Suhde polkee paikallaan...

Apuakiitos

Olen tapaillut yhtä ikäistäni tyttöä jo vuoden mutta hän ei vieläkään ole valmis alkamaan kunnon suhteeseen. Olen kysynyt että joko alettas kunnolla, mutta selkää vastausta en ole ikinä saanut.... Joten mitä pitäisi tehdä jotta hän suostuisi kunnon suhteeseen????

6

364

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wöwwwö

En lähtisi tekemään mitään "taikatemppuja". Vaan tiivistäisin tapailuväliä ja yrittäisin ottaa vähitellen lisää läheisyyttä. Sitten kysyisin uudelleen. Ja SELKEÄSTI. Ettei ainakaan jää mitään epäselvyyttä.

Jos ei siinä vaiheessa saa vieläkään sanaa suustaan tai ole osannut kertoa hyvää tai vähemmän hyvää syytä jahkailuun (esim. tämänhetkinen elämä liian kiireistä, muita ongelmia tai huolia), niin sitten kannattaa unohtaa. Tyttö ei ole tällöin nimittäin tarpeeksi kiinnostunut ja tuskin tulee olemaan jatkossakaan. Olette kuitenkin tapailleet jo melko pitkään. Hän vain nauttii ihastumisestasi ja huomionosoituksistasi, ja nappaa heti jonkun "paremman", kun sellainen sattuuu eteen.

• 16?

Yhtä ikäistäni..minkä ikäisiä olette?Ja mihin asti olette edennyt? Esim. suutelua?
      (arvaukseni että 16?)

• Apuakiitos

Siis joo hän on vastannut kun olen kysynyt et "alettaisko kunnolla?" nii et "jos et pahastu, nii en ole vielä aivan valmis". Joten mitä pitäisi tehdä lopettaa koko touhu? Vai pitäisikö minun kysyä vielä et minkä takia et ole vielä valmis? Ja sitten katsoa mitä hän vastaa ja toimia sen pohjalta?

• Apuakiitos

Noni päätin kysyä et miks ei ole vielä valmis. Nii kuulema ei tuntunu viel oikeelta hetkelt alottaa. Eli mitä tämä voisi kertoa?

• wöwwwö

No jaa-a.. osaa olla tyttö hankala. Itse ottaisin vähän etäisyyttä ja katsoisin, kuinka tyttö reagoi siihen. Tajuaako, ettei voi iäisyyksiin vetkutella. Oletteko molemmat olleet yhtä aktiivisia vai oletko se aina sinä, joka pyytää ulos?

• Oletteko

Harrastaneet "aikuisten juttuja"? Jos ette, ja olette nuoria, tyttö voi helposti tulkita kysymyksesi tarkoittavan sellaista kanssakäymistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      299
      5512
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      72
      5072
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4176
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3850
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      43
      3504
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      89
      3133
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      73
      3016
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      42
      2197
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2138
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2088
    Aihe