he ovat tosi sosiaalisia, itsevarmoja, huumorintajuisia, rentoja ja dynaamisia. heillä on korkea työmoraali ja he ovat kaiken lisäksi komeita. juuri tällaisista miehistä minä viehätyn ja tällaisia on vaikea Suomesta löytää :I
amerikkalaiset miehet
80
4999
Vastaukset
- suomithai
Olet oikeassa. Amerikkalaisia miehiä löytää helpommin Amerikasta kuin Suomesta.
- mahista
Niin löytyykin ja ovat mielettömän ihania. Olen vieraillut Teksasissa kaksi kertaa ja aina vaan saanut todeta, että amerikkalaiset miehet päihittävät suomalaiset miehet joka asiassa. Ovat hyviä sängyssä, osaavat korjata autoja, siivoavat myös huushollia, ovat hienotunteisia ja kultturelleja ja osaavat pitää naista kuin kukkaa kämmenellä mitä taas suomalaiset miehet eivät osaa.
- ........
mahista kirjoitti:
Niin löytyykin ja ovat mielettömän ihania. Olen vieraillut Teksasissa kaksi kertaa ja aina vaan saanut todeta, että amerikkalaiset miehet päihittävät suomalaiset miehet joka asiassa. Ovat hyviä sängyssä, osaavat korjata autoja, siivoavat myös huushollia, ovat hienotunteisia ja kultturelleja ja osaavat pitää naista kuin kukkaa kämmenellä mitä taas suomalaiset miehet eivät osaa.
Miksi amerikkalainen mies olisi suomalaista parempi sängyssä ?
- Meitti vaan
mahista kirjoitti:
Jännää... Itse seurustelin ennen amerikkalaisen tytön kanssa, jonka mukaan taas amerikkalaiset miehet olivat huonoja sängyssä. Lisäksi täällä kuulemma paljon rehellisempää ja oikeasti avoimempaa porukkaa kuin kotona Kaliforniassa.
Että näköjään ihan paikasta kiinni, olen itsekin asunut Yhdysvalloissa, molemmilla rannikoilla ja täytyy myöntää, että ei ne erot hirveän isoja ole. - Taas joku läski tai
Meitti vaan kirjoitti:
Jännää... Itse seurustelin ennen amerikkalaisen tytön kanssa, jonka mukaan taas amerikkalaiset miehet olivat huonoja sängyssä. Lisäksi täällä kuulemma paljon rehellisempää ja oikeasti avoimempaa porukkaa kuin kotona Kaliforniassa.
Että näköjään ihan paikasta kiinni, olen itsekin asunut Yhdysvalloissa, molemmilla rannikoilla ja täytyy myöntää, että ei ne erot hirveän isoja ole.varmasti ainakin maalaistyttö hehkuttamassa.. väsynyttä..
- Heitukka
Meitti vaan kirjoitti:
Että näköjään ihan paikasta kiinni, olen itsekin asunut Yhdysvalloissa, molemmilla rannikoilla ja täytyy myöntää, että ei ne erot hirveän isoja ole.Toi muuten vakuuttaa kun suomalainen mies väittää noin :D
- Haukotuttaa
Heitukka kirjoitti:
Toi muuten vakuuttaa kun suomalainen mies väittää noin :D
No juuri tuolla tyylillä suomalainen nainenkin meitä vakuuttelee täällä. Yhtä vakuuttavaa, hyvä et sinäkin huomasit.
Kesti muuten kauan sinulta kaivaa tämäkin keskustelu esiin.
- eräs mies---
Minusta on aina kummallista, että pitää olla aina jostain tietystä maasta, eikös kaikissa maissa ole erinlaisia ihmisiä, hyviä ja huonoja. Miten voi niputtaa noin yhteen, palstan naisilla on outo tapa valita kumppaninsa, luulisi rakastumisen, yhteensopivat persoonat ja ajatukset olevan tärkeämpiä, kuin miehen kansallisuus.
- miksaukset
Aloittaja tarkoittaa sitä, että amerikkalaisilla miehillä on noita hänen haluamiaan ominaisuuksia useammin kuin suomalaisella miehellä. Usa on siitä mielenkiintoinen paikka, että siellä on niin hienoja miksejä eri kansallisuuksista. Ehkä siinä osaltaan näiden usalaisten viehätys. Usein eri kansallisuuksista koostuvat sekoitukset ovat huippukauniita ainakin. Esim. suomalainen ja afrikkalainen tai suomalainen ja aasialainen.
- .......
miksaukset kirjoitti:
Aloittaja tarkoittaa sitä, että amerikkalaisilla miehillä on noita hänen haluamiaan ominaisuuksia useammin kuin suomalaisella miehellä. Usa on siitä mielenkiintoinen paikka, että siellä on niin hienoja miksejä eri kansallisuuksista. Ehkä siinä osaltaan näiden usalaisten viehätys. Usein eri kansallisuuksista koostuvat sekoitukset ovat huippukauniita ainakin. Esim. suomalainen ja afrikkalainen tai suomalainen ja aasialainen.
Niin, eihän suomalaisten naisten kannatakaan lisääntyä muiden kuin afrikkalaisten miesten kanssa.
Järjestäkää oikein kunnon joukko-orgiat niiden mustien miesten kanssa. - eräs mies---
miksaukset kirjoitti:
Ei mene läpi.
No sillä miksauksella ei ole mitään tekemistä kylläkään ominaisuuksien kanssa :
"sosiaalisia, itsevarmoja, huumorintajuisia, rentoja ja dynaamisia."
Vai väitätkö tosissasi, että tietyillä roduilla on noista joitain hallitsevina piirteinä, jotka sitten sekoittuvat ja luovat tämmöisen täydellisen piirteen, jota esiintyy vain Yhdysvalloissa, jesus mitä p.aska puhetta.
Ja nimenomaan sen miksauksen takia, ei voikkaan puhua et haluaa yhdysvaltalaisen, koska eri rotusekoitukset on niin laaja kirjo sielä, ettei voi todellakaan puhua jostain tyypillisestä Yhdysvaltalaisesta, paitsi et heidän yleistietonsa on nolla, keskustellessaan muiden kanssa, he mielellään puhuvat itsestään, kun vastaat, niin ohittavat kuulemansa ja jatkavat siitä mihin jäivät aikaisemmin. Eli erittäin minä minä minä keskeinen elämäntapa.
valitettavasti juuri noita nurjia puolia esiintyy enenevissä määrin sitten jo suomessakin. - aloittaja*
eräs mies--- kirjoitti:
Ei mene läpi.
No sillä miksauksella ei ole mitään tekemistä kylläkään ominaisuuksien kanssa :
"sosiaalisia, itsevarmoja, huumorintajuisia, rentoja ja dynaamisia."
Vai väitätkö tosissasi, että tietyillä roduilla on noista joitain hallitsevina piirteinä, jotka sitten sekoittuvat ja luovat tämmöisen täydellisen piirteen, jota esiintyy vain Yhdysvalloissa, jesus mitä p.aska puhetta.
Ja nimenomaan sen miksauksen takia, ei voikkaan puhua et haluaa yhdysvaltalaisen, koska eri rotusekoitukset on niin laaja kirjo sielä, ettei voi todellakaan puhua jostain tyypillisestä Yhdysvaltalaisesta, paitsi et heidän yleistietonsa on nolla, keskustellessaan muiden kanssa, he mielellään puhuvat itsestään, kun vastaat, niin ohittavat kuulemansa ja jatkavat siitä mihin jäivät aikaisemmin. Eli erittäin minä minä minä keskeinen elämäntapa.
valitettavasti juuri noita nurjia puolia esiintyy enenevissä määrin sitten jo suomessakin.en väitä, että tietyllä rodulla olisi nuo hallitsevat piirteet tai että näitä piirteitä esiintyisi vain siellä, mutta väitän, että amerikkalainen kulttuuri on muovannut valtaosasta heistä hyviä puhujia/itsevarmoja/huumorintajuisia jne...
hyviin keskustelutaitoihin kuuluu, että ollaan kiinnostuneita siitä henkilöstä kenen kanssa puhutaan, eikä ainoastaan puhuta itsestään. kaikki usalaiset ketkä olen tavannut ovat aidosti olleet kiinnostuneita tai ainakin esittäneet kiinnostuneita siitä mitä sanon, ja kysyneet lisäkysymyksiä eli heidän vuorovaikutustaidot eivät todellakaan ole olleet yksipuolisia. - ,-.,-.,-,.-,-..,-
aloittaja* kirjoitti:
en väitä, että tietyllä rodulla olisi nuo hallitsevat piirteet tai että näitä piirteitä esiintyisi vain siellä, mutta väitän, että amerikkalainen kulttuuri on muovannut valtaosasta heistä hyviä puhujia/itsevarmoja/huumorintajuisia jne...
hyviin keskustelutaitoihin kuuluu, että ollaan kiinnostuneita siitä henkilöstä kenen kanssa puhutaan, eikä ainoastaan puhuta itsestään. kaikki usalaiset ketkä olen tavannut ovat aidosti olleet kiinnostuneita tai ainakin esittäneet kiinnostuneita siitä mitä sanon, ja kysyneet lisäkysymyksiä eli heidän vuorovaikutustaidot eivät todellakaan ole olleet yksipuolisia.olen samaa mieltä tuosta, että kulttuuri on muovannut heistä sosiaalisia ja ahkeria. siellä ei siivoojaan ja kotona makoilijan palkka ole todellakaan sama toisin kuin suomessa. silti väittäisin, että moni jenkki ei todellakaan ole kiinnostunut siitä henkilöstä kenen kanssa puhutaan, he ovat oppineet taitavaksi esittämään olevansa kiinnostuneita.
mieheni on israelista ja nuo aloituksessa mainitut piirteet pätevät hyvin myös heihin. he ovat tottuneet paiskimaan töitä 6 pvää viikossa ja heillä on aivan ihana huumorintaju :D - eräs nainen 105 lasi
Minustakin on kummallista, että pitää olla aina jostain tietystä maasta, eikös kaikissa maissa ole erilaisia ihmisiä, hyviä ja huonoja.
"Miten voi niputtaa noin yhteen, palstan naisilla on outo tapa valita kumppaninsa, luulisi rakastumisen , yhteensopivat persoonat ja ajatukset olevan tärkeämpiä, kuin miehen kansallisuus."
