Green Day on maailman paras bändi vai mitä!!!!!!
Vastaukset 3
- Röpölö
Aika perus pop-punk -bändi ainakin mun mielestä. Musiikin historiasta löytyy niin paljon musikaalisesti ylivoimaisempia bändejä kuin Green Day, jonka kappaleet ovat aika arkista ja yksinkertaista ränttätänttää. Ehkä ymmärrät mitä tarkoitan kun saat muutamia vuosia lisää ikää.
Ei siinä, ei Green Day nyt paska bändi ole. Ihan kivoja biisejä siellä täällä, itseeni on vain aina iskenyt enemmän monimutkaisempi musiikki. green day on must maailman paras bändi sano kuka sano... sitä paitsi en usko että löytyy oon meinaa aika kova fani
- oh love
Kuinka moni oli keikalla silloin ku viimeks kävi suomes? mä kävin ja oli kyl iha paaraaas!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3921526- 65981
- 82969
- 119957
- 92930
- 94711
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50639Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku116634En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56614