Miehenä kirjottelen.
* Hyvä luonneinen
* Osaa aina tulla tilanteeseen "polvi edellä"
* Talous kunnossa
* pitää parisuhdetta kunnossa yhdessä kumppanin kanssa.
* Sanavalmis.
* Puhuu ja pussaa.
* On kaikkea muuta kuin ylipainoinen.
* On suomalainen.
Olenko jotenkin sinisilmäinen kumppanin löytämisen suhteen?
Kavereina on monia tuollaisia sinkkuja, en halua sössiä duuni / ystävyys suhteita.
Minkälaisen naisen mies haluaa.
14
364
Vastaukset
- Mies 40
Unohtui viellä yksi juttu.
* Alkoholia hyvin vähän, ja tupakkaa & lääkkeitä ei ollenkaan.- Aito blondi
Eli, jos naisella on joku pysyvää lääkitystä vaativa terveydentila, niin se ei kelpaa, vaikka muuten täyttäisikin kaikki kriteerisi?
- UUHH!
Mä tykkään miehistä, jotka osaa kirjoittaa oikein! Ihan laittaa housut kastumaan!
- ~csi~
Mitä tarkoittaa "polvi edellä"?
- Mies 40
OK. Tarkennan.
Lääkkeillä meinasin lääkkeiden väärinkäyttöä, on yllättävän yleistä naisilla.
'Tulla tilanteeseen polviedellä' meinaa jotakin tilanteiden hallintaa, kypsyyttä, nauravuutta, uskallusta, "uskaltaa työntää kätensä murskautuneeseen reiteen ja puristaa vuotavan reisivaltimon kiinni etten kuolisi" Ehkä tämä kuvaa mitä on tulla tilanteeseen 'polvi edellä"
Ja 'kiitokset' naljailusta kirjoitus taidostani, kirjoitan ammattissani nykyisin vieraalla kielellä. - ??????
Mies 40 kirjoitti:
OK. Tarkennan.
Lääkkeillä meinasin lääkkeiden väärinkäyttöä, on yllättävän yleistä naisilla.
'Tulla tilanteeseen polviedellä' meinaa jotakin tilanteiden hallintaa, kypsyyttä, nauravuutta, uskallusta, "uskaltaa työntää kätensä murskautuneeseen reiteen ja puristaa vuotavan reisivaltimon kiinni etten kuolisi" Ehkä tämä kuvaa mitä on tulla tilanteeseen 'polvi edellä"
Ja 'kiitokset' naljailusta kirjoitus taidostani, kirjoitan ammattissani nykyisin vieraalla kielellä."uskaltaa työntää kätensä murskautuneeseen reiteen ja puristaa vuotavan reisivaltimon kiinni etten kuolisi"
Mitä ihmettä sä oikein olet suunnitellut tekeväsi tulevan naisesi kanssa??? Ihan silkasta uteliaisuudesta. En mä sun tyyppiäs ole kuiteskaan, eli en mä sen takia kysy, mutta tää oli jo sen verta kumma juttu, että mit vit? - Mies 40
?????? kirjoitti:
"uskaltaa työntää kätensä murskautuneeseen reiteen ja puristaa vuotavan reisivaltimon kiinni etten kuolisi"
Mitä ihmettä sä oikein olet suunnitellut tekeväsi tulevan naisesi kanssa??? Ihan silkasta uteliaisuudesta. En mä sun tyyppiäs ole kuiteskaan, eli en mä sen takia kysy, mutta tää oli jo sen verta kumma juttu, että mit vit?Totta, et olisi minun makuun.
Tuo kuvasi vain elämän yllätyksellisyyttä, mitä vain voi tapahtua koska tahansa, vaikka kolari. Ja kypsä ja kokenut ei jähmety / pelästy yllättäviäkään asioita. - .......
Mies 40 kirjoitti:
Totta, et olisi minun makuun.
Tuo kuvasi vain elämän yllätyksellisyyttä, mitä vain voi tapahtua koska tahansa, vaikka kolari. Ja kypsä ja kokenut ei jähmety / pelästy yllättäviäkään asioita.Ahsoo.... Nyt on varmasti monella naisella on iso ongelma, kun eivät ole olleet koskaan kolaritilanteessa, eivätkä näinollen tiedä miten sitten toimisivat. Rajoittaa jonkunverran pieneksi tun sun ryhmäsi, mistä naista etsiskelet. Se tosin selittänee sen, miksi olet edelleenkin tuon ikäisenä vapaa.....
