noloo..?

huolestunut

meen seiskalle ja mul on yks yli-ihana hiuksiin laitettava kukkapinni. Siis ei sellanen tavis pinni jos on kukkakuvioit, vaa sellanen iso jos pinni on kukan takana. Must se sopii mulle ja on muutenkin kivan näköne. :3 mut mua on kiusattu ykköselt asti ja mua pelottaa, et mua kiusattais myös sen takii... ;< Et jotkut vaa naureskelis mulle selän takana ja ilkkuis... En oo nähny et muut meiän luokkalaiset ois niit käyttäny. Joten expertit, kertokaa, että eikai ole noloa laittaa sitä seiskalle ekana päivänä? Mun suurin unelma on et kiusaaminen loppuis, ja pelkään joka päivä fyysistä väkivaltaa, ja kärsin masennuksesta ja on hankala saada unta... :< mutta ei poiketa aiheesta! Eli kehtaaks sellasen laittaa kouluu?

P.S: sry jos meni vähän väärään aihe-alueeseen, oon kännyl eikä täl voi kopsata tekstii ja laiska ihminen kun olen niin en jaksa kirjoittaa koko tätä shaibaa uudestaan.

7

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valtterix

ole oma itsesi, ennemmin laitat ensimmäisenä päivänä mitä tahdot ni ei oo sitten myöhemmin paineita laittaa tiettyjä asusteita

• Laita vaan, ei kukaan ikinä estä sua olemasta oma ittes, tai pukeutumasta miten itte haluat. :3 Ja, ne tulee muotiin, kaikki vähän "hienompi" ja kauniimpi ja kaikenmaailman korut, hiuskoristeet sun muut krääsät on 7-8luokalla iso juttu, esim, niitä käytetään meidänkin koulussa, ja aika useet niitä käyttääkin, (7-9luokkalaiset) ja jos itte pidät, mikset muka vois laittaa sitä päähän ?

- Fyysistä väkivaltaa on turha mun mielest pelätä, itte olin koulukiusattu just 7 luokan melki kokonaan, mutta ei ne väkivaltaan ikinä menny. Huuteli käytävillä perään, kommentoi kovaan ääneen (asun kittilässä, tääl ei hävetä ilmasta mielipidettään suoraan, mutta etelä-suomessa toisin)

Vaihdoin tyyliä välissä, nykyään gootti-punk, ja käytän juuri niitä friikistä friikeimpii vaatteit, korui, meikkailen miten huvittaa. Pääasia on, että ITSE pidät itsestäsi, itse pidät mitä teet, ja älä kuuntele niitä tyttö hyvä, elä kuuntele ;w; mun kaveri on menny aika alas itte, se masentu pahasti koulukiusauksen takia, sil on vielki arpia ranteissa ko se viilteli 7-luokalla. menee nyt lukion 1....

- Jos tulee jotain asiaa, laita mulle viestiä, voin neuvoo jos tulee joskus jotain hankalaa aikaa :3

• seeeeeeepra

Jos sä ite tykkäät siitä pinnistä, niin laita ihmeessä! Jos jollakin retardilla on sulle jotakin sanomista siitä niin hänellä itsellään on jotakin henkilökohtaisia ongelmia, älä välitä! :))

• laita vain

jos pidät siitä itse niin laita vain se sopii varmasti sinulle ja näytät se hiuksissasi varmasti kauniilta

• steffy1

okei tää viesti tulee vähän myöhään mut haluun auttaa jatkossakin. eli pukeudu ihan miten tykkäät ja miten itse parhaaksi näet. olen seiskalla ja monet luokkalaiseni käyttävät sellaisia kukkia, edes luokkamme "pissis porukka" ei sano siihen mitään, koska ei heillä ole oikeuttakaan ainakaan haukkua. ja oikeastaan se porukka jota seiskan alus pelkäsin nii osottautukin mukavaks ja kavereitra ollaa:)

• 8lk

Arvostan sitä, että kukin pukeutuu miten itse haluaa, ja luo oman tyylin. Jos itse tykkäät siitä kukkapinnistä, laita se! Niinkuin moni jo tuolla edellä sanoi, niin ole oma itsesi :)!

• i dont understand

luulet siis et sua kiusattas pinnin takia? aha,okeei...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      88
      5516
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3047
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      89
      2958
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2584
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe