Kuinka salakuljettaa alkoholia? :D minigrip-pussia mietin, mut mihkä ne laittaisin?
Summer up - festival
6
477
Vastaukset
- Anna935
Rintsikoihin? Meikkipussiin? Kenkään?
- se on siinä
Osta apteekista neula ja ruisku. Osta pillimehuja, tee purkin pohjaan pieni reikä, ime ruiskulla mehu pois ja laita tilalle alkoholi. Tuki reikä.
- Kiitos
Kiitos vinkeistä. T.Järjestäjä
- 3 X Toimiva!
-Juo ensin pari raakaa kananmunaa pohjalle, sen jälkeen sen alkoholisi sen päälle.
Ei ole pelkoa että jäisit kiinni alkoholin salakuljetuksesta.
-Tietysti järkevämpää on ostaa se alkoholi annoksina paikan päällä, alkoholimyyntialueella
-Voit tietysti olla tialaisuudessa selvinpäin, nautit musiikista enemmän, saat rahoillesi paremman katteen etkä kuitenkaan ole ilonpilaaja - mietin345456
Mites toi yöpyminen siellä Lahdessa? Meil on lauantaille festariliput hommattu mut sit katoin et siel on joku maksullinen telttailualue, jonne maksais toiset 35e/henkilö majoittua. Eli voiko jossain siinä lähellä ilmaiseksi laittaa teltan maahan?
- M. Myssy
vaikka poliisilaitoksen eteen pystyttäsit, heti festari alueen portinpieleen toinen hyvä paikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882