kaksosmies,ristiverinen otti yhteyksiä juhannuksen alla.liki vuoteen ei ole kuulunut mitään ja laittoi kuvansakin.hän on ollut joku vuosi sitten seurusteluntyyppiisessä suhteessa kanssasni.hän ei vastannut kun kysyin hänen tilannettaan naisasioissa.hän kyselee aina mun seksielämästäni.ja ehkä kokilee kepillä jäätä että vieläkö lähden seikkaillemaan välillä,mitä teimmekin satunnaisesti tiheään. mitem näet asian? onko tunteita vai tapaammeko vielä kepeissä vai tunnemielessä? miten näet? olen häntä seitsemän vuotta vanhempi nainen,erottinen lataus oli pääasia,tunneasioissa hän on selvittämätön tapaus.kerran sanoi rakastavansa minua,ja oli peräänikin jonkin aikaa.miten tilanne kehittyy vai mitä juttu on? hän ei vastaa koskaan kun kysyn naisasioita-,?
näetkä asian keskiyö?
2
72
Vastaukset
Hei
katsotaan tätä värikästä rantapalloa.
näen varakkaan nuoremman miehen, sinun tulisi olla varovainen hänen kanssaan.
toki ei tässä muita naisia ole näkyvissä, ei ollenkaaan. mutta rahan kanssa hän käyttäytyy eri tavoin kuin sinä.
sinulla on onnea kotonasi, kaikki on ja menee niinkuin pitääkin. eikä rahankaan kanssa ole stressiä.
ja ihan totta, näen sinun menevän naimisiin ja onnea säteilee joka suunnalta.
sinä saat tästä kysymästäsi miehestä mahdollisesti päänsärkyä, koska hän ei arkisissa asioissa pärjää odottamallasi tavalla. mutta vanhemman miehen kanssa sinulla olisi asiat paremmin, olisi hyvä jos et olisi lukossa vain tämän nuoremman miehen suuntaan.
t. Keskiyö- vielä yks vastaus.?
ok,näetkä että mitä hän hakee yhteydenotoillaan? hupia vai onko tunteet jäljellä,näenkä häntä ja koska? vanhemmmalla miehellä,4v vanhempi ,on tietynlaisia pngelmia itsensä kanssa-ja se ei oikein vaikuta hyvältä-mikähän hänet saisi ajattelemaan elämää kunniottavammalta tavalla elää? nuorempi on hyvännäköinen ja epämääräinen tunnelataukseltaan,vahant muistot van heräsi yhteydenotiossaan...vanhempi ,tumma kaveri on liian kova hörppäämään mikä jarruttaa suhteen paranemista.itse en juo ja haluan vakaata eelämäntapaa,mitä ei hevin löydy mistään ...ja raittiimmat ehdokkaat eivät vain kolahda. miten kuvailit mua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk655485Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6143559SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit842939Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2872769"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –961820Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6601750Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4851434Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re241401Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti141361Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?
Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .183948