Mikä näitä naisia vaivaa???

ihan rikki

Eivät taida olla enää tyytyväisiä mihinkään!
Kaksi puoli vuotta oltiin yhdessä joista reilu kaksi vuotta asuttiin saman katon alla...
On omakotitalo,molemmilla autot,jne. ja kaikki vaikutti hyvältä.Mistään ei tarvinnut tinkiä.Molemmat töissä mut minä hoidin melkein kaikki asumiskulut.Tein kaikkeni että toisella olisi hyvä olla...En ikinä tehnyt mitään pahaa hänelle.Tein vielä suurimma osan kotitöistäkin itse.Ajattelin että saa rentoutua työpäivän jälkeen ja tehdä omia juttujaan jos haluaa.
Mut ei näköjään riitä mikään...halusi tilaa itselleen.Jätti minut yksin...En voi ymmärtää että jos olet niin hyvä toista kohtaan niin miksi toinen tekee niin pahalla tavalla sen. Tunteet häntä kohtaan ovat valtavat... ei meinaa mistään enää tulla mitään....päivät tuntuvat viikolta.....hän on vain koko ajan mielessäni.Illat ovat jotain ihan kauheaa,en saa unta... Elämän halut murenivat ihan kokonaan.....toivon vaan aina illalla että en enää aamulla heräis ollenkaan!

9

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymytyttönen oon..

Sinä rakastit häntä mutta hän ei sinua,,ilmeisesti kun lähti.Perusselitys tuntuu olevan tuo:tarvitsen omaa tilaa..= En enää tykkää sinusta,.haluan omille teilleni tai sitten on jo uusi kierroksessa..:( Vaikutat aivan UNELMAMIEHELTÄ! Naisesi oli tyhmä kun jätti tuommoisen aarteen...Kyllä sinä selviät! Ajatteles mitä elämänne olisi ollut jos nainen ei olisi olllut kuitenkaan tyytyväinen ,,ja siihen vielä pari lasta..Jos et meinaa selvitä-Käy juttelemassa vaikka parhaan ystäväsi kanssa tai vaikka psykologin luona.Kesä aluillaan-katsele ympärillesi ja nauti kesästä-Joku ihanainen odottaa sinua! Elämä jatkuu..:)

• kokenut katuva

"Perusselitys tuntuu olevan tuo:tarvitsen omaa tilaa..= En enää tykkää sinusta,.haluan omille teilleni tai sitten on jo uusi kierroksessa..:( "

Saattaa joillakin olla, mutta ei ainakaan minulla!
        Ihan oikeesti jos tekee kaiken toisen eteen ja elämän noin helpoksi, niin kyllä siihen kyllästyy ihminen joka on tottunut itsekin jotain tekemään.

Tuohon sanontaan "tarvitsen omaa tilaa", "omaa aiokaa" ei tarvitse liittyä mikään muu kun tosiaan tarvitsee sitä omaa aikaa ja tilaa.
        Kannattaa tajuta tuo, ennen kun alkaa se syyttely ja riita!

• ei tuhkimo tarina

Sinusta varmaan tuntuu pahalta. Kumpa joskus tuollaisille tilanteille olisi selvä syy, mut kun ei ole.
      Tarinasi kuulostaa samalta kuin mitä minulle tehtiin (kysymyksessä oli mies)
      Älä anna sen lannistaa elämän haluasi, nosta pää pystyyn ja koita keksiä päivääsi jotain pientä tekemistä. Ajan kanssa asiat unohtuu! Tsemppiä ja iso hali!

• läski mies

Naisiin ei voi luottaa. Pitäis olla se jo selvää

• ei tuhkimo tarina

Ei miehiinkään voi luottaa!

• ihan rikki

Toivon kyllä koko sydämmestäni että ois vielä sellaisia naisia johon voisi luottaa....
      En vain tiedä riittääkö enää minulla siihen aika...kaikki tuntuu niin vaikeelta et haluis luopua jo tästä elämästä...:(

• ujo auttaja

Mars lääkäriin ja apua hakemaan..

• mulla samanlainen tilanne jätin työ paikanki miehen takia 13v meni sitte löyty venäjälta parempi tässä nyt kaikkien surujen kans yksin todella yksin ajattelen ihan samoin kun ei tarvis aamulla enää herätä

• 3+61

Tuo on kyllä niin väärin. En ymmärrä miksi hyvä pitää jättää ilman jotain oikeaa syytä. Ei hänkään varmasti paria vuotta ole vain teeskennellyt. Tuuliviiri mikä tuuliviiri. Itselläni vastaava tilanne mutta vain pienemmässä mittakaavassa. Silti elämältä tuntui katoavan suunta kun toinen ei olekaan rinnalla. Olisi helppoa kun ei oikeasti vain oikeasti heräisikään joku aamu. Itsemurhaa en kuitenkaan suosittele kenellekään vaikka se on itsellänikin käynyt mielessä. Kyllä tuostakin tilanteesta joskus pääsee ohi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe