Pitääkö miehen osata tanssia?

sinkkumies37

En osaa ainakaan minä tanssia. Hitaita kappaleita osaa kuka vaan mut muuta sit en osaakkaan. Olenko siis täysin turha mies naisille.

26

327

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aattelepa.ite

Pökkelölantio ja täysin rytmitajuton ihminen on vähä kömpelö muissaki asioissa....

• sioille.helmiä

Samaa ajattelin itsekin. Eihän sitä tarvi olla mikään parkettien Casanova, mutta rytmistä ja rytmitajusta lähtee niin paljon asioita.... Joten joo, ei siitä haittaa ole, että tuntee rytmin ja myötäilee sitä miettimättä tahtilajeja ja laskematta niitä... :)

• Ei oo nuo latinotanssit oikein valkosen miehen hommaa..

Ainoa tanssi mitä valkoihoset osaa on hanhenaskeleet paraatissa.

• Södeite

Golf,pilkkinen ja tanssiminen ovat turhaa puuhaa reijän ympärillä.

• Kyllä miehen pitää osata tanssia.
      Mutta ne "hitaatkin" vaatii musiikin ymmärtämistä
      Hidas voi olla foxia, valssia, rumbaa, yms, ja kaikki tamssitaan erilailla

Kyllä kannattaa opetella tamssimaan, se helpottaa monia asioita :)

• Riippuu naisesta. Enemmistölle naisista tanssiminen on kai keskeinen osa elämää. Vaikka läskin määrästä päätellen niiden pitäisi tanssia enemmän ja syödä vähemmän.

• so.crazy.rough.gay

Komppaan.
        Ja sama pätee toki miehiinkin jotka eivät ole nähneet kyrpäänsä vuosikymmeniin sen mahan takia. Keskivartalolihavuus tappaa, myös aivosolut.

• MattiPakara

Pitkien miesten ei tartte osata tanssia, lyhyiden miesten sitäkin enemmän.

Siirreltävän lastin paino ja siirtelijän jalkojen pituus ratkaisee kaiken.

• että.silleen

Ei tanssitaito ole mitenkään pakollinen, vaikka se suotavaa olisikin. Jos sinä osaat hitaita niin tarpeen vaatiessa ja halutessasi oppisit kyllä lavoilla tanssittavia latinorytmejäkin.

Kilpatanssit ovat sitt jo oma lajinsa ja niiden taitajiin en minäkään koe kuuluvani, vaikka tanssin auttavasti niitä; kun pariksi sattuu mies joka on osaava kilpatanssin opettaja. On ollut kahdesti tilaisuus tanssia ammattilaisen kanssa ja hänen taidoillaan näyttää varmaan ett minäkin osaisin...jotain.

Tuosta tanssimisesta: pääasia ettei mies vastusta tanssimista henkeen ja vereen ja lähtee mukaan vaikka tanssipaikalle... vaikkei sitten lopulta askeltakaan tassisi.
      Mutta mustasukkainen tanssimisesta ei pidä olla, koska minä todellakin rakastan tanssimista, ihan kotimaisia lavatansseja enimmäkseen harrastan.

• KonttinenEVP

Paritanssit on homojen touhua.

• Olet ilmeisesti ymmärtänyt sanan homo, merkityksen väärin.
        Homous tarkoittaa kiinnostusta samaan sukupuoleen.
        Paritanssissa tanssitaan vastakkaisen sukupuolen kanssa.
        Siis mies tanssii naisen kanssa.

Mutta onhan teille homoille useita muita harrastuksia, joita poikaporukassa voitte harrastaa
        Esim. potkupallo, jääkiekko, yms. joita voitte yhdessä pelata ja sitten treenien jälkeen mennä poikaporukalla saunaan ja suihkuun.

• sdökgj03

Miksei voi tanssia saman sukupulisen kanssa? Aika moni tekee tuota nykyään esim. vanhojentansseissa.

• Hojakkkaaa

Jotkut tanssii jotkut ei....

• m-i-e-s

Ei pidä, mutta ei siitä haittaakaan ole jos osaa. Oletko täysin turha mies naisille onkin jo täysin toinen tarina. =P

Voitko kuvitella, että maailmassa on miljardi naista jotka ei osaa tanssia/tanssi. On myös miljardi naista jotka ei osaa sitä, eikä osaa tätä jne.

• Mie en oo mikään Umberto Kuubasta.. Oon suomalainen tasapää mettäläinen Suomesta.

Ei pysty tanssimaan mutta kyllä mie siltikkin pystyn pillua huudattaan aika taidokkaasti.
      :D

• että.silleen

Suksi jo suohon Kuubalaisies kanssa, on niistä tarpeeks täällä jauhettu naisista!
        Minä en ainakaan noita kahta taitoa toisiinsa saumattomasti liitä! Minä nautin rytmistä ja liikkumisesta musiikin tahdissa.
        Enkä tanssisi vieraiden kanssa mitään lambadan kaltaista hinkaus tanssia, mutta joo... oman kullan kanssa sekin kävis,vaikka ei julkisesti.

• että.silleen kirjoitti:

Suksi jo suohon Kuubalaisies kanssa, on niistä tarpeeks täällä jauhettu naisista!
        Minä en ainakaan noita kahta taitoa toisiinsa saumattomasti liitä! Minä nautin rytmistä ja liikkumisesta musiikin tahdissa.
        Enkä tanssisi vieraiden kanssa mitään lambadan kaltaista hinkaus tanssia, mutta joo... oman kullan kanssa sekin kävis,vaikka ei julkisesti.

Sano mitä sanot mutta näytät Åke Blomqvistilta.

• että.silleen
        Eräkettu kirjoitti:

Sano mitä sanot mutta näytät Åke Blomqvistilta.

Sun olis "mettäläinen" aika käydä jo optikolla, ainakin jos harrastat metsästystä! Tollaisella mielikuvituksella ja näkökyvyllä varustettuna ammut naapuris vielä kyntöpuuhissa pellolle! Hirvenä.

Sun olis "mettäläinen" aika käydä jo optikolla, ainakin jos harrastat metsästystä! Tollaisella mielikuvituksella ja näkökyvyllä varustettuna ammut naapuris vielä kyntöpuuhissa pellolle! Hirvenä.

Mitä se naapuri tekee mun pellolla!?

• että.silleen
        Eräkettu kirjoitti:

Mitä se naapuri tekee mun pellolla!?

No hitto vie, ett varmaan koko lääniä omista! Kai sultakin rajanaapuri löytyy joka kyntää itse peltojaan?
        Näin urospuolisen näköisenä kun mua pidät ;niin pitää kai käyttää ronskimpaa kieltäkin, piru vie.
        Tyytyväinen nyt? =))

No hitto vie, ett varmaan koko lääniä omista! Kai sultakin rajanaapuri löytyy joka kyntää itse peltojaan?
        Näin urospuolisen näköisenä kun mua pidät ;niin pitää kai käyttää ronskimpaa kieltäkin, piru vie.
        Tyytyväinen nyt? =))

Kyllä mie sen vertaa omistan että jos nään kaverin kyntämässä peltoa niin se on mun pelto.

• että.silleen
        Eräkettu kirjoitti:

Kyllä mie sen vertaa omistan että jos nään kaverin kyntämässä peltoa niin se on mun pelto.

No kaik hyvin, sithän sie ett käväse hirvimethälläkään! Hirven metsästysalue ei ole mikään pieni tilkku. Jos kaikki pellot jotka näet on sun, ammut ilmeisesti jäniksiä puutarhas reunasta.
        Siihen olen sortunut jokus itsekin... oikeesti on vähän luvatonta, kun on asuttua aluetta ja se kylätien sivuhaara kulkee läheltä Faijan puutarhaa. Mutt onneks en ole ollut varomaton piekkarin kanssa, haulikolla ei tulis mieleenkään ampua siinä sais kyllä omenapuutkin osuutensa silloin.

PS. Kävin Emon kanssa syömässä työpäivän lopuksi ruokalassa, ettei tarvitse tehdä nyt ensimmäiseksi ruokaa kotona. Kahvit voisin oikeastaan keittää nyt meille.

No kaik hyvin, sithän sie ett käväse hirvimethälläkään! Hirven metsästysalue ei ole mikään pieni tilkku. Jos kaikki pellot jotka näet on sun, ammut ilmeisesti jäniksiä puutarhas reunasta.
        Siihen olen sortunut jokus itsekin... oikeesti on vähän luvatonta, kun on asuttua aluetta ja se kylätien sivuhaara kulkee läheltä Faijan puutarhaa. Mutt onneks en ole ollut varomaton piekkarin kanssa, haulikolla ei tulis mieleenkään ampua siinä sais kyllä omenapuutkin osuutensa silloin.

PS. Kävin Emon kanssa syömässä työpäivän lopuksi ruokalassa, ettei tarvitse tehdä nyt ensimmäiseksi ruokaa kotona. Kahvit voisin oikeastaan keittää nyt meille.

Elä ala puhumaan hirven mettästysalueista...

Joskus sitä pystyy räiskäyttään ihan tuosta keittiön ikkunasta.

• menoxvaa

Kyse ei ole siitä että pitäisi osata jotain askeleita pakonomaisesti, vaan siitä että uskallat heittäytyä, mene vaikka laivalle diskoon ja alat vaan tanssia. Kyse on siitä että uskaltaa heittäytyä elämän pyörteeseen. Ei tarvitse pelätä mokaamista, kun eihän sillä ole mitään väliä mitä muut ajattelee. Itsevarmuus kiehtoo aina, anna palaa vaan! Voit myös tanssia yksin kotona.
      Ja sori mutta kun se on niin, että puupölkyt on huonoja sängyssä, jos naisen rehellinen mielipide kiinnostaa. Mutta liikkuvuutta voi siis harjoittaa.

• tosijuttu---

Miehen pitää osata hakata naista turpaan niin nainen rakastuu suhun.

• parikymppinenmies

Ei pidä. En tanssi enkä haluakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10182
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6773
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      42
      4857
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4507
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      68
      4211
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      31
      3789
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2878
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36