Mimmi voitti kundin voimissa..

seinälle!?

Tapasin sporttisen likan joku aika sitten... reilu parikymppinen salilla pienillä painoilla treenaava pikkumyy 157/49. Mie 175/59 kundi ja myöskin liikuntaa harrastanut. Likka alkoi kertoa kun oli päihittänyt isobroidinsa kädenväännössä ja muitakin jätkiä. Halusin haastaa tietty sen vääntöön ja otettiin liikunta paikalla matsi. Hävisin muutamassa sekunnissa, halusin uusinnan, hävisin ja vielä kerran hävisin! ei se ollu mikään tekniikka vääntäjä vaan tajun vahva! heitin likan olkapäälle niin se riuhtasi itsensä irti ja sanoi mulla on hame et nostele ja otti mua kainaloista ja nosti telinettä vasten ja kysyi alanko ryppyilee! 50kg nostaa penkistä kevyesti ja naisten punnerruksia jaksaa 150! Se halus haastaa mut myöhemmin painiin ja sanoi et varmasti pärjää! Toisaalta ois kiva otella mutta jos muija laittaa kundin mattoo eikö se ole vähän noloa? Toi on vaan ilmiselvä kovis ja haluu näyttää voimiaan, sanoi että eräs 30v 160/50 nainen oli jotain alkanu inisemään baarin veskissä niin oli ottanut sitä kaulasta ja kainalosta ja nostanu veskin ovea vasten sätkimään, nainen oli jäätyny paniikkii.... ja sen kokosia teinijätkiä on heitelly lukuisat kerrat seinille! Mitä mieltä ootte tollasist!? Pitäskö jonkun Fitness naisen laittaa solmuun, sanoi muuten niistäkin ettei niillä ole paljoa voimaa, vain lihastaD

6

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myrkyttäjä

Mitä sieniä sä oot syöny? Äijä taas kamoissa! Huomenna soitat sinne huumeklinikalle pääset hoitoon perkele.

• polle peloton

175/59 miehellä kertoo narkkariuudesta. Mee hoitoon.

• generaattori

Ensinnäkin olet naru, toiseksi 50kg penkistä ei ole mitään ja kolmanneksi ei ole olemassa mitään naisten punnerruksia.

• dfghn

Ensinnäkin oon intin lihaskuntotestien mukaan kiitettävä, toiseksi miksi en tunne ketään perusjätkää joka nostaa treenaamatta yili oman painon ja kolmanneksi kaikille tämä sulle tuntematon naisten punnerrus ei ole kevyempää kuin miesten punnerrus. Ja edelliselle tiedoksi et ole lääkäri kommentista päätellen. Lekurin mukaan en ole laiha, olen hoikka.

• Typerä nainen on
        dfghn kirjoitti:

Ensinnäkin oon intin lihaskuntotestien mukaan kiitettävä, toiseksi miksi en tunne ketään perusjätkää joka nostaa treenaamatta yili oman painon ja kolmanneksi kaikille tämä sulle tuntematon naisten punnerrus ei ole kevyempää kuin miesten punnerrus. Ja edelliselle tiedoksi et ole lääkäri kommentista päätellen. Lekurin mukaan en ole laiha, olen hoikka.

Kyllä 59kg 175-senttiselle on melkoisen pulkannarun merkki. Ei noill mitoilla kyllä voida mistään lihaksista puhua.

Tuohon sporttinaisen käytökseen sen verran, että kuulostaa agressiiviselta sekopäältä. Ihme teiniuhoamista.

• näin on sano pappaki

muistakaa lapset että pappana heikoitna elämänlaatu on muilla kun kotiruokaa paljon syöneill pilleri/mössöpujuil ja nillä jotka on yksipuolisesti vain maksimia tahi podannu. ylelensä kestävyyslajien hrrastajat ellei sit taas oo liian ykspuolisesti maratoonannu tms eli nivelt ja luut menny niin nää elää terveimpnä ja pisimpään jaksaa liikkua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      156
      1304
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      980
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe