Otin napalävistyksen about 8kk sitten. Lävistys näytti oikein hyvältä yms., kunnes n. kuukaus sitten huomasin yht äkkii et napakoru on iso/pitkä.. Eli jotenki tosi huomaamattomasti ja nopeesti kasvanu ulospäin toi koru?!
Etin netistä kuvaa mikä ois lähinnä omaani http://www.crazy-factory.com/images/actionshots//57859.jpg
Eli ihokaistale tos keskellä on tosi pieni.
Mietin et kannattaako ottaa pois kokonaan ja tehsä uusi. Olen kuullut, että uloskasvun mahdollisuus pienentyisi kun on tota arpikudosta tos..
Ainakin pienenpi koru ois kiva, ärsyttää tota lävistystä kun on viel toi aloitus koru..
uusi napalävistys?
emt, kunhan kysyn?
1
360
Vastaukset
- Minä
Mitä pienempi koru, sitä vähemmän lävistykseen kohdistuu painoa, jolloin uloskasvun riski on pienempi. Minulla kävi näin koska vaihdoin alkuperäisen korun pitempään jo 3 kuukauden päästä ottamisesta. Pidin nyt kesän jälkeen kaksi kuukautta ilman, ja laitoin pari päivää sitten itse uudestaan samaan kohtaan. Umpeenhan se oli mennyt, mutta hieman tapeltuani läpi meni. En sitten tiedä onko tämäkin kasvamassa vielä ulos, mutta toivotaan että ei. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1491633
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211084viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61913- 37839