On olemassa kahdenlaisia naisia...

Tie miehen sydämmeen

Niitä jotka eivät suostu ottamaan suihin,

ja niitä jotka ovat onnellisissa, rakastavaisissa parisuhteissa.

50

1830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chris Rrock

Sinällään totta.
      Mikään ei pidä miestä paremmin uskollisena kuin nainen joka tietää paikkansa - polvillaan, mulkku suussa.

Toisaalta on aina miehiä jotka ei jaksa arvostaa tätä asiaa, vaan lähtee hetken mielijohteesta käymään vieraissa...

• Ikisinkkunen vaan

Entäs ne, jotka ottavat kyllä mielellään suihin mutta ei loppuun asti? Ajatuskin suuhun laukeamisesta oksettaa, anteeksi vain.

Tuskinpa tässä kuitenkaan on syy miksi olen ollut jo vuosia sinkku. Kyllä minä seksistä tykkään ja suostun monenlaisiin leikkeihin, kun vaan löytyisi joku mies joka ei ole liian nahjus ja säikähdä naista joka on sinut seksuaalisuutensa ja halujensa kanssa.

• Chris Rrock

''Entäs ne, jotka ottavat kyllä mielellään suihin mutta ei loppuun asti?''

*suihinotto* terminä sisältää nimenomaan juuri laukeamisen suuhun/nieluun.
        Pelkkää suihinotto-ilman-finaalia kutsutaan vaan yleisesti suuseksin antona.

''Kyllä minä seksistä tykkään ja suostun monenlaisiin leikkeihin, kun vaan löytyisi joku mies joka ei ole liian nahjus ja säikähdä naista joka on sinut seksuaalisuutensa ja halujensa kanssa. ''

Kyllä tuollaiselle naiselle on aina kysyntää.

• kumminvaan

Onko väliä nieleekö vai sylkeekö?

• No marriage-material

''Spitters are quitters!''

• Niinpä...

Ja tuohon liittyen - on olemassa kahdenlaisia miehiä, niitä jotka käyvät vieraissa ja niitä jotka ovat onnellisessa ja rakastavassa parisuhteessa.

• Kyllästynyt.-

Oikeasti?

Onko suihinotto noin tärkeää parisuhteessa?

En tiennytkään että seksillä on noin suuri rooli suhteessa...

Oksettavaa.... ei minulle tulisi mieleenkään pyytää ketään miestä esim. nuolemaan alapäätäni.

En todella ymmärrä miehiä. Kaipa te kaikki vain olette tuollaisia.

Vai oletteko teinejä?

• Tie miehen sydämmeen

''En tiennytkään että seksillä on noin suuri rooli suhteessa...''
        ''En todella ymmärrä miehiä.''

Kumpikohan meistä tässä on teini?

• ei suihin kiitos

Sama täällä. Itse en ole koskaan antanut ottaa suihin itseltäni saati sitten että olisin ottanut itse suihin keneltäkään. Molemmat ajatukset ovat jo itsessään kuvottavia.

• sexsexsexsex
        Tie miehen sydämmeen kirjoitti:

''En tiennytkään että seksillä on noin suuri rooli suhteessa...''
        ''En todella ymmärrä miehiä.''

Kumpikohan meistä tässä on teini?

Ei "Kyllästynyt.-" teini ole, vaan hapantunut vanhapiika. Sad.

• ei vaimomatskua

Mä tykkään ottaa suihin ja olen muutenkin todella seksuaalinen, mutta enpä kelpaa kellekään parisuhteeseen. Ja onpa tullut hoideltua muutaman "onnellisessa parisuhteessa" olevankin miehen tarpeiden tyydytys ja suihinotot, kun kotona vaimo antaa kerran kuukaudessa/kahdessa, eikä suihinotoista tietoakaan.

• 10 + 14

Ehkäpä et ole vaimomatskua koska panet varattuja miehiä...

• Ei vaimomatskua
        10 + 14 kirjoitti:

Ehkäpä et ole vaimomatskua koska panet varattuja miehiä...

En ollut vaimomatskua silloinkaan, kun en vielä ollut ollut varatun miehen kanssa. Ehkä siksi päädyinkin varatun miehen seksileluksi. Mutta enää en ole kenenkään seksilelu, enkä sellaiseksi enää halua. Maapallo pyörii radallaan ilman mun suihinottojakin, vaikka se yks aika ajoin niitä vonkaakin, ja valittaa kuinka oma vaimo ei sen tarpeita tyydytä.

Mä en kyllä suoraan sanottuna ymmärrä naisia, jotka ei voi ottaa mieheltään suihin, vaikka se merkitsis miehelle tosi paljon ja auttais pitämään miehen tyytyväisenä. Suihinotto on helppo ja nopea homma, eikä sotkuistakaan, jos nielee, ja sen voi tehdä, vaikka ei itsellä just tekiskään mieli seksiä. Pieni juttu, jolla voi tehdä miehen onnelliseksi ja tyytyväiseksi. Vaikka eihän se silloin tietenkään ole, jos se on naiselle vastenmielinen toimenpide, eikä sellaista väkisin vastoin omaa halua pidäkään tehdä. Mutta tää on mun mielipide naisena.

Olen tosiaan ihmetellyt sen tuntemani varatun miehen seksielämää, kun tuntuu, että se vaimo jotenkin käyttää seksuaalista valtaansa väärin siinä suhteessa. Mutta niin vaan pysyy mies kiltisti sen luona. Vaikka se vaimo on kai muutenkin aika hallitseva persoona niiden suhteessa. Mutta kyllä se mies sitä kuulemma rakastaa, joten kai siinä jotain hyvääkin on, vaikka mä aina sain kuunnella pelkkää valitusta silta mieheltä vaimostaan. Ja työhuolensakin se vuodatti mulle, kun vaimoa ei kiinnostanut kuunnella.

Mutta mä en enää jaksanut sitä, että se mies aina lähti pois mun luota, vaikka mä tein sille hyvää, ja kotona odotti veemäinen vaimo. Ja toisaalta en kyllä haluaiskaan, että kukaan hajottaisi perheensä mun takiani. Ei olis hyvä olla suhteessa, joka olis alkanut niin.

Mutta nyt olen yksin, enkä haluakaan enää antaa tyydytystä kenellekään sellaiselle, joka ei halua kuulua muutenkin mun elämään kuin sen suihinoton (tai mitä milloinkin) ajan. Todennäköisesti tulen kuitenkin olemaan yksin loppuelämäni, kun en vaan ole sellainen, jonka luo mies tahtoisi jäädä sen suihinoton jälkeenkin.

Itse asiassa olen kyllä ollut kerran itsekin avioliitossa. Tuo suhde kesti kahdeksan vuotta, ja elin koko sen ajan jatkuvassa puutteessa, kun meidän halut ei oikein kohdanneet. Eli tasan ei käy onnen lahjat. Suoraan sanottuna v*tuttaa ja rankasti. Tai ei oikeastaan enää. Olen sopeutunut kohtalooni.

• Killi Mätään
        Ei vaimomatskua kirjoitti:

En ollut vaimomatskua silloinkaan, kun en vielä ollut ollut varatun miehen kanssa. Ehkä siksi päädyinkin varatun miehen seksileluksi. Mutta enää en ole kenenkään seksilelu, enkä sellaiseksi enää halua. Maapallo pyörii radallaan ilman mun suihinottojakin, vaikka se yks aika ajoin niitä vonkaakin, ja valittaa kuinka oma vaimo ei sen tarpeita tyydytä.

Mä en kyllä suoraan sanottuna ymmärrä naisia, jotka ei voi ottaa mieheltään suihin, vaikka se merkitsis miehelle tosi paljon ja auttais pitämään miehen tyytyväisenä. Suihinotto on helppo ja nopea homma, eikä sotkuistakaan, jos nielee, ja sen voi tehdä, vaikka ei itsellä just tekiskään mieli seksiä. Pieni juttu, jolla voi tehdä miehen onnelliseksi ja tyytyväiseksi. Vaikka eihän se silloin tietenkään ole, jos se on naiselle vastenmielinen toimenpide, eikä sellaista väkisin vastoin omaa halua pidäkään tehdä. Mutta tää on mun mielipide naisena.

Olen tosiaan ihmetellyt sen tuntemani varatun miehen seksielämää, kun tuntuu, että se vaimo jotenkin käyttää seksuaalista valtaansa väärin siinä suhteessa. Mutta niin vaan pysyy mies kiltisti sen luona. Vaikka se vaimo on kai muutenkin aika hallitseva persoona niiden suhteessa. Mutta kyllä se mies sitä kuulemma rakastaa, joten kai siinä jotain hyvääkin on, vaikka mä aina sain kuunnella pelkkää valitusta silta mieheltä vaimostaan. Ja työhuolensakin se vuodatti mulle, kun vaimoa ei kiinnostanut kuunnella.

Mutta mä en enää jaksanut sitä, että se mies aina lähti pois mun luota, vaikka mä tein sille hyvää, ja kotona odotti veemäinen vaimo. Ja toisaalta en kyllä haluaiskaan, että kukaan hajottaisi perheensä mun takiani. Ei olis hyvä olla suhteessa, joka olis alkanut niin.

Mutta nyt olen yksin, enkä haluakaan enää antaa tyydytystä kenellekään sellaiselle, joka ei halua kuulua muutenkin mun elämään kuin sen suihinoton (tai mitä milloinkin) ajan. Todennäköisesti tulen kuitenkin olemaan yksin loppuelämäni, kun en vaan ole sellainen, jonka luo mies tahtoisi jäädä sen suihinoton jälkeenkin.

Itse asiassa olen kyllä ollut kerran itsekin avioliitossa. Tuo suhde kesti kahdeksan vuotta, ja elin koko sen ajan jatkuvassa puutteessa, kun meidän halut ei oikein kohdanneet. Eli tasan ei käy onnen lahjat. Suoraan sanottuna v*tuttaa ja rankasti. Tai ei oikeastaan enää. Olen sopeutunut kohtalooni.

Ota suihin vasta toisella tapaamiskerralla niin annat itsestäsi siveän, älykkään ja himokkaan kuvan kertalaakilla. Ja tee vielä hyvää ruokaa jota mies voi syödä kattilasta samalla kun imutat. Kyllä näillä konsteilla rakastettukin pihtaileva tylsimysvaimo unohtuu vaikka mokomalla olisikin suuri perintö tulossa.

• Killipä hyvinkin...
        Killi Mätään kirjoitti:

Ota suihin vasta toisella tapaamiskerralla niin annat itsestäsi siveän, älykkään ja himokkaan kuvan kertalaakilla. Ja tee vielä hyvää ruokaa jota mies voi syödä kattilasta samalla kun imutat. Kyllä näillä konsteilla rakastettukin pihtaileva tylsimysvaimo unohtuu vaikka mokomalla olisikin suuri perintö tulossa.

Juuri näin se menee!

Nimimerkillä "Kokemusta On" ;)

• Seksipeto

Eli siis suuseksi on ilmeisen tärkeää miehille, ja jos vaimo ei suostu siihen antavana osapuolena, niin miehet on valmiita jopa pettämään ja etsimään seksikaverin, joka ottaa suihin.
      Miksi näin? Ettekö te jostain syystä kykene sanomaan vaimollenne kuinka tärkeästä asiasta on kyse, vai oletteko sanoneet mutta ette sano toiste kun seurauksena oli - mitä? Huutoa, mykkäkoulua, pihtaamista? Miksi edes pysyä epätyydyttävässä suhteessa? Enkä nyt tarkoita että seksi on ainut tärkeä asia, mutta kyllähän se nyt on tosi tärkeä!
      Itse olen erittäin seksuaalinen nainen, ja suuseksi on todella tärkeää myös minulle, ja minä haluan että minua nuollaan, mutta minä myös rakastan ottaa suihin mieheltäni. En voisi kuvitella olevani suhteessa niin itsekeskeisen miehen kanssa, joka ottaisi vastaan suuseksiä minulta, mutta ei antaisi sitä minulle. Monet miehet kuitenkin ilmeisesti kituuttavat tällaisissa liitoissa, joissa nainen ottaa mutta ei anna. Miksi ihmeessä? Voisitteko miehet vastata.

• Setämies22

''Ettekö te jostain syystä kykene sanomaan vaimollenne kuinka tärkeästä asiasta on kyse...''

--->Ehkä kyse ei ole varmaankaan siinä ovatko miehet valmiina ilmaisemaan tarpeitaan vaan siinä otetaanko heidän ilmaisut vastaan hyvin, jos ollenkaan.

''Monet miehet kuitenkin ilmeisesti kituuttavat tällaisissa liitoissa, joissa nainen ottaa mutta ei anna. Miksi ihmeessä?''

-->Sitä kutsutaan moderniksi, tasa-arvoiseksi heterosuhteeksi; nurinkurisesti juuri tasavertaisissa asemissa naisten kanssa olevat miehet eivät saa tai voi hyvällä omatunnolla vaatia tahi pyytää toiselta mitään, koska se voidaan tulkita välittömästi
        1. itsekeskeiseksi, omien(miehen) tarpeiden etusijalle laitoksi tai
        2. perverssin patriarkaatin ohjaaman kulttuurin synnyttämäksi käyttäytymismuodoksi, jonka ainoa tehtävä on alistaa ja halventaa naista.

Molemmat esitetyt asiat ovat niin suuria tabuja suomalaisten heteromiesten keskuudessa että siitä vaietaan avoimesti lähes kaikilla seksielämän rintamilla, siinä pelossa että menetetään(miehillä) pienimmätkin hyväksynnän ja ihmisarvon rippeet naisten edessä ja siten myös suhderintamilla.

Tässä ei kuitenkaan kannata alkaa sortua minkäänlaiseen naisten syyllistämiseen tai sormella osoittamiseen, sillä loppujen lopuksi valtaosa naisten vastentahtoisuudesta tällä seksin alueella pyörii pitkälti väärinkäsitysten ja jopa räväköiden myyttien ympärillä, koskaan ymmärtämättä kuinka niinkin yksinkertainen asian kuin loppuhuipennukseen asti kulkeva suuseksi voi olla kaikista intiimein seksikokemus ja suurin hellyydenosoituksen kokemus mitä mies voi elämässään kokea.

• Seksipeto
        Setämies22 kirjoitti:

''Ettekö te jostain syystä kykene sanomaan vaimollenne kuinka tärkeästä asiasta on kyse...''

--->Ehkä kyse ei ole varmaankaan siinä ovatko miehet valmiina ilmaisemaan tarpeitaan vaan siinä otetaanko heidän ilmaisut vastaan hyvin, jos ollenkaan.

''Monet miehet kuitenkin ilmeisesti kituuttavat tällaisissa liitoissa, joissa nainen ottaa mutta ei anna. Miksi ihmeessä?''

-->Sitä kutsutaan moderniksi, tasa-arvoiseksi heterosuhteeksi; nurinkurisesti juuri tasavertaisissa asemissa naisten kanssa olevat miehet eivät saa tai voi hyvällä omatunnolla vaatia tahi pyytää toiselta mitään, koska se voidaan tulkita välittömästi
        2. perverssin patriarkaatin ohjaaman kulttuurin synnyttämäksi käyttäytymismuodoksi, jonka ainoa tehtävä on alistaa ja halventaa naista.

Molemmat esitetyt asiat ovat niin suuria tabuja suomalaisten heteromiesten keskuudessa että siitä vaietaan avoimesti lähes kaikilla seksielämän rintamilla, siinä pelossa että menetetään(miehillä) pienimmätkin hyväksynnän ja ihmisarvon rippeet naisten edessä ja siten myös suhderintamilla.

Tässä ei kuitenkaan kannata alkaa sortua minkäänlaiseen naisten syyllistämiseen tai sormella osoittamiseen, sillä loppujen lopuksi valtaosa naisten vastentahtoisuudesta tällä seksin alueella pyörii pitkälti väärinkäsitysten ja jopa räväköiden myyttien ympärillä, koskaan ymmärtämättä kuinka niinkin yksinkertainen asian kuin loppuhuipennukseen asti kulkeva suuseksi voi olla kaikista intiimein seksikokemus ja suurin hellyydenosoituksen kokemus mitä mies voi elämässään kokea.

Eli ennemmin siis pysytte epätyydyttävässä suhteessa itsekeskeisen naisen kanssa, kuin lähdette kävelemään.
        Onko siihen syynä se, että on lapsia, yhteisiä velkoja, vai mikä? Minä en ole pysynyt sellaisissa suhteissa kovinkaan pitkään missä halut ei kohtaa, tai toinen ajattelee vain itseään - oli sitten kyse seksistä tai mistä muusta hyvänsä. Elämä on sen verran lyhyt, ettei sitä kannata tuhlata itsekeskeiseen ihmiseen, vaan suhteessa pitää olla molempien hyvä olla.
        Miten olette edes päätyneet naimisiin tuollaisten naisten kanssa, ettekö ole "koe-ajaneet" heitä ennen papin aamenta, vai ovatko he tulleet "sopivasti" raskaaksi, ja on ollut vähän pakko mennä naimisiin? En ole koskaan ymmärtänyt, että miksi mennä naimisiin sellaisen ihmisen kanssa, josta tietää että hän ei tule sinua tyydyttämään, vai onko kyse siitä että vaimon käytös muuttuu, kun hänestä tulee vaimo? Eli ennen avioliittoa on sängyssä erilainen, mutta sitten kun on aviossa, ei enää tarvitsekaan "vaivautua" miehen vuoksi mihinkään?
        Minulle suuseksin antaminen on tosiaankin rakkauden osoitus. Silloin kun tahdon oikein kunnolla helliä miestäni, otan häneltä suihin. Minusta se, jos nainen ei anna suuseksiä miehelleen tarkoittaa sitä, että hän ei vain rakasta tarpeeksi miestään. Oksettaa oikein sellaiset naiset, jotka kyllä makaa ketarat levällään ja nuolettavat omat pillunsa, mutta sitten se "tasa-arvo" vai mikä lie astuu kehiin, kun pitäisi itse vaivautua pitämään toista hyvänä.
        Minusta mikään ei ole ihanampaa kuin nähdä, kuulla ja tuntea, kuinka kultani nauttii.

• Run Forest! Run!
        Setämies22 kirjoitti:

Tiedätkö yhtään minkälaisen paskamyrskyn saat tuolla tekstillä vielä aikaan?!?

• m i e s

Kimurantteja kuvioita nämä naisten ja miesten suhteet joissa voi joillakin alueila istua enempi kuin hyvin yhteen ja sitten jollakin toisella alueella yheensopivuus ontua.

Tietysti ideaalia on tilanne jossa samalla aaltoptuudella ja toisaan vastaavat elämänarvot omavat kohtaavat yhteisillä kemiolla ja vielä tämän lisäksi seksualisestikin istuu hyvin yksiin ilman epäterveitä ja yhteistä nautintoa rajoittavia estoja ja kaavoihin kangistumsia.

Terve suhde on myös samaan hiileen puhaltamista, joustavuutta ja sopeutumista ja halua tuottaa toisillee mielihyvään, niin seksuaalisestikin muutenkin.

Oraalinautinto annettuna ja saatuna tai yhtäaikaa jaettuna on yksi yhteisen nautiskelun helmistä. Toisaalta kumpi tahansa voi sen tarjota toiselle tilanteessa jolloin itse ei juuri satu olemaan sillä fiiliksellä. Se voi myös olla eri nautittava pikaseksin muoto kummallekin jos aikaa pitkään sessioon ei ole ja tokihan se on upeaa myös pitkään ja ilman kiirettä nautittuna.

Useinkin parin seksualisissa ongelmissa vain heijastuu suhteen muun alueen ongelmat ja jännitteet ja toisinaan sitä käytetään epäterveesti vallan, valtattaistelun, kilpailun tai rangaistuksen välineenä. Tokihan osa ihmisistä on seksualisesti varsin estoisia ja rajoittuneita moninaisista syistä johtuen.

Ihmisen seksuaalisuus on erityisen herkkää aluetta ja sen suhteen voi loukata kumppaniaan varsin syvästi. Mikäli se vielä on jopa tahallista, niin silloin on sellaista harjoittavan kohdalla kyse henkisestä ja tunneperäisestä kypsymättömyydestä tai jopa narsissitissävyisestä kylmäkiskoisuudesta.

Ps. Useiden dokumenttiohjelmien perusteella merkittävä osa ammattilaisten miesasiakkaista käyttää noita palveluita juuri siksi, että kotona seksuaalisuus ja seksi on kuin suuren byrokratian takana kortilla oleva asia ja johon toisinaan liityy myös estoisuus. Varsin moni mies kokee olevansa suhteessaan seksuaalisesti dumpattu ja rajoitettu. Se myös antaa miehelle tunteen ettei ole myöskään henkilönä ja miehenä haluttu, ymmärretty ja hyväksytty.

Mikäli naiset olisivat rentoja ja helposti ja spontaanisti seksiin ryhtyviä kumppaninsa kanssa, sekä mielellään ( ei pakkovelvollisuuden hengessä ) myös tarjoaisivat pikaseksiä muodossa tai toisessa, niin harvempi mies ketselisi aidan toiselle puolelle. Miehille nautinnollisen, hekumallisen ja estottoman pikaseksin tarve on geneettisesti suorastaan selkäytimessä yhtenä seuksuaalisen nautinnon muotona ja osana seksuaalista identiteetiään.

Miehet ovat seksuaalisuudessaan luonnoltaan varsin spontaaneja. Mikäli nainen osaa ja haluaa tuohon spontaanisuuteen vastata, niin pitää miehensä tyyytyväisenä. Tämä ei estä myös ns. pitkän ja nautinnollisen kaavan mukaan etenevää seksualista gourmande-nautintoa. Aina tilanteen ja fiiliksen mukaan.

Naiset useinkin lähestyvät seksuaalisuutta tunteiden kautta ja miehet tunteita seksuaalisuuden kautta. Nainen joka pitää miehen seksuaalisesti tyytyväisenä huomaa rinallaan olevan huomattavasti rennomman, tunteellisemman, läsnäolevamman ja huomaavaisemman kumppanin.

Kuitenkin mikäli nainen alkaa pelata valta- ja rangaistuspelejä seksuaalisuuden kautta, niin hän saa juuri edellä olevaa päinvastaisen tilanteen aikaan ja etäännyttää miehen itsestään ja työntää toisten naisten lämpimään syliin ja halukkaiden reisien väliin.

• pallien lumoissa
        Seksipeto kirjoitti:

Eli ennemmin siis pysytte epätyydyttävässä suhteessa itsekeskeisen naisen kanssa, kuin lähdette kävelemään.
        Onko siihen syynä se, että on lapsia, yhteisiä velkoja, vai mikä? Minä en ole pysynyt sellaisissa suhteissa kovinkaan pitkään missä halut ei kohtaa, tai toinen ajattelee vain itseään - oli sitten kyse seksistä tai mistä muusta hyvänsä. Elämä on sen verran lyhyt, ettei sitä kannata tuhlata itsekeskeiseen ihmiseen, vaan suhteessa pitää olla molempien hyvä olla.
        Miten olette edes päätyneet naimisiin tuollaisten naisten kanssa, ettekö ole "koe-ajaneet" heitä ennen papin aamenta, vai ovatko he tulleet "sopivasti" raskaaksi, ja on ollut vähän pakko mennä naimisiin? En ole koskaan ymmärtänyt, että miksi mennä naimisiin sellaisen ihmisen kanssa, josta tietää että hän ei tule sinua tyydyttämään, vai onko kyse siitä että vaimon käytös muuttuu, kun hänestä tulee vaimo? Eli ennen avioliittoa on sängyssä erilainen, mutta sitten kun on aviossa, ei enää tarvitsekaan "vaivautua" miehen vuoksi mihinkään?
        Minulle suuseksin antaminen on tosiaankin rakkauden osoitus. Silloin kun tahdon oikein kunnolla helliä miestäni, otan häneltä suihin. Minusta se, jos nainen ei anna suuseksiä miehelleen tarkoittaa sitä, että hän ei vain rakasta tarpeeksi miestään. Oksettaa oikein sellaiset naiset, jotka kyllä makaa ketarat levällään ja nuolettavat omat pillunsa, mutta sitten se "tasa-arvo" vai mikä lie astuu kehiin, kun pitäisi itse vaivautua pitämään toista hyvänä.
        Minusta mikään ei ole ihanampaa kuin nähdä, kuulla ja tuntea, kuinka kultani nauttii.

Samaa mieltä. Ilman muuta miehen kulli pitää nuolla ja kunnolla. Siis onko todella olemassa naisia, jotka eivät niin tee? Uskomatonta. Siis mikä ihanampaa kuin kuusysi, jossa mies on alla. Siinä voi helposti viihtyä vaikka puoli tuntia kullia hellien. Mies samalla tutkailee toisessa päässä maisemia. Ihanaa kerrassaan.

Elämme vain kerran, Nauttikaamme.

• Elämää pelossa
        Setämies22 kirjoitti:

Antaisin tälle plussaa, mutten halua että femarinatsit tulee hirttää mut munista.

• naurattaa. :)

Kyllä minua naurattaa teidän persekeskeisten ihmisten ajatuksenjuoksu jos toista aidosti rakastaa ja on paljon muutakin yhteistä kuin yllämainittu niin ei se suhde suuseksin puutteeseen kaadu . Oletteko miettineet jos esim miehenne joutuu onnettomuuteen eikä seiso enää. Vaihtoon? No tietysti henkisen kehityksen tasoja on monia eikä saisi tuomita..Terv 30v onnellisesti naimisissa ollut.

• Seksipeto

Naura sinä vaan... Se on eri asia, jos toinen sairastuu, kuin että toinen on vain laiska ja itsekeskeinen. Eiköhän se ole se sairaan puolisonsa hylkäävä ihminen nimenomaan se, joka ei viitsi suhteessa vaivautua toisen eteen silloinkaan, kun puoliso on terve.
        Ja mitä siihen sinun onnelliseen avioliittoosi tulee, niin sehän on vain sinun mielipide asiasta, ja puolisosi on varmasti aivan toista mieltä - ei vain uskalla sitä sinulle sanoa, kun tietää että helvetti pääsee irti.

• :O.........;P
      • Mimmmmmi93

Harmi et enkuks...

• Nbnbnbnbn

laajentakaa ihmiset elämänpiiriänne. Matkustakaa, lukekaa, sivistäkää itseänne. elämä avautuu aivan uudella tavalla eteemme. Ja laajempana kuin sen miettiminen että ottaako suihin vai ei.

• m i e s

>> laajentakaa ihmiset elämänpiiriänne. Matkustakaa, lukekaa, sivistäkää itseänne.

Miten itsensä laaja sivistämien ja kehittäminen on ristiriidassa nautinnollisen ja ilman tarpeettomia monipuolista nautintoa rajoittavia estoja olevan seksielämän kanssa? Miksi ne tulisi keinotekoisesti laittaa vastakkain?

Ps. Tutukimuksien mukaan juuri korkeasti koulutetut ovat myös seksualisesti uteliaampia ja monipuolisempia, sekä seksielämäänsä tyytyväisempiä. Vastaava korrelaatio on myös ateistien ja uskovien suhteen, jossa uskovilla on paljon seksuaalisuuteen liittyviä syyllisyyden tunteita taakkanaan.

• sitä mieltä

Suuseksi on ok jos hygienia pelaa ja se on molemminpuolista ja vakituisessa suhteessa...... Ne on säälittäviä, jotka on aina valmiita ottamaan mutta ei koskaan antamaan. Niitä on paljon miehissä. Miehet on muutenkin helvetin huonoja sängyssä! Nopeita eikä tahdo antaa nautintoja naiselle. Mitä se sellainen seksi on jossa ei tahdo tuottaa toiselle mielihyvää? Se on kaiken perusta että molemmat antaa toisilleen sitä mielihyvää, ainakin rakastavaisilla. Noh, nuorena sitä voi olla tyhmä ja taplata kunnes huomaa että parempi on tyytyä itsetyydytykseen, silloin saa aina ainakin orkut ja säästyy raskauden peloilta ja sukupuolitautien peloilta, kalliilta ehkäisyiltä ja idioottimaisilta miehiltä, jotka ei ole valmiita parisuhteisiin saati vastuulliseksi isäksi lapselle!!!!!!!!!!!!!

• Ooh la la

>Miehet on muutenkin helvetin huonoja sängyssä

Vihjailetko että oot käyny maistamassa vähän naismakuja siinä sivussa ;)?

• Nuori -n-

Eli jos nainen ei pidä suuseksistä ei antavana eikä vastaanottavana osapuolena niin miehen on pakko pettää? Naisen siis kuuluu vain pakottautua antamaan sitä miehelle vaikka ajatuskin oksettaa eikä saa siitä mitään nautintoa vain miellyttääkseen miestään?eikö tuokin ole perin itsekästä? Nainen ei siis omaa ilkeyttään kieltäydy suuseksistä vaan siitä syystä ettei ihan oikeasti pidä siitä. Sitten hommien jälkeen jää vain hyväksikäytetty olo ja kirjaimellisesti paha maku suuhun. Mutta pakko on suuseksiä antaa koska muuten rakas jättää? Naisen kuuluu siis olla ohjailtavissa oleva seksilelu?onko tuo rakkauden mitta? Jättäisinkö minä rakastamani ihmisen sen takia ettei hän halua nuolla koska ei pidä siitä? En todellakaan. Miehet näyttävät kyllä lähestyvän tunteita alapäätä pitkin. Mutta haluan toivoa etteivät kaikki miehet ole tuollaisia. Kuuma peruna: jos mies saakin yhtäkkiä päähänsä että haluaa ihan välttämättä kolmen kimppaa kahden naisen kanssa ja jos ei vaimo suostu niin hän on itsekeskeinen ja laiska kun ei suostu? Täytyyhän toisen preferenssit ottaa huomioon.

• ?

Mikä siinä niin inhottaa ja oksettaa?

• m i e s

"Nuori -n-"

Luonnollisestikaan seksuaalisuudessa mikään ei ole pakko, ei tule pakottautua eikä missään tapauksessa tule pakottaa tai painostaa.

Lisäisin tuohon alla olevaan seksuaaliterapeutin kommenttiin myös seksuaaliasenteiden kasvutaustan vaikutuksen. Ovatko ne olleet seksuaalisuuden ylensäkin myönteisenä ja kauniina, sekä luonnollisena heijastavia ja esittäviä vai sen jotenkin likaisena maalaavana. Kysessä on hyvinkin hienojakoiset asenteet, jotka iskostuvat lapsen mielen sopukoihin.

Osa vanhemmista istuttaa jo ihan peiniin lapsiin seksuaalikielteisyyden mm. lasta pestessä tehtyjen kommenttien sävyjen kautta antaen ymmärtää lapsen omaavan "likaisia" kehon osia, kuten mirri tai pikkuvesselin napero. Lapsi sisäistää omaavansa sepaluksensa alueella olevan "likainen" alue jo ennenkuin hänelle on edes kehittynyt mitään sen erityisempää minän seksuaalikuvaa. Kaikki tämä sitten heijastuu myös aikuisuuden seksuaalisuuteen ja omaan seksuaalisuuden minäkuvaan.

"Parien seksuaalisten mieltymysten erot johtuvat seksuaaliterapeutin mukaan enemmänkin ympäröivästä yhteiskunnasta kuin sukupuolesta."

- http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2012060715681750_lz.shtml

Toisaalta miksi edes luoda sudetta henkilöön jossa seksuaalisesti ei olla samalla aaltopituudella? Onko sellainen edes vastuuntuntoista? Eikö ole viisaampaa valita kumppanikseen kaltaisensa henkilö, joka kokee vastaavaa vastenmielisyyttä ihmisen luontaista ja luonnolista intiimiyttä ja inteemejä kehon osia kohtaan?

Seksuaalisuus on kuitenkin niin tärkeä ja herkkä osa ihmistä ja hänen identiteetiään, että on viisasta valita kumppanikseen kaltaisensa.

Itselleni on kuitenkin vaikea sisäistään joidenkin seksuaalista minäkuvaa jossa aivan luonnolliset asiat ja kehonosat luokitellaan ja koetaan vastenmielisiksi ja / tai likaisiksi. Luonnollisestikin lähden liikkeelle ajatuksesta, että kyseessä on itsestään huolehtivat ja hyvän kehon hygienian omaavat henkilöt.

Miksi mies edes haluaisi seksuaalista suhdetta naiseen joka ei hyväksy häntä kokonaisuudessaan ja kokee hänen ilosauvansa jollakin tavalla vastenmielisenä ja iljettävänä? Miksi nainen edes haluaa sellaista iljetystä sisäänsä? Miten seksuaalista nautintoa voi kokea henkilön kanssa, joka luokittelee kumppaninsa intiimiyden - sukupuolielimet vastenmielisiksi? Tai miten mies voisi haluta edes liuttaa sauvaansa sellaiseen naiseen ja kyetä kokemaan nautintoa naisen kanssa joka luokittelee oman mirrinsä jollakin tavalla iljettäväksi, likaiseksi ymv.?

Ps. Kirjoituksestasi heijastuu ja huokuu melkoinen miehen seksuaalisuudestaan syyttäminen, syyllistäminen ja leimaaminen. Kyse ei edes ole siitä miten oman seksuaalisuutensa kokee. Tuollaisen syyllistävän asennemaailman omaava riskeeraisi saada vahvemmankin libidon omaavan miehen potenssin kanssaan nollaantumaan.

Kannustan lukemaan muutaman miehen ja naisen psykotunneperäistä seksuaalisuutta koskevan kirjan. Se avartaa ajatuksia ja auttaa ymmärtämään miehen ja naisen samanlaisuutta ja erilaisuutta ilman syyllistämistä ja tuomintaa, jotka asenteina ovat seksuaalisesti tehokas turn-off ja todellisena uhkana tasapainoiselle parisuhteelle.

• rajoitteelliset

''Naisen siis kuuluu vain pakottautua antamaan sitä miehelle''
        - Hienoja asioita elämässä ei tarvii tehdä hampaat irveessä-asenteella

''vaikka ajatuskin oksettaa''
        - Miksi se oksettaa?

''eikä saa siitä mitään nautintoa vain miellyttääkseen miestään?''
        - etkö kykene nauttimaan edes siitä että ilahduttaisit miestäsi tai antaisit hänen joskus vain nauttia ilman mitää ehtoja ja vaatimuksia?

''eikö tuokin ole perin itsekästä? ''
        - lueppas nyt palstan aiemmat postaukset, esim. *Setämies22*

• Tuuli 30 v.
        rajoitteelliset kirjoitti:

''Naisen siis kuuluu vain pakottautua antamaan sitä miehelle''
        - Hienoja asioita elämässä ei tarvii tehdä hampaat irveessä-asenteella

''vaikka ajatuskin oksettaa''
        - Miksi se oksettaa?

''eikä saa siitä mitään nautintoa vain miellyttääkseen miestään?''
        - etkö kykene nauttimaan edes siitä että ilahduttaisit miestäsi tai antaisit hänen joskus vain nauttia ilman mitää ehtoja ja vaatimuksia?

''eikö tuokin ole perin itsekästä? ''
        - lueppas nyt palstan aiemmat postaukset, esim. *Setämies22*

Moni nainen on itsekäs. Miehen nautinto ei kiinnosta ja kaikki on kamalaa kun joutuu tekemään itse seksissä jotain.

Itse en pysty ymmärtämään naisena parisuhteita joissa seksi ei ole tyydyttävää ja tarpeeksi monipuolista molemmille. Itse ainakin heivaisin äijän veke jos seksi ei nykyisessä parisuhteessa tyydyttäisi minua.

• +0987655454876
        Tuuli 30 v. kirjoitti:

Moni nainen on itsekäs. Miehen nautinto ei kiinnosta ja kaikki on kamalaa kun joutuu tekemään itse seksissä jotain.

Itse en pysty ymmärtämään naisena parisuhteita joissa seksi ei ole tyydyttävää ja tarpeeksi monipuolista molemmille. Itse ainakin heivaisin äijän veke jos seksi ei nykyisessä parisuhteessa tyydyttäisi minua.

Kirjoitat naulan kantaan!
        Kaveriporukassa näitäkin asioita toisinaan sivutaan - ja olen ollut ihmetyksestä mykkänä muiden kommentteja kuunnellessani. Moni tuntuu ajattelevan, että mies "palvelkoon" eli nuolkoon ym - mutta puheista päätellen suihinotto mieheltä on "likaista" ja "alistavaa"... No hyvänen aika, kaikista asioistahan saa negatiivisia, kun niin päättää! Mutta mikä velvollisuus miehillä on suuseksiä yksipuolisesti antaa, en ymmärrä.

Mieheni sanoi joskus seurusteluaikana, että suihinottoa on kahta lajia: hyvää ja vielä parempaa... Meillä on kuulemma sitä "vielä parempaa" ; tuntuu mahtavalta nähdä ja kuulla, miten mies nauttii käsittelyssäni...

• naisille neuvoa
    • 999

Hyvä Tuuli 30 v! Olen miehenä huomannut saman. Moni nainen on aika ehdoton seksin suhteen - kertoo mistä tykkää ja sitten tehdään juuri niinkuin hän haluaa. Jos ei tykkää suuseksistä niin silloin siitä puhuminenkin ahdistaa.

Itse arvostan parisuhteessa molemminpuolista kunnioitusta, ja siihen kuuluu myös toisen seksijuttujen hyväksyminen tai ainakin niistä keskusteleminen. Kaikki ehdottomuus on ällöä..

• 27

Jostain syystä oma mieheni ei kauheasti arvosta suihinottoa, vaikka teenkin sitä mielelläni. Joskus siis näinkin päin. :)

• Yksinkertaista-

Miten te kerkiätte pähkäileen tollaisia? Ottakaa sellainen kumppani joka miellyttää. Valintoja voi tehdä. Lähtekää meneen jos ei miellytä ja niinhän kaikki nykyään tekeekin. Lukekaa cosmopolitania ja olkaa akrobaatteja kun harrastatte seksiä niin toinen tykkää eikä jätä. Kaikki me täällä kuitenkin ollaan vain itsemme kanssa pakosti ei kenenkään muun. Joku on tyytyväinen siihen mitä eteen annettaan ja toinen ei mihinkään ja aina voisi olla paremmin. Kummalla on kivempaa?

• nainen isolla n:llä

Minä rakastan antaa suuseksiä miehelleni, hänen rakkauden sauvansa on niin syötävä että olen hekumoissani itsekin kun saan sen suuhuni. Ja tottakai rakastan myös sitä kun mieheni antaa suuseksiä minulle.
      Ylipäätään minulle on tärkeää että mies saa nauttia siinä missä minäkin ja saa vaihtelua monin tavoin. Vaatimuksiini kuuluu se että myös mies tyydyttää minut, mutta olen valmis tekemään kaikkeni sen eteen että mieheni pääsee taivaisiin, joka kerta

• the Man

Onneksi on olemassa tuollaisia niinkuin nainen isolla n:llä!

• gwhm4eapha

Mulla taas tilanne on niin ettei mies ei tahdo antaa suuseksiä. Hän pitää sitä jotenkin kuvottavana. On todella ärsyttävää, koska haluisin välillä erilaista esileikkiä. Hyvä kun uskaltaa edes nuolla, jos mulla on pikkarit jalassa..

• Suihinotto...NAM

Siitähän saa melkeinpä orgasmin, kun mies laukeaa suuhun. Ja totta hitossa joka pisara niellään :)

• Otan jos annan

Mie nielin nuorempana mutten enään vaan elämäni ja seksieloni on silti koko ajan laadukkaampaa ja parempaa. Eipä tuo ole ollut suihinoitoista eikä nielemisistä kiinni mutta toki lipasen kun sille päälle satun. Parisuhteessa pääosin elän muyilla eväillä kuin spermalla.

• ¥¥¥¥¥¥¥

Olen kaikki ruokainen mutta hyvää miestä ei löydy.Teen kaiken kotityön tarvittaessa ja hoitelen muutenkin hyvin.En mainosta koska en halua.Pipo ei kiristä missään asiassa.Kumpa joku ihana mies tajuaisi.Olen todella hyvä roppainen lisäksi.En ole messukeskus.Iho hyvä ikä yli30v.Miten saisin miehen joka ei ole tiukka pipoinen eikä alko hallitse.Monet miehet huonossa suhteessa jossa seksiä ei ole.Kaappaanko jonkun sitä en haluaisi tehdä.Yli kahdeksan vuotta yhdessäja seksiä joku päivä neljä kertaa.Ei seksi lopu koskaan minun kanssa.Olisiko joku kiinnostunnut minusta?

• fhgefkjgfjdkgf

voisivat tässä ketjussa vaatimuksiaan esittävät miehet ensin itse kokeilla seuraavaa:
      työnnelkää suuhunne n. kehonlämpöistä lenkkimakkaraa edestakaisin, mitä syvemmälle sen parempi imekää myös ja varokaa ehdottomasti hampaiden osumista siihen, toistakaa tätä väh. 10 min vaikka kuinka alkaisi leuat väsyä.
      seuraavaksi ruiskauttakaa suun takaosaan vaikkapa vanhalla lääkeruiskulla lämmintä kalanmaksaöljyä maustettuna ripauksella suolaa ja sokeria, nielkää kaikki yhtään yökkäilemättä.

ihanaa eikö totta.

• Nainen isolla N:llä

Höpöhöpö! Minkä rantaäijän munaa sinä suussasi olet uittanut?
        Oikealla tekniikalla suihin voi ottaa pitkiä aikoja ja se tuntuu ainakin minusta ihanalle, rakastan tehdä sitä! Lämmin, sileä iho tuntuu suussa kiihottavalle! Tottakai pitää varoa ettei hampailla ryystä, mutta opettelemalla oppii! Leuat ei väsy kun sitä ei tee jäykkänä vaan rentona! Tiesitkä myös että suihinotto kiinteyttää poskien ja leuan lihaksia?! Ei tuu kaksaria kun tuota harrastaa!
        Ja mahtaa ukollasi olla kaamea ruokavalio?! Jos mälli maistuu tuolle? Oman mieheni nesteet ei juurikaan maistu millekään, mutta tuntuu ihanalle kun ne tulee suuhuni kuumana ja runsaana. Ja nielen joka pisaran, nuolen loput! Ja hän on aina puhdas ja hyväntuoksuinen, ei koskaan maistu pahalle. Miehelle elämäntaparemontti jos joutuu vertaamaan kalanmaksaöljyyn!

• totta.

totta.

• Anonyymi

Saatanan heterot.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2224
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    5. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      23
      834
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      811
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      114
      806
    8. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      743
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      723
    Aihe