Ripsiseerumi

palloluomi

Erehdyin tilaamaan grouponin kautta ripsiseerumin Prolash.
Älkää vaan KOSKAAN laittako sellaista kuraa silmiinne. Aiheutti aluksi pientä kutinaa muutaman päivän jälkeen. Ymmärsin että se kuuluu asiaan.
Viime yön valvoin mielettömän kutinan vuoksi, ja silmäni ovat muurautuneen palloiksi nyt kun ylös nousin!! Aivan järkyttävä turvotus, ja paineentunne.
En tiedä mikä tässä aineessa on se joka aiheuttaa tuon reaktion, mutta tuote on täyttä p..kaa!!!
Onko muilla vastaavia kokemuksia?

24

7524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaaa

      Revitalash toimii mulla ainakin todella hyvin... eikohan se ole ripsiseerumista kiinni.... olen kokeillut myos Idol Lashia ja se on ihan ok. Martina Aitolehtikin kayttaa sita! Revitalashin saa ainakin halvemmalla www.jtbeautyoutlet.fi :sta.

      • ToiveikasSuklaasilmä

        Kiitti nettisivuvinkistä! harmi et menin just ostaan 146€ Revitalash A:n kampaamosta, kun tuolta olis saanu 110€ kotiinkuljetettuna... Hyvä tietää myös et tuolt saa Idol Lashiä. Mulle tuli tosi paksut ja tuuheat ripset sillä yhellä I.L. purkilla. Pituutta ei ehkä niinkään, mutta hyvä hintalaatusuhde siinä!


    • mina_taas
    • tgq,kgr.ö

      Käytän Prolashia parasta aikaa, ja minulla se ei aiheuttanut mitään kirvelyä tai silmien turpoamista. Ripsetkin kasvavat.

      Ellei se ap:lle sopinut, niin ei voi yleistää ongelmaa koskemaan kaikkia käyttäjiä.

    • rippis

      Onko täällä ketään joka olisi kokeillut tuota Grouponin viimeisimmäksi tarjoamaa LashP7-merkkistä ripsiseerumia?
      Itse tilasin sen ja se on jotenkin "outoa" ja hyytelömäistä. Vaikea saada sitä tököttiä levitettyä ripsien rajaan. Onko se kaikilla samanlaista?
      Aiemmin käytin IdolLash:ia eikä se tehnyt kovin kummoista vaikutusta, onko siitä kellään kokemuksia?

      • ToiveikasSuklaasilmä

        Oon käyttänyt tuubin Grouponin IDOL LASHIÄ ja tuli tosi paksut ja tuuheat ripset sillä. Pituutta en saanut juurikaan lisää.
        REVITALASH a nyt menossa toista viikkoa ja ei vielä kovasti näkyviä tuloksia. Ehkä jäykkyyttä ripsiin on tullut hieman, mahdollisesti vähän pituutta.


    • shoppazilla

      Mä oon kokeillut Idol Lashia ja Revitalashia ja täytyy sanoa etta jälkimmäinen toimi paremmin. Tilasin omani myös JT Beauty Outletista, nopeasti tuli!

    • JonnaT.

      JT BeautyOutletia hehkuttaa joka paikassa kuten täälläkin "salanimillä" nyt se sen omistaja J.T...neutraaleissa ketjuissa aika monella huonoja kokemuksia sieltä joten tilaisin kyllä tuotteeni ihan jostain muualta kuin tuolta.

      • höntti

        Mä ainakin tilasin tuolta ja hyvin toimi tilaus sekä tuote.
        Ihmettelen miks sitä pitäis "salanimillä" hehkuttaa kenenkään. Jos on positiivisia kokemuksia, niin kai ne saa jakaa siinä missä ne huonotkin. Molempia varmaan joka puljun kohdalle osuu.


      • Marketta96
        höntti kirjoitti:

        Mä ainakin tilasin tuolta ja hyvin toimi tilaus sekä tuote.
        Ihmettelen miks sitä pitäis "salanimillä" hehkuttaa kenenkään. Jos on positiivisia kokemuksia, niin kai ne saa jakaa siinä missä ne huonotkin. Molempia varmaan joka puljun kohdalle osuu.

        No tuon Jonnan tekstit näkyvät täältä heti...muuttelisi edes kirjoitustyyliään niin ei näkyisi niin nolosti läpi mitkä ovat sen. D: :D :D :D :D :D


    • oppeliini1

      Oppia ikä kaikki!

      Yleensä netistä tilaamalla saa - ei aina sitä mitä luulee ja uskoo.

      Aivan liian monet aineet ja tuottee ovat valmistetut ulkomailla joissa säännot ja terveysriskit ovat täysin tuntematon käsite. Raha ja myynti on ainoa motivaatio saada tuotteet tehtaista ulos.
      Ei hyvä ei paha, niin vain on.

      Parasta olisi maksaa huikan enemmä ja hankkia tuotteet luotettavalta tekijältä/tuottajalta.
      HUOM: jos tuotteessa sanotaan: Distributed by ...(oli sitten Suomess tai muualla) se tarkoittaa vain että tuo yhtio hoitaa kyseisessä maassa tuotteen jakelun. EI suinkaan että tuote on TEHTY siinä maassa.
      90% melkein kaikista lääkkeistä, vitamiineista, kosmetiikasta tuotteen tekijämaa on Kiina.

    • räpsyripset

      mä oon käyttäny nyt 3 viikkoo MK ripsiseerumia eikä oo ollu minkäänlaisia ongelmia ja oon huomannu että ripsiä on tullu jo nyt lisää.. tuntuu tosi mukavalta eikä kirvele yhtää jos menee silmään... kun kattoo noita hintaluokkia nii se on viel tosi halpa verrattuna esim revitalashiin (revitalash 120-130€) ja tää mitä käytän nii oliskohan ollu 85€. yleensä ne on jotain kuraa mitä siellä diileissä pyörii, mutta jos kiinnostaa hyvä ja halpa ripsiseerumi (myös kulmakarvoille) nii laita s-postia: [email protected]

      • ....................

        oletteko te oikeasti noin tyhmiä että kuvittelette noitten tököttien KASVATTAVAN lisää ripsiä..??!!!

        Sitä ei mikään litku tee, ja kaikki on huuhaata...tekoripset asia erikseen,,,että oikeen 3 viikkoa, on kyllä vilkas mielikuvitus sulla...mutta hei mikä vaan toimii, ja omatpahan on rahanne...itse laitan ripsien pidennyksen, sillä saa mitä tilaa ja tulokset on konkreettiset...


      • ToiveikasSuklaasilmä
        .................... kirjoitti:

        oletteko te oikeasti noin tyhmiä että kuvittelette noitten tököttien KASVATTAVAN lisää ripsiä..??!!!

        Sitä ei mikään litku tee, ja kaikki on huuhaata...tekoripset asia erikseen,,,että oikeen 3 viikkoa, on kyllä vilkas mielikuvitus sulla...mutta hei mikä vaan toimii, ja omatpahan on rahanne...itse laitan ripsien pidennyksen, sillä saa mitä tilaa ja tulokset on konkreettiset...

        Kyseinen henkilö ei selvästikkään taida oikein tietää mistä puhuu :D Mutta siitä vaan sitte tekoripsiä liimaamaan. Nehän näyttää usein tosi "luonnollisilta" ja vie mennessään omatkin ripset. Kukin tyylillään.


    • HHhh_

      DHC:n ripsiseerumi ainakin tuuhentaa ripsiä, joskaan se ei ainakaan minulla niitä kauheasti ole kasvattanut. Eipä ole ripsiä katkeillut tai tippuillut sen käytön aikana. Eilen kun olin vakkarikosmetologillani kasvohoidosssa hän väitti ripsieni myös tummentuneen. Niin että siinä ei mennyt rahat hukkaan.

    • Olen ostanut diileistä monenlaisia ripsiseerumeita ja hyvin ovat minulla toimineet.

      • räpsyripsi

        Minulla on Prolash toiminut hyvin. Seerumi on helppo levittää koska koostumus geelimäinen. Ei kutise iholla vaikka minulla herkkä iho. Aiemmin oon käyttänyt Revitalash joka suoranaisesti kirveltää. Jos vertailisin tuotteita niin revitalash ehkä kasvattaa nopeammin mutta Prolashilla oon saanut tuuheammat ripset. Tyytyväinen oon ollut molempiin omat hyvät puolet kummassakin.


    • hmhm

      Kuten kaikissa lääkkeissä ja kemikaaleissa, myös näissä voi olla haittavaikutuksia. Kaikille niitä ei tule, mutta on hyvä, että ihmiset varoittaa, mihin kannattaa ensikertalaisena varautua. Ja mitä tuo nyt haittaa, jos joku omaa kauppaansa mainostaiskin..? Hirviä paikka :D Eikä nämä nyt ihan huuhaata ole, monimonimoni aine voi vaikuttaa ihmiskehoon tavalla tai toisella. Joidenkin ripsen kavattajien vaikuttava aine saattaa olla esim. prostaglandiinia, joka on ihan kehon oma aine, jolla on todettu olevan myös muita vaikutuksia.

    • oletkourvelo?

      Oletko ihan urvelo ja laitat ripsiseerumia silmiisi? Sitä kuuluu laittaa ripsiin. Kaskun et dippii silmiäsi ripsivärin poistoaineeseen. Hah!

    • Hanna-Maarit
    • pantteri_60

      Hei Palloluomi! Olet laittanut tämän viestin jo vuosia sitten, mutta kun lähdin etsimään käyttökokemuksia Prolash :sta, niin näin vanhoja viestejä täältä näköjään löytyy.. En tiedä oletko vain kirjoittanut väärin, vai oletko tosiaan toiminut noin hullusti..? Eihän näitä ripsiseerumeja tietenkään silmiin laitetaan, vaan silmäluomelle, silmäripsien tyveen... Mutta, kirjoitit varmaan vain väärin. ;-) Joka tapauksessa itse olen käyttänyt Prolash :aa täyden putkilon, eikä minulla ole ollut siitä mitään vaikutusta. Ei toki mitään negatiivistakaan. Rahat menivät täysin hukkaan. Halpa ainehan se oli. En maksanut putkilosta kuin 49 euroa tänä kevättalvena. Ostin Prolashin, koska siinä ei ole sitä paljon puhuttua "myrkkyä".. prostaglandiinin johdannaisia.. mm. Isopropyl Cloprostenate ja Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide. Olen tosi herkkä ja allerginen monille asioille, eivätkä mun silmät kestäneet EyEnvyn käyttöä, jossa on tuota IC:tä. EyEnvy on seerumi, joka selvästi teki ripseni upean näköisiksi, pitkiksi, paksuiksi, tuuheiksi. Ripsiä tuntui jopa lisääntyvän.. Harmi, että silmäni alkoivat niin pahasti punertamaan, että käytöstä oli pakko luopua. By the way: Tiedoksi täällä keskustelussa jollekulle, joka oli sitä mieltä, että ripsiseerumien vaikutus on vain korvien välissä, eikä mitään konkreettista... Tässä hieman lisää faktatietoa: "Silmäluomen reunaan voi muodostua uusia ripsirivejä. Kasvaessaan ripset voivat kääntyä eri suuntiin, myös kohti silmän pintaa. Suomen Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimea tiedotti kuluttajille prostaglandiinin johdannaisia sisältävien ­ripsiseerumien riskeistä elokuussa 2012. Fi­mean mukaan seerumit ovat luokiteltavissa lääkkeiksi ja niillä on merkittäviä haittavaikutuksia. Ruotsissa prostaglandiinin johdannaisia ­sisältäviä ripsiseerumeita on kielletty." Tämä upea ripsien lisäkasvu ei siis ole välttämättä hyvä asia ja sen näyttäisi aiheuttavan juuri tuo edellä mainitsemani aine.. Mutta, minä jatkan edelleen aineiden käyttöä. Nyt minulla on tilauksessa SwissLash. :-)

    • silmeri

      Hyvin toimi JT Beauty Outlet ja Revitalash.....

      • seerumi

        Revitalshia saa todella edullisesti amazonista, maksaa vain 70 euroa siellä. Olen tilannut jo 3 kertaa, ei mitään ongelmia tilauksen kanssa. Muista tilata amazon. uk tai sitten ebay.uk.


    • pirkkoooo

      Noista ei voi aina tietää onko aitoja vai feikkejä jos tulee Amazonista tai Ebaysta. Ite tilasin kanssa JT:stä, ja viikossa tuli perille. Ei mitään valittamista!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe