olen 14 vuotias tyttö. olen tykästynyt yhteen poikaan joka on minun ikäinen ja harrastaa aika paljon samoja asioita ja pitää samoista asioista kuin minä. olen kertonut hänelle tuinteistani monesti muttei hän ole vastannut kertaakaan.. olen kirjoittanut hänen parille sivulle ja luulen ettei hän ole edes lukenut niitä. ja olen sanonut hänelle suoraan muttei hän luultavasti edes kuunnellut minua. tiedän että hän on eronnut 4kk sitten ja ymmärrän sen mutta en sitä että välillä hän on todella välinpitämätön minun asioistani ja mitä minä sanonkin niin häntä ei edes kiinnosta vaikka se liittyisi häneen.. joten voitteko antaa neuvoja? ja ymmärrän että joillakin on niin lystiä kirjoittaa tänne jotain servauksia mutta miksi? ei hänen ole edes pakko lukea näitä jos niin suututtaa.. mut apuja jos olisi(??)
vakavasti ihastunut.. neuvoja??
AnZu7
0
227
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057