Valittajat

Julkinen vääryyskö

Oletteko ikinä huomanneet julkisella paikalla ryhmää tai kahden henkilön seuruetta joiden keskustelu on erittäin selvästi kuultavissa ulkopuolisille ja keskutelun teemana on selkeä kaikkeen pettyminen ja kuinka huonoja jotkin henkilöt ovat joista tämä valittava seurue puhuu.

Mielestäni tämä on suhteellisen koomista koska omasta mielestään he ovat keskusteluissaan pyhimyksiä vaikka ovat itse juuri niitä jotka vihaavat (lähinnä kaikkea).

Tämä on mielenkiintoinen sosiaalinen ilmiö jota tapahtuu julkisilla paikoilla kuten juuri tässä missä juuri nyt olen. Voin olla väärässäkin mutta mielestäni itse olen suhteellisen tyytyväisellä mielellä ilman mitään suurempia ongelmia enkä koe mitään syyllisyyttä tuosta "huutavasta vääryydestä".

8

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo-o

Kyllä, valittajia riittää..kuten juuri SINÄ ITSE!

• Julkinen vääryyskö

Olen tietoinen tuosta paradoksista kuinka valittajista valittaja on myös itsekkin valittaja, yritin ilmaista sitä että tekstini on hyvin neutraalissa tilassa syntynyttä:

"Voin olla väärässäkin mutta mielestäni itse olen suhteellisen tyytyväisellä mielellä ilman mitään suurempia ongelmia"

Ja tosiaan voin siltikin olla väärässä.

Tiedän myöskin että Avoin suhde aiheena ei tarkoita kirjaimellisesti tälläistä avoimuutta. Tämä oli kuitenkin erikoistilanne jossa olin salapoliisina ja gonzo journalistina ja hyvä että sain edes jonkun aiheen näprättyä iphonella tuolla tapahtumien ytimessä.

Sinulle Joo-o voisin myöskin kertoa että kyllä valittajia tosiaan riittää, kuten juuri sinä itse.

• Joo-o
        Julkinen vääryyskö kirjoitti:

Olen tietoinen tuosta paradoksista kuinka valittajista valittaja on myös itsekkin valittaja, yritin ilmaista sitä että tekstini on hyvin neutraalissa tilassa syntynyttä:

"Voin olla väärässäkin mutta mielestäni itse olen suhteellisen tyytyväisellä mielellä ilman mitään suurempia ongelmia"

Ja tosiaan voin siltikin olla väärässä.

Tiedän myöskin että Avoin suhde aiheena ei tarkoita kirjaimellisesti tälläistä avoimuutta. Tämä oli kuitenkin erikoistilanne jossa olin salapoliisina ja gonzo journalistina ja hyvä että sain edes jonkun aiheen näprättyä iphonella tuolla tapahtumien ytimessä.

Sinulle Joo-o voisin myöskin kertoa että kyllä valittajia tosiaan riittää, kuten juuri sinä itse.

Voi, voi, voi, voi, voi! Ihan liian monimutkaista minulle maalaitytölle!

• Julkinen vääryyskö
        Joo-o kirjoitti:

Voi, voi, voi, voi, voi! Ihan liian monimutkaista minulle maalaitytölle!

Kysy jos et ymmärrä, ei tuossa mitään monimutkaista pitäisi olla.

• Joo-o

Kysy jos et ymmärrä, ei tuossa mitään monimutkaista pitäisi olla.

Voi, voi, voi, voi, voi on siinä...ja minä olen ihan aito valittaja...voi, voi!

• Julkinen vääryyskö
        Joo-o kirjoitti:

Voi, voi, voi, voi, voi on siinä...ja minä olen ihan aito valittaja...voi, voi!

Niinhän sinä olet ainakin kirjoittamasi perusteella.

Eikä se minua ihmetytä koska valittaminen on hyvin yleistä ja varsinkin netissä.

Tämä kyseinen aihe mistä kerroin tapahtui kuitenkin tosi elämässä reaali ajassa samaan aikaan kun siitä kirjoitin ja mielestäni se on aika kiinnostavaa mutta selvästikkin sinusta se ei ole kovinkaan kiinnostavaa.

• Joo-o

Niinhän sinä olet ainakin kirjoittamasi perusteella.

Eikä se minua ihmetytä koska valittaminen on hyvin yleistä ja varsinkin netissä.

Tämä kyseinen aihe mistä kerroin tapahtui kuitenkin tosi elämässä reaali ajassa samaan aikaan kun siitä kirjoitin ja mielestäni se on aika kiinnostavaa mutta selvästikkin sinusta se ei ole kovinkaan kiinnostavaa.

Eiku joo, ihan totta jos asiallisesti asiaa lähestytään, niin olen huomannut sen valittamisen, niin tavallisessa elämässa kuin täälä netissä. Minä aikoinaan kirjotin mielestäni asiallisesti näille palstoille ja usein, niin usein sain asiattomia kommenteja ja siksi ajan myötä olen itsekkin sortunut asiattomaksi. Sory! Siinä sitten kun valitetaan kuinka huonoja muut ovat, niin voi tuntea itsensä paremmaksi...niin minä olen ajatellut.

• Julkinen vääryyskö
        Joo-o kirjoitti:

Eiku joo, ihan totta jos asiallisesti asiaa lähestytään, niin olen huomannut sen valittamisen, niin tavallisessa elämässa kuin täälä netissä. Minä aikoinaan kirjotin mielestäni asiallisesti näille palstoille ja usein, niin usein sain asiattomia kommenteja ja siksi ajan myötä olen itsekkin sortunut asiattomaksi. Sory! Siinä sitten kun valitetaan kuinka huonoja muut ovat, niin voi tuntea itsensä paremmaksi...niin minä olen ajatellut.

Kiitos asiallisesta kommentista

ja noinhan se on että lähes ainoa keino keskustella valittajan kanssa on valittaa itse mukana. Siksi sinäkin varmaan olet sortunut siihen joskus heidän kanssaan ja kukapa ei olisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      3553
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      69
      3211
    3. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      2995
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      159
      2758
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      12
      2293
    6. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2269
    7. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1698
    8. Sinä se vaan jaksat

Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et
      Ikävä
      23
      1597
    9. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      3
      1557
    10. iltalehden uutinen poistettiin?

Jämsässä koulussa rikosepäily avustaja juu
      Jämsä
      15
      1356
    Aihe