Mä en kestä mun mieheni kavereita ollenkaan. Koko aika jotain ihme vittuiluu ja nälvimistä. Alkaa tosissaan palaa hermo. Mä rakastan mun miestä mutta vihaan sen kavereita niin sydän juuriani myöten niin syvältä kun voi ottaa päähän. Ne koko aika nälvii ja kommentoi kaikkea. MIKÄ PAKKO MIELLE!!! Kun jengi sai tietää että seurustelemme se arvostelu ja kommentointi koko aika. Hyvä kun sen kaverit ei edes tunne mua niin alkaa sanomaan huoraksi ja pettäjäksi.
Sen takia en jaksa mennä ulos mieheni kanssa minnekkään koskaan kun ne sen kaverit jaksaa. Tekisi mieli välillä ottaa erästä muijaa niskasta kiinni ja hakkaa johonkin puutarha tuoliin. Kun se jaksaa olla niin musta sukkanen!!! Tosin.... saan nautintoa siitä kun jollekkin koituu vitutusta kun satun nyt seurustelemaan tämän miehen kanssa. Saatanan pikku lissut kun juoksee ruttumärkänä mun miehen perässä. Anteeksi...... Pakko avautua jonnekkin kun tätä miestä ei tunnu kiinnostavan.
Mieheni kaverit kusipäitä
kiukkunen-nainen
2
252
Vastaukset
- Kiukkunenko
Älä alistu tuollaiseen ja arvosta itseäsi. Saa kirjoittaa... J
- ämmiä
Älä välitä niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770