näkijät

suruhuntu^^

Onko mieheni rehellinen minulle? Onko meillä yhteistä tulevaisuutta?

3

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suruhuntu,^^

Olen surrut jo kauan. Joko riittää? Mies ei halua läheisyyttä siksi epäilen toisen naisen mahdollisuutta? Onko se totta?miten saan selville?

• Hei

avoimesti kysymällä ja juttelemalla sinun kannattaa aluksi kokeilla.
      ja onhan sinulla oikeus tietää missä mennään, kun yhdessä olette!

minulle näkyy sillä tavalla, että te olisitte kahden talon tai kodin välissä. te kumpikaan ette tunne oloanne hyväksi.
      sinä toivot aivan tavallisia asioita elämältä, rehellisyyttä ja taloudellista onnea, työtä ja kommunikaatiota. mutta ette kuitenkaan etsi aivan samoja asioita.

miehesi suree jotakin tapaamista, sillä se jäi tavallaan kesken. viestikin tähän on tulossa ja hän hämmentyy siitä vielä lisää.

en kuitenkaan ymmärrä miksi sinä suret? mikset ota härkää sarvista ja kysy mikä mättää? joskus on parempi lakata odottamasta ja toivomasta, kun olisi olemassa pikatie selvitykseen. tuo kiertotie vain syö sinua, minun mielestä sinun on puhumalla saatava selvyys häneltä. jos vastauksia ei ala tulla, sitten tiedät millainen tukko suhde teillä on, se ei oikeastaan ole enää suhdekaan, vaan pelkät raamit.

voit kertoa hänelle että välität hänestä kovasti ja että sinun on pakko saada tietää missä mennään, voidaksesi pystyä suunnittelemaan elämääsi tästä eteenpäin. älä pelkää!

t. Keskiyö

• suruhuntu^^

Mitä tapaamista hän suree?ja keneltä viesti tulossa?Suren sitä, että kaikki mennyt näin, luottamus mennyt ajat sitten. Koen olevani pelkkä seinäruusu, jolla ei ole merkitystä. Kaipaan miehen läheisyyttä ja rakkautta:( olen niin "rikki" sisältä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      561
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe