Siivoton asunto vie seksihalut?

luuta komerossa

Oletetaan että olet päässyt tekemään lähempää tuttavuutta jonkin miehen tai naisen luokse. Hän on vaikuttanut koko ajan ulkoisesti ihan siistiltä ihmiseltä mutta hänen kotonaan paljastuukin kauhea näky, asunto on siivottomassa kunnossa ja sekaisin. Meneekö seksihalusi nähdessäsi sen sotkun ja nenäsi haistaessa keittiön lattialla lojuvien roskapussien löyhkän? Kuinka saastaisessa kämpässä vielä pystyisit puuhailemaan intiimisti? Luteiden ja torakoiden keskellä?

12

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustispeppers

      Mä en koskaan kutsu vieraita kylään, mikäli mun kämppä on sotkuinen. En ole kovin siisti ihminen, mutta kämpän pitää olla perussiisti, jotta sinne voi ketään kutsua kylään. Ei mulla nytkään ole paikat tiptop, vähän sinnepäin kuitenkin.

    • Jack Dempsey

      Kun on tarpeeksi kiihottunut, ei kiinnitä huomiota torakoihin tai muihin sivustaseuraajiin.

    • Eipä tuo haittaa yhtään vaikka oliski siivottomassa kunnossa, kunhan vaan on ns. perus kunnossa ettei asunto ole semmonen että siellä ei pystyis juuri käveleen. Mut jos siellä on jotain selvästi haisevaa tai häiritsevää (hyönteisiä, kuoriaisia jne.) niin kyllä se aika vahvasti stoppaa ainakin minut.

    • Nou Broblem

      Kyllä torakatkin innostuvat parittelemaan siinä sivussa .

      Jos haluat löytää itsellesi kodistaan huolehtivan miehen tai naisen
      kannattaa kuitenkin tarkistaa Wc.n lakanoiden puhtaus ja
      silmäillä muutenkin asunnon ilmettä.
      Kertoilee luvattoman paljon kuinka kandidaatti tulee huolehtimaan yhteisestä
      kodista.

      Normisiisteys riittää .Ei haittaa ainakan minua, vaikke olisikaan tip
      top kunnossa.

      Jos oikein saastainen kämppä voi vain arvella millaista elmää siellä
      on vietetty päivät pitkät

      Likaisuus ei innosta kyläilyä pidemmälle .

    • mies, 30

      tuskinpa naisten sotkut niin kauheita on, pikemminkin eksoottisia miehen kannalta. Siis hajuvesipulloja ja rintaliivejä siellä täällä. Ei mitään naisten hygieniajuttuja silti, yhhh...

      • Kaiken nähnyt

        Satun tietämään omakohtaisesti, että esim. masennusta sairastavan naisen koti voi olla todella vastenmielinen sikolätti. Se ohittaa epäsiisteydellään kirkkaasti monen poikamiesboxinkin. Latistaa kyllä tunnelman tehokkaasti.


      • uskon mutta pidetään
        Kaiken nähnyt kirjoitti:

        Satun tietämään omakohtaisesti, että esim. masennusta sairastavan naisen koti voi olla todella vastenmielinen sikolätti. Se ohittaa epäsiisteydellään kirkkaasti monen poikamiesboxinkin. Latistaa kyllä tunnelman tehokkaasti.

        sairaat erikseen


    • Nou Broblem

      Puhutaanko nyt sairaiden ihmisten kykenemättömyydestä kodinhoitoon

      Sairaudesta kärsivät ihmiset travitsevat apua kodin hoidossa.

      Terveemmät lihasvoimaa .

    • likainen on likainen

      Jos naisella on likainen asunto, niin antaahan se hänestä sellaisen kuvan, että kuinkahan likaina reikä tällä naisella on. Eli on tainnut käydä ties montako miestä puskemassa paljaaalla lastinsa tälläisen "neidon" huoranvittuun.

      • Mikähän ÄO?

        Tässä taas oikea järjen jättiläisen johtopäätös :D


      • v: ÄO alle 100
        Mikähän ÄO? kirjoitti:

        Tässä taas oikea järjen jättiläisen johtopäätös :D

        jee, tällä palstalla näitä helmiä piisaa! :D


    • Mies___30

      Kaameinta mitä tullut vastaan on todella voimakas kotieläinten virtsan ja ulosteiden tuoksu. Sellainen kyllä tappaa halut tehokkaasti.

      Muutenkin jos sinkkunainen kertoo omistavansa useita kissoja kertoo tuo monesti jonkinasteisesta mielenterveyshäiriöstä. Sellaisen johtopäätöksen joutunut vuosien varrella tekemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      81
      1959
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1236
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      18
      1179
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1104
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      272
      943
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      936
    7. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      49
      894
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      879
    9. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      839
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      213
      829
    Aihe