Voiko tämä toimia, olen varaton yh-äiti ja aloin tapailla erittäin varakasta yrittäjää?
Mies on kyllä mukava ja rehdin tuntuinen mutta onkohan tällainen eroavaisuus liikaa jatkossa. Onko kokemuksia?
Rikas-köyhä
14
1963
Vastaukset
- tarkkis9381
En usko, että on ongelma. Harva pariskunta tekee loppujenlopuksi mitään kamalan kallista yhdessä. Tai riippuu tietenkin siitä onko varakas yrittäjä tottunut törsäilijä. Tuttavapiirissä tällaiset pariskunnat ovat myöhemmin tehneet niin, että varakkaampi maksaa enemmän esim asunnosta tai muista kalliimmista hankinnoista.
Riippuu siis paljon ihmisestä, onko raha vienyt mukanaan vai ei. Tuskin kuitenkaan puhutaan ihan miljonääristä, se voisi olla asia erikseen...- yh1970
Hän on miljonääri.
- 38
Jatkossa saatat vaurastua, kun lapsi kasvaa voit tehdä pidempää päivää tai parempipalkkaista työtä. Voi tulla perintöä tai vaikka lottovoitto. Asenteesi on sellainen, että teillä on mahdollisuus pärjätä hyvin yhdessä, riippuen mikä miehen asenne naisiin ja luonne ylipäätään on.
- minä vainen
Kyllä se voi toimia jos kyseessä on aito rakkaus. Itse olen vanha leskirouva ja seurustellut jo 10 vuotta kera multimiljonäärin, joka on yrittäjä. Meillä menee erittäin hyvin yhdessä. Hän maksaa kaiken ruoan ja isot menot täysin pyytämättä, ymmärtää etten minä pysty kaikkeen pienellä eläkkeelläni. Toki minullakin on oma asunto ja velkainen talo, jossa poikani asuu. Hän on hyvin vaatimaton eikä koskaan kersku omaisuudellaan, jota sitten riittää vaikka miten.
Joten ei se ole rahasta kiinni jos rakkautta riittää! - tuttujuttu
ei tule toimimaan olet piian asemassa
- 12
Taitaa yrittäjä hakea vain panoseuraa.
- love not money
Ei kai raha niin tärkeää ole tai suurelle osalle ei ole. On myös niitä, jotka arvioivat toisia ihmisiä lähinnä varakkuuden perusteella. Avoin keskustelu miehen kanssa näistä asioista auttaa edellyttäen, että molemmat ovat rehellisiä mielipiteissään. Itse tunsin varakkaan miehen, joka loppujen lopuksi ilmeisesti arvotti rahaa tosi paljon, enkä minä käynytkään siihen kuvioon. Onnea teille!
- ri..po
Mies pitää hetken hauskaa, sori, lähdet pian.
- niinnähty
älä oo tyhmä, paskat se mitää miljonääri ole. Yrittäjänä voi olla ja esittää mitä esittääkään. Tarkista hyvinkin tarkkaan ja seuraa millainen hän on oikeasti. Jos oikea miljonääri on ja sinusta todella oikeasti jo pitää...niin usko kullannuppu, että olisi jo hankkinut sinulle jotain, tai tehnyt, nähnyt todellakin vaivaa, että se tuntuisi sinusta todellakin välittämiseltä. Tai sitten todellakin on luokaltaan sarjaan"muka miljonäärit"lukuisine velkakirjoineen, hienoine vaatteineen,huonekaluineen ja asuntoineen, joilla ei ole varaa samalla teholla antaa armatulleen...ajattele tätä vaikka prosentuaalisesti...mitä tavallinen duunari laittaa tyttöystävälleen...ja mitä hän on sinulle...
- yamantaka
Asia on ongelma koska koet sen olevan ongelma. Ajan myötä paisuttelet tätä ongelmaa päässäsi entisestään ja se pikkuhiljaa paisuu sellaisiin mittasuhteisiin, että sekoat lopullisesti. Lapsesi otetaan huostaan ja sinulle suoritetaan lobotomia. Huostaan oton seurauksena lapsesi ajautuvat prostituutioon ja huumeisiin lopulta he päätyvät yrittämään ko.liikemiehen ryöstöä, ryöstö tulee menemään pieleen ja lapsesi murhaavat miehen. Kiinnioton yhteydessä poliisit tulevat ampumaan lapsesi. Tapahtumaketju on kuitenkin jo liikenteessä eikä tätä voi enää estää mitenkään. Otan osaa. Parempaa onnea seuraavaan elämään!
- Ei ongelmaa
Älä tee nyt ongelmaa, jota ei ole.
Ei ihmiset varallisuuteen rakastu vaan ihmiseen ja ihmisen arvoihin, tapaan elää. Sitä paitsi maallinen mammona voi olla myös katoavaista.
En ole miljonääri enkä rikas, mutta keskimääräistä varakkaampi. Aika pian opin sen etten tuo esiin esim. työtäni, varallisuuttani tms. koska joidenkin ihmisten osalta se estää aidon tutustumisen.
Käytänössä mieheni ja minun tuloero ei näy mitenkään. Tietysti maksan asumisen, mutta samat asmiskulut minulla olisi vaikka asuisin tässä yksin. - vahinkojasattuu
Jos haluat ettet jää nuolemaan näppejäsi, niin tee ites paksuksi sille miehelle ja kato kans että sille miehelle ettet kellekään muulle kun nykyään tehdään jo DNA testejä. Ja jos käyttää kortsua niin siinä säilyy siittiöt kyllä elävinä, joten ostat ittelles ruiskun ja keinosiemmennät, tai kortsuun reikä että hups.
- miljardit kyykkyyn
Minäkin olen yh ja seurustelen sellaisen miehen kanssa, jolla on biljardi.
- RahaRasismia!
Saako parisuhteessa ylipäätään olla MITÄÄN EROJA?
Ikäero on nykyään "ihan kaamean kamala" juttu, kaikki on "pedofiijejä" tai "puumanaisia" jos pariskunnalla on vähänkään ikäeroa.
Miksi muka parisuhteessa kummankin pitäisi olla täsmälleen samanlaisia?
Miksi kaikki eroavaisuudet kuvitellaan "hyväksikäytöksi"?
"Varo vaan se hyväksikäyttää sinua, koska sillä on rahaa ja sulla ei, sää joudut tekeen sille kaikkia juttuja mitä et haluais tehä vaan siks että sillä on rahaa ja sulla ei" ??
Mikä teitä kateellisia juoruakkoja vaivaa???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835