Comatec

HakuPäällä...

Onko kommentoitavaa tästä "insinööritoimistosta"?

25

5788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joustoa peliin.

      "Joustavat" pärjää aina.

    • ex-humatec

      Kierrä kaukaa...

      • ex-humanisti

        minullakin on pakottava tarve kommentoida joka paikkaan ilman sen kummempaa sisältöä.


    • Adsfr

      Kerran vuodessa yt-neuvottelut, joissa karsitaan pois ihmiset joilla ei ole laskutettavaa työtä tarpeeksi.

    • KAKANPALA

      Voehan kakka

      • huokraVuora

        Eikös siellä "Savulla" olekaan kivaa?


      • Anonyymi

        Etteläiset ovat jonkinlaisessa "Savusssa" kun työpäivästä n. 4 tuntia käytetään tehokkaaseen comatecin dissaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etteläiset ovat jonkinlaisessa "Savusssa" kun työpäivästä n. 4 tuntia käytetään tehokkaaseen comatecin dissaamiseen.

        Eivät etteläiset kovinkaan paljoa omaa työnantajaansa ylistä tuolla Työpaikat-palstalla.


    • Anonyymi

      Paska palkka. En suosittele.

      • Anonyymi

        Olen saamaa mieltä, pitää koko ajan lomautuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen saamaa mieltä, pitää koko ajan lomautuksella.

        Töitä on eikä oteta töihin.


    • Anonyymi

      On oikea paska firma, tänne ei kannata mennä koskaan töihin.

    • Anonyymi

      En suosittele. Harjottelijat tekee alle tessillä palkkaa ja perehdytystä ei ollenkaa. Porukkaa tulee ja menee. Työt voi loppua itsestää ja esimiehet kaksinaamaisia. Kierrä kaukaa! Moni tekee heillä alipalkattuna töitä.

    • Anonyymi

      Yleensä näissä insinörttihommissa pärjää ne jotka eniten puukottaa selkään ja kieroilee itsensä ylemmille tasoille. Jos haluat työskennellä psykopaatti-hullujen kanssa tai olet sellainen niin nämä on sinulle sopivia töitä.

      Itselläkin on AMK-paperit mutta ihan mielellään pysyttelen ihan duunarihommissa normaali työn parissa. Sairasta on.

    • Anonyymi

      Paskempaa firmaa saa hakea. Sama kuin toimisit käytännössä omillasi ja osaisit asiat valmiiksi. Nuorista ei välitä yhtää. Tulokset merkitsevät tosi paljon. Työntekijöillä ei ole arvoa, niitä lahjotaan aktiiviteeteillä. Kierojen kerho.

    • Anonyymi

      Surkea ja epärehellinen.

    • Anonyymi

      Paska

    • Anonyymi

      Pieni palkka, paljon julkisuus temppuja ja peilikuvan kiillotusta.
      Totuus insinööritoimistosta surullista. Uudet tulijat tekee niskalimassa alihankkijoina isoimmille yrityksille pienellä palkalla töitä ja department managerit ottaa kaiken taskuun. Suosittelen kiertää kaukaa tai kasvokuvasi saat lehdistöihinsä ja mainoksiin ekana työpäivänä.

    • Anonyymi

      Creators on parempi

    • Anonyymi

      Olen itse ollut Conatecilla 5v töissä. En allekirjoita suurinta osaa väitteistä. Jos arvostat mm. joustavaa työaikakäytäntöä/mielenkiintoisia projekteja ja osaavia kollegoja, saatat hyvinkin viihtyä. Palkkaus taas on keskitasoa, ei mielestäni hyvä eikä huono.

      Vaikeina aikoina v. 2020 oli lomautuksia, mutten itse ollut lomautettuna. Sanoisin että lomautukset riippuvat enemmän toimialasta ja osastosta jolla työskentelet.

      Vaihtuvuus ei ole erityisen suurta. Talossa osaajien ikä painottuu enimmäkseen sekä nuorempiin että selvästi vanhempiin. Tämän välimaastossa osaajia on taas vähemmän. Voit tästä vetää karkeita johtopäätöksiä talossa viihtymiseen.

    • Anonyymi

      Jättäkää väliin suosiolla. Afryllä, Rejlers, etteplan, alten, ABB ja muilla kilpalijoilla parempi olla. Ette saa comatekillä hyvää palkkaa ja Comatekkiläisillä on jo lehmä ohjassa. Jatkuvasti haku päällä ja huono ilmapiiri. Comatekillä kuusi vuotta olleena riitti myrkyllinen markkinoiva ilmapiiri. Koko ajan haetaa mainoksena huijattavia. Työntekijöitä ajetaan ahdingolle, pitää itse tajuta ottaa lomaa. Vakituiset ei halua opettaa uutta väkeä.

    • Anonyymi

      Mainostavat oikotiellä työpaikka ilmoituksilla olematonta työpaikkaa. Huijareita.

    • Anonyymi

      Kävin työhaastattelussa, jätkä tarjos palkkaa vuodelta nakki ja peruna. Jätin väliin.

    • Anonyymi

      Kävin kahdessa työhaastattelussa comatecille.

    • Anonyymi

      En suosittele, muualla lienee paremmin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe