Ovatko sukulaisesi stressaneet

A funtsi

sinua sinkkuudestasi? Kyselleet aina, että milloinkas sinä sen kaverin löydät jne.
Eikös se olisi sinunkin aika löytää joku?

171

438

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      Eivät enää aikoihin, ovat kai luopuneet toivosta suhteeni :D No minäkin olen suurimmaksi osaksi luopunut sukulaisistani.

    • sinkkuilia

      en pidä enää yhteyttä sukulaisiin juuri tuon takia.

    • Tarjous nro1

      Tutun kuuluista. Ei mitään musiikkia korville:((

    • Ei paljon stressaa

      Nuorempana kyllä, mutta eivät enää. En kyllä pahemmin edes käy missään sukujuhlissa, niin ei tarvitse selitellä (ja voinko muka täräyttää niille päin naamaa, että olen nyt 40-vuotiaana nussimaton friikki?) Äitini ei ole myöskään pitkiin aikoihin yrittänyt tutustuttaa minua "mukaviin tyttöihin" (= lihaviin rumiluksiin, jotka eivät ole kenellekään kelvanneet), taitaa nykyään luulla että olen homo.

    • Eivät ole.

    • future love

      MInuakin aikaisemmin ärsyttivät tuollaiset kyselemiset. Nyt kuitenkin olen tullut toisiin aatoksiin. Olen vihdoin ymmärtänyt rakastavan parisuhteen merkityksen ihmisen onnellisuudelle. On hyvä, jos joku aina silloin tällöin kysymyksillään muistuttaa tästä elämän sanoisinko tärkeimmästä asiasta eli rakkaudesta. Se pitää yllä tsemppimielialaa eli että kyllä minäkin vielä joku päivä löydän elämääni sen aidon rakkauden. Kiitos kyselijät.

      • A senne

        Sulla oikea asenne.


    • my life

      Ex-mieheni nykyisellä vaimolla on kamala huoli minun sinkkuudesta, ole luvannut ottaa kaikki miesseuralaiseni mukaan ja lähteä heille kylään!!
      Mitä ihmettä minun henkilökohtainen elämäni kuuluu hänelle!!!

      • .............n

        ehkä pelkää että sinkkuna varastat vielä miehen takaisin :D


      • my life
        .............n kirjoitti:

        ehkä pelkää että sinkkuna varastat vielä miehen takaisin :D

        En ole edes puheväleissä ex-mieheni kanssa, siis aivan turha pelko.


    • mustispeppers

      Multa ei oo taidettu koskaan moista udella, jotku kaukasemmat tosin, että onkos sulla joku kysymyksen. En pidä sitä niin loukkaavana, jos 2. vuoden välein tuollainen kysytään, kuuluu sellaisiin kuulumisien vaihtamiseen :) Ehkä ovat sitten ajatelleet, että eihän tuo ketään saa, niin mitä siltä kysellään moista.

      • Tarjous nro1

        Multa muisti eno aina kysyä....oisko hällä muisti alkanu renaamaan...kun ei enää kysy?


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Multa muisti eno aina kysyä....oisko hällä muisti alkanu renaamaan...kun ei enää kysy?

        Tai sitten vaan: annoin tarpeeksi hyviä vastauksia.....meni suu umpeen;)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Multa muisti eno aina kysyä....oisko hällä muisti alkanu renaamaan...kun ei enää kysy?

        Setäni kanssa en ole tekemisissä ja enoni on haudassa, kummitäti kyseli, mutta nyt hänkin käy ottamassa aina välillä "lisähappea" sairaalassa :P


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Setäni kanssa en ole tekemisissä ja enoni on haudassa, kummitäti kyseli, mutta nyt hänkin käy ottamassa aina välillä "lisähappea" sairaalassa :P

        Kysyjäporukka on sitten huvennut....


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Kysyjäporukka on sitten huvennut....

        Sisarukset eivät viitsi ja vanhemmat ei muista :DD


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Kysyjäporukka on sitten huvennut....

        Uskomatonta miten sitä oli joittenkin "hampaissa"....jokos oot löytänyt jonkun?


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Sisarukset eivät viitsi ja vanhemmat ei muista :DD

        Kieltämättä joskus oikein pyrki välttelemään tilanteita, että kohtas heitä.....


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Uskomatonta miten sitä oli joittenkin "hampaissa"....jokos oot löytänyt jonkun?

        Ääh... Mitäs minä... Tämäkin päivä meni ohi niin, että hurahti. Olo on kyllä samanlainen kuin hiihtoladulta tulleena :))


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Uskomatonta miten sitä oli joittenkin "hampaissa"....jokos oot löytänyt jonkun?

        Mikäs verran ikää Tarjouksella olikaan? ;)


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Ääh... Mitäs minä... Tämäkin päivä meni ohi niin, että hurahti. Olo on kyllä samanlainen kuin hiihtoladulta tulleena :))

        Ramaseeko vai täh? Niinku pitemmänkin lenkin hiihtäny....kuis ny noin:)


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Mikäs verran ikää Tarjouksella olikaan? ;)

        Ihan kuule ikämies-sarjalainen....hiukkasen yli 40v....kultaisella 60-luvulla syntyny;)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Ramaseeko vai täh? Niinku pitemmänkin lenkin hiihtäny....kuis ny noin:)

        Kävin fysioterapeutilla :P Laittelin niskajumit kuntoon :)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Ihan kuule ikämies-sarjalainen....hiukkasen yli 40v....kultaisella 60-luvulla syntyny;)

        Mies parhaassa iässä ;))


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Kävin fysioterapeutilla :P Laittelin niskajumit kuntoon :)

        Teki varmaan terää....jos vaan kunnon fyssari....se on näitten istumatyöläisten vaivaa:)


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Mies parhaassa iässä ;))

        Kiitti:) Monenlaista vaivaa alkaa ikä tuomaan....kroppa vanhenee...mieli täytyy yrittää pitää korkeella;)
        Paljonkos neitille on ikää karttunut....eihän tätä sais naiselta kysyä;)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Teki varmaan terää....jos vaan kunnon fyssari....se on näitten istumatyöläisten vaivaa:)

        Nuori likka, en saanut vakkarille aikaa pikaisesti, joku kesälomatuuraaja... Ens yö nukutaan vissiin mahallaan, sen verran painoi käsilaukkukin olkapäälle :))


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Kiitti:) Monenlaista vaivaa alkaa ikä tuomaan....kroppa vanhenee...mieli täytyy yrittää pitää korkeella;)
        Paljonkos neitille on ikää karttunut....eihän tätä sais naiselta kysyä;)

        37 kesää on taidettu nähdä :))


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Nuori likka, en saanut vakkarille aikaa pikaisesti, joku kesälomatuuraaja... Ens yö nukutaan vissiin mahallaan, sen verran painoi käsilaukkukin olkapäälle :))

        Heh:) Nii ne on nää loma-ajat.
        Kyllä sen jälkeen paikat pikkasen kipeinä...ootko kokeillu koskaan akupunktiota...ite oon fyssari laitto....pikkasen epäilin, mutta ihan hyvin toimi:)
        Mahallaan on mukava välistä köllöttää;)


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        37 kesää on taidettu nähdä :))

        Sinähän oot sitte vielä nuori;)
        Niin ja vetree...nainen kauneimmillaan...ei liian nuori eikä liian vanha:)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Heh:) Nii ne on nää loma-ajat.
        Kyllä sen jälkeen paikat pikkasen kipeinä...ootko kokeillu koskaan akupunktiota...ite oon fyssari laitto....pikkasen epäilin, mutta ihan hyvin toimi:)
        Mahallaan on mukava välistä köllöttää;)

        Kallista lystiä vain on :( Kerran kuussa yritän käydä, mutku se tuntuu olevan liian harvoin. Kehtaavat vielä valittaa, että on muka paikat jumissa ;))


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Kallista lystiä vain on :( Kerran kuussa yritän käydä, mutku se tuntuu olevan liian harvoin. Kehtaavat vielä valittaa, että on muka paikat jumissa ;))

        Juu muistavat narista:((
        Sulla pitäis olla kotona omahieroja;)
        Tk:sta sain joskus lähetteen...pääs hiukka halvemmalla.
        Ootko koskaan kokeillu sellasta hierovaa tuolia?


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Juu muistavat narista:((
        Sulla pitäis olla kotona omahieroja;)
        Tk:sta sain joskus lähetteen...pääs hiukka halvemmalla.
        Ootko koskaan kokeillu sellasta hierovaa tuolia?

