Todennäköisyys suhteeseen sinulla?

Muutoksen tuulet

On todella epäseksikästä miettiä todennäköisyyksiä jollekin mut vastausta ole tarkoitus antaa missään tarkassa numeerisessa muodossa vaan yleisesti arvioida miten näette mahdollisuutenne mieleiseen suhteeseen mieleisen kumppanin kanssa?

Osa puhuu tästä asiasta aivan kuin kyse olisi pessimismistä tai optimismista ja se jotenkin vaikuttaisi sitten sen suhteen löytymiseen jos tosiaan ajattelee että ne mahdollisuudet ovat heikot.

Itse pidän mahdollisena sitä että löydän suhteen, mutta sekin on suhteellisen epävarmaan ja todennäköisesti tuo suhde ei olisi mieluinen sellaisen kumppanin kanssa jonka kanssa tahtoisin oikeasti olla.
Pidän epätodennäköisenä jo sitä että löydän sellaisen suhteen jossa olisi jotain mieltä -vertaa edelliseen jossa ei ole.
Mutta täysin epätodennäköisenä "voitan lauantaina lotossa" tyyppisenä pidän sitä että se kumppani olisi mieluinen ja suhde sellainen jota haen.

Näen tähän montakin syytä koska en ole varmaan kovinkaan monen mieleen miehenä ja sitten jos siihen lisää varmaan tietynlaisen sosiaalisen kyvyttömyyden olla jatkuvasti sosiaalinen tavoilla joilla naisiin voisi tutustua niin alkaahan se laskea sitä mahdollisuutta.

Tähän mennessä jos ei ole natsannut (olen siinä 30) niin kyllä ne laulut alkaa olla sitten laulettu, virret veisattu ja sitä rataa.
Täällä vaikuttaa olevan aika rajuja toivomuksia sen kumppanin suhteen, mutta toisaalta joskus hyvin säädyllisiä odotuksia kumppanille niin miten todennäköisenä sitten pidätte että sitä löytyy ja mitä se saa ajattelemaan asiasta jos se on teistä epätodennäköistä?
Aiotteko muuttaa jotakin (kriteerejä, etsintätapaa, itseänne?)

14

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutoksen tuulet

      Kohdallani uskon myös sen vaikuttavan että vaikka kriteerejä naiselle on vain muutama niin ne ovat ehkä sellaisia jotka karsivat siitä mahdollisesti kiinnostuneiden joukosta ison palan pois.
      Siitä päästä kuitenkin vaikea lähteä karsimaan koska sitten huomaa tekevänsä alekauppaa kumppanilla. Tietysti vielä pitäisi niiden surullisen kuuluisien kemioiden toimia ja en tiedä synkkaako minulla lopulta joukosta hieman poikkeavana kovinkaan monen naisen kanssa.
      Epäilisin että ihmisten välillä on suuria eroja siinä miten helposti he voivat löytää sopivan kumppanin ja suhteen riippuen ihan heidän perusominaisuuksistaan eikä välttämättä kriteereistä.
      Osalla vain luonnistuu ja osalla ei.

    • miehenkuvotus

      Ennen ajattelin mahdollisuuksieni parisuhteesen olevan olemattomat, ja toiminkin sillä tavalla, että ne minimoituivat.

      Nykyään pidän mahdollisuuksiani pieninä. Tiedän etten ole mitään unelmamies materiaalia ja pitkä sinkkuuteni varmasti karkottaa ison osan naisista. Enkä aio lähteä suhteeseen vain suhteen saamisen takia. Kyllä toisen osapuolen pitää olla oikeasti kiinnostava ja sellainen, että hänen kanssaan tulee toimeen.

      Ulkonäköä koskevia kriteerejä ei minulla paljoa ole. Pidän ennemminkin pyöreistä naisista kuin laihoista, mutta ei pyöreys ole minulle mikään ehdoton kriteeri. Henkinen puoli on se ratkaiseva. Pahiten olen ollut ihastunut erääseen naiseen, joka ei ollut "virallisten kauneusihanteiden" mukainen. Hän oli ylipainoinen, eikä kasvoiltakaan erityisen nätti. Mutta hän vain oli kokonaisuutena aivan mahtava.

      Etsintätapaa tulisi varmasti muuttaa, koska nykyään en törmää oikeastaan koskaan vapaisiin naisiin. Kaveripiirissäni ei ole vapaita naisia, ei muuten oikeastaan miehiäkään - kaikki seurustelevat.

      Itseäni olen kyllä pyrkinyt aktiivisesti muuttamaan. Omaa tapaa nähdä maailmaa ja sen semmoista. Olen pyrkinyt sosiaalisemmaksi ennalta tuntemattomien ihmisten kanssa. Olen myös laihduttanut. Käyn läpi henkilökohtaista muutosprosessiani, jossa pyrin löytämään heikkouksiani ja vaikuttamaan niihin. Ennen vain tyydyin olemaan se aikaan saamaton vetelys, josta ei oikeastaan ollut mihinkään.

    • Teemu Milto

      Noin 78 % todennäköisyydellä saan naisen parin viikon sisällä. Opettelin katsomaan peruskatseella naisia ja saadessani hyvän reaktion, voin mennä esittäytymään.

      • sfaa

        No saitkos naisen? Mennyt jo melkein kuukausi.


    • mustispeppers

      Aika kehnot, mutta en anna se haitata elämääni.

      • Tarjous nro1

        Samoilla aatoksilla mennään.


    • Kyllähän se todennäköisyys on aika heikko... ainakin jos ajattelee siten että kumppanin pitäis olla sillä tapaa kiinnostava. Sanoisko näin että lottovoittokin on todennäköisempi kuin parisuhde.

    • yli 30v ikisinkkum

      Todennäköisyys on käytännössä nolla.

    • Arvioisin, että lottovoitto, rikkaan amerikantädin perintö ja ihana parisuhde ovat kaikki yhtä kaukaisia unelmia.
      Näillä mennään ja lopetetaan kaikki haaveilut :)

    • cgbgqa

      "miten näette mahdollisuutenne mieleiseen suhteeseen mieleisen kumppanin kanssa?"

      Tämä riippuu ihan siitä, että kuinka mieleiseen suhteeseen kuinka mieleisen kumppanin kanssa.
      Tällä hetkellä tapailen yhtä mukavaa naista joka on lähes kaikkea sitä mistä olen koskaan haaveillut. Hän tuntuu haluvan suhteeseen vähintään yhtä paljon kuin minäkin. Todennäköisyys että päädyn hänen kanssaan suhteeseen tuntuu tällä hetkellä 95% selvältä.

      Mutta kuten sanoin hänkin on vain LÄHES kaikkea sitä mistä olen ikinä haaveillut ja päädyn hänen kanssaan todennäköisesti suhteeseen joka on vain LÄHES sellainen josta olen aina haaveillut. Hän on ihmsenä ehkä 90 prosenttisesti kaikkea sitä mistä olen koskaan haaveillut ja päädyn hänen kanssaan suhteeseen joka on ehkä 95% sellainen mistä olen unelmoinut.

      Todennäköisyys että päätyisin 100% mielekkääseen suhteeseen 100% itseäni miellyttävän naisen kanssa tuntuu aika epätodennäköiseltä. Siihen on ehkä 2% mahdollisuus. Joten ehkä minun kannattaa alkaa suhteesen tämän kanssa jota nyt tapailen. :)

      • $ £ %

        Kunhan ymmärrät, että itse olet 100 %:lle ihmiskunnasta jotain muuta kuin 100 % siitä, mistä kaikesta kukin heistä on ikinä haaveillut...


      • cgbgqa
        $ £ % kirjoitti:

        Kunhan ymmärrät, että itse olet 100 %:lle ihmiskunnasta jotain muuta kuin 100 % siitä, mistä kaikesta kukin heistä on ikinä haaveillut...

        En nyt sanoisi että 100%:lle ihmiskunnasta. Kyllä varmasti löytyy naisia joille olisin kaikkea sitä mistä he ovat haaveilleet. Ei kaikkien suurimmat haaveet ole täysin kohtuuttomia, kuten ei minullakaan ole.
        Varmasti löytyy naisia jotka ovat kaikkea sitä mistä olen haaveillut ja varmasti löytyy naisia joille minä oliisin kaikkea mistä he ovat haaveilleet.

        Mutta tämäkin jota nyt tapailen täyttää suurimman osan kaikista toiveistani paremmin kuin hyvin, joten en valita. Päin vastoin, olen erittäin kiitollinen hänestä, ja siitä että tunnun itsekin täyttävän suurimman osan hänen toiveistaan paremmin kuin hyvin.


    • .....

      Nuoria tyttöjä syntyy joka päivä , joten toivoa on.

    • Ei muutosta tulossa

      En usko että mitään varteenotettavaa tulee enää vastaan, virheet on tehty ja niistä on jotain toivottavasti opittu. Loppuelämä mennee luultavasti ilman vakavampaa ihmissuhdetta, onnettomissa merkeissä ja liian yksin. Kadun syntymääni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      83
      2060
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      76
      1291
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      21
      1257
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1114
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      275
      1002
    6. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      50
      963
    7. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      956
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      919
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      215
      864
    10. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      859
    Aihe