kysymys

Kysyjätär

Ulkomaalaisen miehen kanssa oleville kysymys:

Ulkomaalaiset miehet jotka ovat suomalaisen naisen kanssa naimisissa kertovat, että heidän ei tarvitse tehdä yhtään mitään koska suomalainen nainen tekee kaiken heidän puolestaan.

Voisitko palvella miestä samalla tavalla jos mies olisi suomalainen?

Oletko mukautunut miehesi uskontoon ja kulttuuriin? Tunnetko itsesi naiselliseksi palvellessasi miestäsi hänen kultturinsa/uskontonsa mukaisesti?

Ulkomaalaisen miehen kanssa oleville.

Ulkomaalaiset miehet jotka ovat suomalaisen naisen kanssa naimisissa, että heidän ei tarvitse tehdä yhtään mitään koska suomalainen nainen tekee kaiken.

Voisitko palvella miestä samalla SUOMESSA jos mies olisi suomalainen?

6

92

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HappyWoman2

no etpä ole keskustellut ainakaan minun mieheni kanssa. mieheni on muslimi, hän tekee kotitöistä suurimman osan (siivous ja ruuanlaitto) koska hänen mielestään se on normaalia minun tehdessäni pitempiä työpäiviä kuin hän. ostoksilla käymme yhdessä ja hän kantaa aina ostokset. hän mm. puhdistaa aina kenkäni, vie roskat ulos ja siivoaa auton. ja hän tekee tämän kaiken pyytämättä.. hän hieroo kipeää niskaani ja seksi toimii loistavasti. entisen suomalaisen mieheni kanssa sai aina riidellä kotitöistä ja oli kuin lottovoitto että sai hänet edes imuroimaan, hän keskittyi mieluummin kaljan litkimiseen ja tv:n katseluun tai kavereiden kanssa harrastuksiin. pitkät kalareissut "poikien" kanssa oli ihan normaalia. muslimimieheni kanssa kuljemme aina yhdessä. että se sinun teoriastasi!!!!!!

• En tiedä kuinka

suuri otos ulkomaalaisia miehiä 'tutkimukseesi' on osallistunut, mutta ei ainkaan kuulosta tutulta meidän huushollissa.

Meillä on periaatteena että se tekee joka ehtii/paremmin osaa. Eikä tästä ole edes tarvinnut keskustella, se oli muslimimiehelleni ihan luontaista. Varmaan asiaan vaikutti se, että naimisiinmenessämme hän oli jo opiskelujen ja työnsä takia asunut omillaan lähes kymmenisen vuotta. Huushollihommat olivat tuttuja. Tosin kun mennään kuukaudeksi appivanhempien luokse kyläilemään, niin hän taantuu kummasti mamman passattavaksi.

Mitään hampaat irvessä tasa-arvoa meillä ei noudateta, mutta huomaan kyllä tiettyjen töiden jakaantuvan. Ei meillä mies esim. leivo tai pese pyykkejä (

• norminainen...

hyvä kysymys, olen siitä useasti ulkomaalaisen mieheni kanssa keskustellutkin. vastaus kysymykseen on: tuskin. En usko että "palvelisin" suomalaista miestä samalla tavalla kun nykyistä miestäni. Syytä en osaa sanoa mutta näin vain on. mieheni tulee suoraan mammansa helmoista, joten hän ei ole itse joutunut tekemään mitään, lukuunottamatta opiskeluaikojaan(silloinkin kyllä tyttöystävät hoivasivat)

Tämä rooli sopii minulle hyvin ja en osasisi muuten kuvitellakkaan, tykkään tehdä asioita miehelleni, kokata hyvää ruokaa ja pitää kodin siistinä.

Ennen mieheni tapaamista olin hyvin itsepäinen,toki olen sitä vieläkin mutta nautin siitä että mies on MIES, eikä pässi jota vetää narussa.

Suomalaisen miehen kanssa asiat olisivat toisin.

En ikinä palvelisi suomalaista miestä.
      En kyllä palvele muslimimiestänikään.

Hän tekee meillä "miesten" työt ja minä "naisten" työt. Kuten esim. hän leikkaa nurmikot, huolehtii autot, remontoi ja korjaa kotia, kokkaa tasapuolisesti. Minä kokkaan, pyykkään, leivon, siivoan jne.

En tiedä, mikä on muiden vaikuttimena tehdä niin paljon miehensä eteen, mutta minulla se on kaikki se hyvä ja kaunis mitä mieheltäni olen saanut. Kun laitan hänelle ruokaa, muistaa hän aina kiitellä ruokaa. Samoin ulkoäköni saa häneltä aina kiitosta. Kaikki ne katseet ja kosketukset, jotka kertovat että hän rakastaa minua.
      Hyvään vastaa hyvällä. Näin se vaan menee.

• käkäkäää

Voisitko laittaa tarkemmat tiedot tutkimuksestasi? Kuinka montaa haastattelit, kuinka moni vastasi, kuinka moni vastasi väittämälläsi tavalla ja muut vastaukset myös kehiin. Ikäjakaumakin olisi mielenkiintoista tietää.

Minun tutkimukseni mukaan suomessa on liikaa juoppoja ja hulluja.

• Missä julkaistu?

Kun lukee aloittajan toisen lauseen, niin siitä saa käsityksen, että väittämä koskee KAIKKIA ulkomaalaisen kanssa naimisissa olevia. Silloin lienee sinunkin puolisosi ollut tutkimuksen tai siis 'tutkimuksen' kohteena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5931
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe