Olen tosi kiinnostunut kulkemaan väreissä väreissä!!! Olen 19v ja rakastan kaikkea neon värejä kaikkea kirkasta. Minulla on kaapit täynnä mielestäni liian tummaa ja haluan vaihtelua onko se teidän mielestä naurettavaa jos kulkee tuolla jossain kirkkaissa vaatteissa ja erikoisissa. Omistan yhden tosi hienon mekon mikä on neon pinkki, mutta en uskalla vetää sitä päälle ja lähteä ulos koska tuntuu että kaikki katsoo tuolla ulkona että mikäs vitun tikkurilan värikartta toi on?
Minulla on silmää yhdistellä vaatteet sopiviin niin että ei näytä ihan miltään urpolta mutta jännittää silti. Pitääkö kerää rohkeutta ja ostaa se mikä tuntuu hienolta?
Haluaisin kaikkia super hienoja pantoja missä on iso kukka ja jotain ihania ranta hattuja. Isoja ranne koruja en jaksa kulkea tuolla massa muodin mukaan mutta en myöskään masentava hevimörkö että erottuu massasta.
Olen suunnitellut itselleni täysin omanlaisen tyylin mikä on ehkä hieman pissis, rock, hippi joku sekotus. No jos suoraan sanotaan niin kaikkia tyylejä sekasin. Mutta uskallanko kulkea tuolla kun jossain new yorkin kaduilla jengi kulee mitä oudoimmissa vaatteissa. Uskallanko täällä hyisessä suomessa?
Värit ja erikoisuus hyisessä masentavassa suomessa
marilikamiu
2
243
Vastaukset
- kokofpa
Jos et nyt uskalla niin koska sitten? Anna mennä vaan. Mikä oikeus muilla on sanoa, ettet voisi käyttää värikkäitä vaatteita.
terkuin nainen 44v värikkäissä mutta ei neonvaatteissa Kesän muotia on just värikkäät värit :3 itse olen gootti-punk, mutta väriäkin kaapista löytyy, katseita saa, mutta kuitenkin oma mielipiteesi ratkaisee. et voi estää muiden olemasta sitä minkä haluut olla. :3 Eli; Rohkeasti vain väriä päälle! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291859Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1591829Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631619- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2141188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121061
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51009- 2851005
- 82981