Kesäyö

Nasdaq

23

61

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

On sääli jättää maaginen Vaasankatu oman onnensa nojaan, ja nojata itseensä jossain joka ei tarkoita kenellekään mitään.

Cuul

Näkymätön maailma aukeaa silmieni eteen. Siistiä.

• Nasdaq

Juttelin erään muijan kanssa, joka oli harrastanut jotain seko-joogaa viitisentoista vuotta. Siis gimma oli ihan tervepäisen oloinen, mutta kertoi tuntevansa kuinka maa hänen allaan pyöri.

Mua alkoi huimata.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Juttelin erään muijan kanssa, joka oli harrastanut jotain seko-joogaa viitisentoista vuotta. Siis gimma oli ihan tervepäisen oloinen, mutta kertoi tuntevansa kuinka maa hänen allaan pyöri.

Mua alkoi huimata.

Itselleni on täysin selvää että ihmisen havahtuminen ei johdu toisista ihmisistä, tai näiden teoista. Itsemme ulkopuolella on vain tyhjää.

Olen lentävä pienoishelvetti.

(naurua)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Itselleni on täysin selvää että ihmisen havahtuminen ei johdu toisista ihmisistä, tai näiden teoista. Itsemme ulkopuolella on vain tyhjää.

Olen lentävä pienoishelvetti.

(naurua)

Tarjous

Oleminen on kaupankäyntiä olemattomuuden kanssa. Vaihdon välinettä ei ole, tai sen ilmetessä se voidaan tunnistaa tunteeksi, sisäiseksi liikahdukseksi pois harmoniasta.

Asiaa pitää ajatella.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Tarjous

Oleminen on kaupankäyntiä olemattomuuden kanssa. Vaihdon välinettä ei ole, tai sen ilmetessä se voidaan tunnistaa tunteeksi, sisäiseksi liikahdukseksi pois harmoniasta.

Asiaa pitää ajatella.

On päästävä korkeammalle. On nähtävä laajemmalle. Ja etenkin on jäätävä ennalleen.

Cuul

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

On päästävä korkeammalle. On nähtävä laajemmalle. Ja etenkin on jäätävä ennalleen.

Cuul

On karjaa ja haukkoja laitumen yllä. Istun järveen kaatuneen koivun rungolla ja katselen veden kaloja, haukkoja ja karjaa, pohjaa.

Mjoo

Tätä pitää vähän funtsia. Tässä on jotain mytsistä.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

On karjaa ja haukkoja laitumen yllä. Istun järveen kaatuneen koivun rungolla ja katselen veden kaloja, haukkoja ja karjaa, pohjaa.

Mjoo

Tätä pitää vähän funtsia. Tässä on jotain mytsistä.

Kaljakori on vähän funkkiskamaa, mutta menköön nyt, kun on sentään juhannus.

(tsup)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

(tsup)

Olen usein ihmetellyt sitä, miksi ihmiset eivät näe sitä mitä näen, tunne sitä mitä tunnen. Siinä mielessä on harmillista olla elossa, elää. Missään muussa muodossa tällä ei ole todellisuuspohjaa. On vain hetkellisiä ajatuksia ja maagisia kaavoja. Muu on jättimäinen näytelmä, jota kutsun kodikseni, kohdukseni ja haudakseni, minä, ikuisuus.

Siistiä. Älyttömän naturellia.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Olen usein ihmetellyt sitä, miksi ihmiset eivät näe sitä mitä näen, tunne sitä mitä tunnen. Siinä mielessä on harmillista olla elossa, elää. Missään muussa muodossa tällä ei ole todellisuuspohjaa. On vain hetkellisiä ajatuksia ja maagisia kaavoja. Muu on jättimäinen näytelmä, jota kutsun kodikseni, kohdukseni ja haudakseni, minä, ikuisuus.

Olen homopoika!

(hintahtavaa naurua)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Sommitelmani sankari tietää syntyneensä suuri viisaus sydämessään. Häntä ei voi verrata kehenkään, joten hän ei tunne sanaa, eikä sen sisältöä, sen kujeita. Hän ei aseta käsiänsä kasvojen eteen verratakseen mitään, mitatakseen niillä mitään.

Aurinko häikäisee, kauneus häikäisee.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Sommitelmani sankari tietää syntyneensä suuri viisaus sydämessään. Häntä ei voi verrata kehenkään, joten hän ei tunne sanaa, eikä sen sisältöä, sen kujeita. Hän ei aseta käsiänsä kasvojen eteen verratakseen mitään, mitatakseen niillä mitään.

Aurinko häikäisee, kauneus häikäisee.

Elämä kiehtoo.

Kaikki on todistettu.

(naurua)

• -
        Nasdaq kirjoitti:

Elämä kiehtoo.

Kaikki on todistettu.

(naurua)

tipe tipe tippuri tap tap tap

• Nasdaq
        - kirjoitti:

tipe tipe tippuri tap tap tap

Älä tuhlaa aikaa, ajatuksia tai rahaa minuun. Olen luonnonvoima. Olen aurinko sinun varjojesi yllä.

(naurua)

• Mitä?
        Nasdaq kirjoitti:

Älä tuhlaa aikaa, ajatuksia tai rahaa minuun. Olen luonnonvoima. Olen aurinko sinun varjojesi yllä.

(naurua)

Etkö olekaan deliriumia sairastava lihava nörde??

• Nasdaq
        Mitä? kirjoitti:

Etkö olekaan deliriumia sairastava lihava nörde??

Minä olen kaikkeus.

(vaatimatonta naurua)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Minä olen kaikkeus.

(vaatimatonta naurua)

Kaikkeus

Sanana hieman liian iso mahtuakseen päähän. Olisi hyvä olla hevonen. Hevosen elämä on ulkoilmaelämää, ja hevosella on taatusti tarpeeksi suuri pää kaikkeuden mittojen varalle.

Syön ruohoa valikoiden. En syö mitä tahansa. Esimerkiksi nuo keltaiset ovat kuvottavia ja närästävät. Aitauksen ylimmät puut ovat järsitty lähes puhki. Olen kengittä ensi tiistaihin, sitten on taas sitä hälinää.

Ihmiset kulkevat tuosta rantaan uimaan ja saunomaan. Kissa vaanii lintuja, typerys. Kaikenlaista siritystä ja vihellystä katveet täynnä, ajattelen. Moottoriöljy haisee pahalle, samaten pakokaasu. En ole käynyt kaupungissa - koskaan. Olen kuullut tarinoita.

Kärpäsiä kesät talvet - pölyistä heinää paalissa. Kun turpansa työntää kesäkasvien huumaavaan tuoksuun, tuntee olevansa hevonen. Pakkanen tappaa kärpäset, luteet ja loiset, heinän.

Elämä on vähän kaikenlaista. Tässäkin on ollut vähän sitä sun tätä. Muistan kahlanneeni meressä lapsena. Olin silloin hontelo varsa. Muistan kaiken ja näen paljon unia.

Minusta minä olen onnellinen, sillä valvon toisinaan tähtitaivaan alla ja näen kaiken pyörivän ympärilläni. Parhaimmat unetkaan eivät ole yhtä vaikuttava näky kuin hämmentävä tunne läsnäolosta.

Olen perillä hevosmaisuudestani. Tammako täällä tuulessa tuoksuu?

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Kaikkeus

Sanana hieman liian iso mahtuakseen päähän. Olisi hyvä olla hevonen. Hevosen elämä on ulkoilmaelämää, ja hevosella on taatusti tarpeeksi suuri pää kaikkeuden mittojen varalle.

Syön ruohoa valikoiden. En syö mitä tahansa. Esimerkiksi nuo keltaiset ovat kuvottavia ja närästävät. Aitauksen ylimmät puut ovat järsitty lähes puhki. Olen kengittä ensi tiistaihin, sitten on taas sitä hälinää.

Ihmiset kulkevat tuosta rantaan uimaan ja saunomaan. Kissa vaanii lintuja, typerys. Kaikenlaista siritystä ja vihellystä katveet täynnä, ajattelen. Moottoriöljy haisee pahalle, samaten pakokaasu. En ole käynyt kaupungissa - koskaan. Olen kuullut tarinoita.

Kärpäsiä kesät talvet - pölyistä heinää paalissa. Kun turpansa työntää kesäkasvien huumaavaan tuoksuun, tuntee olevansa hevonen. Pakkanen tappaa kärpäset, luteet ja loiset, heinän.

Elämä on vähän kaikenlaista. Tässäkin on ollut vähän sitä sun tätä. Muistan kahlanneeni meressä lapsena. Olin silloin hontelo varsa. Muistan kaiken ja näen paljon unia.

Minusta minä olen onnellinen, sillä valvon toisinaan tähtitaivaan alla ja näen kaiken pyörivän ympärilläni. Parhaimmat unetkaan eivät ole yhtä vaikuttava näky kuin hämmentävä tunne läsnäolosta.

Olen perillä hevosmaisuudestani. Tammako täällä tuulessa tuoksuu?

(hirnuvaa naurua)

• Nasdaq kirjoitti:

(tsup)

Funktionaalisuus ennen kaikkea.

Mut juhannus on vasta huomenna ;)

• Nasdaq
        sxthsens kirjoitti:

Mulle tuli tuosta mieleen jotakin:

http://www.youtube.com/watch?v=3iBLK2TWC6s

:)

Erinomainen biisi. Mä en oikein tiedä mikä tässä on sen juju, mutta soundi on kohdallaan.

Jotenkin himmelimäinen biisi, helvetin siisti.

• Nasdaq
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Funktionaalisuus ennen kaikkea.

Mut juhannus on vasta huomenna ;)

Ensin kerjää valoa ja sitten pimeyttä.

No on tää.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Erinomainen biisi. Mä en oikein tiedä mikä tässä on sen juju, mutta soundi on kohdallaan.

Jotenkin himmelimäinen biisi, helvetin siisti.

... Kevyt olematta millään lailla raskas.

Sanoituksien ja musiikin konsensus on sellainen härveli, että heikompaa hirvittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5906
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe