Turhaa haikaluako? Kaikki mahdollisuudet mennyt??

5inkku

Tässä otin erääseen kiinnostavaan tyyppiin yhteyttä fb:n kautta. Ajattelin, että on parempia sanoa suoraan, että olen jotenkin ihastunut häneen. Sanoin että olen ajatellut häntä. Ehdotin että jos olis vähän kiinnostunut, oltaisiin voitu keskustella fb:ssä.

Hän sitten ilmoitti olevansa sinkku, mutta samalla kertoi että on jotain juttua jonkun kanssa. Mitään pitkää viestiä hän ei kirjoittanut, koska vetosi kiireisiin, joka oli täysin totta. Tiesin silloin jo että lukion koeviikosta oli kyse. Hän ei sitten kommentoinut tuota fb:ssä keskustelua, vaikka että tämähän oli jo sitä keskustelua fb:ssä! :o.

Sitten tein suuren virheen, joka varmaan sinetöi tälle lopun. Kirjoitin sitten jotakin tyyliin: "enpä taida pyytää sua nyt sitten mihikään", tiedän että se oli väärin tässä(kin) tilanteessa. Saman viestii lopussa tarjouduin joskus viemään kahville, jos siltä hänestä tuntuu, että haluaisi lähteä.

Hyvin pian kun sain vastauksen, jossa sanotiin, ettei nyt ole aikaa kunolla aikaa vastata mun viesteihin, kun on kiireitä. Kirjoitti, että muistaa tuon tarjouksen. Sitten melko pian lähetin viestin, jossa vilpittömästi pyysin anteeksi aikaisempaa viestiäni, laitoin siihen, ettei tarvitse vastata. Lupasin jättää hänet ikuisesti rauhaan, sitten säälittävästi kirjoitin olevani hänen silmissään hirviö. No, ei siinä sitten muuta. Poistin n. 4 päivän päästä tämän viestiketjun, joten en sitten tiedä, että olisiko hän vielä vastannut.

Nyt sitten ajattelen, että voisin pistää hänelle viestiä ja yrittää jotenkin hyvittää aikaisemman ja todistaa hänelle, etten oikeasti ole tuollainen idiootti. Kannattaako se enää, vai voiko siitä nyt suuttua, kun lupasin jättää hänet rauhaankin. Tekisin selväksi, että on minulla jotain tunteita vielä häntä kohtaan, muttei minulla ole nyt mitään takaa-ajatuksia. Voinko lähettää vain kaveripyynnön vai onko parempi jättää hänet rauhaan, joka taitaa olla nyt se ainoa oikea vaihtoehto.

Kukaan ei varmaan jaksanut lukea edes loppuun asti...

4

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä hyvä ihminen enää lähettele viestejä! Jätä rauhaan, hän ottaa yhteyttä jos kiinnostuu.Jos otat vielä yhteyttä niin todennäköisimmin hän blokkaa yhteydenottosi kokonaan.

Tuollaisilla viesteillä ei voita mitään, mutta vielä vähemmän sillä että spämmää lisää "hyvitykseksi".

• 5inkku

Juu, en tiedä mitä minä tyhmä olen kuvitellut. Kyllä minä lupaukseni pidän ja jätän hänet ikuisesti rauhaan. Kyllä sitä on tullut oltua taas todella tyhmä.

Olen ajatellutkin että lopetin kokonaan kehenkään lähestymisen kun ei siitä mitään tule. Nytkin rikoin kaikkia periaatteitani tuon jutun kanssa, en tajua miten voin olla sellainen kusipää! Kaikille parempi niin etten yritä enää mitään kenekään kanssa, ei mikään kuitenkaan muuttuisi minussa!

• 5inkku

Olen siis ymmärtänyt minkälainen hirviö olen ollut. En kuitenkaan aio satuttaa enää ketään! Kaikkia ei vain ole sitten varmaan luotu parisuhteeseen.

• 18

Höpöhöpö. Nyt voisit keksiä jotakin terveempää tekemistä. Lenkille, uimaan, jos ikää on niin jollekin terassille yhdet siemaisemaan. Ei ole sinun vikasi jos lapsena ja nuorena on lytätty kannustuksen sijaan. Yksinäiselle angstailulle on vaihtoehtoja. Löydä ne itse!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      267
      1609
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      32
      1493
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      150
      1229
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1037
    5. 136
      1008
    6. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      951
    7. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      933
    8. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      429
      882
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      862
    10. Kesä ja nuorison mopoilu

Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta
      Suomussalmi
      140
      828
    Aihe