teit juhannuksena?
Hähä! :D
Mitä
17
111
Vastaukset
- Teijo T
Grillasin leikisti teevatien kanssa käristemakkaraa pakettti tolkulla;)
- catsanddogs
Aamuvarhaisella kävin lenkillä ja siellä näkyi muitakin naisihmisiä. Yksi päihtynyt nuori mies myös hoiperteli, toivottavasti löysi kotiinsa.
- hölmö.
Juuri nyt on juhannus.
Ei muistikuvaa.
Lähinnä kalastin, saunoin, grillasin ja kittasin olutta.
- Olin
Juhannustansseissa.
- Hähä! :D
- .....
Join Ukonmaljan.
Varmaan viimeiset 10 juhannusta olen enemmän tai vähemmän pyörinyt tyhjässä Stadissa ja palstaillut, jonka perusteella ylemmyydentuntoiset ovat nimitelleet minua palsta-addiktiksi ja väittäneet, ettei minulla ole elämää.
Niinpä otin vihdoin onkeeni ja olin mökkeilemässä sekä purjehtimassa kavereideni kanssa. On syöty, juotu, poltettu kokkoa ja juhlittu.
Ja toden totta! Elämäni muuttui heti sata kertaa paremmaksi ja ylemmyydentuntoni on siten tapissa. Nyt minä voin vuorostani katsella säälinsekaisin hyminöin palstalla viihtyneitä no-life-ihmisiä.
Kiitos siis kaikille minua elämänpolulla opastaneille! ;-)- .....
Turku se vasta tyhjä olikin Juhannuksena.
- Aito Seilori
Ratikka vihdoinkin tajusi, että merellä eläminen pitää ajukopan kunnossa
Joko se kommodori-harha katosi? - VIVA TURKU
..... kirjoitti:
Turku se vasta tyhjä olikin Juhannuksena.
Menepäs keskustasta vaikka kävellen Ruissalon kansallispuistoon
Eilen tuli subilta ohjelma Ruisrock 40vuotta
ensimmäisiä festareita Euroopassa Woodstockin jälkeen - :D))
Aito Seilori kirjoitti:
Ratikka vihdoinkin tajusi, että merellä eläminen pitää ajukopan kunnossa
Joko se kommodori-harha katosi?
- Oliko eilen vielä
juhannus? Jos oli, niin tulipa todistettua ehdottomasti vuoden hienoin keikka. Tästä on vaikea panna paremmaksi...
http://www.youtube.com/watch?v=StV9lElcvAY&feature=list_related&playnext=1&list=AL94UKMTqg-9AU6t5uRqNDaw8TT1Aajl-f Pelasin krokettia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261