Punk vai gootti?

Ongelmani on, en tiedä kumpaa olen enemmän;

Gootti vai punk?

kutsun itseäni goottipunkkariksi, mutta aina joku tulee korjaamaan ja sanoo; ei se oo sellanen, sitä kutsutaan täksi ja täksi. - So? ei mua kiinnosta, vaan tyyli, vaatteet ja ihmiset on mahtavia, ei nimet niiden takana. Voin tarpeen vaatiessa laittaa pari esimerkki kuvaa tänne, jos haluatte lisää selvennystä. Etsin myös itselleni lisää tämän tyylisiä vaatteita. Kaapissani on läjä mustia outoja vaatteita, punainen ketjupaita hakanneuloilla, reikäfarkut ketjuilla, läjä hameita, poizon industriezin huppari (love it) Demonia torment 718, (saivat intohimon tyyliin kasvamaan) Jos kukaan tietää, olis kiva saada vinkkejä sivuista joilta löytäis tän tyylisii vaatteita. Itse etsinyt pari kuukautta, mutta vähän tuloksetta x'3

13

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadgsde

      Kasvaminen auttaa tähänkin. Älä itke ruma lapsi, vaikket maailmaa ja ittees vielä tunnekaan.

      • kyse on vain siitä, että minkä tyylinen olen,siihen haluan selkoa, koska en osaa ikinä sanoa minkä tyylinen olen. ei siitä etten muka tuntisi itseäni vielä .__. trolo. Turha kattoo mun ikää ja todeta et; ei toi tiiä pa skaakaan mistään, keskenkasvunen kakara vaan. Et kasva itte aikuiseks, ennenko tuut kirjotteleen mitään. Kiitos.


      • lakritsikuula
        lukafan96 kirjoitti:

        kyse on vain siitä, että minkä tyylinen olen,siihen haluan selkoa, koska en osaa ikinä sanoa minkä tyylinen olen. ei siitä etten muka tuntisi itseäni vielä .__. trolo. Turha kattoo mun ikää ja todeta et; ei toi tiiä pa skaakaan mistään, keskenkasvunen kakara vaan. Et kasva itte aikuiseks, ennenko tuut kirjotteleen mitään. Kiitos.

        Suoraan sanottuna en tajua, miksi kenekään pitäisi pystyä asettamaan itsensä johonkin ennaltamääritettyyn lokeroon. Niin... miksi? Kai jokainen, joka sinut näkee, huomaa samalla tyylisi. Onko sillä mitään merkitystä, miksi tyyliäsi kutsutaan vai onko sille edes mitään "virallista nimeä"? Ainakin minusta tuntuu siltä, että haluat jonkin termin / ryhmän, johon voit identifioitua. Siinä mielessä tuo aikaisempi itsetuntokommentti oli järkevä (turhan nimittelyn olisi voinut jättää pois).


      • lakritsikuula kirjoitti:

        Suoraan sanottuna en tajua, miksi kenekään pitäisi pystyä asettamaan itsensä johonkin ennaltamääritettyyn lokeroon. Niin... miksi? Kai jokainen, joka sinut näkee, huomaa samalla tyylisi. Onko sillä mitään merkitystä, miksi tyyliäsi kutsutaan vai onko sille edes mitään "virallista nimeä"? Ainakin minusta tuntuu siltä, että haluat jonkin termin / ryhmän, johon voit identifioitua. Siinä mielessä tuo aikaisempi itsetuntokommentti oli järkevä (turhan nimittelyn olisi voinut jättää pois).

        edelleenkin, itse haluan selkoa omaan tyyliini, en lokerikkoitua. koska kaikki ovat eri tyylisiä, ja jokaisella on oma ajatuksensa tyylistään. omani on vielä hukassa. siihen yritän saada selkoa.


    • ^.^

      ite taidan kuulua samaan lootaan..........
      mut mä vaan sanon tyyliini bad-assiksi. XD
      kun en haluu että ihmiset sit kyselöö että eikö se gootti ole sellanen ja eikö se punk olekkin semmosta.
      (koska stereotyypit on tunnettuja täälä päin)

      ........niin kutsukoon kukin miksi haluaa mutta kuhan oon ite tyytyväinen tyyliini......

    • 687

      Mitäs meinaat noilla ''punk'' tai ''gootti'' vaatteilla viestittää?

      • ^.^

        täh?


      • en meinaa viestittää mitään muuta kuin sitä mitä haluan olla, ja mistä pidän. en osaa sanoa, mutta tyyli on mielestäni hyvin ... mielenkiintoinen, jopa eksoottinen ja hurmaava ~


    • gothpunk

      ûbermakeet ne demonian tormentit! ..ihan sama oikeestaan mitä tyyliä ne on, ne on vaan niiiiiiin törkeen hyvännäköset! ..mut jos pakko on jotenkin lokeroida ja noista kahdesta valita, niin pelkästään noiden kenkien perusteella enempi goth. Riippuu kokonaisuudesta, voi olla myös glamrock tai jopa hevi.. it depends;) Muu asustus vaikuttaa kans enempi gothilta, mut osittain myös punkilta...öööh...
      Nii, oikeen tosipunk ois kulahtaneet perusmaiharit, joissa eriväriset nauhat, tiukat mustat stretchit tai sit pvc-minari ja risat mustat sukkahousut ja verkkosukkikset päällekäin jne...

      ..mut sä oot noin just kun oot nii ihan varmasti mielenkiintoinen, eksoottinen, hurmaava, nam.. don't worry..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe