Minuun aikuiseen, perheelliseen naiseen on ilmeisesti ihastuttu. Tämä mies on saman ikäinen kunnollinen perheenisä.
Olimme samoissa juhlissa ja huomasin, että mies hakeutuu seuraani. Kun keskustelimme, hän kertoi kaikenlaisia vanhoja juttuja, joista olen hänen kanssaan vuosien varrella puhunut. Muisti aivan uskomattoman hyvin yksityiskohtia esim. lempibiisejäni, työpaikkoja, tuttavieni nimiä yms. Asioita jotka eivät jää normaalisti mieleen.
Juttelin asiasta kaverini kanssa, joka totesi ettei ole oikein muuta vaihtoehtoa: kaveri on ihastunut.
Nyt on tulossa kesä ja menen taas perheeni kanssa mökkipaikkakunnalle, jossa tämä mies perheineen asuu. Mitähän pitäisi tehdä?
Mies on tosi komea, mukava ja kaikki kohdallaan... paitsi perheellinen, varattu. Niin ja varovainen.
Hänen kanssaan olisi kiva joskus käydä jossakin, jutella ja ehkä jotain pientä..
Omassa suhteessani olen ihan onnellinen, mutta olisi tosi piristävää tavata joku pieni ihanuus.
Minuun on ihastuttu - apua
3
379
Vastaukset
- harkitse tarkkaan
"mitähän pitäisi tehdä?"
jos omassa suhteessa on kaikki hyvin niin miksi riskeeraisit sitten tämän toisen takia sen? entä jos ihastut myös häneen, veisitte asiat pidemmälle ja rikkoisitte tahoiltanne omat perheenne? tulisiko se olemaan sen arvoista? - Pettäjän tie
Juhannus on pettäjien juhla. Siitä vaan. Melaa mekkoon, mutta älä toivo "jotain pientä". Toiveesi saattaa nimittäin toteutua.
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2012062015732870_lz.shtml Nauti tunteesta, että olet ihastunut ja sinuun on ihastuttu mutta älä tee yhtään mitään sen enempää. Ei kaikkia impulsseja tarvitse toteuttaa. Sitä kutsutaan aikuisuudeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2285090Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194141- 583683
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513460
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413155Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232356
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo532347UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami241987