kaksosmies,ristiverinen otti yhteyksiä juhannuksen alla.liki vuoteen ei ole kuulunut mitään ja laittoi kuvansakin.hän on ollut joku vuosi sitten seurusteluntyyppiisessä suhteessa kanssasni.hän ei vastannut kun kysyin hänen tilannettaan naisasioissa.hän kyselee aina mun seksielämästäni.ja ehkä kokilee kepillä jäätä että vieläkö lähden seikkaillemaan välillä,mitä teimmekin satunnaisesti tiheään. mitem näet asian? onko tunteita vai tapaammeko vielä kepeissä vai tunnemielessä? miten näet? olen häntä seitsemän vuotta vanhempi nainen,erottinen lataus oli pääasia,tunneasioissa hän on selvittämätön tapaus.kerran sanoi rakastavansa minua,ja oli peräänikin jonkin aikaa.miten tilanne kehittyy vai mitä juttu on? hän ei vastaa koskaan kun kysyn naisasioita-,?
näetkä asian keskiyö?
2
64
Vastaukset
Hei
katsotaan tätä värikästä rantapalloa.
näen varakkaan nuoremman miehen, sinun tulisi olla varovainen hänen kanssaan.
toki ei tässä muita naisia ole näkyvissä, ei ollenkaaan. mutta rahan kanssa hän käyttäytyy eri tavoin kuin sinä.
sinulla on onnea kotonasi, kaikki on ja menee niinkuin pitääkin. eikä rahankaan kanssa ole stressiä.
ja ihan totta, näen sinun menevän naimisiin ja onnea säteilee joka suunnalta.
sinä saat tästä kysymästäsi miehestä mahdollisesti päänsärkyä, koska hän ei arkisissa asioissa pärjää odottamallasi tavalla. mutta vanhemman miehen kanssa sinulla olisi asiat paremmin, olisi hyvä jos et olisi lukossa vain tämän nuoremman miehen suuntaan.
t. Keskiyö- vielä yks vastaus.?
ok,näetkä että mitä hän hakee yhteydenotoillaan? hupia vai onko tunteet jäljellä,näenkä häntä ja koska? vanhemmmalla miehellä,4v vanhempi ,on tietynlaisia pngelmia itsensä kanssa-ja se ei oikein vaikuta hyvältä-mikähän hänet saisi ajattelemaan elämää kunniottavammalta tavalla elää? nuorempi on hyvännäköinen ja epämääräinen tunnelataukseltaan,vahant muistot van heräsi yhteydenotiossaan...vanhempi ,tumma kaveri on liian kova hörppäämään mikä jarruttaa suhteen paranemista.itse en juo ja haluan vakaata eelämäntapaa,mitä ei hevin löydy mistään ...ja raittiimmat ehdokkaat eivät vain kolahda. miten kuvailit mua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.182532Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162081889Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591559Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021511Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491436Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1981279- 951192
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511095Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171005Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako136878