        Enh, en mä semmoista :P Me taidetaan pilata ketju kuin ketju ;)


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Enh, en mä semmoista :P Me taidetaan pilata ketju kuin ketju ;)

        Ei kai nää nyt meijän jutuista pilaannu;) Ihan aiheesta kirjoitellaan:)
        Se on muuten hyvä se tuoli....maksaa vaan hiukkasen paljon:((
        Sinähän oot pirtee kirjoittaja;)


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Ei kai nää nyt meijän jutuista pilaannu;) Ihan aiheesta kirjoitellaan:)
        Se on muuten hyvä se tuoli....maksaa vaan hiukkasen paljon:((
        Sinähän oot pirtee kirjoittaja;)

        Pitäskö laittaa oma ketju;)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Pitäskö laittaa oma ketju;)

        :D Mä en meinannut saada enää vastattua, joku meinaa, että nyt riittää :DD


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        :D Mä en meinannut saada enää vastattua, joku meinaa, että nyt riittää :DD

        No ihan hyvin tul perille:)
        Ite olen se meidän suvussa joka oli aina hampaissa:((
        Aattelin että enonkin omat pojat valkanneet oikein esimerkillisesti....


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        No ihan hyvin tul perille:)
        Ite olen se meidän suvussa joka oli aina hampaissa:((
        Aattelin että enonkin omat pojat valkanneet oikein esimerkillisesti....

        Kui se teidän suvussa oli?


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Kui se teidän suvussa oli?

        Hmmm... koko äidin suku :P Isä kai valkkas väärän naisen. Äähhh...vaikee selitellä.


      • mustispeppers
        mustispeppers kirjoitti:

        Hmmm... koko äidin suku :P Isä kai valkkas väärän naisen. Äähhh...vaikee selitellä.

        Kuitenkin, sen kaiken hellyyden, rakkauden, hyväksynnän, olemme kuitenkin saaneet äidin puolelta. Koskaan mummo ja pappa tuominneet mitenkään, ei pahaa sanaa sanoneet, vaikka aihetta olisi ollut :)


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Kuitenkin, sen kaiken hellyyden, rakkauden, hyväksynnän, olemme kuitenkin saaneet äidin puolelta. Koskaan mummo ja pappa tuominneet mitenkään, ei pahaa sanaa sanoneet, vaikka aihetta olisi ollut :)

        Tuskin isäs väärin valitsi.....tais olla täysosuma...aattelin vaan kun noin pirtee on tytär;)
        Ei se kyllä mitään mukavaa olla hampaissa.
        Se on hienoa kun sullakin on ollut kivat ja ymmärtäväiset mummo ja pappa:)


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Hmmm... koko äidin suku :P Isä kai valkkas väärän naisen. Äähhh...vaikee selitellä.

        Suvustahan on joku sanontakin....en muista:((
        I


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Tuskin isäs väärin valitsi.....tais olla täysosuma...aattelin vaan kun noin pirtee on tytär;)
        Ei se kyllä mitään mukavaa olla hampaissa.
        Se on hienoa kun sullakin on ollut kivat ja ymmärtäväiset mummo ja pappa:)

        Niin, tai osa suvusta on ok :D Oon mä pari kertaa vanhemmilleni sanonut, ettette sitten ole omille lapsenlapsille sellasia kuin meille oltiin isän suvun puolelta. On sieltä aika paljon loukkauksia sadellut, siksi mä olen katkaissutkin välit aika moneen. Mun ei ole pakko tämän ikäisenä olla tekemisissä sellaisten kanssa, jotka tekevät pahaa henkisesti.


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Niin, tai osa suvusta on ok :D Oon mä pari kertaa vanhemmilleni sanonut, ettette sitten ole omille lapsenlapsille sellasia kuin meille oltiin isän suvun puolelta. On sieltä aika paljon loukkauksia sadellut, siksi mä olen katkaissutkin välit aika moneen. Mun ei ole pakko tämän ikäisenä olla tekemisissä sellaisten kanssa, jotka tekevät pahaa henkisesti.

        Onkohan se vaan jotain "pirulllisuutta" tollanen käytös?
        On sevaan kyllä ressaavaa olla kohteena:((
        Ei siinä itellä jonkun kerran kaukana oo ollut kyyneleetkään...vaikka eihän mies saisi itkeä....senkin sanonnan joku nero keksinyt:((


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Onkohan se vaan jotain "pirulllisuutta" tollanen käytös?
        On sevaan kyllä ressaavaa olla kohteena:((
        Ei siinä itellä jonkun kerran kaukana oo ollut kyyneleetkään...vaikka eihän mies saisi itkeä....senkin sanonnan joku nero keksinyt:((

        Ninpä :) Mutta kukin luo oman elämän eteenpäin, turha katsella selän taakse :)


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Ninpä :) Mutta kukin luo oman elämän eteenpäin, turha katsella selän taakse :)

        Juu, vaikka kipeetäkin joskus tehnyt. Eteenpäin sano mummo lumessa;)
        Mummot on kieltämättä fiksuja ja lämpöisiä.
        Aina sitä toivoo,että löytyis....


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Juu, vaikka kipeetäkin joskus tehnyt. Eteenpäin sano mummo lumessa;)
        Mummot on kieltämättä fiksuja ja lämpöisiä.
        Aina sitä toivoo,että löytyis....

        Ei oo kauheen kiva iltasella laittaa pääkkyä tyynylle yksikseen:((


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Juu, vaikka kipeetäkin joskus tehnyt. Eteenpäin sano mummo lumessa;)
        Mummot on kieltämättä fiksuja ja lämpöisiä.
        Aina sitä toivoo,että löytyis....

        :) Mun on nyt mentävä nukkumaan, oon hiukka väsy ja aivot junnaa paikoillaan.


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        :) Mun on nyt mentävä nukkumaan, oon hiukka väsy ja aivot junnaa paikoillaan.

        Kauniita unikuvia sulle höyhensaarille;)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Ei oo kauheen kiva iltasella laittaa pääkkyä tyynylle yksikseen:((

        Eihän sitä yksin tahtois, mutta... :) öitä, näje kauniit unet!


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Eihän sitä yksin tahtois, mutta... :) öitä, näje kauniit unet!

        Yritellään...pääkkyä tyynyyn;)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Kauniita unikuvia sulle höyhensaarille;)

        Lähden kyläilemään... Voi olla, etten pääse illalla koneelle :)


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Lähden kyläilemään... Voi olla, etten pääse illalla koneelle :)

        Ok;)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Ok;)

        Pikasilmäys tännekin, nyt on mentävä nukkumaan... Kyläreissulla edelleen, mua odottaa sänky.


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Pikasilmäys tännekin, nyt on mentävä nukkumaan... Kyläreissulla edelleen, mua odottaa sänky.

        Kauniita unia;)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Kauniita unia;)

        Öitä! Tuli hieman juotua ja syötyä sekä naurettua pitkäksi aikaa. Katsottiin systerin kanssa vielä vanha enkkulainen huumorileffakin :DD Kuiva huumori se olla pitää ;))


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Öitä! Tuli hieman juotua ja syötyä sekä naurettua pitkäksi aikaa. Katsottiin systerin kanssa vielä vanha enkkulainen huumorileffakin :DD Kuiva huumori se olla pitää ;))

        Kevennystä....sitä kaipaa aina välistä:) Kiva kun sulla kivaa;)


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Öitä! Tuli hieman juotua ja syötyä sekä naurettua pitkäksi aikaa. Katsottiin systerin kanssa vielä vanha enkkulainen huumorileffakin :DD Kuiva huumori se olla pitää ;))

        Joko oot kotitanhuvilla;)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Joko oot kotitanhuvilla;)

        juu, aamulla jo ajelin omaan kotiin, käväsin lähikaupungissakin tänään, kun ei jaksanut olla kotona. Ja äsken piti käydä hakemassa rahaa, kun talkkari vaati :( Höh, uusi jonku räystään ja joilla on autotalli, saivat sen sille maksaa... Koko ajan rahanmenoa.


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        juu, aamulla jo ajelin omaan kotiin, käväsin lähikaupungissakin tänään, kun ei jaksanut olla kotona. Ja äsken piti käydä hakemassa rahaa, kun talkkari vaati :( Höh, uusi jonku räystään ja joilla on autotalli, saivat sen sille maksaa... Koko ajan rahanmenoa.

