä hoikka kaunis nainen. Kuljen laput silmillä muiden miesten suhteen, ei voisi vähempää kiinnostaa.


      • tosi miehet
        tosi miehet kirjoitti:

        Höpö höpö, tuo on moraaliltaan alhaisella tasolla olevan miehen jorinaa. Olen nainen ja tottakai miehille lähipiirissäni tulee mahdollisuuksia pettämiseen, mutta koska he ovat moraaliltaan korkeatasoisia perhettä ja vaimoa arvostavia miehiä, he eivät petä. So simple.

        Naisena voin sanoa, että olen 100 % uskollinen pitkä hoikka kaunis nainen. Kuljen laput silmillä muiden miesten suhteen, ei voisi vähempää kiinnostaa.

        Lisäys edelliseen viestiin. Joku tietysti hoksaa kysyä, miksi yleensä olen täällä. Minulle kävi aikaisemmassa suhdeyrityksessäni niin, että varattu vapaata näyttelevä mies pääsi luikertelemaan elämääni. Se suututti todella. Käyn aina joskus kirjoittelemassa täällä ihan vaan pitääkseni uskollisuuden lippua korkealla.


      • pettävämies
        tosi miehet kirjoitti:

        Lisäys edelliseen viestiin. Joku tietysti hoksaa kysyä, miksi yleensä olen täällä. Minulle kävi aikaisemmassa suhdeyrityksessäni niin, että varattu vapaata näyttelevä mies pääsi luikertelemaan elämääni. Se suututti todella. Käyn aina joskus kirjoittelemassa täällä ihan vaan pitääkseni uskollisuuden lippua korkealla.

        Tyypillistä kaikkitietävän naisen kommentointia, luulet että pystyt vastaamaan miesten puolesta. olet ilmeisesti nuori ilman elämänkokemusta tai kokemusta yli 20 vuotta vanhoista suhteista, et tiedä mitä "poikien sauna illoissa puhutaan. Uskon, että väittämäsi pitää paikkansa, mutta pätee vain naisiin. Kuinka moni 20-30 vuotta suhteessa ollut mies olisi valmis peuhaamaan vielä kerran nuoren naisen kanssa ennen andropaussia. Tästä ei edes kannata väitellä, sillä tastä on tieteellisiä, julkaisuja. Tietenkin on olemassa poikkeuksia ja miehiä joilla on alhaiset testosteronin eritys.


      • tosi miehet
        pettävämies kirjoitti:

        Tyypillistä kaikkitietävän naisen kommentointia, luulet että pystyt vastaamaan miesten puolesta. olet ilmeisesti nuori ilman elämänkokemusta tai kokemusta yli 20 vuotta vanhoista suhteista, et tiedä mitä "poikien sauna illoissa puhutaan. Uskon, että väittämäsi pitää paikkansa, mutta pätee vain naisiin. Kuinka moni 20-30 vuotta suhteessa ollut mies olisi valmis peuhaamaan vielä kerran nuoren naisen kanssa ennen andropaussia. Tästä ei edes kannata väitellä, sillä tastä on tieteellisiä, julkaisuja. Tietenkin on olemassa poikkeuksia ja miehiä joilla on alhaiset testosteronin eritys.

        Höpö höpö edelleen. Minulla on elämänkokemusta varmaan vähintään niin paljon kuin sinulla. Minun lähipiirissäni on juuri noita yli 20 vuoden parisuhteita vaikka kuinka. Kaikki riippuu ihan miehen luonteesta, ei mistään testosteronitasosta. Nämä hormoniselitykset kutistavat ihmiset biologian armoille. Toisaalta heikkojen miesten on helppo perustella pettämistään sillä, että kaikki miehet pettävät, ainakin ne joilla on sitä testosteronia eli annetaan ymmärtää, että normaalit miehet pettävät. Kuinka raukkamaista.

        Minulla on tosiaan yksi kammottava kokemus pettävästä varatusta miehestä. Siinäkin oikea sika mieheksi, valehtelee kuin viimeistä päivää. Kuuluukohan valehtelukin tämän testosteroniproblematiikan piiriin. Sopisi hyvin kuvaan.

        Summa summarum: Pettämiseen taipuvaiset heikot yksilöt yrittävät tehdä pettämisestä normia ja uskollisuudesta poikkeusta, joka johtuu esim. siitä, että miehellä on alhainen testosteronitaso. Höpsis.


      • Kilpailija
        pettävämies kirjoitti:

        Tyypillistä kaikkitietävän naisen kommentointia, luulet että pystyt vastaamaan miesten puolesta. olet ilmeisesti nuori ilman elämänkokemusta tai kokemusta yli 20 vuotta vanhoista suhteista, et tiedä mitä "poikien sauna illoissa puhutaan. Uskon, että väittämäsi pitää paikkansa, mutta pätee vain naisiin. Kuinka moni 20-30 vuotta suhteessa ollut mies olisi valmis peuhaamaan vielä kerran nuoren naisen kanssa ennen andropaussia. Tästä ei edes kannata väitellä, sillä tastä on tieteellisiä, julkaisuja. Tietenkin on olemassa poikkeuksia ja miehiä joilla on alhaiset testosteronin eritys.

        Ihan suhteellisen vetävänä miehenä kommentoin etten lähtisi sinunakaan puhumaan kaikkien miesten puolesta. Testosteronin eritykseni lienee normaali? Pidän kovasti seksistä sekä katselen mielelläni kauniita naisia mutta oma on riittänyt silloinkin kun seksielämä ei vaimolle liiemmin maistunut.
        Olen ollut aina parisuhteissani uskollinen. Ehkä sporttiharrastukseni on vienyt aikaa turhilta sähläämisiltä ja saan nostattaa egoani sitä kautta että olen urheilussa helvetin hyvä. Tätä kautta olen saanut monia innokkaita tarjouksia nuoriltakin mimmeiltä. Mitä sitten?
        Saunailloissa puhutaan enemmän urheilusta kuin yhden yön panoista.
        Haastellisempaa on pitää vaimo tyytyväisenä kuin ottaa joku tyrkky mimmi allensa. Tykkään haasteista enemmän.


      • tubcnkxgbk
        Kilpailija kirjoitti:

        Ihan suhteellisen vetävänä miehenä kommentoin etten lähtisi sinunakaan puhumaan kaikkien miesten puolesta. Testosteronin eritykseni lienee normaali? Pidän kovasti seksistä sekä katselen mielelläni kauniita naisia mutta oma on riittänyt silloinkin kun seksielämä ei vaimolle liiemmin maistunut.
        Olen ollut aina parisuhteissani uskollinen. Ehkä sporttiharrastukseni on vienyt aikaa turhilta sähläämisiltä ja saan nostattaa egoani sitä kautta että olen urheilussa helvetin hyvä. Tätä kautta olen saanut monia innokkaita tarjouksia nuoriltakin mimmeiltä. Mitä sitten?
        Saunailloissa puhutaan enemmän urheilusta kuin yhden yön panoista.
        Haastellisempaa on pitää vaimo tyytyväisenä kuin ottaa joku tyrkky mimmi allensa. Tykkään haasteista enemmän.