Hyvinpä usein palstan miespuoliset asiakkaat kyselevät tiettyjen maiden naisten perään. On tosi outo tapa valita kumppaninsa, eikö? - tuii ..tui...
eräs nainen 105 lasi kirjoitti:
Minustakin on kummallista, että pitää olla aina jostain tietystä maasta, eikös kaikissa maissa ole erilaisia ihmisiä, hyviä ja huonoja.
"Miten voi niputtaa noin yhteen, palstan naisilla on outo tapa valita kumppaninsa, luulisi rakastumisen , yhteensopivat persoonat ja ajatukset olevan tärkeämpiä, kuin miehen kansallisuus."
Hyvinpä usein palstan miespuoliset asiakkaat kyselevät tiettyjen maiden naisten perään. On tosi outo tapa valita kumppaninsa, eikö?höpö höpö kirjoitteluja ja puheita sinulta, valtaosa palstan kyselyistä naisista ja aihe kuulostaa, kuin olisi menossa koira näyttelyyn, rotujen ja kansalaisuuksien tietoja vaihdetaan kiihkeissä tunnelmissa, vain hammaskarttojen arvioinnit puuttuu teiltä siskot hyvät. Lisäksi oman mausteensa tuo jatkuvat tulkkaus pyynöt omituiselle monegrus kielestä, jonka mustasukkaisuuksissanne olitte menneet vakoileen miehenne puhelimesta tms. Hyvin tuntuu luotto pelaavan suhteessa;)
Ai niin tätä vi.ttuilua tulee sitten jatkossa enenevissä määrin, kunnes perssika-amalia tajuaa häipyä;) Tai luotsi hoitaa hommansa paremmin.
- autoako hankit?
Paha mennä sanoon millasia käytetyt on.
Kannattaa tuoda kevyt dieseli, tulee halvemmaksi. - eiyggrgyry
Minkahanlaisia miehia aloittaja Suomessa oikeen tuntee? Omassa kaveripiirissani on hyvin erilaisia suomalaismiehia, mutta kylla heista kaikki ovat hienotunteisia, huumorintajuisia rentoja ja dynaamisia. Kuten ovat myos tuntemani ulkomaalaiset miehet. Usalaiset miehet ovat ehka paallepain sosiaalisempia ja puheliaampia kuin jotkut suomalaiset, mutta paremmin tutustuessa eroa ei niin paljoa ole. Ehka suomalaismiehet ovat hitaammin lampiavia. Tosin on paljon puheliaitakin tyyppeja Suomessa.
Ja juntteja loytyy kylla jenkkilastakin:)- huijaavat suomipojat
MInä tunnen useita suomalaismiehiä, jotka huijaavat kaikkia naisia. Yliopistokoulutus näistä kaikilla.
- Rakastunut2
Hei.
Olen netin kautta tutustunut Amerikkalaiseen miehee,joka palvelee afganistanissa yk rauhanturvajoukoissa ja on valmis tulemaan Suomeen ja tutustuakseen minuun paremmin,sekä naimisiin.
Olemme tunteneet muutaman kuukauden ja hän tuntuu aivan luotettavalta ja hellältä,huomaavaiselta mieheltä.
Voinko luottaa häneen.Kysyn näin ensikertalisena,joka tutustuu noin kaukaiseen mieheen?- -----------
älä nyt hyvä nainen mene naimisiin miehen kanssa, ketä et ole tavannut. eli et voi luottaa, et todellakaan. varoittaisin vielä mahdollisista sotatraumoista, joita miehellä voi olla, jos on ollut afganistanissa. niitä kun ei aina päältäpäin huomaa ja vasta myöhemmin tajuaa ajautuneen suhteeseen hermoheikon, tunnekylmän ihmisen kanssa.
- rakastunut 2
----------- kirjoitti:
älä nyt hyvä nainen mene naimisiin miehen kanssa, ketä et ole tavannut. eli et voi luottaa, et todellakaan. varoittaisin vielä mahdollisista sotatraumoista, joita miehellä voi olla, jos on ollut afganistanissa. niitä kun ei aina päältäpäin huomaa ja vasta myöhemmin tajuaa ajautuneen suhteeseen hermoheikon, tunnekylmän ihmisen kanssa.
Hän on kyllä aivan vilpitön ja on todella tosissaan. Ei jätä minua rauhaan.?
Hän on leski ja kahden alaikäisen pojan yksinhuoltaja.
Olemme keskustelleet skypen kautta. - 3+11
rakastunut 2 kirjoitti:
Hän on kyllä aivan vilpitön ja on todella tosissaan. Ei jätä minua rauhaan.?
Hän on leski ja kahden alaikäisen pojan yksinhuoltaja.
Olemme keskustelleet skypen kautta.Lähden siitä, että tämä ei ole trolli, joten...
Olen pahoillani, mutta olen lähes varma, että mies on scammeri. Linkissä on tietoa armeijascameista, muutenkin kannattaa tutustua sivuun laajemmin.
http://www.romancescam.com/forum/viewforum.php?f=91
Leski- ja yksinhuoltajatarina on tyypillinen, kuoliko ex-vaimo liikenneonnettomuudessa? Syöpäkin on joskus syynä. Kuka hoitaa lapsia kun hän on Afghanistanissa?
Oletko kuvagooglannut miehen kuvaa? Alla olevassa linkissä on 76 (!) kuvaa ja miestä joiden kuvat ja identiteetit ovat varastettu scammaamiseen. Yleensä scammaajat ovat sitten Nigeriasta tai Ghanasta.
http://www.scamdigger.com/gallery/index.php/pictures-used-in-military-scams
Tässä tarina miten voi käydä.
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2486664/Lonely-divorcee-tricked-loved-ones-30k-falling-conman.html - Rakastunut2
3+11 kirjoitti:
Lähden siitä, että tämä ei ole trolli, joten...
Olen pahoillani, mutta olen lähes varma, että mies on scammeri. Linkissä on tietoa armeijascameista, muutenkin kannattaa tutustua sivuun laajemmin.
http://www.romancescam.com/forum/viewforum.php?f=91
Leski- ja yksinhuoltajatarina on tyypillinen, kuoliko ex-vaimo liikenneonnettomuudessa? Syöpäkin on joskus syynä. Kuka hoitaa lapsia kun hän on Afghanistanissa?
Oletko kuvagooglannut miehen kuvaa? Alla olevassa linkissä on 76 (!) kuvaa ja miestä joiden kuvat ja identiteetit ovat varastettu scammaamiseen. Yleensä scammaajat ovat sitten Nigeriasta tai Ghanasta.
http://www.scamdigger.com/gallery/index.php/pictures-used-in-military-scams
Tässä tarina miten voi käydä.
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2486664/Lonely-divorcee-tricked-loved-ones-30k-falling-conman.htmlKuvissa ei kylläkään ollut kyseistä henkilöä.
Mutta en kuitenkaan ole sinisilmäinen,joka hyppää heti kelkkaan,jos vain joku lirkuttelee kauniita ja lupaa kuun taivaalta.
Kyllä aikuisena naisena tiedän, mitä olen hakemassa, enkää aio joutua huijareiden kynsiin.
Saa nähdä,miten tulee käymään. Odotan seuraavaa siirtoa.
Kiitos valaisevista tiedoista,joihin olin ja olen varautunut.
Hän edelleen on se henkilö,joka alun alkaen sanoi olevansa.
Lapset ovat hoitajan valvonnan alla. - 419
Rakastunut2 kirjoitti:
Kuvissa ei kylläkään ollut kyseistä henkilöä.
Mutta en kuitenkaan ole sinisilmäinen,joka hyppää heti kelkkaan,jos vain joku lirkuttelee kauniita ja lupaa kuun taivaalta.
Kyllä aikuisena naisena tiedän, mitä olen hakemassa, enkää aio joutua huijareiden kynsiin.
Saa nähdä,miten tulee käymään. Odotan seuraavaa siirtoa.
Kiitos valaisevista tiedoista,joihin olin ja olen varautunut.
Hän edelleen on se henkilö,joka alun alkaen sanoi olevansa.
Lapset ovat hoitajan valvonnan alla.Selvä scammi, ongelmia tulee viimeistään siinä vaiheessa kun pitäisi tavata, ei tahdo millään onnistua ja mutkia tulee aina vastaan milloin milläkin verukkeella. Tosin useimmat scammarit kyllä esittvät rahapyyntönsä jo ennenkuin 2 kuukautta tulee täyteen. Nyrkkisääntönä voinee pitää sen että lopettaa jutun siihen heti ensimmäisen rahapyynnön ilmaannuttua.
- kuulostaa tutulta
Oletko keskustellut hänen kanssaan kasvotusten skypessä???
- usa-bride
Samaa mieltä viestin aloittajan kanssa, jenkit on paaaljon rennompia, paremmin käyttäytyviä myös kotioloissa. Ainakin he joita tunnen. Netissä olevat ns amerikkalaiset sotilaat ovat usein tekaistuja profiileja, ja jos tarkempia tietoja alkaa kysellä, niin he kiertää kysymykset. Kannattaa pitää siis varansa.
- China Dragon
Aloittaja hoi,
Mielestäni tunnen maailman ihmiset eri maailman kolkista tutustuen heihin toisella puolen maapalloa.
Amerikkalaiset miehet tai naiset liike-elämässä.
Hiukan ylimielisiä ja herkästi loukkaantuvia.
Kerron tarinan.
Asuin pitkään hotellissa josta oli hotellin järjestämä kyyditys teollisuusalueelle. Käytin tuota mahdollisuutta hyväkseni. Bussi kiersi eri firmat tiputtaen sinne eri maista tulleet managerit työn pariin.
Kerran sattui yksi amerikkalainen nainen joka oli tyylitelty suuren yrityksen johtajistoa.
Juttelimme niitä näitä kunnes hän iloisesti kysyi mistä olen kotoisin. Kerroin olevani Suomesta. Hänen silmämustuaiset laajenivat ja kysyi missä Suomi sijaitsee maailman kartalla. Selitin Suomen olevan Euroopassa, rajanaapureinaan Ruotsi ja Venäjä jne... Hän mietti ja sanoi hetken kuluttua että ok.
Tuosta vittuuntuneena kysyin häneltä mistä hän oli kotoisin. Hieman kauluksiaan nostaen vastaus tuli ylväänä että Yhdysvalloista.
Pidin pokkani ja kysyin vakavalla naamalla että missä se Yhdysvallat sitten sijaitsee...hmm...loppumatka olikin sitten aina hiljaista naisen kääntyessä pois keskustelusta jotain mutisten.
Vitun sivistynyttä porukkaa siellä näemmä jos eivät tiedä maailmankarttaa edes samalla tasolla mitä Suomessa asuva 10-vuotias:)
Oli meinaan eri diiva eukko!
- maria9
Olen matkoillani useinkin törmännyt siihen etteivät ihmiset tiedä missä Suomi on. Usein ajatellaan meidän olevan Venäjän alusmaa, jossain Liettuan kupeessa. Norja ja Ruotsi tunnetaan huomattavasti paremmin, mm USA ssa. Silti olen huomannut saman kuin aloittaja, että näin naisen silmin amerikkalaismiehiltä ylipäätään puuttuu sellainen joku öykkäröinnin halu, puhumattomuus, ja heidät kasvatetaan eritavalla, siispä he parisuhteessakin ovat avoimempia, sitoutuneempiakin, kykeneväisiä puhumaan myös vaikeista asioista. Toki suuressa maassa on monenlaisia ihmisiä. Mutta henkilökohtaisesti kokemukseni suomalaisista nuoruudenvuosiltani eivät kovin ruusuisia aina olleet, enkä jenkkiä vaihtaisi enää kotimaiseen, koska elämä hänen rinnallaan on ollut monipuolisempaa, tunteikkaampaa. Ja se suomalainen perusahdistus puuttunut kokonaan :) mut nämä vain mun kokemuksiani.
- bellabellissima
Amerikkalaiset miehet todella on aivan supermahtavia!!
TODELLA romanttisia, keskustelevaisia, huomaavasia herrasmiehiä, mutta MYÖS tasa-arvosiia, kunnollisia ja jotenkin vaan mukavia.
RKASTAN sitä miten Amerikkalainen mies kohteee naista, plus tietenkin PALJON miehekkäämpiä ja komeampia kuin suomalaiset!!
Kuinkahan voisilöytää Amerikkalaisen miehen jos elää Suomessa?- China Dragon
Muuten ihan hyvä jos tykkää mutta miksi pitää ottaa aina verrantoa suomalaisista?
Jos nainen ei omaa yleiskäsitystä Amerikasta niin miten voi ylistää edes amerikkalaisia miehiä? He kun ovat niin samanlaisia, "kuin samoista vanhemmista".
"Yhdysvalloissa vakituisesti asuvat ihmiset määrittelevät itse väestönlaskennan yhteydessä, mihin etniseen ryhmään kuuluvat. Väestönlaskentavirasto luokittelee ihmiset heidän ilmoitustensa perusteella kuuteen eri "päärotuun" (race): valkoiset (caucasian), afroamerikkalaiset, intiaanit ja eskimot, aasialaiset, Tyynenmeren saarten alkuperäisasukkaat ja viimeisenä luokkana ”jokin muu rotu”. Latinoihin (Hispanic) luetaan rotuun katsomatta henkilöt, joiden juuret ovat espanjankielisessä kulttuurissa"
Mikä näistä on se romanttinen, huomaavainen, keskusteleva herrasmiesrotu?
Antakaahan palstalle joitain vinkkejä:)
Kaikki eivät osaa keskustelun jaloa taitoa, tuon huomaa siitä yli 2 miljoonan vangin määrästä jotka ovat tehostaneet puheitaan jollain laittomalla teolla. Kysymyksessä on kuitenkin kolmasosa Suomen asukasmäärästä. Tänä päivänä USA:ssa on 760 vankia sataatuhatta kansalaista kohti. Määrä on täysin ylivertainen maailmanlistalla.
Avioeroja tapahtuu suhteututetusti kaikkein eniten koko maailmassa, tuo ei ainakaan kerro puhetaidon hyödyistä suhteessa parisuhteen kestävyyteen.
Väestön ylipaino on maailman ykkösenä, ei siis kannata uskoa Miami videoita ihanine rantapeppuineen. Antaa väärän kuvan kokonaisuudesta.
Yksinäisyys on ykkössijalla koko maailmassa. Ehkä ei tarvitse parisuhdetta jos on paljon kavereita joiden kanssa höpötellä.
Keskimäärin amerikkalainen katsoo 28 tuntia tv:tä viikossa, yksinäisyys voi johtua myös tuosta syystä. Ei ole aikaa vastakkaiselle sukupuolelle.
Lasten kuolemaan johtavaa väkivaltaa esiintyy eniten maailmassa. Olisiko kasvatustekniikassa hiukan kovakouraisuuden piirteitä.
Eniten teiniraskauksia koko maailmassa. Televisiosta ei ole tullut seksivalistusta tai kersat ovat menneet sen aikana jääkaapille.
Ei siis kannata yleistää, vai mitä! - kjäh kjäh...
Pohjois vai Etelä - Amerikka?
"Kuinkahan voisilöytää Amerikkalaisen miehen jos elää Suomessa?"
Seurusteleeko jotkut kuolleiden Amerikkalaisten kanssa? - huhhaa
China Dragon kirjoitti:
Muuten ihan hyvä jos tykkää mutta miksi pitää ottaa aina verrantoa suomalaisista?
Jos nainen ei omaa yleiskäsitystä Amerikasta niin miten voi ylistää edes amerikkalaisia miehiä? He kun ovat niin samanlaisia, "kuin samoista vanhemmista".
"Yhdysvalloissa vakituisesti asuvat ihmiset määrittelevät itse väestönlaskennan yhteydessä, mihin etniseen ryhmään kuuluvat. Väestönlaskentavirasto luokittelee ihmiset heidän ilmoitustensa perusteella kuuteen eri "päärotuun" (race): valkoiset (caucasian), afroamerikkalaiset, intiaanit ja eskimot, aasialaiset, Tyynenmeren saarten alkuperäisasukkaat ja viimeisenä luokkana ”jokin muu rotu”. Latinoihin (Hispanic) luetaan rotuun katsomatta henkilöt, joiden juuret ovat espanjankielisessä kulttuurissa"
Mikä näistä on se romanttinen, huomaavainen, keskusteleva herrasmiesrotu?
Antakaahan palstalle joitain vinkkejä:)
Kaikki eivät osaa keskustelun jaloa taitoa, tuon huomaa siitä yli 2 miljoonan vangin määrästä jotka ovat tehostaneet puheitaan jollain laittomalla teolla. Kysymyksessä on kuitenkin kolmasosa Suomen asukasmäärästä. Tänä päivänä USA:ssa on 760 vankia sataatuhatta kansalaista kohti. Määrä on täysin ylivertainen maailmanlistalla.
Avioeroja tapahtuu suhteututetusti kaikkein eniten koko maailmassa, tuo ei ainakaan kerro puhetaidon hyödyistä suhteessa parisuhteen kestävyyteen.
Väestön ylipaino on maailman ykkösenä, ei siis kannata uskoa Miami videoita ihanine rantapeppuineen. Antaa väärän kuvan kokonaisuudesta.
Yksinäisyys on ykkössijalla koko maailmassa. Ehkä ei tarvitse parisuhdetta jos on paljon kavereita joiden kanssa höpötellä.
Keskimäärin amerikkalainen katsoo 28 tuntia tv:tä viikossa, yksinäisyys voi johtua myös tuosta syystä. Ei ole aikaa vastakkaiselle sukupuolelle.
Lasten kuolemaan johtavaa väkivaltaa esiintyy eniten maailmassa. Olisiko kasvatustekniikassa hiukan kovakouraisuuden piirteitä.
Eniten teiniraskauksia koko maailmassa. Televisiosta ei ole tullut seksivalistusta tai kersat ovat menneet sen aikana jääkaapille.
Ei siis kannata yleistää, vai mitä!Kun nyt kerran yleistyksistä puhutaan, tässä tuossa niitä oli oikein roppakaupalla.
Oma mieheni on äidin puolelta etniseltä taustaltaan Cherookee, kylläkin vain 1/8 osa. Isän suku on ilmeisesti joskus Venäjältä Saksan kautta Yhdysvaltoihin päätyneitä uudisasukkaita. Uskon kuitenkin että perimästään huolimatta hänet lasketaan valkoiseen rotuun kuuluvaksi.
Itse en kaueasti ylpeilisi sen paremmin Yhdysvaltojen suuresta kuin Suomenkaan pienestä vankimäärästä. Kummassakin taidetaan käyttää vähän vääriä perusteita.
Tuskin niitä erojakaan on suhteessa sen enempää siellä kuin täälläkään. Siellä vaan vanhanaikaisesti mennään naimisiin, kun meillä taas muutetaan yhteen. Ilmeisesti nykypäivänä avioliitotkin ovat Suomessa taas yleistymään päin, vaikka minun on pakko myöntää että olen koko aikuisikänäni ollut vain yksissä häissä ja sekin pari on sittemmin eronnut. Ikää minulla on jo 50 v ja hyvinkin laaja ystäväpiiri :)
Ylipainoisia siellä on ihan niin kuin täälläkin, mutta jostain syystä siellä vaan ne ylipainoiset hyväksytään paremmin kuin täällä. Myös siellä Miamissa näkee hyvinkin ylipainoisia, myös rannalla. Oma mieheni ei tosin tähänkään yleistykseen istu, vaan on hyvinkin pitkä, hoikka ja lihaksikas. Lihakset eivät tosin ole salilta peräisin, vaan ihan kovan työn ansiota.
28 tuntia telkkaria viikossa voi kuulostaa paljolta, mutta neljä tuntia päivässä taitaa kyllä mennä sen telkkarin edessä meilläkin aika monella. Paljonkohan tuosta määrästä on sitä että telkkari vaan on auki siellä taustalla.
Ikävä kyllä myös meilä täällä Suomessa on aivan liikaa lasten kuolemaan johtavaa väkivaltaa, aivan kuten sielläkin. Yksikin tapaus on jo liikaa.
Seksivalistuksen puutteen allekirjoitan. Yhdysvalloissahan katolisuus on edelleen yksi suurimmista uskontokunnista ja ylipäätään sensuuri on siellä aika voimakasta. Esim. tavallisilla televisiokanavilla ei kiroilla eikä siellä myöskään näytetä paljasta pintaa.
Joten ei todellakaan kannata yleistää ;)
Niin ja muuten. Jos Yhdysvaltalainen nainen ei tiedä missä Suomi on, niin se on sääli, muttei sinänsä kerro heidän koululaitoksestaan oikeastaan yhtään mitään. Suomi on hyvin pieni maa ja me suomalaiset olemme tosi huonoja pitämään ääntä itsestämme. Jos taas suomalainen sanoo ettei hän tiedä missä Yhdysvallat on...sanoisin ettei siinä tilanteessa se jenkkinainen ollut se nolattu... - China Dragon
huhhaa kirjoitti:
Kun nyt kerran yleistyksistä puhutaan, tässä tuossa niitä oli oikein roppakaupalla.
Oma mieheni on äidin puolelta etniseltä taustaltaan Cherookee, kylläkin vain 1/8 osa. Isän suku on ilmeisesti joskus Venäjältä Saksan kautta Yhdysvaltoihin päätyneitä uudisasukkaita. Uskon kuitenkin että perimästään huolimatta hänet lasketaan valkoiseen rotuun kuuluvaksi.
Itse en kaueasti ylpeilisi sen paremmin Yhdysvaltojen suuresta kuin Suomenkaan pienestä vankimäärästä. Kummassakin taidetaan käyttää vähän vääriä perusteita.
Tuskin niitä erojakaan on suhteessa sen enempää siellä kuin täälläkään. Siellä vaan vanhanaikaisesti mennään naimisiin, kun meillä taas muutetaan yhteen. Ilmeisesti nykypäivänä avioliitotkin ovat Suomessa taas yleistymään päin, vaikka minun on pakko myöntää että olen koko aikuisikänäni ollut vain yksissä häissä ja sekin pari on sittemmin eronnut. Ikää minulla on jo 50 v ja hyvinkin laaja ystäväpiiri :)
Ylipainoisia siellä on ihan niin kuin täälläkin, mutta jostain syystä siellä vaan ne ylipainoiset hyväksytään paremmin kuin täällä. Myös siellä Miamissa näkee hyvinkin ylipainoisia, myös rannalla. Oma mieheni ei tosin tähänkään yleistykseen istu, vaan on hyvinkin pitkä, hoikka ja lihaksikas. Lihakset eivät tosin ole salilta peräisin, vaan ihan kovan työn ansiota.
28 tuntia telkkaria viikossa voi kuulostaa paljolta, mutta neljä tuntia päivässä taitaa kyllä mennä sen telkkarin edessä meilläkin aika monella. Paljonkohan tuosta määrästä on sitä että telkkari vaan on auki siellä taustalla.
Ikävä kyllä myös meilä täällä Suomessa on aivan liikaa lasten kuolemaan johtavaa väkivaltaa, aivan kuten sielläkin. Yksikin tapaus on jo liikaa.
Seksivalistuksen puutteen allekirjoitan. Yhdysvalloissahan katolisuus on edelleen yksi suurimmista uskontokunnista ja ylipäätään sensuuri on siellä aika voimakasta. Esim. tavallisilla televisiokanavilla ei kiroilla eikä siellä myöskään näytetä paljasta pintaa.
Joten ei todellakaan kannata yleistää ;)
Niin ja muuten. Jos Yhdysvaltalainen nainen ei tiedä missä Suomi on, niin se on sääli, muttei sinänsä kerro heidän koululaitoksestaan oikeastaan yhtään mitään. Suomi on hyvin pieni maa ja me suomalaiset olemme tosi huonoja pitämään ääntä itsestämme. Jos taas suomalainen sanoo ettei hän tiedä missä Yhdysvallat on...sanoisin ettei siinä tilanteessa se jenkkinainen ollut se nolattu...Tilastoja, ei yleistyksiä.
Niissä on se ero, tilasto kertoo prosentuaalisia asioita mutta ei väitä kaikkien olevan jonkun tyyppisiä ihmisiä.
Suomi ei ole pieni maa. Olemme sijalla 64 maailman n.190 maasta. Tietääkö moni Suomen olevan 10 x suurempi mitä esimerkiksi Belgia?
Koululaitoksesta kertoo jotain jos yleensä amerikkalaiset eivät tiedä Euroopan maita. Heille taitaa riittää kun osaa luetella Yhdysvaltain Presidentit ja osavaltiot ulkoa.
" Jos taas suomalainen sanoo ettei hän tiedä missä Yhdysvallat on...sanoisin ettei siinä tilanteessa se jenkkinainen ollut se nolattu"
Se oli suomeksi sanottuna "vittuilua" jonka hän hyvin ymmärsi.
Kulttuureissa opetetaan historiaa ja maatiedettä monella eri tavalla. Painopiste voi olla oman maan historiassa ja maantieteessä. Suomessahan opetettiin maailman kaikki maat, pääelinkeinot ja pääkaupungit jo neljännellä luokalla, en tiedä opetetaanko enää.
Monet kirjoitukset yleistävät. Jos kerrot luet niin ymmärrät. Itse kirjoitit tilastoista jotka todistavat sen ettei koko kansan ihannoiminen ole mitenkään perusteltua.
"amerikkalaiset ovat supermahtavia"
Tämä on yleistämistä. Tilastotiede ei sitä ole. - jeetah
China Dragon kirjoitti:
Tilastoja, ei yleistyksiä.
Niissä on se ero, tilasto kertoo prosentuaalisia asioita mutta ei väitä kaikkien olevan jonkun tyyppisiä ihmisiä.
Suomi ei ole pieni maa. Olemme sijalla 64 maailman n.190 maasta. Tietääkö moni Suomen olevan 10 x suurempi mitä esimerkiksi Belgia?
Koululaitoksesta kertoo jotain jos yleensä amerikkalaiset eivät tiedä Euroopan maita. Heille taitaa riittää kun osaa luetella Yhdysvaltain Presidentit ja osavaltiot ulkoa.
" Jos taas suomalainen sanoo ettei hän tiedä missä Yhdysvallat on...sanoisin ettei siinä tilanteessa se jenkkinainen ollut se nolattu"
Kulttuureissa opetetaan historiaa ja maatiedettä monella eri tavalla. Painopiste voi olla oman maan historiassa ja maantieteessä. Suomessahan opetettiin maailman kaikki maat, pääelinkeinot ja pääkaupungit jo neljännellä luokalla, en tiedä opetetaanko enää.
Monet kirjoitukset yleistävät. Jos kerrot luet niin ymmärrät. Itse kirjoitit tilastoista jotka todistavat sen ettei koko kansan ihannoiminen ole mitenkään perusteltua.
Tämä on yleistämistä. Tilastotiede ei sitä ole.Aloittaja mm. kertoi omankohtaisia kokemuksia amerikkalaisista ja pitää amerikkalaisia miehiä komeina, ihanina, sosiaalisina ja vaikka minä ihanina pakkauksina. Monella muullakin mukaanlukien minä on mielenkiintoisia ja positiivisia kokemuksia amerikkalaisista miehistä.
Valitettavasti sinä haluat ilmeisesti kumota toisten hyvät kokemukset laittamalla tutkimustuloksia ettei ne amerikkalaisety niion hyviä olekkaan kuin luullaan. Mikä lie syynä moiseen, oletko kenties kateellinen heille vai onko itselläsi niin huono itsetunto?
Myös huonosta miehisestä ja kansallisesta itsetunnosta kertoo se miten halusit ns. vittuilla amerikkalaisnaiselle. Herrasmies olisi ehkä käyttäytynyt toisin. Olisiko kenties voinut kertoa missä Suomi on ja toivottaa hyvää päivän jatkoa lopuksi.
Kaikkihan tietävät miten huonosti amerikkalaiset tietävät tällaisista pikkuvaltioista kuten Suomi ,entäs sitten? Sitten vaan iloisena ja huumorilla kertomaan missä sijaitsemme maapallon kartalla, ei sen kummempaa ole.
Jenkkinainen menee työpaikalleen ja kotiinsa ja kertoo siellä sitten että jutteli jonkun miehen kanssa joka kertoi olevansa jostain Suomesta ja oli tosi vittumainen tai jotain sinnepäin.
Amerikkalaiset ovat supermahtavia."
Olen samaa mieltä perustuen omakohtaisiin kokemuksiin, eikä tilastotieteeseen. - China Dragon
jeetah kirjoitti:
Aloittaja mm. kertoi omankohtaisia kokemuksia amerikkalaisista ja pitää amerikkalaisia miehiä komeina, ihanina, sosiaalisina ja vaikka minä ihanina pakkauksina. Monella muullakin mukaanlukien minä on mielenkiintoisia ja positiivisia kokemuksia amerikkalaisista miehistä.
Valitettavasti sinä haluat ilmeisesti kumota toisten hyvät kokemukset laittamalla tutkimustuloksia ettei ne amerikkalaisety niion hyviä olekkaan kuin luullaan. Mikä lie syynä moiseen, oletko kenties kateellinen heille vai onko itselläsi niin huono itsetunto?
Myös huonosta miehisestä ja kansallisesta itsetunnosta kertoo se miten halusit ns. vittuilla amerikkalaisnaiselle. Herrasmies olisi ehkä käyttäytynyt toisin. Olisiko kenties voinut kertoa missä Suomi on ja toivottaa hyvää päivän jatkoa lopuksi.
Kaikkihan tietävät miten huonosti amerikkalaiset tietävät tällaisista pikkuvaltioista kuten Suomi ,entäs sitten? Sitten vaan iloisena ja huumorilla kertomaan missä sijaitsemme maapallon kartalla, ei sen kummempaa ole.
Jenkkinainen menee työpaikalleen ja kotiinsa ja kertoo siellä sitten että jutteli jonkun miehen kanssa joka kertoi olevansa jostain Suomesta ja oli tosi vittumainen tai jotain sinnepäin.
Amerikkalaiset ovat supermahtavia."
Olen samaa mieltä perustuen omakohtaisiin kokemuksiin, eikä tilastotieteeseen.Vihaan vain yleistyksiä jossa jokin ulkomaalaisryhmä asetetaan vastakkain suomalaisten kanssa.
Vastakkainasettelulla saadaan levitettyä vain rasismia, tässä tapauksessa suomalaisia kohtaan.
Palstalla taitaa olla joku taho joka työkseen tekee näitä suomimies vertailuja.
Harva kansa se "paskoo" omiin housuihinsa etsien eripuraa suhdepalstoilla. - China Dragon
China Dragon kirjoitti:
Vihaan vain yleistyksiä jossa jokin ulkomaalaisryhmä asetetaan vastakkain suomalaisten kanssa.
Vastakkainasettelulla saadaan levitettyä vain rasismia, tässä tapauksessa suomalaisia kohtaan.
Harva kansa se "paskoo" omiin housuihinsa etsien eripuraa suhdepalstoilla.Vielä,
"Valitettavasti sinä haluat ilmeisesti kumota toisten hyvät kokemukset laittamalla tutkimustuloksia ettei ne amerikkalaisety niion hyviä olekkaan kuin luullaan. Mikä lie syynä moiseen, oletko kenties kateellinen heille vai onko itselläsi niin huono itsetunto?"
Kysymys on oikeudenmukaisuudesta ja totuudesta. Ei huonosta itsetunnosta jota esimerkiksi sinä haluaisit niin kovin suomalaisten keskuuteen iskostaa yleistämällä muut kansalaisuudet suomalaisia paremmiksi.
Miksi teet niin? Nostaaksesi omaa itsetuntoa pahoittamalla suomalaisten kansallista ylpeyttä olla sellaisia kuin ovat? - Tietämättömyyttä
China Dragon kirjoitti:
Tämä on yleistämistä. Tilastotiede ei sitä ole.China Dragon
"Suomi ei ole pieni maa. Olemme sijalla 64 maailman n.190 maasta. Tietääkö moni Suomen olevan 10 x suurempi mitä esimerkiksi Belgia?
Koululaitoksesta kertoo jotain jos yleensä amerikkalaiset eivät tiedä Euroopan maita. Heille taitaa riittää kun osaa luetella Yhdysvaltain Presidentit ja osavaltiot ulkoa."
Joo oikeassa olet tuosta amerikkalaisten tietämättömyydestä, nimittäin silloin kun amerikkalaiset/NATO pommitti Serbiaa vuonna 1999, niin muistan kun amerikkalaisten uutisissa sanottiin, että Novi Sadia on pommitettu juuri, ja Novi Sad on toiseksi suurin kaupunki Kosovossa. Novi Sad ei sijaitse Kosovossa vaan Serbiassa, ja on Serbian toiseksi suurin kaupunki. - jeetah
China Dragon kirjoitti:
Vihaan vain yleistyksiä jossa jokin ulkomaalaisryhmä asetetaan vastakkain suomalaisten kanssa.
Harva kansa se "paskoo" omiin housuihinsa etsien eripuraa suhdepalstoilla.Miten sinä nyt yhtäkkiä koetkin rasimia suomalaisia kohtaan?
Täällähän on iät ja ajat haukuttu suomalaisia naisia ja miehiä ja nyt sitten vasta vedät sen rasimikortin esille?
Herää pahvi! Täällä on jatkuvaa vertailua siitä miten suomalainen nainen ei ole naisellinen, vaan päällepäsmäri, kun taas aasian ihmeelliset naiset ovat niin sopeutuvaisia keittiössä kuin sängyssäkin ja osaavat muutenkin olla niin naisellisia; osaavat nauraa ja hymyillä oikeassa paikkaa ja aina vaan ovat edustuskunnossa....
Jos sinä et pidä amerikkalaisista ja sinulla on tuollaisia kokemuksia heidän kanssaan, niin anna olla!
Tätä vastakkain asettelua palstalla on enemmänkin, jos et ole sattunut huomaamaan. "joku taho sitä työkseen tekee."
Mutta hyvää vertailua sinänsä että suomipoikakin on sen kohteena. Voisi sitten miettiä mikä on miehiään. - 43tergerg
jeetah kirjoitti:
Miten sinä nyt yhtäkkiä koetkin rasimia suomalaisia kohtaan?
Täällähän on iät ja ajat haukuttu suomalaisia naisia ja miehiä ja nyt sitten vasta vedät sen rasimikortin esille?
Herää pahvi! Täällä on jatkuvaa vertailua siitä miten suomalainen nainen ei ole naisellinen, vaan päällepäsmäri, kun taas aasian ihmeelliset naiset ovat niin sopeutuvaisia keittiössä kuin sängyssäkin ja osaavat muutenkin olla niin naisellisia; osaavat nauraa ja hymyillä oikeassa paikkaa ja aina vaan ovat edustuskunnossa....
Jos sinä et pidä amerikkalaisista ja sinulla on tuollaisia kokemuksia heidän kanssaan, niin anna olla!
Tätä vastakkain asettelua palstalla on enemmänkin, jos et ole sattunut huomaamaan. "joku taho sitä työkseen tekee."
Mutta hyvää vertailua sinänsä että suomipoikakin on sen kohteena. Voisi sitten miettiä mikä on miehiään."Täällä on jatkuvaa vertailua siitä miten suomalainen nainen ei ole naisellinen, vaan päällepäsmäri, kun taas aasian ihmeelliset naiset ovat niin sopeutuvaisia keittiössä kuin sängyssäkin ja osaavat muutenkin olla niin naisellisia; osaavat nauraa ja hymyillä oikeassa paikkaa ja aina vaan ovat edustuskunnossa...."
No tämä onkin aivan totta, ehkäpä sinunkin kannattaisi luoda nahkaasi uudelleen ja ottaa vähän oppia, niin kenties saisit vähän sisäistä rauhaa itsellesi, eikä tarvitsisi tuolla vihalla ja katkeruudella yrittää elää, se ei ole oikein hyväksi sydämmelle ja päälle, ja mitä lapsesikin nyt ajattelevat, kun äiti raivoaa nettipalstoilla lauantai aamusta yömyöhään tänne, saivatko edes ruokaa eilen? Kyllä olet huono äiti. - jeetah
China Dragon kirjoitti:
Harva kansa se "paskoo" omiin housuihinsa etsien eripuraa suhdepalstoilla.Piti vielä sanoa:
Niin minäkin vihaan sitä vastakkainasettelua jollaista saa jatkuvasti lukea täällä; suomalainen nainen versus aasialainen nainen. Eli rasismia suomalaisia naisia kohtaan.
En ole yrittänyt iskostaa kenenkään mieleen suomalaisten huonommuudesta yleisesti, vaan sinun kertomasi mukaan oma käyttäytymisesi tilanteessa amerikkalaisen naisen kanssa kertoo paljon huonosta itsetunnosta.
Olen itsekkin ollut jenkeissä ja jos joku ei satu tietämään missä Suomi on, niin en ala vittuilemaan, vaan kerron missä se on. As simple as that. En ota sitä henkilökohtaisena loukkauksena enkä identiteettiongelmana, jos joku jenkki ei tiedä missä Suomi sijaitsee.
Kysymys oikeudenmukaisuudesta ja totuudesta. Miten ihmeessä? Kysymyshän oli ainoastaan siitä että halusit näpäyttää amerikkalaisdaamia kun ei tiennyt missä Suomi on. Sillä ei ole mitään tekemistä oikeudenmukaisuuden kanssa mutta ehkä halusit oikaista hänen tietojaan todenpaan suuntaan. Niinkuin sanoin aiemmin, sen olisi voinut tehdä kauniimmin ja enemmän herrasmiesmäisesti.
Onko mielestäsi oikeudenmukaista ojentaa amerikkalaisdaamia vittuilemalla ja taas jos sinulle sanotaan että olisin ehkä toiminut toisin, koet epäoikeudenmukaisuutta? - huhhaa
China Dragon kirjoitti:
Tämä on yleistämistä. Tilastotiede ei sitä ole.Oma tilastomatikan opettajani sanoi aina että on olemassa vale, emävale ja sitten on tilasto ;)
Jos pelkästään omassa maassa on 50 osavaltiota pääkaupunkeineen, niin siinäkin on aikamoinen opettelu, samoin kuin muistaa kaikkien 54 presidentin nimet. Minun on ainakin pakko myöntää etten enää tiedä edes kaikkia euroopan maita, pääkaupungeista puhumattakaan. Siltikään en ole tyhmä, vaan omista kouluvuosistani vaan on aikaa ja maailma on muuttunut.
Asia mikä on yllättänyt minut, on ollut heidän kiinnostuksensa Suomea kohtaan. Olen jopa törmännyt siihen että he ovat etukäteen ottaneet selvää Suomesta kun ovat tienneet minun tulevan kylään.
Sanot ettei Suomi ole pieni maa. Ei se koko aina ratkaise, vaan väkimäärä. Esim. juurikin seillä Belgiassa on 11,4 miljoonaa asukasta ja 5 457 194 eli ei edes ihan puolta Belgian väkimäärästä.
Ehkä tosiaan olen sinun rinnallasi tyhmä, koska mieleenikään ei ole ikinä tullut "vittuilla" kenellekään, joka kysyy missä Suomi on. Kerron kaikille mielelläni omasta maastani, sillä vaikka olenkin naimisissa Yhdysvaltalaismiehen kanssa olen kuitenkin aina suomalainen.
Huomaatko tässäkään viestissä ei halveksittu suomalaismiestä ;)
- munmielipide
Jokaisessa maassa on hyviä ja huonoja ja jotain siiltä väliltä. Mutta totta on, että maailmalla tapaamani amerikkalaiset miehet ovat olleet ihan toisella tasolla kohteliaita, naisen huomioon ottavia, komeitakin monet :) ,
Heidän seurassaan on helppo olla, keskustelu soljuu ilman kiusallisia hetkiä, kun yrittää miettiä mitä seuraavaksi sanoisi. Lisäksi se rentous mikä meillä kylmässä pohjolassa puuttuu täysin, on hieno juttu. Positiivisuus elämää kohtaan. Paljonhan siinä on eroja. Suosittelen ;)- sure
Olen samaa mieltä kanssasi. Mitä nyt noita amerikkalaisia miehiä olen tavannut työpiireissä, ovat hienoja miehiä ja osaavat keskustella aivan eri tasolla kuin jotkut tietyn maalaiset miehet.
Ovat sosiaalisia, hienotunteisia, lahjakkaita ja innostuneita.
Lisää amerikkalaisia miehiä Suomeen komistamaan katukuvaa kesäisin. - Ihana kevät..
sure kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi. Mitä nyt noita amerikkalaisia miehiä olen tavannut työpiireissä, ovat hienoja miehiä ja osaavat keskustella aivan eri tasolla kuin jotkut tietyn maalaiset miehet.
Ovat sosiaalisia, hienotunteisia, lahjakkaita ja innostuneita.
Lisää amerikkalaisia miehiä Suomeen komistamaan katukuvaa kesäisin.Nosteletko näitä vanhoja aloituksia yrittääksesi ärsyttää miehiä, ja tätä kautta pönkittää rapistunuttta ja kolhuja saanutta itsetuntoasi?
Itse olen tavannut noita Yhdysvaltalaisia miehiä paljon tuolla kaukomailla, kun ovat menneet paikallisen naisten kanssa naimisiin, kaikki ovat todellakin mainitsemiasi sosiaalisia, hienotunteisia, lahjakkaita sekä innostuneita komistuksia ja kaiken lisäksi varakkaita. Yksi asia yhdisti näitä Yhdysvaltalaisia miehiä, he olivat lopen kyllästyneet valkoisiin Yhdysvaltalaisiin naisiin, jos eivät omanneet henk. kohtaista pettymystä, niin tuttavapiirissä oli kuulemma lukuisia tuttuja, jotka ex vaimot yhdessä lakimiesten kanssa olivat lypsäneet rahaa heiltä. Tämänkin takia hakivat uskollisempaa ja avioliittoon vielä uskovia naisia, siksi kaukomaille.
Ehkäpä nämä Suomessa tallustelevat vähäinen Yhdysvaltalaismiesten joukko, ei ole tietoisia siitä, että avioeron mahdollisuus täkäläisen naaraan kanssa täällä onkin jo vielä suurempi todennäköisyys, mitä se on rapakon takana, tai voi olla että tietävät, että täällä ex-vaimo ei pysty ihan kaikkea kynimään, tai sitten nämä kaverit nyt ei ole niin varakkaita, kuin antaisi uskoa stereotypioiden ja kansalaisuuden perusteella. - China Dragon
Ihana kevät.. kirjoitti:
Nosteletko näitä vanhoja aloituksia yrittääksesi ärsyttää miehiä, ja tätä kautta pönkittää rapistunuttta ja kolhuja saanutta itsetuntoasi?
Itse olen tavannut noita Yhdysvaltalaisia miehiä paljon tuolla kaukomailla, kun ovat menneet paikallisen naisten kanssa naimisiin, kaikki ovat todellakin mainitsemiasi sosiaalisia, hienotunteisia, lahjakkaita sekä innostuneita komistuksia ja kaiken lisäksi varakkaita. Yksi asia yhdisti näitä Yhdysvaltalaisia miehiä, he olivat lopen kyllästyneet valkoisiin Yhdysvaltalaisiin naisiin, jos eivät omanneet henk. kohtaista pettymystä, niin tuttavapiirissä oli kuulemma lukuisia tuttuja, jotka ex vaimot yhdessä lakimiesten kanssa olivat lypsäneet rahaa heiltä. Tämänkin takia hakivat uskollisempaa ja avioliittoon vielä uskovia naisia, siksi kaukomaille.
Ehkäpä nämä Suomessa tallustelevat vähäinen Yhdysvaltalaismiesten joukko, ei ole tietoisia siitä, että avioeron mahdollisuus täkäläisen naaraan kanssa täällä onkin jo vielä suurempi todennäköisyys, mitä se on rapakon takana, tai voi olla että tietävät, että täällä ex-vaimo ei pysty ihan kaikkea kynimään, tai sitten nämä kaverit nyt ei ole niin varakkaita, kuin antaisi uskoa stereotypioiden ja kansalaisuuden perusteella.Jos nyt vielä kerran saisi sellaisen kirjoituksen jonka sisältö olisi tyyliä amerikkalaiset miehet ovat ihania, niin ihania että minustakin tuli melkein homo:)
Tapaamani amerikkalaiset miehet ovat olleet aivan tavallisia miehiä. Monikulttuurillisessa kaupungissa samassa baarissa on miehiä 20 eri maasta. Niiden kanssa ystävystyy jos harrastaa dartsia, biljardia tai tykkää jalkapallosta. Kriketin ystävät ystävystyvät aussien kanssa. Meillä oli monikansallinen keilailujengi jossa keiloja kaatoi 7 eri maasta tulevat miehet.
Jos tulisi valita joku mukava kansa niin se ei ole amerikkalainen. Parhaat sosiaaliset taidot omaa australialaiset, kanadalaiset, ruotsalaiset ja suomalaiselle suomalainen...ja se yksi tanskalainen. - sure
Ihana kevät.. kirjoitti:
Nosteletko näitä vanhoja aloituksia yrittääksesi ärsyttää miehiä, ja tätä kautta pönkittää rapistunuttta ja kolhuja saanutta itsetuntoasi?
Ehkäpä nämä Suomessa tallustelevat vähäinen Yhdysvaltalaismiesten joukko, ei ole tietoisia siitä, että avioeron mahdollisuus täkäläisen naaraan kanssa täällä onkin jo vielä suurempi todennäköisyys, mitä se on rapakon takana, tai voi olla että tietävät, että täällä ex-vaimo ei pysty ihan kaikkea kynimään, tai sitten nämä kaverit nyt ei ole niin varakkaita, kuin antaisi uskoa stereotypioiden ja kansalaisuuden perusteella.Minä en nostele mitään vanhoja aloituksia ja itsetunnossani ei ole mitään vikaa kuten ehkä sinulla vaikuttaisi olevan. Sille ei mahda mitään, jos sinut on kynitty ja lisäksi vielä ehkä köyhä kuin kirkonrotta.
Lisää sosiaalisia, hienotunteisia, lahjakkaita ja innostuneita ja innostavia amerikkalaisia komistuksia Suomeen ja Suomen kesään ja katukuvaan!! - China Dragon
sure kirjoitti:
Minä en nostele mitään vanhoja aloituksia ja itsetunnossani ei ole mitään vikaa kuten ehkä sinulla vaikuttaisi olevan. Sille ei mahda mitään, jos sinut on kynitty ja lisäksi vielä ehkä köyhä kuin kirkonrotta.
Lisää sosiaalisia, hienotunteisia, lahjakkaita ja innostuneita ja innostavia amerikkalaisia komistuksia Suomeen ja Suomen kesään ja katukuvaan!!Anna pesää kaikille amerikkalaisille jos siltä tuntuu, minulle riittää yksi kiinalainen jonka kanssa olen ollut jo pitkään suhteessa. Toivon myös suhteen jatkuvan yhtä auvoisesti.
Herrasmiehenä en laita eri maiden naisia vastakkain arvioiden ja kehuen eri maiden naisten erinomaisuuksia.
Amerikkalaiset ovat enemmän kiinnostuneita ukrainalaisista, venäläisistä naisista. Ovat menneet useimmin naimisiin jopa thaimaalaisten, vietnamilaisten naisten kanssa mitä suomalaisten.
Sovitaan sitten niin että upeita miehiä ovat niin pääset mielenrauhaan, toivottavasti kelpaat heille:) - ihihiih
sure kirjoitti:
Minä en nostele mitään vanhoja aloituksia ja itsetunnossani ei ole mitään vikaa kuten ehkä sinulla vaikuttaisi olevan. Sille ei mahda mitään, jos sinut on kynitty ja lisäksi vielä ehkä köyhä kuin kirkonrotta.
Lisää sosiaalisia, hienotunteisia, lahjakkaita ja innostuneita ja innostavia amerikkalaisia komistuksia Suomeen ja Suomen kesään ja katukuvaan!!tais osua ja upota, kun noin kimpaannuit.
- tosiasia on
China Dragon kirjoitti:
Anna pesää kaikille amerikkalaisille jos siltä tuntuu, minulle riittää yksi kiinalainen jonka kanssa olen ollut jo pitkään suhteessa. Toivon myös suhteen jatkuvan yhtä auvoisesti.
Herrasmiehenä en laita eri maiden naisia vastakkain arvioiden ja kehuen eri maiden naisten erinomaisuuksia.
Amerikkalaiset ovat enemmän kiinnostuneita ukrainalaisista, venäläisistä naisista. Ovat menneet useimmin naimisiin jopa thaimaalaisten, vietnamilaisten naisten kanssa mitä suomalaisten.
Sovitaan sitten niin että upeita miehiä ovat niin pääset mielenrauhaan, toivottavasti kelpaat heille:)Ihan totta, kyllä jenkkipojan listalla suomineidot nyt on siellä häntäpäässä, jos aletaanvaimoa etsiä maailmalta.
- sure
China Dragon kirjoitti:
Anna pesää kaikille amerikkalaisille jos siltä tuntuu, minulle riittää yksi kiinalainen jonka kanssa olen ollut jo pitkään suhteessa. Toivon myös suhteen jatkuvan yhtä auvoisesti.
Sovitaan sitten niin että upeita miehiä ovat niin pääset mielenrauhaan, toivottavasti kelpaat heille:)Apuva, vitsi että olet tyhmä mies.
Mikä mielen katkeruus sieltä ponnahti esille. Ihan sama vaikka sinulla olisi kaksi kiinalaista jalkavaimoa, mutta sinun kanssaan joutuvat kärsi....elämään. Johtuuko mielesi katkeruus kenties juuri siitä pesän saamisen puutteesta. Osaavat ne kinkitkin pihdata. Minäkin pihtaisin, jos mies olisi tota luokkaa
Vaikea sanoa mistä amerikkalaiset miehet ovat kiinnostuneita, mutta sinä näytät tietävän paremmin. Olet kiinnostunut näemmä amerikkalaisten miesten mieltymyksistä naisten suhteen, todella outoa!
Sinulle mielenrauha siinä mielessä, että valitsen itse oman seurani. - piuuuupiuuuu
sure kirjoitti:
Apuva, vitsi että olet tyhmä mies.
Mikä mielen katkeruus sieltä ponnahti esille. Ihan sama vaikka sinulla olisi kaksi kiinalaista jalkavaimoa, mutta sinun kanssaan joutuvat kärsi....elämään. Johtuuko mielesi katkeruus kenties juuri siitä pesän saamisen puutteesta. Osaavat ne kinkitkin pihdata. Minäkin pihtaisin, jos mies olisi tota luokkaa
Vaikea sanoa mistä amerikkalaiset miehet ovat kiinnostuneita, mutta sinä näytät tietävän paremmin. Olet kiinnostunut näemmä amerikkalaisten miesten mieltymyksistä naisten suhteen, todella outoa!
Sinulle mielenrauha siinä mielessä, että valitsen itse oman seurani.Sinäpäs se olet kovasti kietoutunut noihin aasialaisiin, sulla on mennyt ihan koko viikonloppu asian ympärillä. Kävikö höpsösti ja jäit lehdelle soitteleen.
- Yksi amerikkalainen
Amerikkalainen mies on tosi hyvä kotitöissä. Ei tarvitse kuin sanoa, että pitäis alkaa pesemään vaikka pyykkiä, niin se tekee sen jo. Jos sanot, että onpa mulla jano, niin se jo kipittää keittiön hakemaan juomaa. Tai sanoa, että vähän olis nälkä, mitähän sitä söis, niin se menee ja tekee sulle jotain pientä. Seksiä saat, aina kun teet aloitteen, se kun ei kohteliaana miehenä sitä aloitetta tee, jollet sitten ymmärrä, että suukko on ehdotus siitä.
Se ja sen sukulaiset hymyilee aina kuvissa, niin että hampaat näkyy.
Ai niin, jos se on eronnut, se tekee jopa sen exän ja aikuisten lasten pyynnöstä, mitä ne ikinä keksiikään käskeä. Ja miksi se tekee niin? Koska se on kasvatettu tekemään niin. Se on tosi easy going, niin kauan kun joku muu tekee päätökset ja sen ei tarvitse ottaa niistä päätöksistä vastuuta.
Ai niin, meinas unohtua. Ikävistä asioista ei keskustella ja surullinen tai vihainen ei saa olla, muuten sen maailma romahtaa, koska se ei ole tehnyt mitään väärää. Itse asiassa, se ei ole tehnyt yhtään mitään...
Mä puhun purkasta, kun mä puhun siitä, koska se venyy ja paukkuu, miten kukakin tahtoo.... - maria18
Juu, kyllähän amerikkalaiset miehet ovat ihania.
- Rico 18
Juu, kyllähän amerikkalaiset naiset ovat ihania.
- China Dragon
Rico 18 kirjoitti:
Juu, kyllähän amerikkalaiset naiset ovat ihania.
Muistelkaamme menneisyyttä ja tv-ohjelmaa Love Connection.
Amerikkalaiset miehet eivät löytäneet rakkautta tuhansien järvien maasta. Ovat ilmeisesti ihania ja tasokkaampia mitä suominaiset:)
Tässä huumorilla maustettuna.
http://www.iltasanomat.fi/toosatv/art-1288644200516.html
- usausa
Harmittavan vähän näitä amerikkalaisia komistuksia vaan täällä Suomessa näkee :)) Kyllä ne meille naisille kelpaisivat varmaan vallankin hyvin kumppaniksi.
- tsiisusHkraist
Joo, vitsi että ne on komeita! Ihan uskomatonta, kun noita amerikkalaisia telkkusarjoja ja elokuvia katselee, että miten komeita ja karismaattisia ne onkaan. Ja joskus niillä on jopa taikavoimia! Ei sillä, onhan brititkin aika jees. On esim. tää James Bond, joka on ihan ihku. Sellain vähä vaarallisen tuntunen, mut silti täydellinen herrasmies. Ei sillekään nää suomiukot kyl pärjää ku unissaan.
- :D :D
tsiisusHkraist kirjoitti:
Joo, vitsi että ne on komeita! Ihan uskomatonta, kun noita amerikkalaisia telkkusarjoja ja elokuvia katselee, että miten komeita ja karismaattisia ne onkaan. Ja joskus niillä on jopa taikavoimia! Ei sillä, onhan brititkin aika jees. On esim. tää James Bond, joka on ihan ihku. Sellain vähä vaarallisen tuntunen, mut silti täydellinen herrasmies. Ei sillekään nää suomiukot kyl pärjää ku unissaan.
Ei sulle voi ku nauraa :D
- tsiisusHkraist
:D :D kirjoitti:
Ei sulle voi ku nauraa :D
Ai miten niin? Esmes tää Bruce willis, ni sehän on jenkki. Vähä vanhempi okei, mut oli nuorena aika hottis. Ja mieti: se on sentää pelastanu maailman ainaki kerran!!!! Kuinka moni ihramahainen ja perunanenäinen suomiäijä pysäyttäis komeetan, hä?! No entäs sitten tää Chris Hemsworth. No joo on aussi, mut aika läheltä liippaa. Tyyppi on ukkosen jumala!!! Siis ei taida onnistua suomiukolta salamoiden komentaminen!
- Paavo Perttilä
tsiisusHkraist kirjoitti:
Ai miten niin? Esmes tää Bruce willis, ni sehän on jenkki. Vähä vanhempi okei, mut oli nuorena aika hottis. Ja mieti: se on sentää pelastanu maailman ainaki kerran!!!! Kuinka moni ihramahainen ja perunanenäinen suomiäijä pysäyttäis komeetan, hä?! No entäs sitten tää Chris Hemsworth. No joo on aussi, mut aika läheltä liippaa. Tyyppi on ukkosen jumala!!! Siis ei taida onnistua suomiukolta salamoiden komentaminen!
Olet vähän liikaa katsellut elokuvia, kun todellisuuden tajusi on lähtenyt. Olet jäänyt jumittamaan sinne elokuvamaailmaan. Kannattaisiko vähän vähentää tuota elokuvien katselua?
- tsiisus christ
Paavo Perttilä kirjoitti:
Olet vähän liikaa katsellut elokuvia, kun todellisuuden tajusi on lähtenyt. Olet jäänyt jumittamaan sinne elokuvamaailmaan. Kannattaisiko vähän vähentää tuota elokuvien katselua?
Eiku pitäs lisätä elokuvien katselua. Ihanat jumalaiset jenkit!!!
- ihkut marsilaiset
Paavo Perttilä kirjoitti:
Ironia on Perttilän Paavolle ihan outo asia?
- suomispore
Huh huh. Se oli viikonloppu se.
- China Dragon
Joo, muista mitä sanoin.
Kannattaa poistaa kirjoitukset joissa yleistetään jonkun maan kansalaisia huonommiksi tai paremmiksi verrattuna suomalaisiin.
Ymmärrät varmasti miksi noin kannattaisi tehdä.
Se kun lisää rasismia.
Joillain tuntuu olevan tuollaisia tavoitteita, saada miehet ja naiset vastakkain. - ..............
No ei se mennyt vieläkään ihan nappiin sieltä, tuli kytee kunnes poistat tuosta yhdestä aloituksesta lähes kaiken.
- Mietinnän paikka
Loppuko jo innostus tehtävään heti alkumetreistä? Vaihdetaanko jo?
- mariah34
Minäkin ihmettelen tuota nimim. China dragonia. Jos mies on onnellisessa parisuhteessa ja tyytyväinen vaimonsa kanssa, niin ei kyllä kovin pitäisi kiinnostaa, mitä naiset ajattelevat amerikkalaisista miehistä. Tuntuu olevan jotakin hampaankolossa ja toivottavasti keskittyisi omaan vaimoonsa.. Kaikki naiset nyt vaan tykkäävät amerikkalaisista miehistä, koska he ovat suomalaisen miehen vastakohta, iloisia, kohteliaita, rentoja, ystävällisiä.
- sehän se olit taas
jessus sentään mikä älyn tuotos sinulta taas rakas sika-amalia. Nimimerkkikin oli vitsi sinällään.
- China Dragon
sehän se olit taas kirjoitti:
jessus sentään mikä älyn tuotos sinulta taas rakas sika-amalia. Nimimerkkikin oli vitsi sinällään.
mariah34,
Puolustan aina, siis aina suomalaisia miehiä ja naisia jos he ovat normaalilla älykkyydellä varustettuja. Oma parisuhteeni ei siihen vaikuta. Se vaikuttaa että asuin Kiinassa 8 vuotta. Ulkomailla sen huomaa miten tärkeitä suomalaiset ovat suomalaisille.
Ilmeisesti jotkut suomalaiset ovat asuneet Suomessa koko ikänsä eivätkä arvosta suomalaisuutta. Ihmeen kitkeriä ja katkeria ovat jotkut suomalaiset naiset suomalaisia miehiä kohtaan.
Yhdestä asiasta olen otettu, tämä palsta osoittaa sen miten suomalaiset miehet ovat herrasmiehiä. He eivät yleensä aloita uutta keskustelua "titityyn naiset", millainen on "titityyn nainen", "titityyn naiset ovat suomalaisia naisia parempia" jne.
Lukekaa palstaa ja hävetkää te naiset jotka tuota tekevät. Ette ole aikuisia, ehkä vielä joskus olette. Toivon niin. - uueluu
China Dragon kirjoitti:
mariah34,
Puolustan aina, siis aina suomalaisia miehiä ja naisia jos he ovat normaalilla älykkyydellä varustettuja. Oma parisuhteeni ei siihen vaikuta. Se vaikuttaa että asuin Kiinassa 8 vuotta. Ulkomailla sen huomaa miten tärkeitä suomalaiset ovat suomalaisille.
Ilmeisesti jotkut suomalaiset ovat asuneet Suomessa koko ikänsä eivätkä arvosta suomalaisuutta. Ihmeen kitkeriä ja katkeria ovat jotkut suomalaiset naiset suomalaisia miehiä kohtaan.
Yhdestä asiasta olen otettu, tämä palsta osoittaa sen miten suomalaiset miehet ovat herrasmiehiä. He eivät yleensä aloita uutta keskustelua "titityyn naiset", millainen on "titityyn nainen", "titityyn naiset ovat suomalaisia naisia parempia" jne.
Lukekaa palstaa ja hävetkää te naiset jotka tuota tekevät. Ette ole aikuisia, ehkä vielä joskus olette. Toivon niin.Ohoh. Onpas sinulla otsaa. Pohjanoteeraus! Olet juuri tuolla aiemmin osoittanut ei-herrasmieheksi. Miten sinä nyt yhtäkkiä olet joku herrasmies. Lueppa itse mitä arvon palstan miehet kirjpoittavat naisistamme. Voi miten lapsellista, aikuistukaa!! Niin minäkin toivon.
- hahahhah
uueluu kirjoitti:
Ohoh. Onpas sinulla otsaa. Pohjanoteeraus! Olet juuri tuolla aiemmin osoittanut ei-herrasmieheksi. Miten sinä nyt yhtäkkiä olet joku herrasmies. Lueppa itse mitä arvon palstan miehet kirjpoittavat naisistamme. Voi miten lapsellista, aikuistukaa!! Niin minäkin toivon.
Onneksi sinä olet todellinen laydy;)
- finnfinn
Suomalaiset miehet herrasmiehiä :))))) Ulkomailla vuosikymmenet asuneena olen huomannut että suomalaiset ei todellakaan tule keskenään toimeen siellä(kään)
Miehet tappelevat kännipäissään, samoin naiset keskenään hyvinkin usein.
Miesten käytös on uhoa täynnä, johtuen varmaankin heikosta itsetunnosta. Toista ihmistä ei yksinkertaisesti kyetä lähestymään rennosti, kepeästi. Siihen sitten otetaan alkoholi avuksi, ja soppa on valmis :)
Jotta kyllä ulkomaiset, esim nämä amerikkalaiset miehet olisivat tervetulleita Suomeen. Tosin monikaan ei varmasti tänne halua. koska ilmasto on mitä on...- sivistyksen valo
Onneksi sinä olet kuitenkin ollut kaiken tämän yläpuolella ja sivustaseuraajana. Kumma, kun en ole itse tuommoiseen törmännyt, mutta samankaltaisethan hakeutuva toistensa lähelle;)
- ninaja
eiug! Taysin olen samaa mielta. En enaa haksahtaisi kotimaiseen nailla kokemuksilla. Tosin kotimaiset ylistavatkin nakojaan yli kaiken naisellisia aasialaisia naisia :) Ja hyva niin etta kaikilla on valinnan mahdollisuus nykypaivana.Valita mieleisensa :)
- China Dragon
Yksi suuri ero taitaa olla meissä suomalaisissa miehissä jotka ovat ulkomaalaisen naisen kanssa naimisissa "versus" niihin naisiin jotka ovat naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa.
Me emme moiti naisia koko maapallolla. Kunnioitamme jokaista naista koko maapallolla. Tiedämme omat puutteemme mutta olemme voineet tulla onnellisiksi niin suominaisen kuin myös ulkomaalaisen naisen kanssa. Olemme siis monipuolisia.
Suominaiset tällä palstalla vatvovat jotain ihan koko ajan vaikka ovat ulkomaalaisen kanssa naimisissa? Miksi he niin tekevät? Ovathan he onnellisia kuten itse niin kertovat kirjoituksissaan?
Psykologisesti suomimiesten syyttäminen voi johtua nykyisen suhteen huonoudesta, siitäkin kun voi syyttää suomalaista miestä. Eihän suomalainen mies ole häntä huolinut tai hän tavannut sopivaa ja nyt elämä on rikkinäistä. Mitä nainen tekee? Tulee palstalle ja uskottelee tehneet sen oikean valinnan syyttäen suomalaisia miehiä vaikka mistä.
Nainen hei, itse olet suhteesi valinnut. Kestä se kuin suomalaisen naisen kuuluukin se tehdä.
Eikö ole outoa ettei onnellisesti naimisissa olevat hauku toisia ihmisiä? Vain ne joiden suhde on huonolla tolalla tekevät sitä ongelma kierteessään.
Odotan ongelmalasten tapausten tuovan asiat julki ja haukkuvan minua nyt heti. Nainen joka haluat haukkua niin tee se jos se helpottaa mielentilaasi. Kyllä suomimies sen ymmärtää...toisaalta osaa myös välttää sitä. - Chom chom
China Dragon kirjoitti:
Yksi suuri ero taitaa olla meissä suomalaisissa miehissä jotka ovat ulkomaalaisen naisen kanssa naimisissa "versus" niihin naisiin jotka ovat naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa.
Me emme moiti naisia koko maapallolla. Kunnioitamme jokaista naista koko maapallolla. Tiedämme omat puutteemme mutta olemme voineet tulla onnellisiksi niin suominaisen kuin myös ulkomaalaisen naisen kanssa. Olemme siis monipuolisia.
Suominaiset tällä palstalla vatvovat jotain ihan koko ajan vaikka ovat ulkomaalaisen kanssa naimisissa? Miksi he niin tekevät? Ovathan he onnellisia kuten itse niin kertovat kirjoituksissaan?
Psykologisesti suomimiesten syyttäminen voi johtua nykyisen suhteen huonoudesta, siitäkin kun voi syyttää suomalaista miestä. Eihän suomalainen mies ole häntä huolinut tai hän tavannut sopivaa ja nyt elämä on rikkinäistä. Mitä nainen tekee? Tulee palstalle ja uskottelee tehneet sen oikean valinnan syyttäen suomalaisia miehiä vaikka mistä.
Nainen hei, itse olet suhteesi valinnut. Kestä se kuin suomalaisen naisen kuuluukin se tehdä.
Eikö ole outoa ettei onnellisesti naimisissa olevat hauku toisia ihmisiä? Vain ne joiden suhde on huonolla tolalla tekevät sitä ongelma kierteessään.
Odotan ongelmalasten tapausten tuovan asiat julki ja haukkuvan minua nyt heti. Nainen joka haluat haukkua niin tee se jos se helpottaa mielentilaasi. Kyllä suomimies sen ymmärtää...toisaalta osaa myös välttää sitä.Enpä tiedä tuosta erosta... Ei täällä ole miestenkään viesteissä aina suomalaisia naisia kehuttu eikä tiedostettu omia puutteita. Ja toisaalta täällä on myös naisia, jotka ymmärtävät, että yhtä hyvin voisivat olla onnellisia suomalaisen miehen kanssa. Kaikkia tällaisia naisia vain ei innosta tämän ketjun kaltaiseen väittelyyn tai provoiluun osallistuminen ;)
Vatvomisesta: ylipäätään tuntuu, että naiset keskustelevat pari- ja ihmissuhteista enemmän kuin miehet. No, joka tapauksessa, en ymmärrä, miksi haukkumiseen pitää vastata haukkumisella ja yleistämiseen yleistämisellä. Onko se niinkään sukupuolesta kiinni vaiko iästä, nykyisen parisuhteen tilasta tai elämässä koetuista pettymyksistä? - China Dragon
Chom chom kirjoitti:
Enpä tiedä tuosta erosta... Ei täällä ole miestenkään viesteissä aina suomalaisia naisia kehuttu eikä tiedostettu omia puutteita. Ja toisaalta täällä on myös naisia, jotka ymmärtävät, että yhtä hyvin voisivat olla onnellisia suomalaisen miehen kanssa. Kaikkia tällaisia naisia vain ei innosta tämän ketjun kaltaiseen väittelyyn tai provoiluun osallistuminen ;)
Vatvomisesta: ylipäätään tuntuu, että naiset keskustelevat pari- ja ihmissuhteista enemmän kuin miehet. No, joka tapauksessa, en ymmärrä, miksi haukkumiseen pitää vastata haukkumisella ja yleistämiseen yleistämisellä. Onko se niinkään sukupuolesta kiinni vaiko iästä, nykyisen parisuhteen tilasta tai elämässä koetuista pettymyksistä?Sinä Chom chom oletkin yksi niistä palstan viisaista naisista.
Itse tiedän jo kokemuksesta voivani sopeutua asumaan suomalaisen, kanadalaisen tai kiinalaisen naisen kanssa ihan onnellisena. Se mitä ihminen on menneisyydessään kokenut on myös ihmisen omalla vastuulla. Parisuhteisiin tarvitaan aina kaksi. Parisuhdeongelmiin tarvitaan kaksi ihmistä, ei vain yhtä osapuolta voi syyttää. Jos katkeruus tulisi menneistä suhteista ja niistä kokemuksista tulisi ensin miettiä miksi niin on käynyt. On täysin henkilökohtainen valinta valita puoliso ja tehdä hänet onnelliseksi, se on vain itsestä kiinni.
Harmittaa nämä jotka eivät ymmärrä sitäkään perusjuttua että haukkumalla aikaisemman puolison tekee ihminen itsestään narri, täysin pellen. Henkilö kertoisi samalla valinneensa huonon ja menneensä jopa naimisiin sellaisen kanssa.
Kun minulta kysytään millainen oli minun suomalainen ex-vaimoni niin kerron että aivan mahtava ihminen mutta elämä kasvatti meidät eri suuntiin. Olen myös tietoinen siitä että hän voi löytää ja hänestä voi löytää sen uuden ihanan ihmisen, sen tekee vain joku toinen, en minä.
- varattumies47
Hauska ketju
On se nyt vaikeeta ymmärtää että ihmiset ovat yksilöitä, veljeksistä toinen voi olla ihana mies ja toinen juoppo väkivältainen narsku.
Joka maassa on kastinsa ja kuilut jopa syventyvät eri väestöryhmien sisällä.
Käyttäytyminen on suoraan periytyvää, tämän tutkimuksetkin osoittavat..
Jos hakee suomi miestä räkälästä niin löytää räkälässä viihtyvän miehen ja taso on sen mukainen. jos rakastuu sivistykseltää ja koulutukseltaan alimpaan kastiin kuuluvaan mieheen niin elämä on sitten alimmassa kastissa ja sen mukaista. Kyllä amerikastakin löytyy se huumehörhö aivan yhtä helposti kuin suomestakin jos oikeista piireistä hakee.
Olen syntyperäinen suomimies ja kiinnostan naisia missä tahansa maassa.
Olen 185cm 80kg ja katson naisia suoraan silmiin, kiitos tasa-arvoisen koti kasvatuksen ja sivistyneen käytökseni. - ghfghfghfg
Aivan totta!
Tässä vähän esimakua:
http://ivarfjeld.files.wordpress.com/2010/11/queue_21938a.jpg
No oikeesti: Johan pikkulapsikin tajuaa ettei missään massa miehet eikä naiset oo toistensa klooneja.
Kysymys on vaan siitä millaiseen seuraan hakeudut ja millaiseen seuraan sut hyväksytään mut ympärillä olevista ihmisistä ei voi vetää yleistystä koko kansasta. - lisää
Meillä Suomessa on vaan liian harvassa näitä amerikkalaisia. Muutoin olen kyllä aloittajan kanssa ihan samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793