        Soppailitko oikeen?


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Soppailitko oikeen?

        Ny taitaa nuo alet alkaneet?
        Olivatko ilmoittaneet etukäteen tosta korjauksesta:(


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Ny taitaa nuo alet alkaneet?
        Olivatko ilmoittaneet etukäteen tosta korjauksesta:(

        Oon mä katsonut jo pari vuotta, että se mun postilaatikon kohdalta vuotaa, ja ajatellut, että se pitää paikata tai uusia :P Nyt se oli sitten tipahtanut alas :D Ei se kallis ollut 26 egeä per nenä, ei hirveitä investointeja.

        En minä mitään löytänyt, kävin parissa vaatepuljusta, vaatteet oli joko liian isoja tai sitten liian pieniä ja ne mitkä oli sopivan kokoisia eivät olleet alennuksissa.


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Oon mä katsonut jo pari vuotta, että se mun postilaatikon kohdalta vuotaa, ja ajatellut, että se pitää paikata tai uusia :P Nyt se oli sitten tipahtanut alas :D Ei se kallis ollut 26 egeä per nenä, ei hirveitä investointeja.

        En minä mitään löytänyt, kävin parissa vaatepuljusta, vaatteet oli joko liian isoja tai sitten liian pieniä ja ne mitkä oli sopivan kokoisia eivät olleet alennuksissa.

        No ei ollu sitten paha hinta...ja kun oli oikein tarvekkin sille;)
        Se muuten tahtoo just olla, että ne "välikoot" puuttuu:((
        Tuolla ihan cityssä kun oon hommissa niin kyllä se on yhtä puljausta aamuruuhkat ja pois sit kun tulee:((
        Oliko reissus onnistunu....ainaskin mukavia kirjoittelit:)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        No ei ollu sitten paha hinta...ja kun oli oikein tarvekkin sille;)
        Se muuten tahtoo just olla, että ne "välikoot" puuttuu:((
        Tuolla ihan cityssä kun oon hommissa niin kyllä se on yhtä puljausta aamuruuhkat ja pois sit kun tulee:((
        Oliko reissus onnistunu....ainaskin mukavia kirjoittelit:)

        oli ihan kiva piipahdus, olis voinut tietysti jäädä sinne pidemmäksikin aikaa... Tuntuu nimittäin täällä olevan bileet naapureissa...


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        oli ihan kiva piipahdus, olis voinut tietysti jäädä sinne pidemmäksikin aikaa... Tuntuu nimittäin täällä olevan bileet naapureissa...

        Kuuluuko oikeen isompaakin metakkaa? Ootko asiasta ilmoitellu isännöisijälle?
        Asuuks siinä jotain häiriköitä:((


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Kuuluuko oikeen isompaakin metakkaa? Ootko asiasta ilmoitellu isännöisijälle?
        Asuuks siinä jotain häiriköitä:((

        Musiikkia kuuntelevat, ihan kai normikansaa. Soitan poliisit, jos jatkuu vielä pari tuntia, alkaa vanhempi väki häiriintyä muuten. Oon minä isännöitsijälle ilmoitellut, mutta hän ei kuulema voi asialle mitään, ainoastaan käskee soittaa poliisit. Viimeksi valitin, että kun 9-kymppinen mummeli joutui käydä sanomassa, että musiikki seis. Minusta sen ikästen ei tarvitsisi enää jumputusta kuunnella.


      • mustispeppers
        mustispeppers kirjoitti:

        Musiikkia kuuntelevat, ihan kai normikansaa. Soitan poliisit, jos jatkuu vielä pari tuntia, alkaa vanhempi väki häiriintyä muuten. Oon minä isännöitsijälle ilmoitellut, mutta hän ei kuulema voi asialle mitään, ainoastaan käskee soittaa poliisit. Viimeksi valitin, että kun 9-kymppinen mummeli joutui käydä sanomassa, että musiikki seis. Minusta sen ikästen ei tarvitsisi enää jumputusta kuunnella.

        Hups... ei täällä biletetäänkään, tuollla on yhden musaukon konsertti, johon mun piti mennä :DDD


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Musiikkia kuuntelevat, ihan kai normikansaa. Soitan poliisit, jos jatkuu vielä pari tuntia, alkaa vanhempi väki häiriintyä muuten. Oon minä isännöitsijälle ilmoitellut, mutta hän ei kuulema voi asialle mitään, ainoastaan käskee soittaa poliisit. Viimeksi valitin, että kun 9-kymppinen mummeli joutui käydä sanomassa, että musiikki seis. Minusta sen ikästen ei tarvitsisi enää jumputusta kuunnella.

        Oot kyllä ihan oikeessa. Joillakin ei taho olla mitään tajua, että talossa asuu muitakin ihmisiä. JOs ovat järjestysäännöt saaneet niin eivät ainakaan ymmärrä lukemaansa tekstiä:((
        Ei minkäänlaisia tapoja. Ootko käyny sanomassa niitten ovella?
        Ja varmaan pistävät vielä asunnon ihan remonttikuntoon, jos asuvat vuokralla.


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Hups... ei täällä biletetäänkään, tuollla on yhden musaukon konsertti, johon mun piti mennä :DDD

        Jaa...väärä hälytys;). Oisko ollu hyvä laulaja?


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Jaa...väärä hälytys;). Oisko ollu hyvä laulaja?

        Noo, en nyt niin välitä, mutta "omankylän poika". Ei täällä kukaan muukaan käy konsertoimassa :DD


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Jaa...väärä hälytys;). Oisko ollu hyvä laulaja?

        Käytkö sä paljon siis kattelemassa noita musiikkikeikkoja.....niin ja kuuntelemssa tietysti;)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Oot kyllä ihan oikeessa. Joillakin ei taho olla mitään tajua, että talossa asuu muitakin ihmisiä. JOs ovat järjestysäännöt saaneet niin eivät ainakaan ymmärrä lukemaansa tekstiä:((
        Ei minkäänlaisia tapoja. Ootko käyny sanomassa niitten ovella?
        Ja varmaan pistävät vielä asunnon ihan remonttikuntoon, jos asuvat vuokralla.

        Ei täällä oo kuin yksi vuokralainen, pahin häirikkö on seinänaapuri. se joka vuokralla asuu, niin se melu ei edes mun asuntoon kuulu, ainoastaan tälle häirikölle :D Mä soitan kiltisti poliisit aina paikalle :)


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Noo, en nyt niin välitä, mutta "omankylän poika". Ei täällä kukaan muukaan käy konsertoimassa :DD

        Jaa, että harvoin kukaan artisti...."eksyy" sinne teidän kylälle:D
        Ootko ihan kaikkiruokainen musan suhteen?


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Ei täällä oo kuin yksi vuokralainen, pahin häirikkö on seinänaapuri. se joka vuokralla asuu, niin se melu ei edes mun asuntoon kuulu, ainoastaan tälle häirikölle :D Mä soitan kiltisti poliisit aina paikalle :)

        Miten se seinänaapuri häiriköi? Onks se joku juoppo?


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Käytkö sä paljon siis kattelemassa noita musiikkikeikkoja.....niin ja kuuntelemssa tietysti;)

        En käy, kun pitää mennä niin kauaksi, jotta jotakin kuulee. Kaikkiruokainen oon oikeastaan, laidasta laitaan siis :)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Miten se seinänaapuri häiriköi? Onks se joku juoppo?

        juoppo, joka ei omista kelloa :P Käy koputtelemassa mun oveen satunnaosesti ja kyylää ikkunasta sisään, yms,


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        juoppo, joka ei omista kelloa :P Käy koputtelemassa mun oveen satunnaosesti ja kyylää ikkunasta sisään, yms,

        No on siinä sulla kestämistä...eikö sitä savustettua ulos.
        Jos oisin siellä...niin laittaisin sen äijän ruotuun;)
        Kyylää ikkunasta sisään..ei helkutti?


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        En käy, kun pitää mennä niin kauaksi, jotta jotakin kuulee. Kaikkiruokainen oon oikeastaan, laidasta laitaan siis :)

        Musiikki avartaa maailmaa:)
        Ootko koskaan käyny oopperaa kattomassa....minen oo koskaan...kestäsköhän sellaisen esityksen?


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        No on siinä sulla kestämistä...eikö sitä savustettua ulos.
        Jos oisin siellä...niin laittaisin sen äijän ruotuun;)
        Kyylää ikkunasta sisään..ei helkutti?

        Hän omien sanojensa mukaan, yrittää olla hyvä naapuri :DD Joo, soitan siis ne jepparit aina paikalle :P Ihmetteli toissa kesänä, kun en moikkaa häntä, saati juttele mitään. Ja että mä oon niin hemmetin pitkävihainen :P


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Musiikki avartaa maailmaa:)
        Ootko koskaan käyny oopperaa kattomassa....minen oo koskaan...kestäsköhän sellaisen esityksen?

        En oo, joskus oon Neuvostoliitossa käynyt baletissa, siinä oli mulle tarpeeksi sitä lajia :P


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Musiikki avartaa maailmaa:)
        Ootko koskaan käyny oopperaa kattomassa....minen oo koskaan...kestäsköhän sellaisen esityksen?

        viesti katos jonnekin :P


      • Tarjus nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Hän omien sanojensa mukaan, yrittää olla hyvä naapuri :DD Joo, soitan siis ne jepparit aina paikalle :P Ihmetteli toissa kesänä, kun en moikkaa häntä, saati juttele mitään. Ja että mä oon niin hemmetin pitkävihainen :P

        Jaa, että yrittää???? Ei oikein vaikuta siltä:(
        En kyllä yhtään ihmettele ettet moikkaa....pitäis tervehtiä käsilaukulla päin näköä;)
        Viekö ne ees sen hemmon putkaan?
        Yölläkinkö rymistelee oves takana:((


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        En oo, joskus oon Neuvostoliitossa käynyt baletissa, siinä oli mulle tarpeeksi sitä lajia :P

        Sulla sitten jotain perspektiiviä korkeammasta kulttuurista;)
        Lähtisitkö jos pyytäsin mukaan?


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        viesti katos jonnekin :P

        Noita teknisiä onkelmiahan oli tossa joskus aikasemminkin:P


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Sulla sitten jotain perspektiiviä korkeammasta kulttuurista;)
        Lähtisitkö jos pyytäsin mukaan?

        Oopperaan? :D Jaa-a, voishan sitä tietysti sitäkin käydä katsomassa :DD


      • mustispeppers
        Tarjus nro1 kirjoitti:

        Jaa, että yrittää???? Ei oikein vaikuta siltä:(
        En kyllä yhtään ihmettele ettet moikkaa....pitäis tervehtiä käsilaukulla päin näköä;)
        Viekö ne ees sen hemmon putkaan?
        Yölläkinkö rymistelee oves takana:((

        iltasella, en minä tiedä viekö pois, mutta kummasti hiljenee seutu :))


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        iltasella, en minä tiedä viekö pois, mutta kummasti hiljenee seutu :))

        Ei tuo kyllä kivaa ole, että on tollainen naapuri:((
        Ihmeellistä käytöstä:(
        Pelkääkkö sää?


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Oopperaan? :D Jaa-a, voishan sitä tietysti sitäkin käydä katsomassa :DD

        Kiva:) Niissähän on useesti joku juoni ..siinä tarinassa;)
        Onko se Romeo ja Julia ooppera? Taikahuilukinkö?
        Savolinnassahan kesällä ne juhlat...


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Kiva:) Niissähän on useesti joku juoni ..siinä tarinassa;)
        Onko se Romeo ja Julia ooppera? Taikahuilukinkö?
        Savolinnassahan kesällä ne juhlat...

        niin saattaa olla :) Ymmärtääkö niistä tälläinen maatiainen mitään :DD


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Ei tuo kyllä kivaa ole, että on tollainen naapuri:((
        Ihmeellistä käytöstä:(
        Pelkääkkö sää?

        En :D Kun se on kännissä, niin ei tarvi kun sormella tökätä, niin se on kumossa :) En minä ole kotonani koskaan mitään pelännyt ja tällä kylällä on oma poliisikin, siis laitos, niin äkkiähän ne on tällä tontilla, jos on kiire.


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        niin saattaa olla :) Ymmärtääkö niistä tälläinen maatiainen mitään :DD

        Kyllä varmaan pysyttäs juonessa mukana..."ei oltais kahvilla".....kun vasta esityksen jälkeen:D Hyvässä seurassa pysyy juonessa mukana.
        Kai siellä voi nukkuakkin kesken esityksen:D
        Vissiin aina niissä onnellinen loppu.....
        Nätti paikka se Savonlinna...en oo käyny, mutta jotka on poikenneet siellä niin kehuvat.


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        En :D Kun se on kännissä, niin ei tarvi kun sormella tökätä, niin se on kumossa :) En minä ole kotonani koskaan mitään pelännyt ja tällä kylällä on oma poliisikin, siis laitos, niin äkkiähän ne on tällä tontilla, jos on kiire.

        Kyl sä sitten pärjäät:) Kiva kuulla:)
        Mukavampi ois varmaan joku mummo naapurina:)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Kyllä varmaan pysyttäs juonessa mukana..."ei oltais kahvilla".....kun vasta esityksen jälkeen:D Hyvässä seurassa pysyy juonessa mukana.
        Kai siellä voi nukkuakkin kesken esityksen:D
        Vissiin aina niissä onnellinen loppu.....
        Nätti paikka se Savonlinna...en oo käyny, mutta jotka on poikenneet siellä niin kehuvat.

        On se kaunista, ohi mennyt, eno asui nillä kulmilla, leskensä asuu edelleen. Voishan se olla aika hieno kokemus :)) Vois sitten sanoa, että on oopperassakin käynyt.

        Nyt mä poistun hetkeksi :)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Kyl sä sitten pärjäät:) Kiva kuulla:)
        Mukavampi ois varmaan joku mummo naapurina:)

        joo... toisella puolen on sellainen, vähän höppänä, eikä aina tunnista :p


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        joo... toisella puolen on sellainen, vähän höppänä, eikä aina tunnista :p

        Ikä alkaa painamaan....niin kun itse kutakin;)
        Kyllä sitä ittekkin tuntee olevansa vanha:(


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        On se kaunista, ohi mennyt, eno asui nillä kulmilla, leskensä asuu edelleen. Voishan se olla aika hieno kokemus :)) Vois sitten sanoa, että on oopperassakin käynyt.

        Nyt mä poistun hetkeksi :)

        Moi hetkoseksi;)


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Moi hetkoseksi;)

        Voitaskos enos vaimolla poiketa kaffilla?


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Voitaskos enos vaimolla poiketa kaffilla?

        :DD Miksei :D Sen jälkeen näkyis vain Tarjouksen takajalat ;)


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        :DD Miksei :D Sen jälkeen näkyis vain Tarjouksen takajalat ;)

        Käviskös noi:D Onks hää räväkkä täti?


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Käviskös noi:D Onks hää räväkkä täti?

        Keittäskös hää vahvat sumpit;)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Käviskös noi:D Onks hää räväkkä täti?

        Hieman, vaatii pitkällistä totuttelua ;) Toisaalta mä kunnioitan naista, kun itse olen mukavuuden haluinen, että viitsii asua lapsuudenkodissaan, jonne ei tule juoksevaa vettä, asunto lämpiää puilla, sähkölläkin, asuu korvessa ja ei ole sisävessaa :P


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Hieman, vaatii pitkällistä totuttelua ;) Toisaalta mä kunnioitan naista, kun itse olen mukavuuden haluinen, että viitsii asua lapsuudenkodissaan, jonne ei tule juoksevaa vettä, asunto lämpiää puilla, sähkölläkin, asuu korvessa ja ei ole sisävessaa :P

        Kyl varmasti hänen kanssaan juttuun tultaisiin:)
        Sitkee nainen;)
        Kertois varmaan vanhoist hyvistä ajoista....puucee ei mullekkaan aivan vieras paikka;P


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Kyl varmasti hänen kanssaan juttuun tultaisiin:)
        Sitkee nainen;)
        Kertois varmaan vanhoist hyvistä ajoista....puucee ei mullekkaan aivan vieras paikka;P

        Ootkos sää mukavuudenhaluinen....ootkos koskaan köllötellyt kylpyammeessa?


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Kyl varmasti hänen kanssaan juttuun tultaisiin:)
        Sitkee nainen;)
        Kertois varmaan vanhoist hyvistä ajoista....puucee ei mullekkaan aivan vieras paikka;P

        Onh ja ihan kaupungissakin asuivat, siis Lahdessa enon kanssa pitkään. Mummo ei koskaan laittanut hanttiin enon leskelle, siksi se aina kutsuttiin paikalle, kun tuli hankaluuksia :DD Äitee pyytänyt asumaan niiden naapuriin aina talveksi, kun vesi on jäässä, jne. muttei suostu tulemaan. Kai sitten kun tulee vanhaksi ;))


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Onh ja ihan kaupungissakin asuivat, siis Lahdessa enon kanssa pitkään. Mummo ei koskaan laittanut hanttiin enon leskelle, siksi se aina kutsuttiin paikalle, kun tuli hankaluuksia :DD Äitee pyytänyt asumaan niiden naapuriin aina talveksi, kun vesi on jäässä, jne. muttei suostu tulemaan. Kai sitten kun tulee vanhaksi ;))

        Nii sit vasta ku tulee tarpeeks vanhaksi;)
        Taitaa olla melkoisia persoonia teidän suvussa....tarkoitan positiivisessa mielessä:)
        Onks sulla tota kylpyammetta?


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Nii sit vasta ku tulee tarpeeks vanhaksi;)
        Taitaa olla melkoisia persoonia teidän suvussa....tarkoitan positiivisessa mielessä:)
        Onks sulla tota kylpyammetta?

        Ei mulla mitään kylpyammetta, miksi? :P Eikä tää täti vielä vanha ole, eläkkeelle vasta jäänyt :)


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Ei mulla mitään kylpyammetta, miksi? :P Eikä tää täti vielä vanha ole, eläkkeelle vasta jäänyt :)

        Siltikin kunnioitettavaa, että hän pystyy pärjäämään alkeellisimmissakin olosuhteissa.
        Onhan siinä monenlaista puuhasteltavaa. Talvet varmaan just pahin aika:(
        Kylpyamme...aattelin tosta mukavuudenhalusta...vielä niitä vissiin ihan kerrostaloissakin on, vaikka niistä pyritty eroon. Meikäläinen vois pian hukkua siihen:((


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Siltikin kunnioitettavaa, että hän pystyy pärjäämään alkeellisimmissakin olosuhteissa.
        Onhan siinä monenlaista puuhasteltavaa. Talvet varmaan just pahin aika:(
        Kylpyamme...aattelin tosta mukavuudenhalusta...vielä niitä vissiin ihan kerrostaloissakin on, vaikka niistä pyritty eroon. Meikäläinen vois pian hukkua siihen:((

        Lähtisköhän enos vaimo mukaan sinne oopperaan?


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Siltikin kunnioitettavaa, että hän pystyy pärjäämään alkeellisimmissakin olosuhteissa.
        Onhan siinä monenlaista puuhasteltavaa. Talvet varmaan just pahin aika:(
        Kylpyamme...aattelin tosta mukavuudenhalusta...vielä niitä vissiin ihan kerrostaloissakin on, vaikka niistä pyritty eroon. Meikäläinen vois pian hukkua siihen:((

        Toisella mummolla oli amme, vitsi siinä oli kiva kylpeä :) Mäkin tahtoisin, muttei semmonen tähän nykyiseen mahdu, vois kylläkin purkaa saunan pois :DD En mä niin mukavuudenhaluinen oo, perusjutut vaan on oltava, kuten vesi ja vessa :P


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Toisella mummolla oli amme, vitsi siinä oli kiva kylpeä :) Mäkin tahtoisin, muttei semmonen tähän nykyiseen mahdu, vois kylläkin purkaa saunan pois :DD En mä niin mukavuudenhaluinen oo, perusjutut vaan on oltava, kuten vesi ja vessa :P

        Se veis kyllä helekutisti lattiapinta-alaa. Niitä on semmoisia poreammeitakin...en tiiä kokoja:) Ootko koskaan ollu paljussa?


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Se veis kyllä helekutisti lattiapinta-alaa. Niitä on semmoisia poreammeitakin...en tiiä kokoja:) Ootko koskaan ollu paljussa?

        olen mä paljussa käynyt, sydän ei tykännyt, kun vesi oli melkein 40 asteista :P


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        olen mä paljussa käynyt, sydän ei tykännyt, kun vesi oli melkein 40 asteista :P

        Minua ei siihe kuppiin sais....
        Talvellahan sinne kippoon mennään:((
        Ootko koskaan avantoon eksyny....semmoiseen tehtyyn....en tarkoittanu avantoon tippumista:(


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Minua ei siihe kuppiin sais....
        Talvellahan sinne kippoon mennään:((
        Ootko koskaan avantoon eksyny....semmoiseen tehtyyn....en tarkoittanu avantoon tippumista:(

        mukava siellä on köllötellä, avantoon mua ei saa. Siinähän saa puan sydärin :P


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Lähtisköhän enos vaimo mukaan sinne oopperaan?

        Epäilen, ettei lähtis oopperaan :d


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        mukava siellä on köllötellä, avantoon mua ei saa. Siinähän saa puan sydärin :P

        Sitä ois hetkessä kaikki paikat jäässä:(( Rupee paleltaan kun aattelekin.
        Paljussa ulkona pakkasta -25 astetta yöpimeällä tähtitaivaan alla...pipo siellä täytyis olla päässä tai karvalakki.....oliko sulla;)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Sitä ois hetkessä kaikki paikat jäässä:(( Rupee paleltaan kun aattelekin.
        Paljussa ulkona pakkasta -25 astetta yöpimeällä tähtitaivaan alla...pipo siellä täytyis olla päässä tai karvalakki.....oliko sulla;)

        kesällä istuin siellä ;) En mä sinnekään talvella mene. Nyt on aika painaa kuule simmut kiinni...


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        kesällä istuin siellä ;) En mä sinnekään talvella mene. Nyt on aika painaa kuule simmut kiinni...

        Leppoisia unia sulle sinne höyhensaarille;)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Leppoisia unia sulle sinne höyhensaarille;)

        Samoin, kauniit unet! :)


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Samoin, kauniit unet! :)

        Kiitti:)


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Kiitti:)

        mustispeppers kuis sinu päiväs kulki;)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        mustispeppers kuis sinu päiväs kulki;)

        Heikolla hapella :( Ollut kaikenlaista, kävin mä kaupassa, kirjastossa ja kirppiksellä kuitenkin :) Aamu kangerteli ja kunnolla :(


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Heikolla hapella :( Ollut kaikenlaista, kävin mä kaupassa, kirjastossa ja kirppiksellä kuitenkin :) Aamu kangerteli ja kunnolla :(

        Älä ny:(
        Kuis ny noin:(


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Älä ny:(
        Kuis ny noin:(

        Pongasitko kirppikseltä mitään?


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Heikolla hapella :( Ollut kaikenlaista, kävin mä kaupassa, kirjastossa ja kirppiksellä kuitenkin :) Aamu kangerteli ja kunnolla :(

        Saitko nukuttua huonosti viime yönä:(


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Saitko nukuttua huonosti viime yönä:(

        Ei löytynyt mitään kirppikseltä, tosi huonoa tavaraa oli myynnissä, ryönää siis. Riskiin olis monet joutaneet :P Nukuin hyvin, mutta on tässä kaikkea, ei mitään vakavaa.


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Ei löytynyt mitään kirppikseltä, tosi huonoa tavaraa oli myynnissä, ryönää siis. Riskiin olis monet joutaneet :P Nukuin hyvin, mutta on tässä kaikkea, ei mitään vakavaa.

        Monilla samat ryönät samoilla pöydillä viikosta toiseen:(
        Viime vuonna vein tonne naapurikaupungin kirppikselle vanhoja vaaatteita ja tavaroita....pikkasen kun kokoni pieneni....ei tarvinnu tavaraa kotia takas tuua;)
        Joskus on ihan hyvä välistä pitää inventaario...mitä sitä kaappeihin on tullu kerättyä.
        Sinun kans on mukava kirjotella:)
        Ootko muuten ollut rauhallista naapurustossa?


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Monilla samat ryönät samoilla pöydillä viikosta toiseen:(
        Viime vuonna vein tonne naapurikaupungin kirppikselle vanhoja vaaatteita ja tavaroita....pikkasen kun kokoni pieneni....ei tarvinnu tavaraa kotia takas tuua;)
        Joskus on ihan hyvä välistä pitää inventaario...mitä sitä kaappeihin on tullu kerättyä.
        Sinun kans on mukava kirjotella:)
        Ootko muuten ollut rauhallista naapurustossa?

        Ookko kerenny tänä kesänä auringonottoon, vai tykkääkkö olla enempi varjon puolella?


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Monilla samat ryönät samoilla pöydillä viikosta toiseen:(
        Viime vuonna vein tonne naapurikaupungin kirppikselle vanhoja vaaatteita ja tavaroita....pikkasen kun kokoni pieneni....ei tarvinnu tavaraa kotia takas tuua;)
        Joskus on ihan hyvä välistä pitää inventaario...mitä sitä kaappeihin on tullu kerättyä.
        Sinun kans on mukava kirjotella:)
        Ootko muuten ollut rauhallista naapurustossa?

        Joo ja kun usein kiertelee, niin huomaa, että ne samat roikkuu vuodesta toiseen kirppiksellä :P Mä vein liian suuria vaatteita jonnekin, missä ne myytiin pois, lahjoitin siis. Nyt huomasin keräyslaatikoita kaupan pihalla, aattelin sinne kipata jonkin verran.

        Naapurit on olleet hiljasia, mutta eiköhän viikonloppuna taas rysähdä :P


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Joo ja kun usein kiertelee, niin huomaa, että ne samat roikkuu vuodesta toiseen kirppiksellä :P Mä vein liian suuria vaatteita jonnekin, missä ne myytiin pois, lahjoitin siis. Nyt huomasin keräyslaatikoita kaupan pihalla, aattelin sinne kipata jonkin verran.

        Naapurit on olleet hiljasia, mutta eiköhän viikonloppuna taas rysähdä :P

        Ei kai naapurit "lataa akkujaan"....ku hiljaista.
        Se on kyllä uskomatonta noilla kirppiksillä, että hinnoittelevat vielä nuo ryönät...ihan pilviin:(( Keksin huiman hinnoittelun aikanaan kirppistavaroihini: yleensä hinnat tasaeuroja....laittelin hintoja 2,80 tai 3.70......meni niillä hinnoilla.....kassakoneen käyttäjä varmaan tykkäs kyttyrää;)
        Toi lahjoitus homma on hyvä esim. SPR ottaa vastaan niitä.
        Niillä ainaskin on niitä keräysastioita.
        Joko oot paljon käyny uimassa?


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Ei kai naapurit "lataa akkujaan"....ku hiljaista.
        Se on kyllä uskomatonta noilla kirppiksillä, että hinnoittelevat vielä nuo ryönät...ihan pilviin:(( Keksin huiman hinnoittelun aikanaan kirppistavaroihini: yleensä hinnat tasaeuroja....laittelin hintoja 2,80 tai 3.70......meni niillä hinnoilla.....kassakoneen käyttäjä varmaan tykkäs kyttyrää;)
        Toi lahjoitus homma on hyvä esim. SPR ottaa vastaan niitä.
        Niillä ainaskin on niitä keräysastioita.
        Joko oot paljon käyny uimassa?

        Eilen muuten ostin paidan, maksoi 3,70 ja sen myyjän tuotteet oli tuota rataa :P Mä laittelin joskus hinnoiksi semmosia, mitä itse vastaavasta maksaisin, meni kummasti kaupaksi, kun eroon tahdoin päästä. Mä tämmösellä jääkaudella ui, siellähän paleltuu :P Enkä tykkää aurinkoakaan ottaa, on ne kärpäset ja muut ;)


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Eilen muuten ostin paidan, maksoi 3,70 ja sen myyjän tuotteet oli tuota rataa :P Mä laittelin joskus hinnoiksi semmosia, mitä itse vastaavasta maksaisin, meni kummasti kaupaksi, kun eroon tahdoin päästä. Mä tämmösellä jääkaudella ui, siellähän paleltuu :P Enkä tykkää aurinkoakaan ottaa, on ne kärpäset ja muut ;)

        Toi hinnoittelu toimii 3,70 on halvempi kuin 4 egee;)
        Määkin oon ymmärtänyt että kirppiksillä on tarkoitus saada tavarat eteenpäin: hinnat sit sen mukaan:)
        Vedet ei oo tainneet vielä lämmetä. Mulla toi uinti ei kuulu bravuurilajeihin:(
        Jotenkin se jääny vähälle;P
        Oli ihan vaan jonkumoinen arvaus et olisit oikea "vesipeto"....siis uimista tarkoitin;)
        Oisko sulla tietoo kuinka hoidella jalkoja....rasvata, mutta millä?
        Ja tarkoitin sit näitä vasenta ja oikeeta;P


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Toi hinnoittelu toimii 3,70 on halvempi kuin 4 egee;)
        Määkin oon ymmärtänyt että kirppiksillä on tarkoitus saada tavarat eteenpäin: hinnat sit sen mukaan:)
        Vedet ei oo tainneet vielä lämmetä. Mulla toi uinti ei kuulu bravuurilajeihin:(
        Jotenkin se jääny vähälle;P
        Oli ihan vaan jonkumoinen arvaus et olisit oikea "vesipeto"....siis uimista tarkoitin;)
        Oisko sulla tietoo kuinka hoidella jalkoja....rasvata, mutta millä?
        Ja tarkoitin sit näitä vasenta ja oikeeta;P

        Apteekkiin vain ja rasvasinta voidetta kehiin, siis niihin läpsyttimiin. Mä käytän joko Apobasea tai Locobasea, kyllä ne tietää siellä Apoteekissa :) Kyllä mä uida tykkään, mutta inhoan kaikkea sitä, mitä siellä järvien ja jokien pohjassa on. Uimahallia ei oo lähistöllä, siellä kävisin kyllä. Mä olisin sen ostanut kyllä 4 eurollakin :P Tosin, en jaksanut sovittaa ja eipä mahtunut päälle, mahtui, mutta ei näyttänyt hyvältä. Olin nimittäin ostanut samantapaisen paidan ja ajattelin, että sama koko vaikka eri valmistaja :P Lähden käväseen kylillä...


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Toi hinnoittelu toimii 3,70 on halvempi kuin 4 egee;)
        Määkin oon ymmärtänyt että kirppiksillä on tarkoitus saada tavarat eteenpäin: hinnat sit sen mukaan:)
        Vedet ei oo tainneet vielä lämmetä. Mulla toi uinti ei kuulu bravuurilajeihin:(
        Jotenkin se jääny vähälle;P
        Oli ihan vaan jonkumoinen arvaus et olisit oikea "vesipeto"....siis uimista tarkoitin;)
        Oisko sulla tietoo kuinka hoidella jalkoja....rasvata, mutta millä?
        Ja tarkoitin sit näitä vasenta ja oikeeta;P

        Onko siin sulla parveketta/omaa pihaa, jossa vois köllötellä pihalla?
        Joko oot mansikoita maistellu?


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Apteekkiin vain ja rasvasinta voidetta kehiin, siis niihin läpsyttimiin. Mä käytän joko Apobasea tai Locobasea, kyllä ne tietää siellä Apoteekissa :) Kyllä mä uida tykkään, mutta inhoan kaikkea sitä, mitä siellä järvien ja jokien pohjassa on. Uimahallia ei oo lähistöllä, siellä kävisin kyllä. Mä olisin sen ostanut kyllä 4 eurollakin :P Tosin, en jaksanut sovittaa ja eipä mahtunut päälle, mahtui, mutta ei näyttänyt hyvältä. Olin nimittäin ostanut samantapaisen paidan ja ajattelin, että sama koko vaikka eri valmistaja :P Lähden käväseen kylillä...

        Palaillaan;) Ajelehan rauhallisesti:)


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Onko siin sulla parveketta/omaa pihaa, jossa vois köllötellä pihalla?
        Joko oot mansikoita maistellu?

        On oma alue, ja mulla kasvaakin. mansikoita tuolla pihan perällä, syödään ne yhdessä harakoiden kanssa :P Marjapensaita on kans ja pari omppupuuta. Hyötypuutarha siis. Pihalle ei paljoa jaksa olla, kun on toi naapuri, se kun on sitä mieltä, että olen hänen kännistä seuraa vaikka, jos sinne menen.


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Täytyy kävästä apoteekista huomenna hakemassa. Jalkojen hoito tärkeetä.
        Rasvailetko ite?
        Tollaset hinnat kirpppareilla on ok.

        Ootko jo palaillu kyliltä?
        On se yks maanvaiva toi naapuri:((
        Ei siinä kiva oo oleskella. Pamahtaako het pihalle myös ku sää meet?
        Miltäs vaikuttaa tuleeko omenia?


      • Tarjous nro1
        mustispeppers kirjoitti:

        Apteekkiin vain ja rasvasinta voidetta kehiin, siis niihin läpsyttimiin. Mä käytän joko Apobasea tai Locobasea, kyllä ne tietää siellä Apoteekissa :) Kyllä mä uida tykkään, mutta inhoan kaikkea sitä, mitä siellä järvien ja jokien pohjassa on. Uimahallia ei oo lähistöllä, siellä kävisin kyllä. Mä olisin sen ostanut kyllä 4 eurollakin :P Tosin, en jaksanut sovittaa ja eipä mahtunut päälle, mahtui, mutta ei näyttänyt hyvältä. Olin nimittäin ostanut samantapaisen paidan ja ajattelin, että sama koko vaikka eri valmistaja :P Lähden käväseen kylillä...

        Täytyy kävästä apoteekista huomenna hakemassa. Jalkojen hoito tärkeetä.
        Rasvailetko ite?
        Tollaset hinnat kirpppareilla on ok.


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Palaillaan;) Ajelehan rauhallisesti:)

        Rasvailen satunnaisesti, useamminkin pitäis :P Mun jalat on mm. olleet aina ongelmana, kerran vuodessa yritän päästä käymään jalkahoidossa, suosittelen.


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Täytyy kävästä apoteekista huomenna hakemassa. Jalkojen hoito tärkeetä.
        Rasvailetko ite?
        Tollaset hinnat kirpppareilla on ok.

        Toi jalkahoito kuulostaa kivalta:) Mitähän siinä tehään?
        Joskus oon nähny näitä kotijalkalaitteita....astioita joihin vettä....ja pistoke seinään....siitä on kyllä aikaa.....onkohan enää ees myynnissä?


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Täytyy kävästä apoteekista huomenna hakemassa. Jalkojen hoito tärkeetä.
        Rasvailetko ite?
        Tollaset hinnat kirpppareilla on ok.

        Joo, tulee kyyläämään aidan takaa, ärsyttävää... Yleensä olen niin kuin en mitään huomais, jotakin se siinä mussuttaa. Nykyään ymmärtää lähteä pois. Muutama omppu tulee tänäkin vuonna, pari vuotias nuori taimi :)


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Palaillaan;) Ajelehan rauhallisesti:)

        Toi vastaus tuolla alla.....ei osu kohdalle:((


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Täytyy kävästä apoteekista huomenna hakemassa. Jalkojen hoito tärkeetä.
        Rasvailetko ite?
        Tollaset hinnat kirpppareilla on ok.

        Hiukkasen älyvapaa tyyppi toi naapuris:((
        Tiiäsää oikein lajikkeenkin....minen muista omenoista kuin valkean kuulaan....se on ainaskin hyvänmakuinen. Onko kirpeempiä vai makeita?
        Väittävät, että luulupuut ja kirsikkapuutkin menestyis...hiukka epäilen?


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Palaillaan;) Ajelehan rauhallisesti:)

        :DD Jalkahoitaja ensin pesee jalat ja sitten se koneella tai partaterällä raapsuttelee kovettumat pois ja sen jälkeen leikkaa varpaankynnet. Jos sinulla on oma kynsilakka mukana, voi hän sipaista sellaistakin kynsiisi :D Rasvaa sitten lopuksi jalat ja vähän hieroksii niitä. Jutellaan mukavia, jne. Jalat on pitkään kivan kevyet.


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Täytyy kävästä apoteekista huomenna hakemassa. Jalkojen hoito tärkeetä.
        Rasvailetko ite?
        Tollaset hinnat kirpppareilla on ok.

        Huomenna aattelin töitten jälkeen käydä Prisman puutarhapuolella kattoon mitä sinne on jäänyt? Jos jomman kumman noist löytäis?
        Juoko naapuris kaljojaan siin takapihalla?


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Palaillaan;) Ajelehan rauhallisesti:)

        vastaus... löytyy, jostakin :p


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Palaillaan;) Ajelehan rauhallisesti:)

        Toi jalkahoitohan voi toimia. Lisääntyyköhän siinä jalkojen verenkierto....virkeemmät varpaat:)
        Kynslakkaa ei minul oo;P
        Köllötelläänkö siinä missä asennossa?


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Täytyy kävästä apoteekista huomenna hakemassa. Jalkojen hoito tärkeetä.
        Rasvailetko ite?
        Tollaset hinnat kirpppareilla on ok.

        Tuolissa istut ja jalkahoitsu sitä nostelee haluamaansa suuntaan, välillä joutunut istuun aika korkeallakin :DD


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Täytyy kävästä apoteekista huomenna hakemassa. Jalkojen hoito tärkeetä.
        Rasvailetko ite?
        Tollaset hinnat kirpppareilla on ok.

        Ei siin kuiteskaan rupee huippaamaan:((
        Kartan noita korkeita paikkoja;P
        Kauan se kestää?


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Palaillaan;) Ajelehan rauhallisesti:)

        tunnin verran suunnilleen...


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Palaillaan;) Ajelehan rauhallisesti:)

        No ei kyllä mikään ihme, että vaikuttaa jalkoihin....onko niinkun keveemmät askeleet sen jälkeen?
        Pitäis kyllä kokeilla...käyköhän miehetkin?


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Palaillaan;) Ajelehan rauhallisesti:)

        Kehtaako sitä mennä jos on rumemmat varpaat(minulla on).


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Palaillaan;) Ajelehan rauhallisesti:)

        näkisit mun :( nykyään ostan semmosiakin kenkiä mistä näkyy varpaat, on kaikenlaista turmiota niillekin sattunut :( Teininä siis, kauan mä niitä jaksoin hävetä, nyt on sama.


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Täytyy kävästä apoteekista huomenna hakemassa. Jalkojen hoito tärkeetä.
        Rasvailetko ite?
        Tollaset hinnat kirpppareilla on ok.

        Mulla tuntuu ja näyttää olevan oikein extra pitkät:(((
        Eihän näitä räpylöitä oikeen voi vaihtaakkaan numero 44.....
        Kuis siro sun jalkas.....sirothan ne tietty on, mut koko?


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Palaillaan;) Ajelehan rauhallisesti:)

        Mun jalka, on sillä 37 koon verran kokoa :P Lenkkarit pitää olla 38.


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Palaillaan;) Ajelehan rauhallisesti:)

        Sulla on sitten sirot jalat;)
        Niillä kehtaa tallustella, vaikka minkälaisissa kenkissä.
        Käytäkkö oikeen korkkareita? Miten sellasilla koroilla voi kävellä...jalka ihan ihme asennossa:((


      • mustispeppers
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Täytyy kävästä apoteekista huomenna hakemassa. Jalkojen hoito tärkeetä.
        Rasvailetko ite?
        Tollaset hinnat kirpppareilla on ok.

        hyvin semmosilla kävelee, ei mulla tosin ole kovin korkeita korkoja :) Jalat niissä väsyy, mutta juhlissa jaksaa hetken niitä pitää. Mä avasin uuden ketjun muuten, kun tää meni taas hassuksi :P


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Täytyy kävästä apoteekista huomenna hakemassa. Jalkojen hoito tärkeetä.
        Rasvailetko ite?
        Tollaset hinnat kirpppareilla on ok.

        Yritän löytää:)


      • Tarjous nro1
        Tarjous nro1 kirjoitti:

        Palaillaan;) Ajelehan rauhallisesti:)

        Onks se mikä ...en löytäny:((((


    • On siitä ajoittain tullut mainintaa että mitenkäs ne naisasiat. Mutta ei mitenkään stressaavasti ole ollut. Isäni tosin yleensä kyselee ahkeraan asiaa mut muuten ei muut juurikaan ole kyselleet.

    • Hyvä ihminen

      Sukulaiset vähemmin, mutta ystäväpiiri ja heiden tuttavansa kyllä jaksavat asialla ahdistella.
      Huoh. "Saisit kenet tahansa" virttä saa sietää tuontuosta.
      Vaikea sitä on suoraan korvaankaan tiraista, että anteeksi ei nappaa kun kuitenkin sisimmästä vielä löytyy edes pieni kipinä ja usko mahdollisen kumppanin löytymiseen.
      Muuten voisi viheltää pillin poikki.

      Kiusallista ja raastavaa henkistä v.valtaa, notten sanoisi.

    • Taitaa olle reilu pari vuotta, kun viimeksi on kysytty.

    • olenmiesenkähiiri

      Muutaman kerran äti on itkenyt. Sedät, tädit, serkut jne yrittävät selittää kuinka jonkun kanssa olisi mukavampi elää ja osa jopa sanoo että pitäishän se nyt jonkun kelvata. Isä eikä veljeni kysele, hienoja miehiä.

    • miehenkuvotus

      Harvemmin tulee kyselyitä. Ennemminkin ovat sitä mieltä, että käy nyt ensin koulut loppuun, hommaa työpaikka ja ala sitten katselemaan. Kuvittelevat, että minä olen niin nirsokin, että kelpuutan vain jonkun täydellisen pakkauksen. Siinä eivät voisi olla kovin enempää väärässä. Tietenkin minullakin on omat toiveeni siitä mitä kumppanin tulisi olla, mutta ennemmin minä en kelpaa kenellekkään. Voi olla, että kyselyt muuttuvat tässä parin vuoden sisään nyt kun valmistun ja toivottavasti saan töitä, ja eikä sitä kumppania ala vieläkään kuulumaan.

    • asdasdasdasdasdsadas

      Eivät oikeastaan koskaan etteivät tietäisi jo vastausta.

      Nuorempana äitini jumaloi isoveljeäni ja paritti tätä jokaisen tuttavansa tyttärille, vaikka veljeni olikin avoliitossa. Minä olin näkymätön ja minun pariutumisistani ei kyselty. Tavallaan olin helpottunut ettei parittanut minua, toisaalta ihmettelin moraaliselta kannalta, että äiti on niin ylpeä pojastaan, että parittaa tätä, vaikka tämä on varattuna avoliitossa.

      Kun nykyään käyn silloin tällöin auttelemassa sairasta äitiäni, hän toisinaan tokaisee, että saisin kyllä naisen, jos kävisin jossain. Mutta ilman aikakonetta tiettyjä asioita elämässä ei vain voi muuttaa, kuten jo lapsena tuhottua ja nujerrettua minuutta. Millaiset vanhemmat tietoisesti nujertavat lapsensa tuhotakseen tämän elämän ja tulevaisuuden? Yksikään eläin luonnossa ei tee niin omille jälkeläisilleen, korkeintaan syövät uhattuina, mutta eivät pyri tuhoamaan jälkeläisensä tulevaisuutta. Kun sujuvasti käännän keskustelun tähän, liiallinen kyselyhalukkuus on kyselijöiltä kadonnut.

      Asiasta on kuitenkin suhteellisen turha puhua, koska en minä, eikä kukaan mukaan jaksa riidellä, eikä kellään meistä ole hallussaan aikakonetta. Kun vanhemmatkin ovat aikuistuneet yhdessä lastensa kanssa, minkä sille voi kun lapsena saivat lapsia. Ikuinen katkeruus ei rakenna mitään. Tietyt asiat voi vain hyväksyä ja oppia elämään asian kanssa, vaikkeivat haavat koskaan parenekaan. Minä tulen elämään elämäni yksin ja ulkopuolisena.

      Toki kaiken maailman perhekokoontumisten yhteydessä on aina omat riskinsä, että jonkun haavat väistämättä nousevat ennenpitkää esiin. Onhan lapsuus kuitenkin yhteinen puheenaihe veljen ja siskon kanssa. Vaikkapa kun veljen vaimon sukulaiset olivat erään juhlan jälkeen kovasti ihmetelleet miten hiljaisia ja ujoja minä ja siskoni olemme. Siskoni sai sitten tästä myöhemmin pultit jouluaattona, kun joku asiasta ohimennen mainitsi, olihan meidät lapsena pakotettu olemaan hiljaa vieraiden aikana selkäsaunan uhalla. Meidän perheessä ei ollut pikkuaikuisia lapsia, jotka puhuisivat aikuisten päälle. Se oli tuolloin kunniakysymys vanhemmilleni.

      Tai kun veljeni vasta tänä kesänä lähti mökiltä keskenkaiken pois syytä kertomatta käytyään siellä isän kanssa. Vaimonsa sitten kertoi, että syynä lapsuuden traumat, koska isä oli kuulemma komennellut liikaa, ja isä taas vannoo ja vakuuttaa, ettei pidä paikkaansa. Kun kaikki perheestä kantaa sisällään haavoja, jotka saa suuttumaan, sen verran hienovaraisuutta välillä tarvitaan, ettei ensimmäisenä ala tikulla niitä sorkkimaan.

      Eipä tälle elämälle voi muuta kuin nauraa ulkopuolisena. Eikä siinä ole enää minulle oikeastaan mitään muuta tavoiteltavaa kuin oma itse. Kaikki muu on lopulta merkityksetöntä ja korvattavissa.

    • Taisi tuo mamma joskus 15v sitten ohimennen viattomasti vihjaillut, että miniä ei pahaa tekisi. Kaipa tuo on kantansa edelleen säilyttänyt...

    • Mies1985

      Ovat. Äiti sanoo aina välillä että toivoo hartaasti että löytäisin naisen. Isä ei puhu samalla tavalla. Välillä vain käymme yhdessä yöelämässä, tai enemmänkin kävimme, ja isäni hätisteli minua uskomaan yöelämän mahdollisuuksiin. Taidan tuottaa pettymyksen kun usko yöelämän mahdollisuuksiin on mennyt jo kauan sitten. Vaikea näytellä uskovansa mitään muutakaan.

      • Mies1985

        Ja pari päivää sitten olin mummon luona ja mummo sanoi jotenkin terävästi että siskoni ehti ensin kun oli mennyt kihloihin. Sitten mummo sanoi vielä että tytöt ovat nopeita...mikä tietysti on totta. Mielessäni kävi erilaisia ajatuksia mutta olin vain hiljaa. Taitaa olla turhaa puhua miniseksuaalisuudesta ja nykynaisten käyttöasteesta kasikymppiselle naiselle.


      • Utelioiduin
        Mies1985 kirjoitti:

        Ja pari päivää sitten olin mummon luona ja mummo sanoi jotenkin terävästi että siskoni ehti ensin kun oli mennyt kihloihin. Sitten mummo sanoi vielä että tytöt ovat nopeita...mikä tietysti on totta. Mielessäni kävi erilaisia ajatuksia mutta olin vain hiljaa. Taitaa olla turhaa puhua miniseksuaalisuudesta ja nykynaisten käyttöasteesta kasikymppiselle naiselle.

        Minkälainen käsitys sulla on, oliko Hänen nuoruudessaan esim. seksi -sanaa olemassakaan kansan puheissa, koska lainaahan se ilman muuta on? Olisi ihan mielenkiintoista kuunnella livenä ja 'aitoperustaisesti', minkälaisin sanakääntein asiaa silloin lie ennen rivien väliin ympätty. Pitäisi katsella ennen sotia tehtyjä Suomi-elokuvia...

        Tietty, perinne, normit ja käytännön toimeentulomahdollisuudet silloin määräsivät elämisen kulun ja siinä sitten "juna pysyi raiteellaan taikka sitten ei", onnettomia kohtaloitakin on ollut. Viihde -sana myös lienee tällä asteikolla ollut uusiosanastoa, koska ei kunnon työihmisillä "sellaisiin hömpötyksiin" pitänyt olla aikaa. Monet tuon ajan ihmiset halutessaan joutuivat lukemaan (kirjoja tai "joutavia") salaa.


    • Citynainen

      Ketään ei stressaa tai ylipäätänsä kiinnosta löydänkö koskaan ketään. Ei ole heidän ongelma. Enemmän pelkäävät että minkälainen seuraava on...

      • jooooooooohhhhh

        jooo,kyselyt alkoi joskus 12,13 vuotiaana ja jatku niin kauan kuin olin yhteyksissä eli 24 vuotiaaksi.Jossain vaiheessa oli painostaavaakin sävyä mikä puolestaan laittoi vittutamaan.Mitä helvettiä kyseinen asia kuuluu sukulaisille.Mielestäni on henkilökohtainen asia.Olisivat kuitenkin kuulleet asiasta jos olisi ollut kerrottavaa.(mitä ei ikinä siis ollut ).


    • Sinkkumies 45

      Eivät enää pahemmin kysele. Ja kyllähän se olisikin aika tahditonta udella tämänikäiseltä ihmiseltä tuollaisia asioita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      81
      1959
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1236
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      18
      1179
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1104
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      272
      943
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      936
    7. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      49
      894
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      879
    9. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      839
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      213
      829
    Aihe