Olen tosi kiinnostunut kulkemaan väreissä väreissä!!! Olen 19v ja rakastan kaikkea neon värejä kaikkea kirkasta. Minulla on kaapit täynnä mielestäni liian tummaa ja haluan vaihtelua onko se teidän mielestä naurettavaa jos kulkee tuolla jossain kirkkaissa vaatteissa ja erikoisissa. Omistan yhden tosi hienon mekon mikä on neon pinkki, mutta en uskalla vetää sitä päälle ja lähteä ulos koska tuntuu että kaikki katsoo tuolla ulkona että mikäs vitun tikkurilan värikartta toi on?
Minulla on silmää yhdistellä vaatteet sopiviin niin että ei näytä ihan miltään urpolta mutta jännittää silti. Pitääkö kerää rohkeutta ja ostaa se mikä tuntuu hienolta?
Haluaisin kaikkia super hienoja pantoja missä on iso kukka ja jotain ihania ranta hattuja. Isoja ranne koruja en jaksa kulkea tuolla massa muodin mukaan mutta en myöskään masentava hevimörkö että erottuu massasta.
Olen suunnitellut itselleni täysin omanlaisen tyylin mikä on ehkä hieman pissis, rock, hippi joku sekotus. No jos suoraan sanotaan niin kaikkia tyylejä sekasin. Mutta uskallanko kulkea tuolla kun jossain new yorkin kaduilla jengi kulee mitä oudoimmissa vaatteissa. Uskallanko täällä hyisessä suomessa?
Värit ja erikoisuus hyisessä masentavassa suomessa
marilikamiu
2
177
Vastaukset
- kokofpa
Jos et nyt uskalla niin koska sitten? Anna mennä vaan. Mikä oikeus muilla on sanoa, ettet voisi käyttää värikkäitä vaatteita.
terkuin nainen 44v värikkäissä mutta ei neonvaatteissa Kesän muotia on just värikkäät värit :3 itse olen gootti-punk, mutta väriäkin kaapista löytyy, katseita saa, mutta kuitenkin oma mielipiteesi ratkaisee. et voi estää muiden olemasta sitä minkä haluut olla. :3 Eli; Rohkeasti vain väriä päälle! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949