35-40 vuotias mies, voisitko kuvitella seurustelevasi vakavasti itseäsi yli kymmenen vuotta nuoremman naisen kanssa? Eli siis noin 24-26 vuotiaan.
35-40 vuotias mies, voisitko tapailla nuorempaa naista?
23
287
Vastaukset
- määmy
Kilauta Saulille ja Paavolle ja Ilelle miks ne seukkaa puolta nuoremman kaa.
- Nuori on kaunista
Kyllä voisin.
- Nasdaq
En jos hän ei ole kiinalainen virtuaalitar.
Nuoruudesta on yleensä vain haittaa ihmiselle, varsinkin kiinattarelle. - Konsernijohtaja.
1980-luvun jälkeisten sukupolvien nuoria "naisia" ei kestä kuin hullut. Toista oli ennen vanhaan, kun nuoret naiset olivat lahjakkaita, järkeviä ja viehättävän naisellisia.
- Nasdaq
Olen pitkälti samaa miletä. Nuoruus ei ole koskaanollut kovin tiukasti maassa kiinni, mutta toisinaan tuntuu että joiltakin on unohtunut kosketus kokonaan.
- !!
Kyllä näin on! Huonoon suuntaan on menty jo 1950-luvusta lähtien.. Nykyään ollaan jo toivottomassa tilanteessa. Parhaat naiset syntyivät 1910-luvulla.
Kun olin 24, muutama n. 10v. (tai enemmän) vanhempi mies oli kovasti kiinnostunut. Ehkä 24-25 on joku "maaginen" ikä. Naiseus puhkee kukkaan tms.
- Nasdaq
Minusta reilusti yli kolmekymppienen nainen on kuumimmillaan. On niissäkin tietysti omat lapsuksensa.
Nasdaq kirjoitti:
Minusta reilusti yli kolmekymppienen nainen on kuumimmillaan. On niissäkin tietysti omat lapsuksensa.
Noh, nainen alkaa tuntea itsensä niin henkisessä kuin fyysisessä mielessä vasta päälle kolmekymppisenä. Monet naiset ovat aika myöhäisherännäisiä ja vasta siis "tosi vanhana".. Ehkä se vetoaa osaan miehiä.
- Nasdaq
yybee kirjoitti:
Noh, nainen alkaa tuntea itsensä niin henkisessä kuin fyysisessä mielessä vasta päälle kolmekymppisenä. Monet naiset ovat aika myöhäisherännäisiä ja vasta siis "tosi vanhana".. Ehkä se vetoaa osaan miehiä.
Hieno oivallus - siis tuo itsetuntemuksen lisääminen. Mua on aina jotenkin viehättänyt vahvat ja määrätietoset naiset, koska itse olen hieman saamaton tapaus.
(naurua) Nasdaq kirjoitti:
Hieno oivallus - siis tuo itsetuntemuksen lisääminen. Mua on aina jotenkin viehättänyt vahvat ja määrätietoset naiset, koska itse olen hieman saamaton tapaus.
(naurua)Voihan se itsetuntemus olla myös sitä, että tietää vajavaisuutensa ja heikkoutensa..;)
Mutta sellainen; "olisinko nyt tällainen tai tuollainen, en osaa päättää"-aika on ohi, viimeistään nelikymppisenä yleensä. Ehkä johdonmukainen ihminen on kuitenkin aika selkeää ja rentoa seuraa, voisi ajatella.- Nasdaq
yybee kirjoitti:
Voihan se itsetuntemus olla myös sitä, että tietää vajavaisuutensa ja heikkoutensa..;)
Mutta sellainen; "olisinko nyt tällainen tai tuollainen, en osaa päättää"-aika on ohi, viimeistään nelikymppisenä yleensä. Ehkä johdonmukainen ihminen on kuitenkin aika selkeää ja rentoa seuraa, voisi ajatella.En kuitenkaan menisi sanomaan, että tylsää. Itse olen varsin hassu mies.Silloin pitää naisenkin yltää samaan.
Nasdaq kirjoitti:
En kuitenkaan menisi sanomaan, että tylsää. Itse olen varsin hassu mies.Silloin pitää naisenkin yltää samaan.
Tylsä voi olla joka iässä ;) Samoin hassu.. Mä olin ainakin parikymppisenä aika tosikko tylsimys.. :D
- Nasdaq
yybee kirjoitti:
Tylsä voi olla joka iässä ;) Samoin hassu.. Mä olin ainakin parikymppisenä aika tosikko tylsimys.. :D
Mä olen ajatellut kantaa omaan vanhuuteeni nuoruuteni parhaimmat puolet.
Miltäs tämä tällainen kuulostaa? Nasdaq kirjoitti:
Mä olen ajatellut kantaa omaan vanhuuteeni nuoruuteni parhaimmat puolet.
Miltäs tämä tällainen kuulostaa?Ihan oukei :) Jos ne vielä on muidenkin mielestä sun nuoruuden parhaimmat puolet, niin vielä paremmalta..
Nyt suihku kutsuu, ettei vallan unohdu.. :)- Nasdaq
yybee kirjoitti:
Ihan oukei :) Jos ne vielä on muidenkin mielestä sun nuoruuden parhaimmat puolet, niin vielä paremmalta..
Nyt suihku kutsuu, ettei vallan unohdu.. :)Jou jou
Pitää teettää kysely.
(naurua)
- Se ei käy
Voisin ja en voisi... henkisesti kyllä, fyysisesti vetävä jo nuoremmillekin. Mutta käytännössä ei.. naiset kun tulee tiettyyn ikään, ne ottaa eron ja sitte jää yksin jossain vaiheessa. Lapset on saatu ja varma maksajakin tiedossa. Sitten hauskanpitoa nuoremman kanssa kuin minä ja minä kustannan makeaa elämää, ei se kyllä tulisi onnistumaan. Valitan... Olipa kuin hyvännäkönen tahansa, niin ei käy. Olipa kuin mukava silloin tahansa, järki voittaa.
- Yli 28 vuoden ikäero
Muija läks: Iso ikäero syynä
"Ex-painija, olympiavoittaja Pertti Ukkolan ja vaimon 28 vuoden ikäero oli yksi syy siihen, että vaimo lähti. Asiasta kertoo Ilta-Sanomat. "
http://www.iltalehti.fi/viihde/2009101410420806_vi.shtml Joo
olen 37 vuotias mies ja kyllä haluaisin seurustella yli kymmenen vuotta nuoremman naisen kanssa. jos nainen on tosissaan liikkeellä vaikka perustaa perheen. nuorempi tulee helpommin raskaaksi ja raskauksen riskit on pienemmät. minäkin haluaisin terveitä lapsia. itse olen varakas, ahkera ja luotettava mies. joka on valmis tekemään kaikkensa perheen eteen. molemmat voittavat. toivottavasti joskus joku nainen on riittävän tosissaan liikkellä. mutta vastaus ehdottomasti kyllä. vanhemmissa naisissa ei sinänsä mitään vikaa. ystävinä on monen ikäisiä naisia myös vanhempia , mutten niiden kanssa perheen perustamista haaveile, enkä peittoa heiluta.
- 37v mies
En voisi koska alle 30 vuotiaat naiset on mulle liian kauniita jo. 35 v naine olis samalla viivalla mun kanssa
Kyllä voisin. Ikä on vain numero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082585
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411751Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461367Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3331255Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3361204Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen241131Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571093- 55966
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H13952Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21873