Valittajat

Julkinen vääryyskö

Oletteko ikinä huomanneet julkisella paikalla ryhmää tai kahden henkilön seuruetta joiden keskustelu on erittäin selvästi kuultavissa ulkopuolisille ja keskutelun teemana on selkeä kaikkeen pettyminen ja kuinka huonoja jotkin henkilöt ovat joista tämä valittava seurue puhuu.

Mielestäni tämä on suhteellisen koomista koska omasta mielestään he ovat keskusteluissaan pyhimyksiä vaikka ovat itse juuri niitä jotka vihaavat (lähinnä kaikkea).

Tämä on mielenkiintoinen sosiaalinen ilmiö jota tapahtuu julkisilla paikoilla kuten juuri tässä missä juuri nyt olen. Voin olla väärässäkin mutta mielestäni itse olen suhteellisen tyytyväisellä mielellä ilman mitään suurempia ongelmia enkä koe mitään syyllisyyttä tuosta "huutavasta vääryydestä".

8

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo-o

      Kyllä, valittajia riittää..kuten juuri SINÄ ITSE!

      • Julkinen vääryyskö

        Olen tietoinen tuosta paradoksista kuinka valittajista valittaja on myös itsekkin valittaja, yritin ilmaista sitä että tekstini on hyvin neutraalissa tilassa syntynyttä:

        "Voin olla väärässäkin mutta mielestäni itse olen suhteellisen tyytyväisellä mielellä ilman mitään suurempia ongelmia"

        Ja tosiaan voin siltikin olla väärässä.

        Tiedän myöskin että Avoin suhde aiheena ei tarkoita kirjaimellisesti tälläistä avoimuutta. Tämä oli kuitenkin erikoistilanne jossa olin salapoliisina ja gonzo journalistina ja hyvä että sain edes jonkun aiheen näprättyä iphonella tuolla tapahtumien ytimessä.

        Sinulle Joo-o voisin myöskin kertoa että kyllä valittajia tosiaan riittää, kuten juuri sinä itse.


      • Joo-o
        Julkinen vääryyskö kirjoitti:

        Olen tietoinen tuosta paradoksista kuinka valittajista valittaja on myös itsekkin valittaja, yritin ilmaista sitä että tekstini on hyvin neutraalissa tilassa syntynyttä:

        "Voin olla väärässäkin mutta mielestäni itse olen suhteellisen tyytyväisellä mielellä ilman mitään suurempia ongelmia"

        Ja tosiaan voin siltikin olla väärässä.

        Tiedän myöskin että Avoin suhde aiheena ei tarkoita kirjaimellisesti tälläistä avoimuutta. Tämä oli kuitenkin erikoistilanne jossa olin salapoliisina ja gonzo journalistina ja hyvä että sain edes jonkun aiheen näprättyä iphonella tuolla tapahtumien ytimessä.

        Sinulle Joo-o voisin myöskin kertoa että kyllä valittajia tosiaan riittää, kuten juuri sinä itse.

        Voi, voi, voi, voi, voi! Ihan liian monimutkaista minulle maalaitytölle!


      • Julkinen vääryyskö
        Joo-o kirjoitti:

        Voi, voi, voi, voi, voi! Ihan liian monimutkaista minulle maalaitytölle!

        Kysy jos et ymmärrä, ei tuossa mitään monimutkaista pitäisi olla.


      • Joo-o
        Julkinen vääryyskö kirjoitti:

        Kysy jos et ymmärrä, ei tuossa mitään monimutkaista pitäisi olla.

        Voi, voi, voi, voi, voi on siinä...ja minä olen ihan aito valittaja...voi, voi!


      • Julkinen vääryyskö
        Joo-o kirjoitti:

        Voi, voi, voi, voi, voi on siinä...ja minä olen ihan aito valittaja...voi, voi!

        Niinhän sinä olet ainakin kirjoittamasi perusteella.

        Eikä se minua ihmetytä koska valittaminen on hyvin yleistä ja varsinkin netissä.

        Tämä kyseinen aihe mistä kerroin tapahtui kuitenkin tosi elämässä reaali ajassa samaan aikaan kun siitä kirjoitin ja mielestäni se on aika kiinnostavaa mutta selvästikkin sinusta se ei ole kovinkaan kiinnostavaa.


      • Joo-o
        Julkinen vääryyskö kirjoitti:

        Niinhän sinä olet ainakin kirjoittamasi perusteella.

        Eikä se minua ihmetytä koska valittaminen on hyvin yleistä ja varsinkin netissä.

        Tämä kyseinen aihe mistä kerroin tapahtui kuitenkin tosi elämässä reaali ajassa samaan aikaan kun siitä kirjoitin ja mielestäni se on aika kiinnostavaa mutta selvästikkin sinusta se ei ole kovinkaan kiinnostavaa.

        Eiku joo, ihan totta jos asiallisesti asiaa lähestytään, niin olen huomannut sen valittamisen, niin tavallisessa elämässa kuin täälä netissä. Minä aikoinaan kirjotin mielestäni asiallisesti näille palstoille ja usein, niin usein sain asiattomia kommenteja ja siksi ajan myötä olen itsekkin sortunut asiattomaksi. Sory! Siinä sitten kun valitetaan kuinka huonoja muut ovat, niin voi tuntea itsensä paremmaksi...niin minä olen ajatellut.


      • Julkinen vääryyskö
        Joo-o kirjoitti:

        Eiku joo, ihan totta jos asiallisesti asiaa lähestytään, niin olen huomannut sen valittamisen, niin tavallisessa elämässa kuin täälä netissä. Minä aikoinaan kirjotin mielestäni asiallisesti näille palstoille ja usein, niin usein sain asiattomia kommenteja ja siksi ajan myötä olen itsekkin sortunut asiattomaksi. Sory! Siinä sitten kun valitetaan kuinka huonoja muut ovat, niin voi tuntea itsensä paremmaksi...niin minä olen ajatellut.

        Kiitos asiallisesta kommentista

        ja noinhan se on että lähes ainoa keino keskustella valittajan kanssa on valittaa itse mukana. Siksi sinäkin varmaan olet sortunut siihen joskus heidän kanssaan ja kukapa ei olisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3797
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      176
      1388
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe