Olen niin yksinäinen, ja niin tylsistynyt tähän elämään, työ,työ ja työ! Mulla ei ole näköjään muuta puuhaa kun vaan työn perässä... Näetkö mitään näistä kahdesta tytöistä mitään ovatko he hyvää seuraa vai feikkejä, yks Otti yhteyttä viime viikkonloppuna mutta en uskalla luottaaa enää heihin?!? Tuleeko uusia ihmisiä elämääni piakkoin olen niin rasittunnu tähän tylsään elämääni.. Ottaako tämä tyyppi enää yhteyttä hävitin hänen numeronssakin? :/ Kitos oikein paljon, ku jaksat auttaa meitä. Hyvää kesää sinne Sveitsiin :)
Terve Keskiyö!
2
56
Vastaukset
Hei
kiitos toivotuksistasi, minäkin odottelen lomaa että pääsen suomeen! :-D
täällä meillä on nyt niin kuuma yölläkin, etten oikein voi nukkua.....
no kuule, minusta sinä odottelet viestiä joltakin mieheltä ja se tuleekin. siitä seuraa iloinen tapaaminen ja teillä on kivat hetket, ainakin aluksi.
en oikeastaan näe aitoja naisystäviä vierelläsi, enemmänkin epäaitoa hauskanpitoa. ole varuillasi siinä, keneen luotat ja kenelle avaudut.
mutta tuo työ tuo mukanaan myös kahisevaa ja pitää sinut pystyssä aallokossakin. en näe sinulle taloudellisia painajaisia lähi alkuunkaan.
sinä olet selviäjä.
suret kovasti jonkin asian loppumista, vaikka se on sinulle suuri onni! joskus on katsottava asioita eri kanteilta ymmärtääkseen niitä lopultakin. huonolta tuntuva tapahtuma tai idea voi joskus kääntyä älyttömän hyväksi, kunhan sen oivaltaa. eli älä hätiköi.
etsi vain valoisia puolia tästä tylsästä elämästäsi :-) ja uskoisin sinun voivan paremmin luottaa miehiin, kuin naisiin. nuori mies on tulossa käymään luonasi, olisikohan hän poikasi tai sukulainen, ainakin läheinen.
t. Keskiyö- Meren neito
Joo odottellenkin viestiä tämältä kyseisestä miehestä Jonka mainitsin.. Katuuko hän tekojaan? Hän kohteli minua huonostikin viime kerrasta kun olin hänen talossa, mutta ikävä on suuri tätä miestä kohtaan. Siitä on aikaa kun nähtiinkin lähes 3 kk nyt jo mennyt eikä mitään yhteydenottoja häneltä.. Onko hän jatkanut eteenpäin vai odottanko? Joo mietin perhettäni kovasti he eivät ole tyytyväisiä muuttooni. Asuskelen nykyään yksin sen takii on yksinäistäkin. Olen samaa mieltä he kyllä ovat feikkejä mutta pelaan samaa peliä heidän kanssaan onkohän se fiksua? Kiitos oikein paljon. Toivottavasti saamme aurinkoa tänne Tukholmaan päinkin :) kun niin tuulista ja sateista :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.192616Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162091941Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591688Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021541Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491456Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2031319- 961236
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1521137Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171035Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13917