Oon pian 16 vuotias poika, ja erosin 10 kuukauden pituisesta suhteesta, joka oli kyllä näin myöhemmin ajateltuna aika lapsellisen oloista, ja jonka itsekin otin ehkä hieman liian vakavasti ja alkuhuuman kestettyä varmaan se 6-7kk alkoi kiinnostus hiipua.. Menetin poikuuteni myös vuoden nuoremmalle , silloiselle tyttöystävälleni, jolla oli ennen minua yksi petikumppani, joka minua myöskin häiritsi suhteessa alussa, mutta opin elämään sen kanssa. Jälkeenpäin ajatellen oli todella, todella monia asioita missä olisi pitänyt avata suu.. Noh, otin sitten ja jätin tyttöystäväni, syystä tai toisesta, minua myöskin kiinnosti koittaa muita naisia, oli vaan semmonen tunne. erosta nyt varmaan se kaksi-kolme kuukautta, ja parisuhde kenenkään tytön kanssa ei kiinnosta tippaakaan? Ei sillä että olisi ehdokkaitakaan tullut, mutta en liioin kaipaakaan ketään? En myöskään ole masentunut millään tavoin, elämä tuntuu paljon paremmalta kun silloisessa parisuhteessa, mutta tavallaan jokin osa takaraivossa pistää pelkäämään että onko tää ees normaali tunne ettei vaan kiinnosta. Myöskin yhdenyön jutut ja niiden kokeilu on alkanut kiinnostaa.. Joskus kuitenkin haluaisin perheen ja lapsia ym, mutta nyt juuri tuntuu että minun elämääni ei mahdu naista pitkäksi aikaa. Hjelp?
Mikä on?
bazuukaa
1
84
Vastaukset
- take it easy
No mitä apua tuohon nyt tarvii? Oot viel niin nuori ettei sun kannata päätäs vaivata vielä parisuhteilla. Nauti olostas ja hengaa kavereiden kanssa, harrasta jne. Ehdit kyllä säätää naisten kanssa koko loppuelämäs... ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318