Olen tosi kiinnostunut kulkemaan väreissä väreissä!!! Olen 19v ja rakastan kaikkea neon värejä kaikkea kirkasta. Minulla on kaapit täynnä mielestäni liian tummaa ja haluan vaihtelua onko se teidän mielestä naurettavaa jos kulkee tuolla jossain kirkkaissa vaatteissa ja erikoisissa. Omistan yhden tosi hienon mekon mikä on neon pinkki, mutta en uskalla vetää sitä päälle ja lähteä ulos koska tuntuu että kaikki katsoo tuolla ulkona että mikäs vitun tikkurilan värikartta toi on?
Minulla on silmää yhdistellä vaatteet sopiviin niin että ei näytä ihan miltään urpolta mutta jännittää silti. Pitääkö kerää rohkeutta ja ostaa se mikä tuntuu hienolta?
Haluaisin kaikkia super hienoja pantoja missä on iso kukka ja jotain ihania ranta hattuja. Isoja ranne koruja en jaksa kulkea tuolla massa muodin mukaan mutta en myöskään masentava hevimörkö että erottuu massasta.
Olen suunnitellut itselleni täysin omanlaisen tyylin mikä on ehkä hieman pissis, rock, hippi joku sekotus. No jos suoraan sanotaan niin kaikkia tyylejä sekasin. Mutta uskallanko kulkea tuolla kun jossain new yorkin kaduilla jengi kulee mitä oudoimmissa vaatteissa. Uskallanko täällä hyisessä suomessa?
Värit ja erikoisuus hyisessä masentavassa suomessa
marilikamiu
2
230
Vastaukset
- kokofpa
Jos et nyt uskalla niin koska sitten? Anna mennä vaan. Mikä oikeus muilla on sanoa, ettet voisi käyttää värikkäitä vaatteita.
terkuin nainen 44v värikkäissä mutta ei neonvaatteissa Kesän muotia on just värikkäät värit :3 itse olen gootti-punk, mutta väriäkin kaapista löytyy, katseita saa, mutta kuitenkin oma mielipiteesi ratkaisee. et voi estää muiden olemasta sitä minkä haluut olla. :3 Eli; Rohkeasti vain väriä päälle! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat1328426Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur5047687SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden2245733Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en1024850Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1474684Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su1784574Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1114508Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p254385Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr144246Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.03860