olen mies. Töissä eräs toinen mies usein kätellessä hieroo tai silittää keskisormellaan mun käden kämmenpohjaa. Mitä se sillä viestittää? Onko se jokin homojen viestitapa?
Mitä tarkoittaa kämmenpohjan hierominen kätellessä
juhana-91
4
603
Vastaukset
- AAAABUVA!
HUI, HUI, HUI! HOMO, HOMO, HOMO!!!!
- eiollaolemassa
En oo varma onko tää trollaamista mutta toi on yleisin flirtti kätelessä ja tarkottaa että haluaa panna. (wanha juttu)
Joten, onnea sulle :D - hänkipänki
En tiedä aloittajan tapauksesta, mutta miehet ovat käyttäneet tätä joskus baari-iltoina... En ole halunnut ymmärtää viestiä ;)
- kääk
Hyi saakeli.! ... älä enää kättele sen kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132