        Niimpä niin, et siis pettäisi, vaikka voisit valita kenet tahansa naisen ja kiinnijäämisen riski olisi 0%. Kuulut varmasti vähemmistöön. Parisuhteissa pettävien määrä on tilastollisesti jotain 30-40% luokkaa miehillä. Loput miehet eivät petä koska ei ole tullut tarpeeksi kiinnostavaa tarjousta. Tottakai poikkeus vahvistaa säännön.


      • Kilpailija
        tubcnkxgbk kirjoitti:

        Niimpä niin, et siis pettäisi, vaikka voisit valita kenet tahansa naisen ja kiinnijäämisen riski olisi 0%. Kuulut varmasti vähemmistöön. Parisuhteissa pettävien määrä on tilastollisesti jotain 30-40% luokkaa miehillä. Loput miehet eivät petä koska ei ole tullut tarpeeksi kiinnostavaa tarjousta. Tottakai poikkeus vahvistaa säännön.

        Jos saisin valita voisin valita Jessica Alban mutta vain uniini sillä todennäköistä olisi etten tietäisi mitä tehdä sen naisen kanssa oikeasti.
        Mielikuva useimmiten päihittää todellisuuden ja tutun naisen kanssa saan olla oma itseni. Jessican kanssa epäilisin vahvasti kykyäni olla oma itseni.
        Kaikki varmasti haaveilee huippu kauniista naisesta mutta harva osaisi olla sellaisen kanssa.
        Sinkkuaikoina olen kokenut jo suhteellisen monta yhden yön juttua ja se mitä niistä jäi käteen on jo moneen kertaan nähty.
        Innokkaat naiset esittävät jotain ja koko homma oli pelkkää teatteria mutta pienessä pätkässä se ei liiemmin haitannut.
        En lähtisi nyt pilaamaan haavettani Jessicasta enkä pettämään omaa naistani sillä sen verran olen realistinen kaveri ja kokenut muutaman kauniimmankin naisen jotta voin sanoa että ei ollut sen väärti. Moni oli pettymys. Vaimoke ei ole ollut.


      • uskollinen mies
        pettävämies kirjoitti:

        Tyypillistä kaikkitietävän naisen kommentointia, luulet että pystyt vastaamaan miesten puolesta. olet ilmeisesti nuori ilman elämänkokemusta tai kokemusta yli 20 vuotta vanhoista suhteista, et tiedä mitä "poikien sauna illoissa puhutaan. Uskon, että väittämäsi pitää paikkansa, mutta pätee vain naisiin. Kuinka moni 20-30 vuotta suhteessa ollut mies olisi valmis peuhaamaan vielä kerran nuoren naisen kanssa ennen andropaussia. Tästä ei edes kannata väitellä, sillä tastä on tieteellisiä, julkaisuja. Tietenkin on olemassa poikkeuksia ja miehiä joilla on alhaiset testosteronin eritys.

        " Tästä ei edes kannata väitellä, sillä tastä on tieteellisiä, julkaisuja. "

        Esitäppäs muutama?

        Minulla on testosteronitasot kohdallaan (itse asiassa vähän yli, mutta se on toinen juttu, eikä liity panemiseen eikä pettämiseen). Siitä huolimatta en petä. Ja tilaisuuksia on viikoittain ellei päivittäin. Suoranaisia kerjääjiäkin osuu kohdalle silloin tällöin.

        Pidän kyllä naisista ja seksistä - ja minulla on vaimo, joka pitää seksistä (ja varmasti miehistäkin), mutta me arvostamme luottamusta, toisen kunnoitusta, uskollisuutta, pitkän suhteen tuomaa turvallisuutta niin paljon, että sen varaan me myös rakennamme yhä uudistuvan yhteisen seksimmekin.



        Minua suututtaa niin saa.anasti tuo "tutkimuksin" viittaaminen, kun kirjoittaja ei edes tiedä mitä sanan tutkimus tarkoittaa. Se ei ole samam kuin iltapäivälehden turhautuneen toimittajan epätoivoinen yritys saada kohtauttava lööppi.


      • toinen uskollinen
        tubcnkxgbk kirjoitti:

        Niimpä niin, et siis pettäisi, vaikka voisit valita kenet tahansa naisen ja kiinnijäämisen riski olisi 0%. Kuulut varmasti vähemmistöön. Parisuhteissa pettävien määrä on tilastollisesti jotain 30-40% luokkaa miehillä. Loput miehet eivät petä koska ei ole tullut tarpeeksi kiinnostavaa tarjousta. Tottakai poikkeus vahvistaa säännön.

        "Parisuhteissa pettävien määrä on tilastollisesti jotain 30-40% luokkaa miehillä."

        Eikä ole, lopeta tilastojen keksiminen ja tutustu vaikka Väestöliiton ja Helsingin Yliopiston tekemiin tutkimuksiin (Kontulan & al.)

        "Loput miehet eivät petä koska ei ole tullut tarpeeksi kiinnostavaa tarjousta."

        Ja olemattomilla aivoilla päättely jatkuu....

        Loput miehet eivät petä koska he eivät ole niin itsekkäitä ja vastuuttomia, että asettaisivat jonkun panon koko elämän kestävän luottamuksesta ja kunnioituksesta rakennetun ihmissuhteen edelle. Uskolliset miehet ymmärtävät, että elämä on kokonaisuus ja että huominen rakentuu eilisen päälle. He haluavat olla onnellisia ei pelkästään 20- ja 30- vuotiaina, vaan myön 40,50,60,70,.... vuotiaina. He ymmärtävät, että seksi on vain osa elämää ja vain yksi kauniista asioista. He ymmärtävät, että paras siksi on aina seurausta kahden ihmisen välisestä yhteydestä.

        Mies jota ohjaa pelkkä muna on itsekin pelkkä mulkku - valitettavasti näitkin on, mutta pieni vähemmistö. suurin osa kaikista ihmisistä, myös miehistä, on uskollisia ja ymmärtävät miksi niin on hyvä.

        Ja näin sanon miehenä.


      • elämän ohjaaja
        toinen uskollinen kirjoitti:

        "Parisuhteissa pettävien määrä on tilastollisesti jotain 30-40% luokkaa miehillä."

        Eikä ole, lopeta tilastojen keksiminen ja tutustu vaikka Väestöliiton ja Helsingin Yliopiston tekemiin tutkimuksiin (Kontulan & al.)

        "Loput miehet eivät petä koska ei ole tullut tarpeeksi kiinnostavaa tarjousta."

        Ja olemattomilla aivoilla päättely jatkuu....

        Loput miehet eivät petä koska he eivät ole niin itsekkäitä ja vastuuttomia, että asettaisivat jonkun panon koko elämän kestävän luottamuksesta ja kunnioituksesta rakennetun ihmissuhteen edelle. Uskolliset miehet ymmärtävät, että elämä on kokonaisuus ja että huominen rakentuu eilisen päälle. He haluavat olla onnellisia ei pelkästään 20- ja 30- vuotiaina, vaan myön 40,50,60,70,.... vuotiaina. He ymmärtävät, että seksi on vain osa elämää ja vain yksi kauniista asioista. He ymmärtävät, että paras siksi on aina seurausta kahden ihmisen välisestä yhteydestä.

        Mies jota ohjaa pelkkä muna on itsekin pelkkä mulkku - valitettavasti näitkin on, mutta pieni vähemmistö. suurin osa kaikista ihmisistä, myös miehistä, on uskollisia ja ymmärtävät miksi niin on hyvä.

        Ja näin sanon miehenä.

        "Mies, jota ohjaa pelkkä muna on itsekin pelkkä..." Hyvin kiteytetty.


      • 99% uskollinen
        pettäjämies kirjoitti:

        Mies pettää jos tilaisuus tulee. Uskollisuus on sitä ettei noita tilaisuuksia tule. Jokainen mies voi tehdä acid-testin. Pettäisitkö, jos saisit valita kenet tahansa naisen maailmassa ja kiinnijäämisen riski olisi 0.

        En vonkaa vierasta naista, eikä mulle vieraat naiseet itseään tarjoa. Pettämistä ei ole toistaiseksi ollut. Olenko siis uskollinen? Mielestäni olen.

        Tuo acid-testi on mielestäni absurdi, reaalimaailmasta täysin irrallaan oleva tapaus. Koskaan ei voi valita ketä naista tahansa, eikä kiinnijäämisen riski koskaan ole 0 ja missään tapauksessa kukaan ei tupsahda kotiisi tai työpaikallesi moista tarjousta esittämään.

        Ollakseni täysin rehellinen, vastaan kysymykseen "ehkä". Tekeekö se minusta pettäjän? Mielestäni ei, koska se ei muuta sitä tosiasiaa että en ole pettänyt vaimoani.


      • 932857
        uskollinen mies kirjoitti:

        " Tästä ei edes kannata väitellä, sillä tastä on tieteellisiä, julkaisuja. "

        Esitäppäs muutama?

        Minulla on testosteronitasot kohdallaan (itse asiassa vähän yli, mutta se on toinen juttu, eikä liity panemiseen eikä pettämiseen). Siitä huolimatta en petä. Ja tilaisuuksia on viikoittain ellei päivittäin. Suoranaisia kerjääjiäkin osuu kohdalle silloin tällöin.

        Pidän kyllä naisista ja seksistä - ja minulla on vaimo, joka pitää seksistä (ja varmasti miehistäkin), mutta me arvostamme luottamusta, toisen kunnoitusta, uskollisuutta, pitkän suhteen tuomaa turvallisuutta niin paljon, että sen varaan me myös rakennamme yhä uudistuvan yhteisen seksimmekin.



        Minua suututtaa niin saa.anasti tuo "tutkimuksin" viittaaminen, kun kirjoittaja ei edes tiedä mitä sanan tutkimus tarkoittaa. Se ei ole samam kuin iltapäivälehden turhautuneen toimittajan epätoivoinen yritys saada kohtauttava lööppi.

        Älä välitä.Heikkojen miesten täytyy todistella ja retostella, ei muiden.


      • naisenkipeä
        tosi miehet kirjoitti:

        Höpö höpö, tuo on moraaliltaan alhaisella tasolla olevan miehen jorinaa. Olen nainen ja tottakai miehille lähipiirissäni tulee mahdollisuuksia pettämiseen, mutta koska he ovat moraaliltaan korkeatasoisia perhettä ja vaimoa arvostavia miehiä, he eivät petä. So simple.

        Naisena voin sanoa, että olen 100 % uskollinen pitkä hoikka kaunis nainen. Kuljen laput silmillä muiden miesten suhteen, ei voisi vähempää kiinnostaa.

        kyllä varmaan uskollisia miehiä on olemassa, mutta epäilen että kaikkien miesten tekee ainakin mieli muitakin naisia.
        se on sitten eri asia kuka todella saa haaveensa toteutettua. tai kenellä on varaa ottaa riskiä


      • naisenkipeä
        tosi miehet kirjoitti:

        Höpö höpö, tuo on moraaliltaan alhaisella tasolla olevan miehen jorinaa. Olen nainen ja tottakai miehille lähipiirissäni tulee mahdollisuuksia pettämiseen, mutta koska he ovat moraaliltaan korkeatasoisia perhettä ja vaimoa arvostavia miehiä, he eivät petä. So simple.

        Naisena voin sanoa, että olen 100 % uskollinen pitkä hoikka kaunis nainen. Kuljen laput silmillä muiden miesten suhteen, ei voisi vähempää kiinnostaa.

        kyllä varmaan uskollisia miehiä on olemassa, mutta epäilen että kaikkien miesten tekee ainakin mieli muitakin naisia.
        se on sitten eri asia kuka todella saa haaveensa toteutettua. tai kenellä on varaa ottaa riskiä


      • cicce
        pettäjämies kirjoitti:

        Mies pettää jos tilaisuus tulee. Uskollisuus on sitä ettei noita tilaisuuksia tule. Jokainen mies voi tehdä acid-testin. Pettäisitkö, jos saisit valita kenet tahansa naisen maailmassa ja kiinnijäämisen riski olisi 0.

        Naisena tuohon testiin on helppo vastata: en pettäisi vaikka saisin kenet tahansa ja kiinnijäämisen riski olisi 0. Uskon, että aika moni nainen on samaa mieltä.


      • UskollinenMyös
        toinen uskollinen kirjoitti:

        "Parisuhteissa pettävien määrä on tilastollisesti jotain 30-40% luokkaa miehillä."

        Eikä ole, lopeta tilastojen keksiminen ja tutustu vaikka Väestöliiton ja Helsingin Yliopiston tekemiin tutkimuksiin (Kontulan & al.)

        "Loput miehet eivät petä koska ei ole tullut tarpeeksi kiinnostavaa tarjousta."

        Ja olemattomilla aivoilla päättely jatkuu....