- Mies 40
....... kirjoitti:
Ahsoo.... Nyt on varmasti monella naisella on iso ongelma, kun eivät ole olleet koskaan kolaritilanteessa, eivätkä näinollen tiedä miten sitten toimisivat. Rajoittaa jonkunverran pieneksi tun sun ryhmäsi, mistä naista etsiskelet. Se tosin selittänee sen, miksi olet edelleenkin tuon ikäisenä vapaa.....
Tainut ihmisiltä sisälukutaito kadota tai ymmärryksessä vikaa.
En siis kirjoittanut mitään siitä että olisi ollut tilanteessa tai kolarissakaa, mutta olisi luonteeltaan avoin ja aktiivinen. - ???????
Mies 40 kirjoitti:
Tainut ihmisiltä sisälukutaito kadota tai ymmärryksessä vikaa.
En siis kirjoittanut mitään siitä että olisi ollut tilanteessa tai kolarissakaa, mutta olisi luonteeltaan avoin ja aktiivinen.No olisit sitten sanonut niin? Selität jotakin "polvi edellä" juttua ja en mä tiedä mitä se tarkottaa. Nyt tiedän. Pitää olla valmis kaikkeen. Ongelma tietysti on, että harva etukäteen tietää mihin kaikkeen on valmis ja miten kussakin uudessa tilanteessa reagoisi. Esimerkiksi kolarin sattuessa olettaisin olevani kykeneväinen auttamaan avuntarvitsijoita, mutta kun ei ole koskaan kohdalle sattunut, niin en tiedä menisinkö sittenkin paniikkiin. Voi olla ja voi olla että ei.
Miksi sä muuten täällä latelet toiveitasi? Oletko seuranhaussa? Eikö täällä ole treffipalsta erikseen?
Hyvä luonneinen, polvi edellä, viellä, ystävyys suhteitani...
Jatka kaikin mokomin etsimistä :-DDDOlen melkein täydellinen noilla kriteereillä. Jopa ajanut yhden auton lunastukseen, joten äkkinäiset tilanteetkin hoituu!
Ainoastaan BMI menee lievän ylipainon puolelle. Mut sekin johtuu vain siitä, että mulla on sydän kultaa =D=D
Alkoholia asiallisesti, tupakkaa ei ollenkaan ja lääkkeitä lääkärin määräysten mukaan (ei lääkitystä tällä hetkellä - ehkä pitäis??)
Voi vide, nyt harmittaa, että jäin yhdestä kriteeristä vaille enkä olekkaan unelmadeitti.- Mies 40
On sitä kiva naljailla.
Kirjoitin ihan vakavissani, ovatko aatteeni jotenkin käsittämättömiä?
Näyttää jotenkin ihmiset nähnee tän tosi ulkokultaisena. Ainoa halu ettei kumppani olisi pahasti ylipainoinen. Saa olla tumma tai vaalea. Lyhyt tai pitkä. Kaunis tai melkein susiruma. Iso nenäinen tai nopönenä. Ei näillä ole väliä. Mies 40 kirjoitti:
On sitä kiva naljailla.
Kirjoitin ihan vakavissani, ovatko aatteeni jotenkin käsittämättömiä?
Näyttää jotenkin ihmiset nähnee tän tosi ulkokultaisena. Ainoa halu ettei kumppani olisi pahasti ylipainoinen. Saa olla tumma tai vaalea. Lyhyt tai pitkä. Kaunis tai melkein susiruma. Iso nenäinen tai nopönenä. Ei näillä ole väliä.Suurimmalla osalla on pitkä lista kumppanin ominaisuuksista. Kärjistetysti voisi väittää, että miehet etsiI Helinä-keijua ja naiset prinssi Rohkeaa. Siinä kisassa ei kelpaa Shrekit naisille, eikä Niiskuneidit miehille. Onnea vaan haavekuvien ja todellisuuden yhteensovittamisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973