Minulla on 1700 karaoke biisiä koneella mutta ne on mpg. muodossa ja niitä ei ilmeisesti voi polttaa suoraan levylle ja että sitten ne toimis karaoke laitteessa? Eli jos ei toimi miten voin ne muuttaa toimiviksi dvd levylle?
Karaoke levyn poltto
Mie
6
375
Vastaukset
- Tarkastaja_tgr
LAILLISIA??
- Mie
kyllä ihan laillisia muutettuna vain mpg muotoon ku koneella laulettiin pitäisi saada takaisin levylle mutta miten
- No missäs
sulla ne levyt on, mistä ne on ajettu koneelle?
- laululeijaa
tuohon vähän lisää, että kyllä kopioita saa tehdä...
http://www.minedu.fi/OPM/Tekijaenoikeus/tekijaenoikeuden_perusteita/tekijanoikeudesta_kysyttya/yksityinen_kopiointi.html - Mie
Tuossahan nuo on kotona 70% levyistä vain ei toimi enää ku niin naarmilla ja käyettynä ja kute laulelijaan linkistä käy ilmi niin saa kopioida omaan käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427