Kaikki pelkästään mustia vaatteita pitävät, miksi tykkäätte pukeutua juuri mustaan?
Itse tykkään pitää mustia vaatteita, koska se on varma,tyylikäs ja ajaton väri, sekä mustat vaatteet hoikistavat&antavat vakuuttavan ja luotettavan kuvan ihmisestä. Sekä mustassa ei niin helposti lika näy. Siinäpä tarpeeksi syitä :)
Mustiin pukeutuvat tänne!
mansikka``
3
208
Vastaukset
- mustia vaatteita
eikä tarvitse lajitella pyykkiä. Aina voi pestä kaikki vaatteet yhdessä. Eikä tarvitse miettiä mitkä vaatteet sopivat yhteen kun kaikki ovat samansävyisiä.
- ^.^
toi oli hyvä. XD
no......
-lempivärini
-mustan kanssa käy mikä tahansa
-se vaan on yksin kertaisesti hieno!!!!!!!!!!!!!! Musta on kyl yks perusväreistä, se on samalla tyylikäs mutta rento, menee kaiken kanssa. :3 Ja vaikka tulisikin joku pieni tahra päivän aikana, se ei loista miljoonien ihmisten silmiin. :DD Ja, musta kerää auringon lämpöä jos on vähän viileämpi päivä, niin lämmittää kivasti :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969