Onko kommentoitavaa tästä "insinööritoimistosta"?
Comatec
25
7099
Vastaukset
- Joustoa peliin.
"Joustavat" pärjää aina.
- ex-humatec
Kierrä kaukaa...
- ex-humanisti
minullakin on pakottava tarve kommentoida joka paikkaan ilman sen kummempaa sisältöä.
- Adsfr
Kerran vuodessa yt-neuvottelut, joissa karsitaan pois ihmiset joilla ei ole laskutettavaa työtä tarpeeksi.
- KAKANPALA
Voehan kakka
- huokraVuora
Eikös siellä "Savulla" olekaan kivaa?
- Anonyymi
Etteläiset ovat jonkinlaisessa "Savusssa" kun työpäivästä n. 4 tuntia käytetään tehokkaaseen comatecin dissaamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etteläiset ovat jonkinlaisessa "Savusssa" kun työpäivästä n. 4 tuntia käytetään tehokkaaseen comatecin dissaamiseen.
Eivät etteläiset kovinkaan paljoa omaa työnantajaansa ylistä tuolla Työpaikat-palstalla.
- Anonyymi
Paska palkka. En suosittele.
- Anonyymi
Olen saamaa mieltä, pitää koko ajan lomautuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saamaa mieltä, pitää koko ajan lomautuksella.
Töitä on eikä oteta töihin.
- Anonyymi
On oikea paska firma, tänne ei kannata mennä koskaan töihin.
- Anonyymi
En suosittele. Harjottelijat tekee alle tessillä palkkaa ja perehdytystä ei ollenkaa. Porukkaa tulee ja menee. Työt voi loppua itsestää ja esimiehet kaksinaamaisia. Kierrä kaukaa! Moni tekee heillä alipalkattuna töitä.
- Anonyymi
Yleensä näissä insinörttihommissa pärjää ne jotka eniten puukottaa selkään ja kieroilee itsensä ylemmille tasoille. Jos haluat työskennellä psykopaatti-hullujen kanssa tai olet sellainen niin nämä on sinulle sopivia töitä.
Itselläkin on AMK-paperit mutta ihan mielellään pysyttelen ihan duunarihommissa normaali työn parissa. Sairasta on. - Anonyymi
Paskempaa firmaa saa hakea. Sama kuin toimisit käytännössä omillasi ja osaisit asiat valmiiksi. Nuorista ei välitä yhtää. Tulokset merkitsevät tosi paljon. Työntekijöillä ei ole arvoa, niitä lahjotaan aktiiviteeteillä. Kierojen kerho.
- Anonyymi
Surkea ja epärehellinen.
- Anonyymi
Paska
- Anonyymi
Pieni palkka, paljon julkisuus temppuja ja peilikuvan kiillotusta.
Totuus insinööritoimistosta surullista. Uudet tulijat tekee niskalimassa alihankkijoina isoimmille yrityksille pienellä palkalla töitä ja department managerit ottaa kaiken taskuun. Suosittelen kiertää kaukaa tai kasvokuvasi saat lehdistöihinsä ja mainoksiin ekana työpäivänä. - Anonyymi
Creators on parempi
- Anonyymi
Olen itse ollut Conatecilla 5v töissä. En allekirjoita suurinta osaa väitteistä. Jos arvostat mm. joustavaa työaikakäytäntöä/mielenkiintoisia projekteja ja osaavia kollegoja, saatat hyvinkin viihtyä. Palkkaus taas on keskitasoa, ei mielestäni hyvä eikä huono.
Vaikeina aikoina v. 2020 oli lomautuksia, mutten itse ollut lomautettuna. Sanoisin että lomautukset riippuvat enemmän toimialasta ja osastosta jolla työskentelet.
Vaihtuvuus ei ole erityisen suurta. Talossa osaajien ikä painottuu enimmäkseen sekä nuorempiin että selvästi vanhempiin. Tämän välimaastossa osaajia on taas vähemmän. Voit tästä vetää karkeita johtopäätöksiä talossa viihtymiseen. - Anonyymi
Jättäkää väliin suosiolla. Afryllä, Rejlers, etteplan, alten, ABB ja muilla kilpalijoilla parempi olla. Ette saa comatekillä hyvää palkkaa ja Comatekkiläisillä on jo lehmä ohjassa. Jatkuvasti haku päällä ja huono ilmapiiri. Comatekillä kuusi vuotta olleena riitti myrkyllinen markkinoiva ilmapiiri. Koko ajan haetaa mainoksena huijattavia. Työntekijöitä ajetaan ahdingolle, pitää itse tajuta ottaa lomaa. Vakituiset ei halua opettaa uutta väkeä.
- Anonyymi
Mainostavat oikotiellä työpaikka ilmoituksilla olematonta työpaikkaa. Huijareita.
- Anonyymi
Kävin työhaastattelussa, jätkä tarjos palkkaa vuodelta nakki ja peruna. Jätin väliin.
- Anonyymi
Kävin kahdessa työhaastattelussa comatecille.
- Anonyymi
En suosittele, muualla lienee paremmin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379