        Loput miehet eivät petä koska he eivät ole niin itsekkäitä ja vastuuttomia, että asettaisivat jonkun panon koko elämän kestävän luottamuksesta ja kunnioituksesta rakennetun ihmissuhteen edelle. Uskolliset miehet ymmärtävät, että elämä on kokonaisuus ja että huominen rakentuu eilisen päälle. He haluavat olla onnellisia ei pelkästään 20- ja 30- vuotiaina, vaan myön 40,50,60,70,.... vuotiaina. He ymmärtävät, että seksi on vain osa elämää ja vain yksi kauniista asioista. He ymmärtävät, että paras siksi on aina seurausta kahden ihmisen välisestä yhteydestä.

        Mies jota ohjaa pelkkä muna on itsekin pelkkä mulkku - valitettavasti näitkin on, mutta pieni vähemmistö. suurin osa kaikista ihmisistä, myös miehistä, on uskollisia ja ymmärtävät miksi niin on hyvä.

        Ja näin sanon miehenä.

        Hieno vastaus "toinen uskollinen".

        Olisihan se todellakin tyhmää menettää arvokas ja hyvä parisuhde yhdelllä tai vaikka usemmalla panolla jonkun toisen kanssa, olipa tämä toinen kuinka kaunis ja ihana tahansa - ei todellakaan sen arvoista...


      • Eivät pysty
        pettäjämies kirjoitti:

        Mies pettää jos tilaisuus tulee. Uskollisuus on sitä ettei noita tilaisuuksia tule. Jokainen mies voi tehdä acid-testin. Pettäisitkö, jos saisit valita kenet tahansa naisen maailmassa ja kiinnijäämisen riski olisi 0.

        Miehet voi kyllä haluta jotakuta maailman kauneinta naista mutta suurimmalla osalla menisi kyllä pupu pöksyyn jos sitten se tilaisuus siihen naikkoseen tulisi. Omat rahkeet ei kuitenkaan riitä ja mieheltä vaaditaan paljon uskoa omiin rakastajan kykyihin jotta uskaltaisi hypätä petiin sen Jessica Alban kanssa. Eiköhän suurin osa normisuomimiehistä juoksisi piloon.


      • Faktaa, Kontula
        uskollinen mies kirjoitti:

        " Tästä ei edes kannata väitellä, sillä tastä on tieteellisiä, julkaisuja. "

        Esitäppäs muutama?

        Minulla on testosteronitasot kohdallaan (itse asiassa vähän yli, mutta se on toinen juttu, eikä liity panemiseen eikä pettämiseen). Siitä huolimatta en petä. Ja tilaisuuksia on viikoittain ellei päivittäin. Suoranaisia kerjääjiäkin osuu kohdalle silloin tällöin.

        Pidän kyllä naisista ja seksistä - ja minulla on vaimo, joka pitää seksistä (ja varmasti miehistäkin), mutta me arvostamme luottamusta, toisen kunnoitusta, uskollisuutta, pitkän suhteen tuomaa turvallisuutta niin paljon, että sen varaan me myös rakennamme yhä uudistuvan yhteisen seksimmekin.



        Minua suututtaa niin saa.anasti tuo "tutkimuksin" viittaaminen, kun kirjoittaja ei edes tiedä mitä sanan tutkimus tarkoittaa. Se ei ole samam kuin iltapäivälehden turhautuneen toimittajan epätoivoinen yritys saada kohtauttava lööppi.

        Kahlasin juuri Osmo Kontulan ja E. Haavio-Mannilan yli 500-sivuisen teoksen (1992), jossa käydään tilastollisesti läpi suomalaisten seksuaalielämän muutoksista 1972 vuodesta e.m. ajankohtaan saakka.
        Ruuhka-Suomi on "pahinta" pettämisaluetta, jossa miesten pettämisprosentti kohoaa jopa lähelle 60%, naisten jää hieman alle 50%:iin. Maaseudulla pettäminen on harvinaisempaa (sosiaaliset suhteet, läheiset naapuruussuhteet ja pettäjäkumppanien puuttuminen). Maaseudun miesten keskimääräinen pettämisprosentti jää n.20%:n tienoille, naisilla alle 20%:iin.


      • Naiset pahempia
        cicce kirjoitti:

        Naisena tuohon testiin on helppo vastata: en pettäisi vaikka saisin kenet tahansa ja kiinnijäämisen riski olisi 0. Uskon, että aika moni nainen on samaa mieltä.

        Minä olen samaa mieltä, vaikka olenkin yksin en hypi mieheltä miehelle.
        Minua kauhistuttaa, ällöttää,vihastuttaa muutamat naimisissa olevat nais"kaverini" jotka joka ainoassa reissussa pettävät miestään ja vielä retostelevat sillä.

        Siksi minä kait olenkin yksin, kun ällöttää ne miehetkin jotka retkahtavat heihin.
        Vaikka muuten voisivatkin olla ihan mukavia.


      • Anonyymi
        pettäjämies kirjoitti:

        Mies pettää jos tilaisuus tulee. Uskollisuus on sitä ettei noita tilaisuuksia tule. Jokainen mies voi tehdä acid-testin. Pettäisitkö, jos saisit valita kenet tahansa naisen maailmassa ja kiinnijäämisen riski olisi 0.

        En pettäisi, sellaista naista ei maailmassa olekaan joka saisi minut pettämään puolisoani. Ne jotka pettää pitäisi vetää munistaan hirteen.


    • 5+4

      "Mies pettää jos tilaisuus tulee. Uskollisuus on sitä ettei noita tilaisuuksia tule. Jokainen mies voi tehdä acid-testin. Pettäisitkö, jos saisit valita kenet tahansa naisen maailmassa ja kiinnijäämisen riski olisi 0. "

      Tää on oikeesti niin totta :D Eli naiset, hankkikaa susiruma kumppani nii ei niin suurta vaaraa tulla petetyksi.

      • ryvjllbvh

        Tähän voi lisätä erään seikan jolla on korkea korrelaatio. Mitä kauniimpi nainen miehellä on sitä varmemmin hän on petturi. Katsokaa supertähtiä. Kauniiden Hollywood naisten miehet pettää, Ruotsin kuningas , Madelinen ex kihlattu Jonas Bergström.

        Syy tähän on se, että jos mies saa kauniin naisen hän myös kelpaa muille naisille. Joten kyseessä on kysynnän ja tarjonnan laki. Miehet ovat hyvin samankaltaisia. On eriasia mitä mies kertoo naiswlleen ja mitä miehet puhuvat keskenään.


      • tosi miehet
        ryvjllbvh kirjoitti:

        Tähän voi lisätä erään seikan jolla on korkea korrelaatio. Mitä kauniimpi nainen miehellä on sitä varmemmin hän on petturi. Katsokaa supertähtiä. Kauniiden Hollywood naisten miehet pettää, Ruotsin kuningas , Madelinen ex kihlattu Jonas Bergström.

        Syy tähän on se, että jos mies saa kauniin naisen hän myös kelpaa muille naisille. Joten kyseessä on kysynnän ja tarjonnan laki. Miehet ovat hyvin samankaltaisia. On eriasia mitä mies kertoo naiswlleen ja mitä miehet puhuvat keskenään.

        Aivan, miehet kertovat toisilleen usein valheita. Pojille täytyy isotella, se kuuluu pelin henkeen. Ette kai te miehet niin tyhmiä ole, että uskotte, mitä miehet toisilleen kertovat. LOLOOLOLLLLL


      • kyllikki*
        ryvjllbvh kirjoitti:

        Tähän voi lisätä erään seikan jolla on korkea korrelaatio. Mitä kauniimpi nainen miehellä on sitä varmemmin hän on petturi. Katsokaa supertähtiä. Kauniiden Hollywood naisten miehet pettää, Ruotsin kuningas , Madelinen ex kihlattu Jonas Bergström.

        Syy tähän on se, että jos mies saa kauniin naisen hän myös kelpaa muille naisille. Joten kyseessä on kysynnän ja tarjonnan laki. Miehet ovat hyvin samankaltaisia. On eriasia mitä mies kertoo naiswlleen ja mitä miehet puhuvat keskenään.

        Mitä enemmän valtaa ja mammonaa miehellä on, sitä kauniimpi puoliso. Kaunis puoliso on myös miehillä, jotka omaavat naisen mielestä ihania spesiaalitaitoja, kuten kitaransoitto.... Ja koska vaimo arvostaa miestään, jolla on valtaa, rahaa, tai jotain muita vaimon arvostamia avuja, niin eipä häntä juuri hetkauta miehen uskottomuus. Tietysti asia menee myös toisinpäin: jos nainen on prinsessa tai suurperijätär, niin hän voi halutessaan lempata hyvinkin nopeasti uskottoman puolison, etenkin jos mies on suurinpiirtein "tavis" eikä toisen kuningashuoneen kruununperijä tms.


    • vaimo

      Kun meillä puhutaan uskollisuudesta/uskottomuudesta, niin 55-vuotias mieheni toteaa, että hän on viettänyt nuoruuden ja sen humun kokenut ja ensimmäisen eroon päättyneen avioliittonsa jälkeen kokenut toisen poikamies kauden. Hän sanoo, että ei enää kiinnosta kokeilla mitään uutta juttua ihan senkin takia kun se syyllisyys on vaikea kantaa, eikä sen kertomisestakaan hyvä seuraa. Hänestä olisi tyhmää pilata sillätavoin liittomme. Suurin syy uskollisuuteen meillä on rakkaus.

      • adfhklö

        Tää on kivaa kun naiset vastaa miehiensä puolesta.


      • vaimo
        adfhklö kirjoitti:

        Tää on kivaa kun naiset vastaa miehiensä puolesta.

        Kirjoitinpahan vaan mitä olen asiasta mieheni kanssa keskustellut.


      • kyllikki*

        Vähän varauksellisesti suhtautuisin miehen kertomaan... En sano, että miehesi olisi valehtelija, mutta suurin osa uskottomuustapauksissa jää ikuiseksi salaisuudeksi.


      • vaimo
        kyllikki* kirjoitti:

        Vähän varauksellisesti suhtautuisin miehen kertomaan... En sano, että miehesi olisi valehtelija, mutta suurin osa uskottomuustapauksissa jää ikuiseksi salaisuudeksi.

        Minä suhtaudun kaikkeen, aina varauksellisesti mikä ihmisen suusta lähtee...


      • Elämä opettaa
        vaimo kirjoitti:

        Kirjoitinpahan vaan mitä olen asiasta mieheni kanssa keskustellut.

        "Kirjoitinpahan vaan mitä olen asiasta mieheni kanssa keskustellut."

        Ei nyt kuitenkaan pidä uskoa ihan kaikkea mitä miehet puhuvat. Minunkin ex-mies väitti että hän on juoksunsa juossut, että minä riitän hänelle. Niin vaan hänelläkin oli kolmikymppinen rakastajatar vaikka muuta oli vannonut ja minä uskonut. Ero siitä tuli vaikka mies ei tahtonut.


    • i'm original man

      Olen ainoa uskollinen jonka tunnen

    • urbaania legendaa

      No ei ole olemassa.

    • Toki, paljonkin

      Onhan niitä, mutta naiset mieluummin ottavat niitä häntäheikkejä, jotta saavat vähän "draamaa" elämään. Eihän siinä sinänsä mitään, mutta turha sitten märistä kuinka "kaikki miehet ovat sikoja", kun joutuu petetyksi, jätetyksi, piestyksi ja selkään puukotetuksi kaikin mahdollisin tavoin. Sitä saa mitä tilaa.

      • tosi miehet

        Tuossa on jotakin perää. Itse heräsin petollisen miehen jälkeen miettimään omia valintojani. Olin todella ehkä suorastaan etsinyt itselleni vaikeuksia tiedostamattakin. Sittent tajusin, että miehen kolme tärkeintä ominaisuutta ovat turvallisuus, turvallisuus, turvallisuus.


      • Näin se vain on

        Kärjistetään mutta vain hieman. Naisella olisi kaksi vaihtoehto, kiltti, uskollinen, ei pahannälköinen, keskitasoa komeampi, ihan varteenotettava vaihtoehto. Siihen saakka kunnes kuvaan tulee pitkä, lihaksikas, komea ja karvainen apinamies. Hän tihkuu eläimellistä seksiä ja vaikka nainen tietää ettei hän tule olemaan uskollinen niin sehän valitaan koska nainen kuvittelee että hänen rakkautensa muuttaa miehen. Ei muuta, mies on perso viinalle, pettää minkä ehtii mutta tylsää hänen kanssa ei tule olemaan. Sehän on kaikken tärkeintä, miehessä pitää olla särmää. Tosin joskus vähän liikaakin kun tuo tippurin, klamydian, visvasyylän tai jonkun muun vähemmän mukavan taudin mukanaan. Tosimies kun ei kondomia käytä kun naisiaan panee.


      • Sitä saa mitä tilaa
        Näin se vain on kirjoitti:

        Kärjistetään mutta vain hieman. Naisella olisi kaksi vaihtoehto, kiltti, uskollinen, ei pahannälköinen, keskitasoa komeampi, ihan varteenotettava vaihtoehto. Siihen saakka kunnes kuvaan tulee pitkä, lihaksikas, komea ja karvainen apinamies. Hän tihkuu eläimellistä seksiä ja vaikka nainen tietää ettei hän tule olemaan uskollinen niin sehän valitaan koska nainen kuvittelee että hänen rakkautensa muuttaa miehen. Ei muuta, mies on perso viinalle, pettää minkä ehtii mutta tylsää hänen kanssa ei tule olemaan. Sehän on kaikken tärkeintä, miehessä pitää olla särmää. Tosin joskus vähän liikaakin kun tuo tippurin, klamydian, visvasyylän tai jonkun muun vähemmän mukavan taudin mukanaan. Tosimies kun ei kondomia käytä kun naisiaan panee.

        Heh-heh, ihan hyvä kärjistys mutta on tuossa totta toinen puoli. On kuoropoikia, kauniita poikia ja mutta paras on paha poika!


    • mies vastaa....

      Hyvin pitkälti ei.

    • kyllikki*

      On, mutta heissä on omat, toisenlaiset ongelmansa :D.

    • tuskin.

      Lupaan tulla kertomaan tänne jos sellainen joskus löytyy.

    • Vinkki

      Savitaipaleen Myllylammella on nähty eräs sellainen mies, josta kyläläisillä on vahva epäilys, että hän voisi olla ihan ns. "uskollista tyyppiä". Toisin kuin kaikki muut suomalaiset.

    • Toinen varma tieto

      Myös varmana tietona kerrotaan, että joskus 60-luvulla Turun Kakskerrassa eli yksi semmoinen ukko, joka ei kuulemma koskaan saanut vierasta.

      • kotinamu

        Ihminen on ihminen, siis mieskin. Ja heikko ja altis mukaville asioille.
        Todelliset pelimiehet keskittyvät pelaamaan, ei ne kerro kellekään .Ne vaan pelaa, nautiskellen panodraamoista.
        Eikä niitä tunnista, tyyli ja keinot vaihtelee naisen mukaan.
        Olen tuntenut (ja käyttänyt) useita. Tyypillistä kaikille , että harrastus tai työ vie ympäriinsä ja että haku päällä kaiken aikaa.
        Kotona kunniallinen elämä, vaimo ja omakotitalo jne,
        Eivätkä ketkään koskaan tule tietämään ammmattmaisen pelimiehen todellista elämää.


    • MIesMinäkin

      Kai se pettäminen riippu aika lailla myös siitä, kuinka paljon mies muutenkin tarvitsee elämäänsä aina uutta jännittävää. Osa miehistähän muutenkin etsii aina uusia harrastuksia, uuden moottoripyörän tms. että olisi elässä uutta eriaista sisältöä. Toiselle miehelle taas riittävät ne samat tutut rakkaat harrastukset ja hän on tyytyväinen tavalliseen tasaiseen elämään.
      Vähän sama asia se on sitten miesten suhteessa naisiinkin. Joillekin se vaihtelunhalu on vain niin suurta että uskollisuus ei tahdo onnistua. Minä taas en jaksaisi kauheasti taas opetella enää kenenkään muun naisen tapoja ja yrittää aina keksiä mikä ketäkin mielyttää. Muutenkin minulla on aina seksi mennyt suhteen kestäessä vain perempaan suuntaan ja ne harvat yhden yön jutut ovat olleet järjestään vähän pettymyksiä. Miksi siis menisin turhaan sähläämään jonkun uuden kanssa kun vaimon kanssa tietää saavansa hyvää seksiä joka tapauksessa?
      Sitäpaitsi tiedän että uskottomuus myös loukkaisi vaimoani syvästi joten miksi asettaisin omat haluni toisen tunteiden edelle kun kuitenkin vaimo on se jonka hyvinvointi on minulle kaikkein tärkein?

      • näin se on nähtävä

        Ei voi muuta kommentoida kuin: Wau mikä mies!


      • Näin se menee
        näin se on nähtävä kirjoitti:

        Ei voi muuta kommentoida kuin: Wau mikä mies!

        Kun mies osaa olla vakuuttava, rehellisen ja avoimen oloinen niin se on siinä, nainen uskoo ihan mitä tahansa. Todellinen pelimies ei näytä pelimieheltä vaan kunnon mieheltä. Kun totuus paljastuu on mies jo toisen naisen kanssa.


      • Mrs Shy Gyi
        Näin se menee kirjoitti:

        Kun mies osaa olla vakuuttava, rehellisen ja avoimen oloinen niin se on siinä, nainen uskoo ihan mitä tahansa. Todellinen pelimies ei näytä pelimieheltä vaan kunnon mieheltä. Kun totuus paljastuu on mies jo toisen naisen kanssa.

        Niinpä se minunkin tuleva ex-mieheni on vakuuttava, suorastaan ujon ja avuttoman oloinen komistus. Kenelläkään ei ole mitään syytä uskoa hänen käyvän vieraissa. Olihan joskus kauan sitten melkoinen sokki tajuta, etten minä edes tunne tuota miestä. Täysin tuntematon kusipäinen ihminen, joka leveilee kavereilleen ketä on tullut pantua ja ketä aikoo panna seuraavaksi. Naispuolisille työkavereilleen ällöttävää pikkutuhmaa flirttiä heittävä äijä ja toisia työkavereita myös naiva äijä. Vieraissa on juossut yli kaksikymmentä vuotta, joka vahtii minua kuin haukka ja nyt haluan siitä vain eroon. Kovin on vaan naisten keskuudessa työpaikallaan tykätty, tietäisivätpä vaan.


    • kotinamu

      No ei me naiset oikeasti uskota pelimiestä, pelataan vaan vastapalloa.
      Annetaan sen pelimiehen luulla, että uskotaan.
      Hulluksi saa luulla muttei tyhmäksi.

      • Näin se menee

        Sinua ei ole kukaan ikinä missään pystynyt pettämään? Puhun kaikenlaisesta pettämisestä, kukaan ei ole pystynyt sinulle uskottavasti valehtelemaan, aina olet huomannut valheen mutta vain teeskennellyt uskovasi? Jos näin olet todella poikkeuksellinen ihminen. On olemassa sellaisia ihmisiä jotka ovat ovat niin taitavia on viisaskin menee vipuun.

        Eihän huijari näytä huijarilta eikä todellinen pelimies pelimieheltä. Elämä olisi perin yksinkertaista jos ulkonäöstä pystyisi päättelemään ihmisen luonteen. Aivan samoin kuin hyvä huijari hyvä pelimies pystyy antamaan itsestään erittäin luotettavan kuvan. Sellaisen kuvan ettei tulisi mieleenkään epäillä hänen rehellisyyttään. Toivon todella etten ikinä tule tälläistä ihmistä tapaamaan.


    • Komea mies

      Uskollisia heteromiehiä on mutta heissä on jotain vikaa. Siis jos tarjolla olisi nuorta ja kaunista. Onhan näitä perusperttejä jotka eivät kenellekään kelpaa niin silloin on helppo olla uskollinen. Komea mies ei ole uskollinen tai sitten hänessä on jotain vikaa.

    • Kummallista. Tilaisuuksia varmasti olisi ollut, mutta en ole ikinä kokenut tarvetta pettää. Tai en edes pystyisi siihen. Kunnioitus ja arvostus omaa naistani kohtaan on sen verran suurta.

      • vaimo

        Olen tullut huomaamaan, sekä näillä palstoilla, että ihan oikeassakin elämässä, miten monet, monet ei ymmärrä rakkaudesta, toisen kunniotukesta, uskollisuudesta ja luottamuksesta yhtään mitään!


    • tyttöystävä

      Oman miehen kanssa ei olla kovin pitkään oltu yhdessä, mutta haluan uskoa kun hän sanoo ettei petä.
      Oon niin vainoharhainen edellisten suhteiden takia -joissa minua petettiin- että näen kyllä pettämisen merkit heti ja siksi kysyinkin mieheltäni suoraan.
      Ei mitään merkkejä näkynyt, mutta halusin tehdä selväksi, että turha on sitoutua jos tahtoo rillutella pitkin kyliä.
      Sanoi että ei aio pettää ja kyse on kunniasta. Oma nainen on ykkönen, piste. Muita naisia hän kyllä katsoo mutta ei koskaan sillä silmällä. Töissäkin naiset tekevät itseään tykö, mutta hän vaan kuittaa sanomalla että oma kulta löytyy jo.

      Todella uskon miestäni tässä. Jatkuva penääminen pettämisestä ja jatkuvat kyttäys sen tiimoilta ei ole mikään hyvä perusta suhteelle.Luottamus on kaiken a ja o. Jos ei pysty partneriin luottamaan niin miksi olla suhteessa?

      Jos ei ole kyse näistä ihmeellisistä suhteista missä on useampi ku kaksi ihmistä, en näe mitään syytä käydä vieraissa. Eikä näe miehenikään.

      Eli uskollisia miehiä löytyy kyllä. Kovin harvassa vaan taitavat tässä maassa olla, pahoin pelkään.
      Tosi mies ei omaa naista petä, se on selvä. Pitää olla aika heikko jos ei osaa vieraalle naiselle sanoa ei ja kieltäytyä helposta seksistä.

      • Näin se vain on

        "Tosi mies ei omaa naista petä, se on selvä. Pitää olla aika heikko jos ei osaa vieraalle naiselle sanoa ei ja"kieltäytyä helposta seksistä."

        Kyllä miehesi on vielä uskollinen mutta kun olette olleet kimpassa 10-20 vuotta niin satavarmasti pettäää, luultavasti ennemminkin. Kun uutuudenviehätys karisee niin katse alkaa harhailla. Nauti kun vielä voit, katkerasti tulet pettymään, se on varmaa. Jos tarjolla on naisia niin ennemmin tai myöhemmin mies pettää. Tämä on armoton totuus.


      • Näin se vain on kirjoitti:

        "Tosi mies ei omaa naista petä, se on selvä. Pitää olla aika heikko jos ei osaa vieraalle naiselle sanoa ei ja"kieltäytyä helposta seksistä."

        Kyllä miehesi on vielä uskollinen mutta kun olette olleet kimpassa 10-20 vuotta niin satavarmasti pettäää, luultavasti ennemminkin. Kun uutuudenviehätys karisee niin katse alkaa harhailla. Nauti kun vielä voit, katkerasti tulet pettymään, se on varmaa. Jos tarjolla on naisia niin ennemmin tai myöhemmin mies pettää. Tämä on armoton totuus.

        Älä jauha p*skaa. Yli 10 vuotta saman kanssa eikä todellakaan ole ollut aikomustakaan pettää. Ei kannata omaa munattomuuttaan teksteissään korostaa.

        Satunnaisia panoja vai täydellisempi kokemus oman naisen kanssa? Ei ole minulle ainakaan vaikea valinta. Tottakai silmä katselee kaikkea hyvännäköistä mielellään, mutta pettää... pyh.


    • oonno idiootti

      Uppis...

    • rauhassa rinnakkan

      Minulla on, mutta hänelle ei seksi olekaan tärkeää, sairaus vei libidon jo vuosia sitten. Itse lankesin väärään syliin, ennen kuin pääsin samalle tasolle haluttomuuden määrässä. Nuo ajat ovat jääneet taa.

    • Nuupakka

      Miksi olla uskollinen? Tuleeko vaimolta esim 20v hääpäivänä kortti "Kiitos kun et juo, lyö tai käy vieraissa"

      Vieraissa palkintona on seksi ja yleinen arvostus, mitä uskolliset miehet saavat?

      • sinkkumies7

        en petä vaikka maksettais. sydämeeni mahtuu vain yksi nainen kerrallaan ja joka ikinen kerta olen sen toiselle sanonut. en edes vilkuile toisia naisia. tämä ei vain riitä kellekään. nyt olisi ollut potentiaalinen kumppani tiedossa mutta hän antoi pakit mulle. sehän siinä onkin kun luotettava mies ei vain kelpaa. menetän ennemmin sormen kuin alan koskaan pettämään. mua on kyllä petetty monesti. ite en vain pysty.


    • Olenko yksin?

      Olen nainen, joka ei petä. Tunnen olevani omituinen ystäväpiirissäni ja suvussani, jossa kaikki pettävät. Niin miehet kuin naisetkin.

      • valoa pimeyteen

        Et ole yksin. Mutta onpa sinulla erikoinen lähipiiri. Onneksi olet siellä valopilkkuna!


      • felicia14

        Ahaa, on siis olemassa tällaisia sukuja ja ystäväpiirejä, joissa valtaosa pettää. Kyse on siis tietynlaisesta kulttuurista. Tämän valossa on helpompi ymmärtää niitä, jotka väittävät, että kaikki pettävät. Itse kuulun sellaiseen sukuun, jossa kukaan ei petä ja pettäjää pidettäisiin aivan raukkamaisena.


    • Armoton totuus

      On miehiä jotka eivät petä muiden naisten kanssa, heitä kutsutaan homoiksi. On heteromiehiäkin jotka eivät petä, he ovat impotentteja.

      • 99% uskollinen

        Miksi impotenttikin ei voisi pettää vaimoaan? Onko pettäminen aina pelkkää penetraatiota?


    • pohjalainen luonne

      On, ainakin mun kaksi veljeä ja siskojeni miehet.

    • N`on näreet

      Totta on se, että mieshormonit ovat kohdillaan uskollisilla.
      Petturit tarvitsevat "lisävirikettä" potenssinsa ylläpitämiseksi.Kunnon MIEHELLÄ riittää puhtia ilman kommervenkkejäkin.

      • Hormooni-Hiiri

        Mitä hormoneihin tulee, niin taitaa olla melkolailla päin vastoin kun väitit. Parisuhteessa miehen testosteronitaso laskee, eli siis miehestä tulee "säyseä".

        Jos miehellä on hormonit kohdallaan ennen parisuhdetta, ne laskevat alarajalle suhteessa, mutta jos mies suhteessa ollessaankin hakee muita naissuhteita, se tarkoittaa sitä että ennen suhdetta ne hormonit olivat yläkantissa.

        Ja paradoksaalista kyllä, testosteronirikkaat miehet ovat ne, jotka nimenomaan vetoavat naisiin, ja todennäköisemmin päätyvät suhteisiin. Mitä hormonaaliseen puoleen tulee, niin naiset itse siis suosivat miehiä, jotka ovat taipuvaisia pettämään.


      • Rakkaus on ihanaa
        Hormooni-Hiiri kirjoitti:

        Mitä hormoneihin tulee, niin taitaa olla melkolailla päin vastoin kun väitit. Parisuhteessa miehen testosteronitaso laskee, eli siis miehestä tulee "säyseä".

        Jos miehellä on hormonit kohdallaan ennen parisuhdetta, ne laskevat alarajalle suhteessa, mutta jos mies suhteessa ollessaankin hakee muita naissuhteita, se tarkoittaa sitä että ennen suhdetta ne hormonit olivat yläkantissa.

        Ja paradoksaalista kyllä, testosteronirikkaat miehet ovat ne, jotka nimenomaan vetoavat naisiin, ja todennäköisemmin päätyvät suhteisiin. Mitä hormonaaliseen puoleen tulee, niin naiset itse siis suosivat miehiä, jotka ovat taipuvaisia pettämään.

        Juuri näin. Kyllähän naiset jaksaa jauhaa siitä kuinka arvostavat miehen hyvää luonnetta, uskollisuutta jne. mutta kun paikalle purjehtii komea panomies on naisen pöksyt märkinä ja se on menoa. Naiset kun kuvittelevat että kyllä panomies hänelle on uskollinen kun panomies sanoo häntä rakastavansa. Sitä saa mitä tilaa, niin makaa kuin petaa joten turha kitistä.


    • N`on näreet

      Vaan mistähän se eturauhasen liikakasvu ja vanhan miehen pisuvaivat johtuvatkaan....miksi nainen suosisi tällaisia oireita..
      Hormonit kohdillaan ja mies kykenevämpi kuitenkin

      • Pauli Panomies

      • Hormooni-Hiiri

        En nyt ymmärrä miten yli 60-vuotiaiden miesten vaivat liittyvät tähän keskusteluun? Uskoisin, että 60v iässä mies on jo seksuaalisesti aktiivisimman vaiheensa ohittanut, eikä ole järin kiinnostavava partneri sukupuolisessa mielessä muille kun ikäisilleen naisille, jotka hekin ovat seksuaalisesti aktiivismman vaiheensa ohittaneet.

        Sinänsä tuosta eturauhasen liikakasvusta ei muuten sanota muuta, kun että alentunut mieshormonituotanto pienentää riskiä. Missään ei sanota, että runsas tuotanto kiihdyttäisi sitä sen enempää kuin normaalikaan.


      • Näin se vain on
        Hormooni-Hiiri kirjoitti:

        En nyt ymmärrä miten yli 60-vuotiaiden miesten vaivat liittyvät tähän keskusteluun? Uskoisin, että 60v iässä mies on jo seksuaalisesti aktiivisimman vaiheensa ohittanut, eikä ole järin kiinnostavava partneri sukupuolisessa mielessä muille kun ikäisilleen naisille, jotka hekin ovat seksuaalisesti aktiivismman vaiheensa ohittaneet.

        Sinänsä tuosta eturauhasen liikakasvusta ei muuten sanota muuta, kun että alentunut mieshormonituotanto pienentää riskiä. Missään ei sanota, että runsas tuotanto kiihdyttäisi sitä sen enempää kuin normaalikaan.

        Jos on rahaa tai edes kuuluisuutta on mies aina seksuaalisesti kiinnosta yllättävän monen nuoren naisen mielestä.


      • 8627r
        Näin se vain on kirjoitti:

        Jos on rahaa tai edes kuuluisuutta on mies aina seksuaalisesti kiinnosta yllättävän monen nuoren naisen mielestä.

        Varmaan näitä itsetehostusta hakevia luuserinaisiakin löytyy.Vakka kantensa valitsee ja sitten erotaan..


      • Nyt naurattaa
        8627r kirjoitti:

        Varmaan näitä itsetehostusta hakevia luuserinaisiakin löytyy.Vakka kantensa valitsee ja sitten erotaan..

        Joo, on se kamalaa kun vanhat rikkaat miehet joutuvat tyytymään kauniisiin, seksikkäisiin luuserinaisiin. Eivät kelpaa tavallisen näköisille keski-ikäisille naisille.


    • tätinä

      Aika kauheaa vain se, että joku vielä kehuu sillä, että pettää toista.Onko sellainen käytös maskuliinista?Ei ole.

      • Raaka totuus

        Mikään ei ole sen maskuliinisempaa kun pitää omaa haaremia.


    • odottavan aika on...

      On olemassa.
      Kun vain löytäisi samaan kykenevän naisen vierelleen......

    • Nainenpa minäkin

      Mielenkiintoista, että täällä jotkut naiset vastailevat miestensä puolesta "minun mieheni ei todellakaan petä". Olen valitettavasti ollut useankin varatun miehen kanssa ja heistä ei todellakaan voi päällepäin sanoa, että olisivat "pettureita".

      Mutta sitten taas toinen puoli asiasta. Yli 20 vuoden yhteiselon jälkeen jos saa selville että toinen on joskus erehtynyt maistamaan ruohoa aidan toiseltakin puolelta, niin onko se niin kuoleman vakava juttu?

      Parisuhde ja avioliitto koostuu paljon muustakin kuin seksistä. En nyt puolustele "tapapettäjiä" vaan tavallisia inhimilliä ihmisiä, jotka tekevät virheitä.

    • yksinkö minä tälläin

      vielä uskollinen mutta on tää prkeln kitumista kyllä. kateeks käy niitä jotka kylvää vieraissa

    • mr man

      Voin puhua vain omasta puolestani. En koskaan ole naistani pettänyt. Olen tehnyt matkahommia ja kiinnijäämisen riski olisi ollut mitätön. Mitä sitten? Itse tietäisin pettäneeni. Siinä on yksi ihminen liikaa.
      Halut on viel 48v. Kovat ja aina on vaimon kanssa ollut hyvää seksiä. Joskus rauhallisempaa ja joskus vähän villimpää.
      Tuttavapiirin hemmot jakautuu aika tasan tapapettäjiin ja uskollisiin. Nää tapapettäjät on mun mielestä säälittäviä rakkikoiria jotka nussii muita narttuja mut ei anna omalle vaimolleen samoja vapauksia. En juuri miehinä niitä pidä. Mut jokainen tyylillään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe