Mitä haaveita sinulla on?

Mies1985

Minulla on esim.seuraavat:
-Päästä edustamaan Suomea (tai muuta maata) Euroviisuissa.
-Olla B-elokuvien toimintatähti jolla olisi pieni mutta vankka fanikunta.
-Olla niin kuuluisa näyttelijäjulkkis että minua pilkattaisiin amerikkalaisissa sketsisarjoissa.

Uskon että tuo ensimmäinen haave voi olla realistinen.

22

1301

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies1986

      Itse toivoisin lähinnä mielenrauhaa. Tuntuu että sekin on liikaa vaadittu.

    • viime aikoina

      enempi vain kadun asioita

    • No pari:

      - Omistaa asunto-auto jolla reissata esim. ympäri euroopan yhteen putkeen (vaatii paljon rahaa jota ei ole). Niin ja vois jenkeissä tehdä saman jutun eli reissata.
      - Olla ammattitasolla snookerissa.

      Molemmat on aika epärealistisia, mutta sellaisia joihin voi pyrkiä.

      • taskumiljardi!

        Kuinka vanhana voi biljardissa aloittaa ammattilaisena?


    • Yksi haave

      Haluan saada neitsytteinipillua!

    • sagabn

      Haluaisin olla niin rikas, että voisin lojua kotona ilman yhteiskunnan syytöksiä loisimsesta valtion rahoilla.

      • Mies1985

        Tuo kuuluu kyllä minunkin haaveisiini. Raha tekee onnelliseksi enemmän tai vähemmän. Olisi mukava vain opiskella koko elämä ja vain niitä asioita jotka itseä kiinnostaa. Tai sanotaan nyt että olisin edes pysyvästi työeläkkeellä, ehkä olisi joku pikkuinen osa-aikaduuni josta saisi pari sataa lisää kuussa ja eläisin säästeliäästi...kesällä voisi heittää sitten vaikka jonkun pienen kielikurssimatkan.
        -
        Periaatteessa yhtä hyvää elämää kuin nytkin. Nyt on vain yhteiskunnalliset paineet valmistua johonkin ammattiin ja vanhentua ennenaikaisesti töissä.


      • esperanto
        Mies1985 kirjoitti:

        Tuo kuuluu kyllä minunkin haaveisiini. Raha tekee onnelliseksi enemmän tai vähemmän. Olisi mukava vain opiskella koko elämä ja vain niitä asioita jotka itseä kiinnostaa. Tai sanotaan nyt että olisin edes pysyvästi työeläkkeellä, ehkä olisi joku pikkuinen osa-aikaduuni josta saisi pari sataa lisää kuussa ja eläisin säästeliäästi...kesällä voisi heittää sitten vaikka jonkun pienen kielikurssimatkan.
        -
        Periaatteessa yhtä hyvää elämää kuin nytkin. Nyt on vain yhteiskunnalliset paineet valmistua johonkin ammattiin ja vanhentua ennenaikaisesti töissä.

        Sinä kun olet noita kielimiehiä, niin mikset mene yliopistoon lukemaan kieliä, vai etkö pääse pääsykokeista läpi?


    • Spiff..

      Tarkoitetaanko tässä nyt sellaisia juttuja joista tietää että ei ole mahdollista, eikä niitä kohdi edes pyritä? Esim. nuo aloittajan esimerkit on suunnilleen samanlaisia kuin sanoisin että haaveilen taistelevani avaruuspiraatteja vastaan Andromedan tähtisumussa.

    • mustispeppers

      Onhan noita haaveita aina, saada tasapainoinen elämä, saada turvattu vanhuus, siis siinä tilanteessa, että olen dementoituneena jossakin, toistaistoisten armoilla. Toivon, että jokin olisi armolisempi ja elämä olisi päättynyt, ennen kuin joutuu toisten armoille. Perhe.

    • täysin nolla

      Haaveilen että kuolen yksinäisenä ilman mitään rakkautta saaneena ja et kukaan nainen ei koskaan jutelisi mulle.

    • Haaveeni olisi jonkinlainen mielenrauha. Tarkoitan, että pystyisin todella hyväksymään itseni ja elämäni, kuului siihen sitten suhteita tai ei. Ettei koskaan tarvitsisi epäröidä jotenkin epäonnistuneensa elämässä, kun ei ole saavuttanut joitain asioita joihin toiset ovat yltäneet. Tämä voisi olla realistinenkin tavoite.

      Epärealistisena olisi sitten olla tunnustettu kirjailija, ja/tai ehkä valokuvaaja. Molemmat vaatisivat kyllä enemmän työtä kuin olen tähän asti tehnyt, vaikka olisin pystynyt. Ehkä tämäkin toive kiteytyy oikeastaan siihen, että haluaisin olla tarmokas ja aikaansaava.

    • Hei joulupukki!

      Olen aina haaveillut että kyrpäni olisi 25-sentinen. Ja vesihanasta tulisi Smirnoffia! Ja haluan ilmalaivan. Että pistäkää Jeesus ja Internetti äkkiä tulemaan nämä. Tai muuten käännyn muslimiksi. Aamen!

    • N-1985

      Oma talo maalla ja autotallissa vm59 cadillac jolla ajella kesän tapahtumia läpi. Niin ja tietysti velattomana.

    • N-1980

      Tämän hetkinen haave melonta/retkisoutuihin osallistuminen ja saada sitä myöden ihania kokemuksia. Pieni haave, mutta ei suuria tarvitse ollakaan. Tällä hetkellä elämässä on kaikki mitä haluaisinkin. No joo yks tatuointi lisää on myös haaveena.


      Pitkän aikavälin haaveita mm omakotitalo tai mökki maalta, kohdata loppuelämän rakas, asua kesälomakuukausi ulkomailla ja nauttia siitä...

    • Citynainen

      Saisin rakastaa ja olla rakastettu on haaveeni mun..

      Konkreettisesti ja todellisen fyysisesti. Nyt ulos että ruskettuu=)

      Palataan asiaan.

      • Citymies

        Varo ettei iho pala.


      • voiteen levittäjä
        Citymies kirjoitti:

        Varo ettei iho pala.

        Älä huoli eiköhän citynaista joku kiertokulli odota jossain.


    • Mies1989

      Haluan päästä poikuudestani eroon (naisen kanssa) mutta sekin on varmaan liikaa vaadittu.

    • korkkaaja omistaa

      Päästä korkkaamaan ja näin omistamaan nainen ikähaitarilla 13-18v.

    • Joku mies HKI

      -Edetä jonkin verran työelämässä, samankaltaisissa tehtävissä tosin, paremman palkan kera
      -Muuttaa mahdollisesti ulkomaille, suomi tuntuu sulkeutuineen, junttipissis ja nirppanokka naisineen surkealta paikalta
      -Saada seksiä naiselta ja seurustella, viettää hänen kanssa aikaa yhdessä tehden kaikkea hauskaa
      -Löytää elämänkumppani naisesta jota haluaa ja joka haluaa minut ja olisi tunne että elämä olisi tyhjää ilman tätä toista ihmistä
      -Hankkia asunto tuota parisuhdetta varten (ei mitään paritalo, omakotitalo yms. mökki juttuja kiitos minulle), muuten voisin asua aina vuokralla
      -Harrastella monipuolisesti mm. liikunnallisesti ja luovasti
      -Matkustella joissakin mielenkiintoisissa kohteissa (ei rantalomia vaan kaupunki ja kulttuuri yms. toimintalomia)
      -Elää siltä osin vaivaton elämä että voi kuolla ennen raihnaisuutta ja suurempia sairauksia pois ellei kumppania tai lapsia ole hankittuna jolloin heidän vuokseen voisi varmaan yrittää sinnitellä

    • jotakin rajaa

      EI tatuointeja !

      Minä en ota naista jolla on tatuointeja.

      Älkää hyvät ihmiset pilatko mahdollisuuksianne !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      81
      1959
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1236
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      18
      1179
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1104
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      272
      943
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      936
    7. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      49
      894
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      879
    9. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      839
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      213
      829
    Aihe