Olen tosi kiinnostunut kulkemaan väreissä väreissä!!! Olen 19v ja rakastan kaikkea neon värejä kaikkea kirkasta. Minulla on kaapit täynnä mielestäni liian tummaa ja haluan vaihtelua onko se teidän mielestä naurettavaa jos kulkee tuolla jossain kirkkaissa vaatteissa ja erikoisissa. Omistan yhden tosi hienon mekon mikä on neon pinkki, mutta en uskalla vetää sitä päälle ja lähteä ulos koska tuntuu että kaikki katsoo tuolla ulkona että mikäs vitun tikkurilan värikartta toi on?
Minulla on silmää yhdistellä vaatteet sopiviin niin että ei näytä ihan miltään urpolta mutta jännittää silti. Pitääkö kerää rohkeutta ja ostaa se mikä tuntuu hienolta?
Haluaisin kaikkia super hienoja pantoja missä on iso kukka ja jotain ihania ranta hattuja. Isoja ranne koruja en jaksa kulkea tuolla massa muodin mukaan mutta en myöskään masentava hevimörkö että erottuu massasta.
Olen suunnitellut itselleni täysin omanlaisen tyylin mikä on ehkä hieman pissis, rock, hippi joku sekotus. No jos suoraan sanotaan niin kaikkia tyylejä sekasin. Mutta uskallanko kulkea tuolla kun jossain new yorkin kaduilla jengi kulee mitä oudoimmissa vaatteissa. Uskallanko täällä hyisessä suomessa?
Värit ja erikoisuus hyisessä masentavassa suomessa
marilikamiu
2
178
Vastaukset
- kokofpa
Jos et nyt uskalla niin koska sitten? Anna mennä vaan. Mikä oikeus muilla on sanoa, ettet voisi käyttää värikkäitä vaatteita.
terkuin nainen 44v värikkäissä mutta ei neonvaatteissa Kesän muotia on just värikkäät värit :3 itse olen gootti-punk, mutta väriäkin kaapista löytyy, katseita saa, mutta kuitenkin oma mielipiteesi ratkaisee. et voi estää muiden olemasta sitä minkä haluut olla. :3 Eli; Rohkeasti vain väriä päälle! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338546Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4367224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647